Kirjoittaja Aihe: Kyosho DRX Subaru -08  (Luettu 65158 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho DRX Subaru -08
« : 26.12.09 - klo: 22.24 »
Rekisteröidyin ja päätin tehdä autostani aiheen.

Nopean silmäyksen kautta, tein siis uuden aiheen. Kertokaas mitä pidätte autosta? Tässä omaa kerrontaa:

Olin noin kolme viikkoa sitten saanut ensimmäisen kerran auton käyntiin. Oli siis sisäänajon paikka. Sitten ajelin tällä rikkaalla seoksella (no säädöthän ne tekee...) jonkun aikaa. Seuraavana päivänä kuitenkin päätin laittaa potkua masiinaan, ja tein moottorin perussäädön. Sitten auto ei toiminutkaan, riuhdoin, tutkin ja pähkäilin. Viikon jälkeen isä tuli taas työmatkalta pois, ja tuli auttamaan. Siinä sitten isä rupesi palauttamaan säätöjä, ja saatiin käyntiin. Säädettiin vielä hiukan kierroksia, kun tyhjäkäynnillä pyörät soikeina moottori pyöri, ja sammui tietenkin. Sitten pari päivää sain ajella rauhassa, ja uusi ongelma. Ratas suli. Otin moottorin, tankin ja jätin vain servon alustaan kiinni. Sellainen sentin pituinen kivi tippui ja kirosin aika paljon  :mrgreen: . Rattaan kävin jo helsingistä sulamisen jälkeen. Olin näet TeTissä viikon :p Sitten tuli uusi ongelma. Kytkinpalat murtui kun katseltiin moottoriin uusiksi. Nyt ne kytkinpalat on edelleen hajalliset, mutta murtui tasaisesti ja voi sillä ajaa.

Nyt tänään asensin autoon ledivalot eteen. Tykkään nyt.
Voimaa ja valtaa.

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #1 : 27.12.09 - klo: 01.24 »
Veikkaan, että seuraava eteen tuleva ongelma on auton sähkölaitteet, kannattaa varautua. Suosittelen ehdottomasti ostamaan failsafen ja vastaanottimen akun ettei tartte sitten harmitella kun auto on seinässä tuhannen pask4na. Heivaa myös virtakytkin mäkeen, senkin kanssa tulee monesti ongelmia (laita siihen tilalle jatkojohto akusta vastariin). Kannattaa myös varoa ajamasta kostealla kelillä jossei suojaa sähköjä mitenkään. Mulla ainakin ollu ongelmia kössöperfexien kanssa.


Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #2 : 27.12.09 - klo: 11.28 »
Veikkaan, että seuraava eteen tuleva ongelma on auton sähkölaitteet, kannattaa varautua. Suosittelen ehdottomasti ostamaan failsafen ja vastaanottimen akun ettei tartte sitten harmitella kun auto on seinässä tuhannen pask4na. Heivaa myös virtakytkin mäkeen, senkin kanssa tulee monesti ongelmia (laita siihen tilalle jatkojohto akusta vastariin). Kannattaa myös varoa ajamasta kostealla kelillä jossei suojaa sähköjä mitenkään. Mulla ainakin ollu ongelmia kössöperfexien kanssa.


Kiitos tiedosta. Kyllä nyt talvella on ajelua tullut, ja luminen auto aina kun polttoaine loppuu. Suhautan välittömästi paineilmaa etenkin paristojen ja servvojen kohdalla, nehän ei varmasti tykkää siitä jos kastuu. Kuinkas paljon noi osat tulee sitten maksamaan? Koska itse en tiedä paljon mitään nyt autostani, vaikka olen katsellut netistä. Ensimmäinen autoni kun on tämä DRX :p
Voimaa ja valtaa.

Poissa Kaasusorsa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #3 : 27.12.09 - klo: 12.37 »
Eihän noilla DRXil pääse radallekkaan kunnolla ja hintaa on tosi paljon kun katotaan että se on teoriassa sama auto kuin DBX tai DST mutta eri korilla. Korikin täytyy irrottaa käynnistäessä.  :lol:  Myös auton kokosuhde on vähän outo. Eiks se ollut meinaan 1:9. :O

Jos haluat neljälläsadalla rc auton osta Inferno MP 7.5 sports.
-|Kyosho Inferno MP 7.5 sports 4|-
 ~ Sorsa

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #4 : 27.12.09 - klo: 13.36 »
Eihän noilla DRXil pääse radallekkaan kunnolla ja hintaa on tosi paljon kun katotaan että se on teoriassa sama auto kuin DBX tai DST mutta eri korilla. Korikin täytyy irrottaa käynnistäessä.  :lol:  Myös auton kokosuhde on vähän outo. Eiks se ollut meinaan 1:9. :O

Jos haluat neljälläsadalla rc auton osta Inferno MP 7.5 sports.
No katsotaan jos tuo oma DRX leviää (todennäköisesti saattaa olla jo vuoden päästä jo hajalla) niin tuo Inferno on kyllä itseänikin miellyttänyt. Jos sitten radalla pyörin niin Fazerikin olisi ihan kiva, koska kaverillakin on Fazer, ja subaru sekin  :lol:

Ja äsken kävin ajelemassa, onko sellainen jatkuva kilinä tyhjäkäynnillä yleistä ja vaaratonta?
Voimaa ja valtaa.

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #5 : 27.12.09 - klo: 13.52 »
Kilinä johtuu siitä että kytkinkello on löysällä. Kiristä ruuvia joka pitää sitä paikallaan jos ei auta laita shimmiprikkoja ruuvinkannan alle.
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #6 : 27.12.09 - klo: 16.52 »
Kiitos Kaasusorsa. Onkos mitenkä vaarallista jos kytkinkelloa ei kiristä ja ajaa?
Voimaa ja valtaa.

Poissa ma-de

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #7 : 27.12.09 - klo: 17.47 »
Kiitos Kaasusorsa. Onkos mitenkä vaarallista jos kytkinkelloa ei kiristä ja ajaa?

Voi käydä sillain, että kytkinkello tipahtaa ja joutuu lähtee K-markettiin.

Poissa Bensamurrukka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #8 : 28.12.09 - klo: 14.47 »
Itelläniki on kyseinen auto (Subaru). Ihan nätisti näytti pienes lumes kulkevan, mutta kesäähän tässä ootellaan että pääsee rallaa. Koulun hiekkakenttä lienee hyvä ajopaikka, varsinkin se juoksurata siinä ympärillä... :roll:
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #9 : 28.12.09 - klo: 15.28 »
Kiitos Kaasusorsa. Onkos mitenkä vaarallista jos kytkinkelloa ei kiristä ja ajaa?

Voi käydä sillain, että kytkinkello tipahtaa ja joutuu lähtee K-markettiin.
Tulikin sellainen ihmetys, että kytkinkello ei oo yhtään löysällä, se on ihan napakasti paikallaan.

Ajattelin huomenissa lähteä jonnekin jäälle ajamaan.
Voimaa ja valtaa.

Poissa Kaasusorsa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #10 : 28.12.09 - klo: 16.52 »
No katsotaan jos tuo oma DRX leviää (todennäköisesti saattaa olla jo vuoden päästä jo hajalla) niin tuo Inferno on kyllä itseänikin miellyttänyt. Jos sitten radalla pyörin niin Fazerikin olisi ihan kiva, koska kaverillakin on Fazer, ja subaru sekin  :lol:

Ja äsken kävin ajelemassa, onko sellainen jatkuva kilinä tyhjäkäynnillä yleistä ja vaaratonta?
Radalle ei kyllä yhtään sitten sovi tuo DRX, korkeintaan asvaltille. Ja en suosittele mitään hyppyri radan tekoa koska tuo ei välttämättä oikein kestä hyppyjä. (jos verrataan crossareihin)
-|Kyosho Inferno MP 7.5 sports 4|-
 ~ Sorsa

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #11 : 28.12.09 - klo: 17.37 »
No katsotaan jos tuo oma DRX leviää (todennäköisesti saattaa olla jo vuoden päästä jo hajalla) niin tuo Inferno on kyllä itseänikin miellyttänyt. Jos sitten radalla pyörin niin Fazerikin olisi ihan kiva, koska kaverillakin on Fazer, ja subaru sekin  :lol:

Ja äsken kävin ajelemassa, onko sellainen jatkuva kilinä tyhjäkäynnillä yleistä ja vaaratonta?
Radalle ei kyllä yhtään sitten sovi tuo DRX, korkeintaan asvaltille. Ja en suosittele mitään hyppyri radan tekoa koska tuo ei välttämättä oikein kestä hyppyjä. (jos verrataan crossareihin)

Voi hemmetti! Justiisa hajosi tuo takaiskari (mitä luultavammin) ja pitäs säätää vähän että ei raastais rengas sitä koppaa. Ja hyppäsin pari kertaa kyllä.
Voimaa ja valtaa.

Poissa Kaasusorsa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #12 : 28.12.09 - klo: 19.32 »
Minähän varoitin ettei tuo sovi hyppyihin.  :angry:
-|Kyosho Inferno MP 7.5 sports 4|-
 ~ Sorsa

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #13 : 28.12.09 - klo: 19.34 »
Minähän varoitin ettei tuo sovi hyppyihin.  :angry:
Minä hölömö kun olin jo ulkona ja sitä ennen en ole lukenut viestiä, mutta kiitos tiedosta.
Voimaa ja valtaa.

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #14 : 28.12.09 - klo: 20.51 »
Minähän varoitin ettei tuo sovi hyppyihin.  :angry:
Minä hölömö kun olin jo ulkona ja sitä ennen en ole lukenut viestiä, mutta kiitos tiedosta.

Älä ny jätkä lannistu, kyllä sillä ajaa saa! Omassa ja kaverin D-sarjalaisessa molemmissa kilisee kytkinkello, vaikkei löysällä olekaan, eli taitaa johtua kytkinjärjestelmän rakenteesta. Ja ennen uuden auton ostoa kannattaa lukea foorumeita! Kannattaa katella muita(kin) merkkejä kuin pelkästään Kyoshoa!

Ja noista sähkölaitteista:

Failsafe on kai Kyosholta, varmuudella en tiedä kun faija kävi hakemassa. Maksoi muistaakseni 20 euroa.

Jatkojohto maksoi muutaman euron, Hobbylinnasta tilasin.

Vastarin akun ja laturin tilasin Hobbylinnan kautta Robbelta.

Akku: http://at.robbe-online.net/rims_at.storefront/4b38fc78006633ec271c3e0dc146066d/Product/View/1&2D4550
Hump-mallinen olisi tietysti parempi, koska siinä on yksi kenno enemmän eli siinä on isompi jännite, mutta en ollut varma, mahtuuko se suoraan vakio patteriboxiin. 

Laturi: http://at.robbe-online.net/rims_at.storefront/4b38fc78006633ec271c3e0dc146066d/UserTemplate/1/?ISID=4b38fc78006633ec271c3e0dc146066d

Poissa hpi racing

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #15 : 28.12.09 - klo: 20.53 »
Onko tämä joku uusi versio pureten aphlasta.
| HPI RACING | FUTABA | PRO-LINE | SCHUMACHER | TURNIGY | ULTIMATE RACING | SPEED PASSION | MUCHMORE | TEAM ASSOCIATED
   | HUDY | NOSRAM | ZiPPY |

Poissa ToBy1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #16 : 28.12.09 - klo: 20.55 »
Ei ole.

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #17 : 29.12.09 - klo: 12.03 »
Minähän varoitin ettei tuo sovi hyppyihin.  :angry:
Minä hölömö kun olin jo ulkona ja sitä ennen en ole lukenut viestiä, mutta kiitos tiedosta.

Älä ny jätkä lannistu, kyllä sillä ajaa saa! Omassa ja kaverin D-sarjalaisessa molemmissa kilisee kytkinkello, vaikkei löysällä olekaan, eli taitaa johtua kytkinjärjestelmän rakenteesta. Ja ennen uuden auton ostoa kannattaa lukea foorumeita! Kannattaa katella muita(kin) merkkejä kuin pelkästään Kyoshoa!

Nyt vasta tiedän tämän HPI merkin, kyoshon lisäksi.

Ja noista sähkölaitteista:

Failsafe on kai Kyosholta, varmuudella en tiedä kun faija kävi hakemassa. Maksoi muistaakseni 20 euroa.

Jatkojohto maksoi muutaman euron, Hobbylinnasta tilasin.

Vastarin akun ja laturin tilasin Hobbylinnan kautta Robbelta.

Akku: http://at.robbe-online.net/rims_at.storefront/4b38fc78006633ec271c3e0dc146066d/Product/View/1&2D4550
Hump-mallinen olisi tietysti parempi, koska siinä on yksi kenno enemmän eli siinä on isompi jännite, mutta en ollut varma, mahtuuko se suoraan vakio patteriboxiin. 

Laturi: http://at.robbe-online.net/rims_at.storefront/4b38fc78006633ec271c3e0dc146066d/UserTemplate/1/?ISID=4b38fc78006633ec271c3e0dc146066d
Voimaa ja valtaa.

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #18 : 29.12.09 - klo: 14.53 »
Hyvä!

Sit on vielä hyviä merkkejä kuten:

Hong Nor: http://rc-garage.fi/zencart/
Traxxas, Xray: http://www.racingfactory.fi/tuotteet/RC-AUTOT-POLTTOMOOTTORI-AUTOT
Hobao: http://www.hobao-shop.com/catalog/

Katsele myös näitä merkkejä.

Poissa M33mu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #19 : 29.12.09 - klo: 17.46 »
Mulla ainakin ollu ongelmia kössöperfexien kanssa.

Ja nykyään kyoshon radiot ovat futaban valmistamia (servokotelot ym. samat). Leimattu vaan perfexille.
Inferno MP9e
www.rcjkl.fi

Poissa saku123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #20 : 29.12.09 - klo: 18.52 »
Eikös tuo drx ole ihan saman kokoinen kun dbx ja dst, mutta silti kokoluokka on 1/9 :huh:
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5

Poissa M33mu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #21 : 29.12.09 - klo: 18.59 »
Eikös tuo drx ole ihan saman kokoinen kun dbx ja dst, mutta silti kokoluokka on 1/9 :huh:

johtunee korin koosta. dbx näyttää olevan 45cm pitkä kun taas drx on 56cm.
Inferno MP9e
www.rcjkl.fi

Poissa Bensamurrukka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #22 : 30.12.09 - klo: 12.47 »
hehheh. Yritin ajaa ensimmäistä kertaa utolla. Kolasin jopa itselleni ralliradan pihalle. No käynnistys suju ihan hyvin, muuutta ohjaimesta ei tapahdu yhtään mitään  :grin: Ovatkohan myyneet tyhjät patterit vai missäköhän vika piilee..?
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #23 : 30.12.09 - klo: 13.31 »
hehheh. Yritin ajaa ensimmäistä kertaa autolla. Kolasin jopa itselleni ralliradan pihalle. No käynnistys suju ihan hyvin, muuutta ohjaimesta ei tapahdu yhtään mitään  :grin: Ovatkohan myyneet tyhjät patterit vai missäköhän vika piilee..?
Autosta sähköt päällä? patterit oikein päin autossa ja ohjaimessa?
Ensimmäistä kertaa ja radankin jo teit?
Ootko jo sisäänajanut?Jos et niin ihmeessä sisäänaja auto äläkä lähde heti radalle paukuttaan
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #24 : 30.12.09 - klo: 22.24 »
hehheh. Yritin ajaa ensimmäistä kertaa utolla. Kolasin jopa itselleni ralliradan pihalle. No käynnistys suju ihan hyvin, muuutta ohjaimesta ei tapahdu yhtään mitään  :grin: Ovatkohan myyneet tyhjät patterit vai missäköhän vika piilee..?
Kato myös, että kaikki johdot ja liittimet on kunnolla kiinni vastarissa.

Poissa Bensamurrukka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #25 : 31.12.09 - klo: 12.07 »
Auto oli sisäänajette myymälässä ja vikana oli auton tyhjät patterit nekun vaihto niin homma alko pelittää :laugh:
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #26 : 02.01.10 - klo: 13.52 »
Nonniin. Pitkästä aikaa viestä. Tuli sellainen ongelma, että auto välillä ei ota yhtään kontaktia ohjaimeen. Eilen ajoin ja käänsin vähän kovemmalle, niin sitten yritin jarruttaa, ei tapahtunut mitään ja puskaan. Ja sama oli toissapäivänä. Välillä myös pysähtyessäkin se ei edes kääntänyt pyöriä tai antanut kierroksia. Noin 10s pätkiä tulee.

Liian kylmä ulkona tai jotain?
Voimaa ja valtaa.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #27 : 02.01.10 - klo: 13.56 »
Patterit?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #28 : 02.01.10 - klo: 14.11 »
Nonniin. Pitkästä aikaa viestä. Tuli sellainen ongelma, että auto välillä ei ota yhtään kontaktia ohjaimeen. Eilen ajoin ja käänsin vähän kovemmalle, niin sitten yritin jarruttaa, ei tapahtunut mitään ja puskaan. Ja sama oli toissapäivänä. Välillä myös pysähtyessäkin se ei edes kääntänyt pyöriä tai antanut kierroksia. Noin 10s pätkiä tulee.

Liian kylmä ulkona tai jotain?
Mul ei ainakaan oo tullu mitään  tommosii ongelmii mun DRT:een kanssa. :shock: Nii toi DRT ja DRX on täysin samanlaisii, paitsi vaan renkaat, koritolpat ja kori on erillaiset. DBX ja DST on melkein samanlaisii, mut niis on eroo myös tukivarsissa. :wink: :grin:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #29 : 02.01.10 - klo: 14.12 »
Voi olla. Pitänee testata lämpimämmässä.
Voimaa ja valtaa.