Kirjoittaja Aihe: DRT kysymykset ja tuunausvinkit  (Luettu 10002 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #30 : 05.12.09 - klo: 18.33 »
Ensinäkin varaosien hinnat ovat hieman järjellisemmät mitä kyosholla eikä tartte miettiä saako niitä osia vai eikö saa kun käy kyoshon jälleenmyyjällä ? Traxxasin osia saa helpommin ja varmasti.
Traxxasin vehkeet tuntuvat saavan monesti suorastaan ylenpalttista suitsutusta siinä missä Kyoshon värkkejä "lyödään kuin vierasta sikaa". Ainakin omien Traxxas-merkkisten pelien varaosia on tähän asti monesti joutunut odottamaan.

DRT:lle vastaavaa peliä ainakaan itse en tiedä suoralta kädeltä sanoa. Slayer ei sitä (IMO) ole.

DRT:n kanssa voisi hyvinkin ajatella nakkaavansa läjän keiloja sorakentälle radan muotoon, ja samalla autolla voisi kauniina päivänä pyörähtää vaikka Tattiksellakin. Ja pitäisi kyllä kestää semmoista ajoa, jos kuski sen verran osaa ajaa, ettei päräyttele lyhtypylväisiin.

Kuranhallinta (jos soralla ajaa) saattaa vaatia vähän virittelyä. Auton on lähinnä tullut pällisteltyä (ei ajettua hiekalla tms), mutta olettaisin kuraavan sisuksia aika kovastikin alustasta riippuen. Kokemukset teemasta on lähinnä muista autoista (1/16 Slashista, joka syö näemmä pahimmillaan spurrin viikossa jos hiekkaisella paikalla ajaa; E-Revosta Slayerin tukivarsilla ja sopivalla kopalla; DM-One tuntuu myös keräävän tavaraa yllättävän paljon, vaikka sillä tuleekin ajettua vain asvaltoiduilla alustoilla).

Oli miten oli, konsepti ja auton kokoluokka vaikuttaa mielenkiintoisilta varsinkin jos ajoporukka olisi, itsellä on vaan noita autoja nyt vähän liikaa muutenkin...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #31 : 05.12.09 - klo: 18.38 »
Mihaline lopeta tuo valittaminen ja anna olla, täällä on fiksujakin harrastajia jotka haluavat että autot toimivat ja pysyvät ehjinä. Traxxasin vehkeet ovat laadukkaita ja hyviä aloittelijoille ja kokeneemmillekkin, luulen että traxxasin autot eivät saisi kehuja jos ne eivät olisi hyviä ja kestäviä.
- Tapsa

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #32 : 05.12.09 - klo: 20.16 »
Mun kössöt pysyy nipussa(ja toimii), ja jos joskus ei pysy niin saan/ostan partsit enintään parissa/muutamassa päivässä jos ei ole hyllyssä. Mutta enpä aja rtr kössöillä, enkä suosittele niitä, niinkuin en montaa muutakaan rtr p*askaa...mun gategorialla myös esim. traxxas stampede lukeutuu niihin.
Mutta täytyy jollain tapaa yhtyä tuohon että alkaa joidenkin merkkien ylistäminen ja haukkuminen menemään hiukan "yli"....varsinkin kun ne jotka monesti jaksaa jauhaa asiasta on niitä joilla on about eka merkki/auto menossa(onkai se mikä vaan p*ska hyvä jos ei paremmasta tiedä) ja kompataan vain sitä mitä "tietävät isotpojat" sanoo...viis siitä vaikka yleistetään kuinka paljon, esim. kaikki kyoshot on p*skaa....jees, no on sillä MM titteleitä "muutama" eri luokista ja tälläkin hetkellä hallitseva MM ainakin parissa luokassa.(tuo nyt ei koske rtr autoja mitenkään, lähinnä yleistämistä...myönnetään että joskus v*tuttaa lukea kun ville 5v. pätee kuinka kössöllä on vain p*skaa)

Mutta se siitä, nuo on vain mun mielipiteitä joten ei tarvi kiskoa herneitä nokkaan, eikä ole kohdistettu kenellekään erikseen, hyvät illan jatkot kullekin.. :wink: ..ja eikä tuo ollut valitus, se oli huomio/mielipide.
ps. en ole merkki fanaatikko, omistan montaa merkkiä..ei niin väliä kunhan ovat autot hyviä.

edit: ja sori paha OT....
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Mihaline

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #33 : 06.12.09 - klo: 11.11 »
Mihaline lopeta tuo valittaminen ja anna olla, täällä on fiksujakin harrastajia jotka haluavat että autot toimivat ja pysyvät ehjinä. Traxxasin vehkeet ovat laadukkaita ja hyviä aloittelijoille ja kokeneemmillekkin, luulen että traxxasin autot eivät saisi kehuja jos ne eivät olisi hyviä ja kestäviä.

Niin joo että meidän pitäis vaan sopia tällä rajattomalla kokemuksella kyoshon drt mallista täällä netissä ihan vaan kahden kesken että se nyt on p*ska ja sinä olet oikeassa? Kyllä minä pätemisen tarpeen ymmärrän mutta sitä en että sinäkin julistat p*skaa tuosta kyseisestä automallista omistamatta kuitenkaan kyseistä autoa päivääkään...

Ainiin ja siihen dst itkuvirteen vedoten varaosapalvelun hitaudesta ja osien hinnasta vois vaan näppärästi kommentoida yhdellä lauseella: Opettele ajamaan! Omassa drt:ssä lasketaan varaosiin mennyt raha kympeissä ja nipussa se on edelleen vaikka sillä on ekakertalaiset ja vaikka se on saanu sikaa...

Hellurei ja hellät tunteet...
« Viimeksi muokattu: 06.12.09 - klo: 11.15 kirjoittanut Mihaline »
Hobao Hyper 8 Pro / O.S. V-Spec / Futaba
Hong Nor CRT.5-E

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #34 : 31.12.09 - klo: 18.25 »
Oon ite omistanu drt:een melkein puol vuotta, ja oon ollu ihan tyytyväinen. Yksi etuylätukivarsi on menny, ku vaan kierteet lähti siit (ajoin 50km/h nyrkin kokoisilla kivillä ja auto heitti katon kautta ympäri 4 kertaa). :shock:
Toinen etualatukivarsi hajos ku ajoin asfaltilla ja lähin oikeen auton takaa ja samantien siin oli betoniporsas.
Yksi pyöränakseli meni ku ajoin vanerista ja lehdistä tehtyä hyppyriä päin vähän vinosti ja takarengas jäi vanerin alle ja akseli napsahti poikki. :undecided:
Vauhtia oli noin 40km/h.Rahaa meni noin 27€ ku ostin toisen satsin tukivarsia varalle(tukivarsisarja maksaa 9,50€ ja siin on ylä- ja alatukivarsi ja 2kpl pyöränakseli maksaa 8,70€). :cool:
Ja lumesta ei ole ollut haittaa (ainakaan tähän asti), laitan vaan drt:een auton jalkatilaan  kuivumaan ajon jälkeen. Mitään lumen suojauksia ei ole ja auto toimii moitteettomasti, paitsi omat säädöt eivät ole mitään parhaimmistoa. Kylmällä kelillä lämmitän autoa auton jalkatilassa hetken ja laitan käyntiin. Ja osat kun ostan, niin menen kyoshon pro shooppiin johon kestää noin 10-15 minuuttia.

Kuva on otettu tattiksella.
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 08.30 kirjoittanut Joel »
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #35 : 05.01.10 - klo: 10.02 »
varaosien saatavuus...
okein on ne A-kaupasta tilattu mutta on tulli kaikki 2-7 pv sisällä
siihen on kuulunu:
  • ala-tukivarsi
  • vetoakseli

siis autoon DST.


niin ja onpas aihe muuttunut aika lailla... kun otsikossa puhutaa DRT kysymyksistä ja vinkeistä...
Passiivista harrastelua

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #36 : 05.01.10 - klo: 11.38 »
Kerron omii kokemuksii DRT:eestä, koska kaikki haistattelee siit vaa p****a kuinka huono se on ja vertailee sitä melkein 200€ kalliimpii autoihin. :angry:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa HELIUM

  • Veteraani
    • Profiili
päätös
« Vastaus #37 : 20.01.10 - klo: 16.51 »
Oon päättäny ostaa DRT, ja olisi huvä ettei täällä haukuttaisi DRT:tä, mutta tietystikkään ei tarvitse peitellä jos käy huonosti. ja on kivakin saada rehellistä palautetta, vai. :~)
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #38 : 20.01.10 - klo: 16.54 »
Oon päättäny ostaa DRT, ja olisi huvä ettei täällä haukuttaisi DRT:tä, mutta tietystikkään ei tarvitse peitellä jos käy huonosti. ja on kivakin saada rehellistä palautetta, vai. :~)

hieman ot, mut saattaa tulla hiljasta täällä jos tätä ei saa haukkua.

Poissa HELIUM

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #39 : 20.01.10 - klo: 16.57 »
Oon päättäny ostaa DRT, ja olisi huvä ettei täällä haukuttaisi DRT:tä, mutta tietystikkään ei tarvitse peitellä jos käy huonosti. ja on kivakin saada rehellistä palautetta, vai. :~)

hieman ot, mut saattaa tulla hiljasta täällä jos tätä ei saa haukkua.

jaa no. kai auto hyväkin on
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #40 : 20.01.10 - klo: 18.30 »
Ja taas OT:tä mutta vaikuttaa siltä että nämä suurimmat haukkujat/tietäjät eivät laita ikäänsä näkyviin, oman kokemuksen puuttuessa mennään sillä mitä joku muu on joskus sanonut?
Itsellä neljä kössiä ollut ja kaikkiin tyytyväinen, toimivat siinä missä muutkin, meillä on ollut minun ja kuusivuotiaan törmäystesteissä yhteensä kaksikymmentä autoa eri merkeiltä.

Poissa KapanderMaster

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #41 : 20.01.10 - klo: 19.31 »
Hyvä auto tuo varmasti on. Vastarin vaan suojaa kosteudelta niin voi kurakeleilläkin ajella.
Itsellä on DRX mutta teknisesti käytännössä sama auto.
Ja mitä kestävyyteen tulee niin ei voi haukkua kun erään kerran omani karkasi kaasu pohjassa suoraan päin seinää ja vain runko ja etukartaani vääntyi. Rungon suoristin ja kartaanin hain haukutusta firmasta nimeltä atala ja hinta 7€ ja löytyipä vieläpä hyllystä. Jos tuo on kallis hinta niin huhhuh miten lainkaan on autoon ollut varaa? Ja mitä sitten jos osat kössöön jonkun euron enemmän maksaakin, ajetaan sitten sen mukaisesti! ;)

Ja miten ihmeessä te autojanne oikein rääkkäätte/raiskaatte jos koko ajan auto on hyllyssä ollut ja osia ootetaan? Ei kai se auton vika ole jos sitä käyttäjä pieksee vailla mitään järkeä? Ja kyllä omaanikin kovasti runnutan mutta en pisin seiniä. Jos auto ei pysy hanskassa niin isommalle areenalle sitten ettei ole törmäysvaaraa mihinkään niin herkästi. ;)

Pääasia on kuitenkin se että onhan tuo ajaminen pirun hauskaa! Myös kössöllä!  :grin:

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #42 : 20.01.10 - klo: 19.44 »
mulla on kyosho ja kadun ostoa. olisi pitänyt ottaa hpi niinkuin kaveri sano
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
« Vastaus #43 : 21.01.10 - klo: 08.21 »
Ainaki mun DRT on toiminu hyvin. :grin:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP