Kirjoittaja Aihe: MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu  (Luettu 18186 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thormax

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #60 : 10.10.03 - klo: 23.25 »
Sama homma claustron kanssa.
Ensi vuoden puolella varmasti tulen kilpailuihin. Tällä hetkellä on siis "pakko" tyytyä kerhokisoihin :wink:
See it. Feel it. Drive it.

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #61 : 10.10.03 - klo: 23.32 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "claustro"
....
.

......
......
Lisenssin sisältämällä vakuutuksella on kai jonkin verran eri merkitys junnujen kartingissa kuin pienoisautoilussa?
.....


Kyllä siinä on suurikin ero ja se selviää jo siinä kun vertaa PA:n ja karting lisenssin hinnan eroa... Kartingissa, missä istutaan itse autossa, on vakuutuksen osuus huomattavasti suurempi, joten senpä takia lisenssin hinta onkin myös huomattavasti suurempi harrastaja 25€, juniori 41€ ja yleinen 53€.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #62 : 11.10.03 - klo: 05.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"
 
1. Älä enää ikinä mainosta näillä sivulla sitä että uuden kuskin huoltajan pitää lisenssi investoida, sillä se asia on jo jossain topicissa aikaisemmin perusteellisesti kerrottu, että näin ei ole, vaikka sinä sitä "tietoisesti" haluatkin levittää, syystä joka itselleni on jäänyt epäselväksi, joten tämän asian suhteen älköön uudet kuskit uskoko VesaK:n kommentteja, sillä se on täysin väärää infoa. En muista ko. topicia mutta tällä forumilla on hyvät hakuominaisuudet joten eiköhän se sieltä löydy...

2. Olemme esittäneet ensi vuodelle kertalisenssiä myös PA:han, koskien kansallisia kilpailuja (joita on siis kaikki TJ kilpailut !) joten toivotaan että se onnistuu. Henk.koht. olen täysin varma, että se saadaan ensi vuodelle !

1. En nyt olisi varma, kumpi levittää vääristeltyä tietoa ja mistä systä. Tulkintakysymys.
Se vain on Tumppi silleen, että nuoren, ekoihin kisoihinsa sydän pamppaillen osallistuvan nuoren kaverin paras tuki ja turva on oma isäpappa. Sitä tosiasiaa voit yrittää muuttaa toiseksi vaikka miten kauan, mutta se ei silti muuksi muutu.
Tule taas joskus katsomaan kisatouhuja ja kysele junnuilta, kuka heidän mukanaan oleva vanhempi herrasmies on.

Kenelläkö huoltajalisenssi pitää olla? Olet sillä tavalla oikeassa, että kun huoltajalisenssi myönnetään järjettömäksi ja perustettomaksi, niin sitä AKK:n määräämää lakia voidaan toki kiertää. Tässä tapauksessa siten, että juniorin huoltajaksi merkitäänkin joku toinen kuin oma isäpappa. Joku, jolla lisenssi on. Vaikka isäpappa olisikin se todellinen.

Jos lähtökohta on se, että epäonnistuneet säännöt ovat ainoastaan tarkoitettu kierrettäviksi, niin Tumppi on oikeassa: isäpapalla ei tarvitse olla huoltajalisensssiä. Huoltaja kuitenkin pitää olla, ja huoltajalla pitää olla lisenssi.

Omasta mielestäni tämä menettely vain todistaa sen, että koko huoltajalisenssivaatimus on ... arvaas mistä.
Itse yritäisin ennemmin saada turhan säännön poistetuksi kuin uhraisin paukkuja opettamalla uusia harrastajia kiertämään niitä.

2. Hyvä!

Poissa kokko

  • Tulokas
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #63 : 11.10.03 - klo: 16.07 »
Olen joitakin kertoja käynyt lukemassa tällä foorumilla ja päätin nyt tarttua kynään minäkin. Ensiksi kiittäisin esim Tumppia joka jaksaa vastata ja vääntää rautalangasta, välillä, anteeksi nyt, jopa ääliömäisiin viesteihin.
Itselläni ei ole kilpailijataustaa, autourheilussa olen kuitenkin toiminut 7 vuotta huoltajana kartingissa ja nyt 2 vuotta pienoisautoilussa, jokseenkin vähemmän, koska karting on kuitenkin vielä meillä se ”päälaji”, ihan vain kustannussyistä. Toimitsijatehtävissä olen ollut aina jäsentenvälisistä aina EM-kilpailuihin ja ollu järjestämässä useita  arvokilpailuja em lajeissa. Tietysti myös seuratoiminnassa olen ollut mukana, ja tiedän myös siellä piilevät ongelmat.
Se itsestäni ja sitten mieltä painaviin asioihin.
LISENSSI: jokainen kilpailija saa SÄÄNTÖKIRJAN lisenssinsä yhteydessä, ja ilmoittautuessaan kilpailuun allekirjoituksellaan ilmoittaa tuntevansa säännöt, jotka löytyvät em. opuksesta. Tämä lisenssi taitaa olla pienin menoerä autourheilussa. Lisenssi (ja sääntöjen tunteminen) ovat osa muiden kilpailijoiden ja kilpailun järjestäjän oikeusturvaa. Muistuttaisin myös että törkeissä sääntörikkomuksissa voidaan lisenssi peruttaa, jolloin ko kuljettaja ei voi osallistua kilpailuihin (ja mahdollisesti pilata muiden kilpailua).
HUOLTAJALISENSSI; Suomen laki määrittää vasta 18 –vuotiaan täysi-ikäiseksi, näin ollen kaikilla alle 18 –vuotiailla tulee olla kilpailuissa täysi-ikäinen huoltaja, joka vastaa suojattinsa toiminnasta radalla ja varikolla. Huoltajan ei välttämättä tarvitse olla oma isä, vaan huoltajana voi toimia esim. Kerhovetäjä, vanhempi kilpailija tai vaikkapa äiti. Esim. Kilpailunjohtajan puhutteluissa ja tuomariston kuulemisessa ja muissa kilpailuillisissa (ikävissä) tapauksissa on alaikäisillä aina oltava mukana täysi-ikäinen huoltaja (kilpailijan oikeusturva).

LISENSSI ON KILPAILIJAN, KANSSAKILPAILIJOIDEN JA KILPAILUNJÄRJESTÄJÄN OIKEUSTURVA.

Kun me aikanaan aloittelimme autourheilua, sai toimitsijalisenssillä olla huoltajana, silloin oli kilpailun järjestäjän helpompi saada toimitsijoita kilpailuihin, nykyään mennään piiloon ”lisenessittömyyden” taakse piiloon.
Näistä huoltajalisenssin omaavista on helpompi ”leipoa” toimitsijoita kilpailuihin, toki kaikki tietävät että kilpailuun tarvitaan radan ja kilpailijoiden lisäksi myös toimitsijoita, noita ”haukuttuja, parjattuja nuijia, jotka ei näe mitä radalla tapahtuu". Pienoisautokilpailussakin tarvitaan vähimmässä laskussa toistakymmentä toimitsijaa että se saadaan edes säällisesti läpi, ja kilpailijoiden kannalta on mitä parempi, jos he vielä tietävät miksi ovat siellä (siis toimitsijat) ja ovat saaneet koulutusta ja opastusta tehtäväänsä. AKK järjestää koulutuksia ainakin muissa lajeissa ja näitä koulutuksia kustannetaan mm. Lisenssimaksuilla, joten rahat menevät hyvään tarkoitukseen ja takaavat autourheilun  jatkumista maassamme.
RENGASSÄÄNTÖ; tähän en sano muuta kuin että sääntö on sama kaikille, ja mielestäni Tumppi on ilmaissut mielipiteeni paljon paremmin ja monisanaisemmin kuin minä konsanaan. Tehkää siis selkeät perustellut ehdotukset lajiryhmälle, älkääkä odottako että he kaivavat täältä foorumista kaiken roskapostin seasta epämääräisiä ehdotuksia nimimerkkien kirjoittamina.

Kiitos kun jaksoitte lukea tämän loppun asti?, palaan asiaan taas ensi vuonna.

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #64 : 13.10.03 - klo: 15.39 »
Lopulliset ilmoittautumiset

TS-10
Juho Levänen
Pekka Reittilä
Christer Andersson
Veini Mäkinen
Ari Salminen
Pekka Koivula
Kalle Lehto
Henri Tenhunen
Harri Nyman
Teemu Leino
Pauli Helin
Jouko Termonen
Tommi Torikka
Marko Salminen
Ismo Vuorinen
Joseph Quagraine
Jani Hovi
Juho Koskivuo
Jyri Konoila
Timo Rinne
Ari Lappi
Teemu Karvanen
Carl-Magnus Fager
Joni Mielonen
Vesa Yli
Timo Levänen
Matti Eskelinen
Jarno Siltanen
Perttu Pyylampi
Teemu Saarinen
Tero Kupari
A-P Kyykkä
Simo Ahoniemi
Teppo Kauppinen
Olli Löflund
Jussi Luopajärvi
Mika Mänty
Kenneth Södergård
Sakke Ahoniemi
Kalle kyyrö
Kim Lemberg (Peruuttanut)
Henri Eskman
Miika Kaukovalta........yhteensä 42


TJ-10
Teemu Rytsy
Petri Laitala
Jarno Mattila
Tomi Laaksonen
Marko Salminen
Matias Viksted
Jesse Kähkönen
Santtu Lempinen
Niko Vuorenmaa
Matti Nevala
Viljami Kutvonen
Jari Kaplas
Sebastian Trzaska
Miko Teponoja
Teemu Lempinen
Panu Vehniäinen
Joonas Virkki
JOni Minkkinen
Mrkus Honkala
Joni Siitonen
Henri Ahola.......yhteensä 21

Virin alkuerät ajetaan 8 auton erillä
Virissä on viisi finaalia 10-10-8-8-7 kuskia

Stanu alkuerät ajetaan 7 auton erillä
Stanussa on kolme finaalia 7-7-7 kuskia
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #65 : 15.10.03 - klo: 00.41 »
Lainaus käyttäjältä: "kokko"

Ensiksi kiittäisin esim Tumppia joka jaksaa vastata ja vääntää rautalangasta, välillä, anteeksi nyt, jopa ääliömäisiin viesteihin.
.
.
Itselläni ei ole kilpailijataustaa, autourheilussa olen kuitenkin toiminut 7 vuotta huoltajana kartingissa ja nyt 2 vuotta pienoisautoilussa, jokseenkin vähemmän, koska karting on kuitenkin vielä meillä se ”päälaji”, ihan vain kustannussyistä.
.
.
RENGASSÄÄNTÖ;
... älkääkä odottako että he kaivavat täältä foorumista kaiken roskapostin seasta epämääräisiä ehdotuksia nimimerkkien kirjoittamina.

Hyva yritys.
Yhtakkia ulkopuolelta tupsahtava, kokemusta pursuava neewbie kertoo meille miten asiat ovat. Just silleen.

Itse huoltajalisenssiongelmaan, siis siihen, etta se on taydellisen jarjeton, et sanonut yhtaan mitaan. Unohtuiko?

Kiva kun sanoit "totuuden" rengassaannostakin. Mutta miten monen aktiivikisaajan kanssa muuten olit jutellut sita ennen? Sellaisten, jotka ovat asian kanssa tekemisissa useita kertoja viikossa, ja tuntevat asian vuosien kokemuksella. Kilpailijan ominaisuudessa siis, toisin kuin sina.
Kertoisitko, mita tarkoitat epamaaraisilla ehdotuksilla rengassaannon yhteydessa? Kerro ihmeessa, saat sanoa ihan suoraan.
Kerro myos, ketka ovat epamaaraisia ehdotuksia esittaneet nimimerkit, niin mina kerron sinulle, keta ovat henkilot nimimerkkien takana.

Olikin taso foorumilla ollut viime aikoina noususuunnassa. Mutta eihan mikaan nousu voi jatkua loputtomasti.

Poissa Juha

  • Jäsen
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #66 : 15.10.03 - klo: 10.53 »
Hyvä VesaK:

Kyllähän kokon kirjoitus on ihan asiallinen eikä hän siinä kerro mitään sellaista mitä ei tiedä.

Huoltajalisenssi täytyy olla, jotta voidaan vahingon sattuessa saada korvaukset aiheutuneesta vauriosta. Sekä pystytään valvomaan ja rahoittamaan toimintaan. Lisenssin peruutuksella pystytään estämään haitallinen porukka pois kisoista. Niin kuin kokko kertoi ja minkä me kaikki tiedämme. Lisenssisääntö turvaa myös VesaK sinunkin kilpailunautinnon. Jos kansallisissa sekä SM-kisoissa ajettaisiin myös kerhokisat, niin tällöin pääsisi ajamaan ne joilla ei ole lisenssiä.

Mitä rengassääntöön tulee, niin siitä saa aika hyvän kuvan foorumin kautta. Tällä hetkellä käytetään renkaita mitkä ei välttämättä toimi niin hyvin kuin pitäisi, mutta sääntö on sama kaikille. Niinkuin kokko totesi, mutta hän ei ehdottanut mikä rengas on paras, koska ei sitä varmasti tiedä. Tämän asian tietävät ne huippukuskit, jotka sinä tapaat liki joka viikko. Kokko kertoi sen minkä Tumppikin on monta kertaa kertonut. Eli, jos halutaan sääntöihin muutosta, on tehtävät sääntöehdotus, joka käsitellään.

Vihdoinkin sellainen on tehty Cai:n toimesta, joka sitten lajiryhmässä käsitellään. Tällä kertaa kyseistä ehdotusta päästään seuraavissa kisoissa kokeilemaan eli saadaan käytännön kokemusta. Asiathan on hyvin.

VesaK, eihän lajiryhmä voi ottaa mitään ehdotuksia netistä vaikka ne kuinka selvästi sinne kirjoitettaisiin. On tehtävä ehdotus, joka sitten käsitellään. Näin toimii demokratia ja yhteiskunta. Olen myös Tumpin kanssa samaa mieltä siitä, että mitään muutoksia ei voida tehdä hätiköidysti, koska se kävisi kaikkien kukkarolle kalliiksi. Myös sinunkin VesaK.

Vielä lopuksi. VesaK, olet selvästi mies, joka haluaa asioita viedä eteenpäin ja kehittää lajia paremmaksi. Mikä on vain hyvä asia ja nostan hattua siitä. Sinun täytyy, kehittääksesi lajia, tutustua sääntöihin sekä AKK:n byrokratiaan ja käyttää niitä tehokkasti hyödyksesi, jotta pääset vaikuttamaan lajin tulevaisuuteen. Foorumin kautta ne sääntömuutokset ja kehitys askeleet ei onnistu.

Tuon viimeisen kappaleen voisi suunnata monelle muullekin myös itselleni.

Toivottavasti saadaan aikaa hyvä lajia eteenpäin vievä rengassääntö.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #67 : 15.10.03 - klo: 12.31 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"

Hyva yritys.
Yhtakkia ulkopuolelta tupsahtava, kokemusta pursuava neewbie kertoo meille miten asiat ovat. Just silleen.

Nyt Vesa vähän jo jäitä hattuun. ;)

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #68 : 17.10.03 - klo: 14.12 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "kokko"

.......
......

Hyva yritys.
Yhtakkia ulkopuolelta tupsahtava, kokemusta pursuava neewbie kertoo meille miten asiat ovat. Just silleen.
......


Tässä olen kovasti ihmetellyt ja syvästi pettynyt VesaK:n tapaan ottaa vastaan uusi kirjoittaja tälle forumille, ns. neewbie.

Kun puhutaan ko. huoltajalisenssistä niin tuotakoon se tosiasia esille, että Kokon rinnalla VesaK on todellinen neewbie. Kokko tietää miten asiat ovat ja minkä takia, ikävä kyllä mitkään perusteet eivät ko. asian suhteen auta, niin kauan kuin ne perusteet ovat VesaK:n mielipidettä vastaan.

Mutta VesaK voisit silti vähän paremmin ottaa uudet "asiakkaat" vastaan tälle forumille...

Itse osaan naureskella sinun jutuille ja varmaan sinäkin naurat minun jutuille, toisemme tunnetaan ja toimeen tullaan. Mutta kuinka on kun pistää alta lipan henkilöä/henkilöitä joita ei tunne laisinkaan ? Toisille saattaa olla kova paikka ja jotkut voivat tosissaankin ottaa ja jopa loukkaantua moisista heitoista....

Ehkä tästäkin pitäisi perustaa oma topicci, niin ei menisi jälleen kerran väärän topicin piikkiin....

Poissa claustro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://claustro.bbs.fi
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #69 : 17.10.03 - klo: 15.11 »
Jäitä hattuun VesaK ja kumppanit. Asia ei ole haudanvakava.

Ehdottaisin, että esimerkiksi VesaK ottaisi hoitaakseen asian eteenpäin viennin virallisella tasolla (=ei foorumissa). Kuten aikaisemmin oli puhetta niin näiden newbieiden (kuten myös allekirjoittanut itsensä tituuleeraa) sanomisissa saattaa olla tuoretta ajatusta. Vanhat pölyiset maneerit pyyhitään tuoreilla ideoilla.

Tämän enempää en halua näitä asioita kommentoida koska en halua polttaa siltojani takanani, mutta vaikka asia on puitu kovinkin kiihkeästi niin asiallisuutta peliin.
Toni Walther, retired operator

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #70 : 19.10.03 - klo: 19.18 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Muutos kilpailukutsuun:

Laskentaohjelma ei vielä tue henk. koht pondereita !
Joten niitä EI voi käyttää, vaan käytämme perinteisiä pondereita.

Olis kyllä tosi hyvä, jos henkilökohtaisia pondereita voisi käyttää. Saatais vähän kokemusta laskentalaitteiston ja järjestelyjen toimivuudesta SM-sarjaa silmälläpitäen. Ei tarttis ihan fiilispohjalta lähteä sitten "isoissa kisoissa" säätämään. Tämä tuli mieleen järjestäjän ominaisuudessa.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #71 : 19.10.03 - klo: 19.50 »
Kiitokset vain kaikille jäähdyttelijöille. No hätä, hattu on täynnä jäitä.


Ystäväni Tumppi. Kirjoitit näin:

Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"

Itse osaan naureskella sinun jutuille ja varmaan sinäkin naurat minun jutuille, toisemme tunnetaan ja toimeen tullaan. Mutta kuinka on kun pistää alta lipan henkilöä/henkilöitä joita ei tunne laisinkaan ? Toisille saattaa olla kova paikka ja jotkut voivat tosissaankin ottaa ja jopa loukkaantua moisista heitoista....

Katsot asiaa ainoastaan yhdeltä suunnalta. Kerron siksi, miltä se näytti toisesta vinkkelistä.

Kuten tiedät, olen kirjoitellut aktiivisesti foorumiin. Opastaakseni junnuja, antaakseni palautetta kisajärjestäjille, esittääkseni ideoita ja parannusehdotuksia, tiedottaakseni kisoista ja tuloksista. Kun sitten tulee joku "kokko" ja kirjoittaa ensimmäisessä ja ainoassa kommentissaan tämän foorumin "ääliömäisistä viesteistä", "roskapostista" ja rengassääntöä koskevista "epämääräisistä ehdotuksista", uskotko, että se nyppii? Eikä vain omasta puolestani, vaan enemmänkin tällä foorumilla ahkerasti liikkuvien junnujen puolesta, jotka yrittävät saada tietoa lajista, ja kaikkien niiden puolesta, jotka yrittävät tehdä lajia entistäkin paremmaksi. Mikä oikeus "kokolla" on ylenkatsoa meitä? Tässä tarkoituksessa nimitin häntä newbieksi.
En voi sille mitään, että tuollaiset ylimieliset herjat loukkaavat minua koko lajimme puolesta. Ja suosittelisin pientä itsekunnioitusta ja ylpeydentunnetta lajistamme ja tästä foorumista muillekin. Kaikkea ei ole pakko nielaista, miltä tahansa taholta se esitetäänkin.

Ajatteles Tumppi toisinpäin. Jos minä tekisin debyytin ura-autojesi puolelle ja ensimmäisessä kirjoituksessani luokittelisin sen foorumissa lajin tietoja kyselevät roskapostia kirjoittaviksi ääliöiksi, miltä se tuntuisi?
Juu, arvaan, että "kokko" on hyvä kaverisi, ja että kaikki on väärinkäsitystä. Mutta Tumppi kuule, täällä käyvät sadat junnut eivät sitä tiedä. He näkevät vain, että täällä ei pidä kysellä eikä ehdottaa mitään. Ymmärrätkö?

Kommentti rengassäännön "epämääräisistä ehdotuksista kaiken roskapostin seasta nimimerkkien kirjoittamina" oli halventava. Nimittäin sitä taustaa vasten, missä juuri nyt ollaan: sen asian merkitys ei ole vähäinen, että rengassäännöllä on mahdollisuus tulla lähiaikoina kuntoon. Ja kenen ansiosta: siitä on kiittäminen muutamaa tähän foorumiin kirjoittavaa sekä CAi:a.
En väheksyisi tippaakaan sitä, että "alakerran roskaposteilla" on saatu aikaan sellaista, mihin "yläkerran" väki ei ole pystynyt.
Voin ymmärtää "kokon" halventavan heiton ainostaan siten, että hän ei tunne tämän asian taustoja, tai sitten hän lukeutuu itse järjestöjyriin, joille tämä tilanne saattaa olla painajainen.


Miksikö hiillostuin muutamasta ylilyönnistä, viljelenhän itsekin piikikkäitä kommentteja? Siksi, että sellaiset täytyy aina perustella.
Kun mollaan AKK:a vasta-alkajavihamielisestä byrokratiasta tai kritisoin lajiryhmää siitä, että se ei ole tilanteen tasalla, perustelen nämä kannanottoni aina. Jos en siihen pystyisi, olisin hiljaa.

"Kokko" ei vaivautunut tai pystynyt perusteleman herjojaan.

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #72 : 20.10.03 - klo: 09.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Muutos kilpailukutsuun:

Laskentaohjelma ei vielä tue henk. koht pondereita !
Joten niitä EI voi käyttää, vaan käytämme perinteisiä pondereita.

Olis kyllä tosi hyvä, jos henkilökohtaisia pondereita voisi käyttää. Saatais vähän kokemusta laskentalaitteiston ja järjestelyjen toimivuudesta SM-sarjaa silmälläpitäen. Ei tarttis ihan fiilispohjalta lähteä sitten "isoissa kisoissa" säätämään. Tämä tuli mieleen järjestäjän ominaisuudessa.


Asian piti olla näin, mutta sattumien summasta luovuimme siitä, ikävä kyllä.
Ohjelma on tullut Similälle, mutta se on nähtävästi vaikeakäyttöinen
, joten se pitäisi ajaa sisään jossain pienessä kerhokisassa vielä syksyllä ennen SM-sarjaa.

Tuloslaskija Antti Ollinmäki, jonka piti olla asiaa hoitamassa, sai komennuksen Quatemalaan jouluun saakka  :lol: joten katsoimme, että ei riskeerata kisoja ja aikataulua !
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #73 : 20.10.03 - klo: 10.01 »
Treenit pe. 24.10 Mäntsälän kapinat

Ratatalkoot alkavat klo. 16.00

Treenaan päässee n. 19.00- n.22.00 riippuen vapaaehtoisten talkoomiesten määrästä.

Huom vain FOAM renkailla.

Talkoo porukka tervetullutta !
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Mr Ollinmaki

  • Jäsen
    • Profiili
Quatemaalaan...
« Vastaus #74 : 21.10.03 - klo: 06.20 »
Heh, Hyva Olli.

Jeps, kaks viikkoa karsitty, aivan keskella ei mitaan ja about kahdeksan viikkoa jaljella. Ja taa paikka oli siis Ecuador, joka on siis Etela-Ameriikan lansirannikolla paivantasaajan korkeudella. Yks juttu mika taalla on paremmin kuin siella, on se etta siella taitaa olla kylma tallahetkella ja taalla ei todellakaan ole.. huhhhuh!!

Vahan erilaisia moottoreita mulla taalla kuin kesalla Hyvinkaalla. 18sylinteria, mannanhalkaisija 320mm, maksimikierrokset 800rpm, teho noin 6000hp.

Pitakaahan hyvat kisat ja ajelkaa varovasti. Ma tuun sitten Kuusankosken kisoihin taas mukaan (jos Kalle jarjestat sen solukumiluokan, josta oli puhetta!!)

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #75 : 21.10.03 - klo: 11.41 »
Just for U, babe!

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Quatemaalaan...
« Vastaus #76 : 21.10.03 - klo: 12.30 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Ollinmaki"

18sylinteria, mannanhalkaisija 320mm, maksimikierrokset 800rpm, teho noin 6000hp.

Miten lujaa se menee?  :mrgreen:

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #77 : 21.10.03 - klo: 15.29 »
Eiköhän Antti enemmänkin toivo, että se pysyisi paikallaan.

Poissa Mr Ollinmaki

  • Jäsen
    • Profiili
MÄntsälän KAPINA, Kilpailukutsu
« Vastaus #78 : 22.10.03 - klo: 06.39 »
Jep, Ne on pultattu AIKAS TUKEVASTI kiinni lattiaan. Ja polttoaineen kulutus on noin 1300litraa tunnissa taydella kuormalla.