Kirjoittaja Aihe: inferno ve/mp9e  (Luettu 299349 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #210 : 01.12.10 - klo: 09.43 »
Onhan tuo se jo noilla muutoksilla parempi kuin vanhempi versio rtr:änä.
Gigaset radiot on jo erittäin hyvä lisä alkuperäiseen verrattuna. Renkaat on paremmat, niiden iskareiden lisäksi.

Se jäi vielä mietyttämään, että toivottavasti tässä on edelleen teräksiset lautaspyörät ja pinjonit...

Edit: Viime viikolla Kärkkäiseltä ostamassani VE:ssäkin oli jo vanttiruuvi ohjauksessa



Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #211 : 01.12.10 - klo: 10.31 »
kappas.. pieni mutta hyvä päivitys.

Jos nyt olisin ostamassa harjatonta kasia niin tämä race spec olisi juuri sitä mitä haluaisin itse
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #212 : 05.12.10 - klo: 00.30 »
Onko yhtään tietoa, milloin tuo Race Spec olisi tulossa myyntiin? Hinta kun olisi kiva tietää..
On vissiin kalliimpi mitä tämä nykyversio, kun parempia osia, mutta silti.  :tongue:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa perr

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #213 : 09.01.11 - klo: 21.15 »
Tuollainen tuli viikonloppuna kasailtua(TKI2e) :roll:.
Suurimpana erona TKI:hin: iskarit/taka iskaritorni, pohjalevy ilmeisesti sama kuin Race mallissa, ja muutamia CNC-nippeleitä.


« Viimeksi muokattu: 09.01.11 - klo: 22.21 kirjoittanut perr »
ST-RRe / OFNA GTP/ HN DM-one

Poissa perr

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #214 : 13.03.11 - klo: 21.54 »
Ajattelin huoltaa/vaihtaa tuohon Ve:hen muutamia osia.
Autolla ajettu n.40-50 akullista(asvaltilla/hiekalla/lumella), joista osa 6S-sillä
Muuta en ole autosta saanut rikki kuin tukivarsien sarana tappeja 3-kpl ja takasiiven ja kierroksen nivel-vetareita olen vaihtanut.
Purkasin tänään takadiffin ja lautaspyörän puolen laakeri oli tullut tiensä päähän toinen puoli oli vielä ehyt, mutta samalla meni vaihtoon. Lautaspyörä ja pinjoni kuin uusia. Diffin sisällä olikin sitten kulumaa havaittavissa isommista rattaista oli kulunut ainesta n.1/4 pois(vaihdoin uusiin), ja pienemmissä selkeästi vähemmän(jätin paikoilleen). Kuluma oli kauttaaltaan tasaista, eikä mitään sen kummempaa löytynyt. Diffien vetokupeissa alkaa olla kulumaa n. 1-1,5mm(vetareista tullutta). Seuraavaksi sitten etu ja keskidiffi.
Mites muilla on Kyoshon RTR-mallit kestäneet??
« Viimeksi muokattu: 14.03.11 - klo: 19.36 kirjoittanut perr »
ST-RRe / OFNA GTP/ HN DM-one

Poissa perr

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #215 : 14.03.11 - klo: 19.43 »
Ja tarina jatkuu...
Keski-diffissä oli kaikki ok.
Etupään diffissä oli sisäisesti kaikki ok, mutta lautaspyörästä oli yhden hampaan kulma lohjennut(kuvassa suht. ylhäällä).
Pinjoni sekä kaikki laakerit oli kunnossa(laakerit toki vaihdoin).
ST-RRe / OFNA GTP/ HN DM-one

Poissa Paaasia

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #216 : 15.03.11 - klo: 00.29 »
Oon hankkimassa tollasta Inferno VE: tä ja tossa luin että lisää kestävyyttä jos lisää diffeihin niitä pikkurattaita. Oliskohan kellään kuvaa operaatiosta tai osais selittää tarkemmin siitä?
Jos on muita hyviä vinkkejä vielä niin otetaan mieluusti vastaan.
Caster EX-1 ja ZX-1

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #217 : 15.03.11 - klo: 07.35 »
Ensimmäinen kuva kahdella pikkurattaalla ja toinen neljällä. Eli tarvitset 2 pussia IF102 sekä 1 pussi 97001 Samalla kannattaa laittaa sisään diffiöljyt esim: eteen 5000 keskelle 7000 ja taakse 2000 jäykkyydet. Viskositeettien suhteen ei ole olemassa sitä ainoata oikeaa. Öljyjen jäykkyyksillä pystyy auton ominaisuuksia säätämään radan ja pidon mukaan mutta siihen tarvii olla jo enempi kokemusta..

Toiset käyttää keskellä jopa 50000 öljyä jolla saadaan enemmän nelivetoefektiä aikaan jne...
« Viimeksi muokattu: 15.03.11 - klo: 07.48 kirjoittanut jekku »
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa Paaasia

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #218 : 15.03.11 - klo: 10.30 »
Kiitoksia. Tämä valaisi paljon.  :laugh:
Caster EX-1 ja ZX-1

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #219 : 15.03.11 - klo: 10.34 »
Tekeekö Kyosho vieläkin autoja vain kahdella diffirattaalla? Luulin että tuommoiset leikit olisi loppuneet jo aikaa sitten.

Toinen ihmetys on nuo pianolangasta väännetyt työntötangot ohjauksessa ja kaasussa.

 - Hount

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #220 : 15.03.11 - klo: 10.41 »
Uudessa ei ole enää pianolankaa.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mq5WO2tvCY8[/youtube]

Mun kokemuksen mukaan pikkurattaiden määrällä ei ole juurikaan merkitystä. Ehkä siksi niitä on nykyään vain 2 kpl. Muistelen että tehdaskuljettajat ovat ajaneet vain kahdella rattaalla säästääkseen painossa ja rotaatiomassassa.....

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #221 : 15.03.11 - klo: 10.43 »
Tekee juuri näihin rtr-malleihin. Niillä pystyy siitä huolimatta ajamaan vaikkei diffeissä ole kuin kaksi pikku ratasta ja sinne helppoa ja halpaa lisätä ne myöhemmin jos tekee mieli.

Nuo pianolanka työntötangot on myös halpoja ja vaikka se ihmeelliseltä tuntuukin, niin myös käytössä toimivia. Ja nekin voi myöhemmin päivittää halvalla oikeiksi vanttiruuveiksi ohjauksen osalta ja hommata jarrulinkeiksi säädettävät :wink:

Edit: tämän sivun ylimmässä viestisähän näkee että ei ne kaikissa uusimmissa Kyosteissäkään ole enää pianolankaa :grin:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa perr

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #222 : 15.03.11 - klo: 10.51 »
GT 2 sai muutaman uuden osan. Iskareista en vielä tiedä mitä tekisin? Jotenkin tuntuu vaan niin "napakalta" ihan noilla orginaaleillakin että liekö tarvetta tuhlata rahoja vaikka TRW yksnollavitosiin? Auto on uusi ja tuossa jäi pikkasen uutta (käyttämätöntä)  tavaraa yli............. mahtaisko noille olla käyttöä jollekulle :roll:



Ja tuosta näkee kun nimimerkki "kappi" on päivittänyt nuo osat...
Taitaa olla ohjauksessa tiitaaninen vanttiruuvi...
ST-RRe / OFNA GTP/ HN DM-one

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #223 : 15.03.11 - klo: 10.58 »
No jos hifistelyyn lähdetään niin Kyosholta lötyy myös diffin sisälle titaaniset akselit. Mulla on sellaset RRR:ssä, sama osa nimittäin  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #224 : 15.03.11 - klo: 11.08 »
Onko kellään vielä tietoa joko sitä uutta VE Race Specciä on saatavilla mistään päin maailmaa?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #225 : 15.03.11 - klo: 18.47 »
Käsitykseni mukaan ainakin tässäkuussa pitäs julukasta.  :tongue:
Kuukausi sitten kysyin siltä yhdeltä Youtube käyttäjältä, joka laittaa noin tuotevideoita nettiin, että millon julkaistaa. Hänkin viittasi tämänkuun puolelle.
Ja Kyosho.com:istakin näkee, mitkä ovat uusia tuotteita ja VE RaceSpec on maaliskuun kohdalla..

Tosin ks. videoon oli myös joku toinen tyyppi laittanut, että Saksassa auto tulee myyntiin Huhtikuussa.  :huh:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Paaasia

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #226 : 21.03.11 - klo: 08.42 »
Race spec tulee myyntiin 13.5.2011! Ainakin Kyosho.fi sivuilla lukee näin.
Caster EX-1 ja ZX-1

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #227 : 21.03.11 - klo: 20.15 »
Perhana, suomeen vasta sillo...  En ole vielä löytäny mistään ks. autoa myynnissä
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #228 : 22.03.11 - klo: 23.46 »
Tuossa artikkeli, Kyoshon uusista tuotteista VE RaceSpecin keskimääräinen(?) hinta näyttäisi olevan 429e
http://www.bigsquidrc.com/more-from-nuremberg-kyosho-booth/
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Paaasia

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #229 : 23.03.11 - klo: 00.48 »
Keskiviikkona autoa ja tarvikkeita tilailemaan. Ens viikolla sitten jos sais auton talliin. :)
« Viimeksi muokattu: 28.03.11 - klo: 23.54 kirjoittanut Paaasia »
Caster EX-1 ja ZX-1

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #230 : 12.04.11 - klo: 10.30 »
Onko kellään vielä tietoa joko sitä uutta VE Race Specciä on saatavilla mistään päin maailmaa?

Päivitystä tähän: Toukokuun puolessa välissä pitäis olla VE Race Spec omissa käsissä Kärkkäisen kautta...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa perr

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #231 : 12.04.11 - klo: 10.56 »
Odottavan aika on pitkä :wink:.
ST-RRe / OFNA GTP/ HN DM-one

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #232 : 12.04.11 - klo: 17.29 »
Onko kellään vielä tietoa joko sitä uutta VE Race Specciä on saatavilla mistään päin maailmaa?

Päivitystä tähän: Toukokuun puolessa välissä pitäis olla VE Race Spec omissa käsissä Kärkkäisen kautta...

Noni, hyvä hyvä.. Eli valitsit sitten VE version, nitron sijaan.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #233 : 13.04.11 - klo: 08.09 »
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa ihi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #234 : 24.04.11 - klo: 01.08 »
onkos kellään tietoo ja kokemusta kui "suuret"siis tehokkaat akut veehen vois laittaa ?

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve
« Vastaus #235 : 24.04.11 - klo: 09.10 »
25C purkuvirta riittää.Suosittelen kahta 2S akkua.Valinnanvaraa on 2S-lipoissa vaikka kuinka,kunhan mitat on kutakuinkin: 140x26x55 tai alle,niin kaksi 2S lipoa menee rinnakkain akkukoteloon.

Noiden mittojen puitteissa voi laittaa kapasiteetiltaan niin suuret akut kuin vain mahtuu akkukoteloon.
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #236 : 28.04.11 - klo: 11.52 »
Race Spec nyt jo listalla: http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.30876&familj=FamInf7&BildLopNr=01
Hintana näytti olevan 503€
« Viimeksi muokattu: 28.04.11 - klo: 12.07 kirjoittanut jekku »
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa Auron

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #237 : 14.05.11 - klo: 08.39 »
Kävin kaupassa hypistelemässä tätä infernoa ja taitaa olla ihan pakko-ostos. :cheesy:

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #238 : 20.05.11 - klo: 15.07 »
Varmasti hyvä valinta RTR-autoksi. Radio on todella hyvin käteen sopiva, 4 pariston ansiosta kevytkin ja löytyy myös EPA-säädöt.

Olinko eka jolla on jo VE Race Spec? :roll:




Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: inferno ve/mp9e
« Vastaus #239 : 20.05.11 - klo: 20.10 »
Aika komee!  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!