Kirjoittaja Aihe: Mikä 4WD SC (CORR) auto?  (Luettu 48954 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #150 : 09.08.13 - klo: 19.25 »
Onko durango ja teamc oikesti sun mielestä samannäköisiä bigbear? :O Mun mielestä ei muistuta yhtään toisiaan...

En usko että descistä on tulossa päivitetty versio ihan kohta, tiimikuskit ajaa suht vakionnäköisillä desceillä. Päivitetty Tuuppi ja nelkkudexi sekä polttis taitaa tulla markkinoille ennne desciä. V2 on vain vuoden vanha...
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa tpahula

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #151 : 12.08.13 - klo: 15.36 »
Olen mielenkiinnolla lukenut tätä viestiketjua ja miettinyt 4WD SC auton ostamista rata-ajoon. Kisoja tuskin tulee ajettua, kun kotiradalla ajetaan vain 2WD autoilla kisoja. Minulla on käytössä pari DESC210 ja Blitziä. Durangon DESC410v2 auto kiinnostaa eniten, kun vanteet ja muutamat muut osat olisivat samoja DESC210:ssä. Kumpaankin Durangoon taitaa sopia samat koritkin ?

Akkuja minulta löytyy shortyja ja normaaleja. Shorty-akkuja on ainakin ulkomailla käytetty DESC410:ssä pareittain, mutta kannattaako kokeilla? Nopariksi ja moottoriksi löytyisi varalla oleva Reventon Pro + 8.5R combo. Riittääkö tuollaisesta säätimestä ja koneesta tarpeeksi potkua DESC410v2:een ?

Autojen hinnoissa on välillä aika kovia tarjouksia. Vielä eilen olisi saanut Amainista DESC410v2 kitin posteineen n. 200 euron hintaan "kolmen korin kikalla". Tänään auton hinnaksi jää n. 225€.

Durangolta on Oople-foorumin viestiketjun mukaan tulossa uudet DEX210 ja DEX410 autot, mutta tuleekohan SC-autoista heti perään uudet versiot ?

http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=134157
Durango DESC210R / DESC410v2 / HPI Blitz ESE Pro

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #152 : 12.08.13 - klo: 16.29 »
Joku syy siihen pitää olla, että myyvät noin halvalla durangoa. Jos on mahdollista, niin kokeilkaa durangoa ja teknoa. Siinä on huippu corrit, joista tekno on helpompi ajaa ja kestää paremmin vakio-osilla. Dura saattaa olla huippukuskin käsissä aavistuksen nopeampi.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Tomppeli84

  • Vieras
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #153 : 12.08.13 - klo: 22.21 »
Olen mielenkiinnolla lukenut tätä viestiketjua ja miettinyt 4WD SC auton ostamista rata-ajoon. Kisoja tuskin tulee ajettua, kun kotiradalla ajetaan vain 2WD autoilla kisoja. Minulla on käytössä pari DESC210 ja Blitziä. Durangon DESC410v2 auto kiinnostaa eniten, kun vanteet ja muutamat muut osat olisivat samoja DESC210:ssä. Kumpaankin Durangoon taitaa sopia samat koritkin ?

Akkuja minulta löytyy shortyja ja normaaleja. Shorty-akkuja on ainakin ulkomailla käytetty DESC410:ssä pareittain, mutta kannattaako kokeilla? Nopariksi ja moottoriksi löytyisi varalla oleva Reventon Pro + 8.5R combo. Riittääkö tuollaisesta säätimestä ja koneesta tarpeeksi potkua DESC410v2:een ?

Autojen hinnoissa on välillä aika kovia tarjouksia. Vielä eilen olisi saanut Amainista DESC410v2 kitin posteineen n. 200 euron hintaan "kolmen korin kikalla". Tänään auton hinnaksi jää n. 225€.

Durangolta on Oople-foorumin viestiketjun mukaan tulossa uudet DEX210 ja DEX410 autot, mutta tuleekohan SC-autoista heti perään uudet versiot ?

http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=134157

Voisitko kertoa miten tuo kolmen korin alennuskikka toimii amainissa?

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #154 : 12.08.13 - klo: 22.28 »
Olen mielenkiinnolla lukenut tätä viestiketjua ja miettinyt 4WD SC auton ostamista rata-ajoon. Kisoja tuskin tulee ajettua, kun kotiradalla ajetaan vain 2WD autoilla kisoja. Minulla on käytössä pari DESC210 ja Blitziä. Durangon DESC410v2 auto kiinnostaa eniten, kun vanteet ja muutamat muut osat olisivat samoja DESC210:ssä. Kumpaankin Durangoon taitaa sopia samat koritkin ?

Akkuja minulta löytyy shortyja ja normaaleja. Shorty-akkuja on ainakin ulkomailla käytetty DESC410:ssä pareittain, mutta kannattaako kokeilla? Nopariksi ja moottoriksi löytyisi varalla oleva Reventon Pro + 8.5R combo. Riittääkö tuollaisesta säätimestä ja koneesta tarpeeksi potkua DESC410v2:een ?

Autojen hinnoissa on välillä aika kovia tarjouksia. Vielä eilen olisi saanut Amainista DESC410v2 kitin posteineen n. 200 euron hintaan "kolmen korin kikalla". Tänään auton hinnaksi jää n. 225€.

Durangolta on Oople-foorumin viestiketjun mukaan tulossa uudet DEX210 ja DEX410 autot, mutta tuleekohan SC-autoista heti perään uudet versiot ?

http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=134157
Vanteet ja korit ovat samoja ja yhteensopivia, luulen jopa että reijät sopivat, mutta en ole ihan satavarma. Noi sun sähköt pitäisi sopia oikein hyvin, 8.5t kone on aika mieto, mutta sisäradalla riittää varmasti. Ulkonradallakin toimii mutta riippuen suorien pituudesta voi olla hieman lussu. Shorty akkua en ole itse kokeillut. Foorumilla nimimerkki Aland ajaa shorty modatulla descilla, ja tietää siitä varmasti enemmän. Volvospede ajaa normiakulla itsetehdyllä telineellä. Se toimii hyvin ja on hieman helpompi ajaa kuin useimmat satulaakku durangot. Tohon hintaan et ole varmasti vielä laskenut veroja mukaan? Muista että alvia pitää luultavasti maksaa 24%. Durangolla taitaa olla tällähetkellä aika hyviä tarjouksia, useampi malli myydään ilmeisesti halvemmalla, samalla tavalla rtr durangoja sai alennuksella keväällä rajoitetun ajan.

En luule että DESCistä tulee uusi versio ihan heti, Durangohan yleensä ajaa protoautoilla isoissa kisoissa ennen uuden mallin julkaisemista, mutta ainakin kuvista päätellen tehdaskuskit ajavat aika vakio Desceillä. Dexit ovat luultavasti tärkeysjärjestyksessä ennen kuin syksyllä on mm kisat.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #155 : 12.08.13 - klo: 22.33 »
Foorumilla nimimerkki Aland ajaa shorty modatulla descilla, ja tietää siitä varmasti enemmän. Volvospede ajaa normiakulla itsetehdyllä telineellä. Se toimii hyvin ja on hieman helpompi ajaa kuin useimmat satulaakku durangot.

Kuvat ois kivoja!
/ Jere Siirilä

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa tpahula

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #157 : 13.08.13 - klo: 10.48 »
A Mainin alennuskikka on toiminut ainakin reilun vuoden verran siten, että otat yhden autosarjan ja sen päälle 2-3 SC-koria. Postikulut laskevat DESC410v2 tapauksessa 12 taalaan ja DESC210R tapauksessa 22 taalaan. Laskemissani hinnoissa oli siis alv 24% mukana. Viikonlopun jäsentarjous oli seuraavanlainen DESC410v2:lle: $219+$12-$25=$206. Joka tekee 1.3 taalan luottokorttikurssilla ja %24 alvilla 194,4€. Tosin ostoskorissa pitää olla yli $250 edestä tavaraa, jotta saa $25 alennuksen käyttöön.

Shorty pack konversiota näyttäisi olevan myynnissäkin:

http://www.rcshox.com/desc-shorty-pack/

Tarkoitus olisi siis laittaa akut rinnan. Itsetehtyjä modejakin löysin ulkomailta:

http://www.rcshortcourse.com/forum/team-durango-desc410r/27467-shorty-pack-mod.html

Millaista moottoria kannattaisi kokeilla ulkoradalla ? Minulta löytyy myös Castlen 4600kv 4-pole kone. Nyt kun on tottunut ajamaan sensorikoneilla, niin millaisia sensorillisia 540-kokoisia 4-pole koneita kannattaisi kokeilla ? Olen katsellut esim. Trinity Revtech 4XS 4800kv konetta. Onko tästä koneesta kellään kokemuksia ?


Durango DESC210R / DESC410v2 / HPI Blitz ESE Pro

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #158 : 22.07.15 - klo: 23.40 »
Nyt kun pari vuotta on kulunut tämän keskustelun päättymisestä, niin voisi herätellä tätä tunteisiin vetoavaa (?) keskustelua uudelleen.

Jenkeissä 4wd SC on ilmeisesti hiipumaan päin, ja ainakaan isommissa kisoissa ei ole tunkua luokkaan. Aika monet tehdaskuskit jättää luokan väliin vaikka tehtaalla olisi kalustoa tarjolla.

Autojen tarjonnassa on tapahtunut seuraavaa:

Teknolta on tullut päivitetty versio SCT410.3, joka on perusratkaisuiltaan about sama kuin edeltäjänsä. Suosittu auto Suomen SC-sarjassa.

Toisin kun spekuloitiin kaksi vuotta sitten, Durangolta ei tullut kolmosversiota DESC410:stä vaan DESC10 joka on täysin uusi auto ja perustuu samoihin perusratkaisuihin kun samaan aikaan julkaistut 8-krossarit ja truggy. Toisin kun edeltäjänsä, tämä on painavin auto luokassaan 3,5 kilon painolla ajovalmiina. Erikoisuutena mm. Mugen-tyyppinen pillow ball-keula.

Asso on lopettanut SC10 4x4 -mallin valmistuksen, seuraajasta ei ole tietoa. Uusi tuuppi SC (SC5m) on sen sijaan juuri julkaistu.

Losilla on edelleen myynnissä TEN-SCTE 2.0, päivityksiä ei ole tullut. Losin suosio kotimaan kuskien joukossa laskenut selvästi parin vuoden aikana.

Wacky Stack Racing Team

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #159 : 23.07.15 - klo: 07.19 »
Erikoisuutena mm. Mugen-tyyppinen pillow ball-keula.


Se on pivot ball keula. :wink:
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

Poissa C1S F1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #160 : 23.07.15 - klo: 10.29 »
Intech:ltä on myös tullut panzerwagen, joka kantaa nimeä ERSC-10 sellaisella Sari ajaa ensi talvella suhteellisen jämerää tekoa myös paino noin 3,1kg. Durangon keula ratkaisu on jees, mutta ei mikään uusi juttu correissa esim. honkkarin nexx-10:ssä on myös pivot-keula tosin auto on muuten pikkuisen vanhetunut ja on vain paranneltu versio SCRT-10:stä.
GSB-Racing - Sanwa - Roche - HotRace

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #161 : 23.07.15 - klo: 10.33 »
Tilastojen mukaan SC10-4 luokalla menee ihan ok, mutta SC10-2 luokka on hiipunut joka vuosi.
Näin siis Suomessa. Useat kuljettaja on käyttänyt SC luokkaa ponnahduslautana "ylempiin" luokkiin menestyksekkäästi. Siten voi ajatella, että luokka on hoitanut tehtävänsä mainiosti. Lisäksi me wanhat ja nopeat 😂 ollaan saatu ajaa hyvää kisaamista.

Autoista käytännössä Teknot SCT410.1 ja.2 sekä Durango Desc410 sekä Desc10 ovat suosituimpia ja myös kilpailukykyisempiä.

Tilastojen mukaan Durango on nelkuissa ylivoimaisin auto 😉
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #162 : 23.07.15 - klo: 11.09 »
Tilastojen mukaan Durango on nelkuissa ylivoimaisin auto 😉
Mäkun luulin että se oli TeamC TR2 joka voittanu 100% kilpailuista mihin osallistunu  :police:

Miten se meni, valhe iso valhe, tilasto? :) Mutta joo ohan Durangolla vankka edustus ja nopeat kuskit.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #163 : 23.07.15 - klo: 11.33 »
Joo ei se durango desc10 keula tietenkään mikään maailman ensi-ilta ole, mut hyvin se ainakin pelaa. Pelkkä pivot keulan idea ei ratkaise sinänsä mitään, mutta jos geometriat ja säädöt on kohdallaan niin onhan se hyvä. Oma dura ollut tosi helppo ajaa ja suht nopeakin. Kääntyy hyvin ja suorilla on vakaa ja helppo hypätä. Ei osaa paljoo muuta vaatia. Kestävyys ollut hyvä, vain 1 etu hingepinnin säätöpusla särkynyt kesän aikana ja niitähän tulee repullinen rakennussarjan mukana. Niin ja itetehdyt pitkät koritolppat bronco koria varten katkes ekalla ajolla, mut v2 on kestäny sen jälkeen...  :grin:

Toinen erittäin hyvä vaihtoehto olisi tuo tekno, semmonenhan mulla melkein olikin, eli eb48.2 ja siihen sc muutos osat muuten paitsi kavennus sc mittoihin. Se oli hiton hyvä ja nopee, mut 12mm hexiä en tän kokoluokan autoon halua, mikä on sc mitoissa teknoon ainoa vaihtoehto. Durassa on 17mmhex ja ei fillarit irtoile. Näitä ennen mä ajoin duran edellisellä sc:llä ja vaikka mä olinkin modaillut sitä aika lailla ja tietty kokeillu semmosta vakiotakin, niin mielestäni nämä järeämmät nelkut toimii paremmin näillä ulkoradoilla. Pienellä sisäradalla etu voi olla vanhalla kevyellä duralla.

Losia en ottais koska niin harva ajaa sellaisella ettei setuppia tarvii paljoa varikollla kysellä. Yleensäkkin kannattaa kattoa millä autolla paikalliset ajaa, niin varaosien ja säätöapujen kanssa on paljon helpompaa.

TeamC TR2 autoa en lähtis neliveto sc kisoissa voittajan paikalle veikkaamaan vaikka ois goos ite puikoissa.  :wink: :tongue:
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #164 : 23.07.15 - klo: 11.54 »
TeamC TR2 autoa en lähtis neliveto sc kisoissa voittajan paikalle veikkaamaan vaikka ois goos ite puikoissa.  :wink: :tongue:
Mä oon vaan voittanu TS2 autolla :( veikkaan ettei riitä taidot TR2:lla. Toki 2WD luokassa.

Hienosti kyllä tuo 4wd luokka pysyny hengissä ja vakiintunut, Onko teoriaa miksi 2wd luokka on kärsinyt?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #165 : 23.07.15 - klo: 12.11 »
Veikkaan liukkaita sisäratoja syyksi osallistujakatoon. Voi muitakin syitä olla mutta meille se oli suurin ja kun kuitenkin piti vaihtaa kalustoa oli helppo samalla vaihtaa luokkaa.

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #166 : 23.07.15 - klo: 12.18 »
Viime talvena ei kovin liukasta ollut, ainakaan Tiksissä, Lappeenrannassa tai Nokialla.. Takavedolla ei vaan voi vetää nappi pohjassa joka paikkaan, onhan se tylsää.
Liikaa Kyoshoja

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #167 : 23.07.15 - klo: 12.27 »
Mun mielestä takaveto on toimivalla autolla JA hyvällä radalla ihan superhienoa ajamista. Tykkään siitä enempi kuin nelivedosta. Alla pari syytä miks se on itellä tauolla.

Liukkaat sisäradat ja juuri oikealla tavalla kuluneiden minipinnien kanssa pelaaminen... ei kiitos. Pitävällä sisäradalla tiksissä ei tota ongelmaa ollut, mutta auto olis pitäny hieroa sinne ihan omaan setuppiinsa verrattuna kaikkiin muihin ratoihin. No varmaan joku hieroo vaikka joka päivälle setupin uusiks, mut mä en. Lisäks auto on ajettu ihan loppuun, mienkiintoista vaihtoehtoa ei ollu markkinoilla eikä uutta samanlaistakaan jaksanut ostaa.
Ehkä se uus tuleva asso vois olla sopivan jännä aloittaa uudestaan. Tai jos duralta tulis uus takavetokin.
 
Ulkoradoilla on helposti liian liukasta, ainakin perus treenipäivinä. Ehkä pitoa piisaa joskus kisoissa kun rataa on kunnostettu ja 40-50 autoa hinkkaa pintaa.. sitte tuuli kiusaa ja autot lentelee hypyistä ja jopa pääsuoralta mihin sattuu.

Ja sit noi takavetoautot on kaikki järestään niin rimpuloita että niitä sais olla huoltaa ja korjaa kokoajan. Mä tarttisin 1/8 autoon perustuvan takavedon vissiin..!  :grin:
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #168 : 23.07.15 - klo: 13.16 »
Viime talvena ei kovin liukasta ollut, ainakaan Tiksissä, Lappeenrannassa tai Nokialla.. Takavedolla ei vaan voi vetää nappi pohjassa joka paikkaan, onhan se tylsää.

Mennään vähän ohi topicin, mutta minua ei sinänsä haittaa kun pitkästä aikaa saadaan foorumille eloa asiallisen keskustelun muodossa.

Juholla taisi jäädä viime talven sarjasta juuri se Turun kisa näkemättä, jossa oli aika jäätävän liukasta. Aiempina vuosina LRP Areenan rata oli tosi messevä vetää tuuppi-SC:llä, mutta jostain syystä viime talvena uuden profiilin myötä pito oli kyllä niin heikkoa että tuupilla ajaminen ei ollut hauskaa, varsinkaan jos ei ollut niitä Volvospeden mainitsemia sopivan kulutusasteen Minipinnejä. Nelkku on tässä suhteessa paljon anteeksiantavampi, toki sielläkin etua saa jos pinnit on sopivat.

Jos itse ajan talvella corria, niin ajan kyllä nelkkua ihan vaan vaihtelun vuoksi.

Mitä tulee alkuperäiseen aiheeseen, niin ensi talvena on mielenkiintoista nähdä miteen pienemmillä sisäradoilla vanha ja uusi Dura toimivat. Painossa eroa hurjat kilon verran!
Wacky Stack Racing Team

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #169 : 23.07.15 - klo: 13.18 »
Mitä tulee alkuperäiseen aiheeseen, niin ensi talvena on mielenkiintoista nähdä miteen pienemmillä sisäradoilla vanha ja uusi Dura toimivat. Painossa eroa hurjat kilon verran!

Uudella kontti soi kovemmin ja vanhat taitaa siirtyä eläkkeelle pikkuhiljaa jokatapauksessa.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #170 : 23.07.15 - klo: 13.38 »
Ollaanko me jo sisäkaudessa lol
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #171 : 23.07.15 - klo: 13.51 »
Ollaanko me jo sisäkaudessa lol

Ajatko sä kumpaa SC luokkaa, sisällä vai ulkona? Vai 10 krossia? polttista? patterikasia?  :grin:
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #172 : 23.07.15 - klo: 16.38 »
Lol  :cool:

En oikeestaan noista mitään mutta silti. Kesä on puolivälissä ja nyt alko jo kaivata talvea ? Only in finland  :wink:
No kesä on kyl tainnu olla aika pashka tähän asti.
« Viimeksi muokattu: 23.07.15 - klo: 16.51 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #173 : 23.07.15 - klo: 21.42 »
Ja sit noi takavetoautot on kaikki järestään niin rimpuloita että niitä sais olla huoltaa ja korjaa kokoajan. Mä tarttisin 1/8 autoon perustuvan takavedon vissiin..!  :grin:
Itse olen noviisi ja en kilpaile, mutta luulin, että mä olen se täystuho, kun olen useampaa merkkiä tuuppi correja radalla rikkonut. Oman kokemuksen perusteella assoSC10ft, TR/S2 ja desc210r kaikki menee paloihin helpohkosti vs. Esim. Nykyinen kuluneena hankkimani SCTE-TEN (ihan 1.0)

Luettelemani tuuppicorrit on ollut säpäleinä sieltä sun täältä. Kaikki corrit olen uutena hankkinut ja tuhonnut radalla. Tämä Losin vanhus taas kestää todella paljon kipeetä ja ottaa iskuja vastaan ja jatkaa matkaa hymyillen.

Lisäksi ainakin Losi on minulle nopea ja helpohko ajaa ilman suurempaa säätöä. Varmasti jokainen kisakuski mut pesee 100-0 nopeudessa, mutta aloittelijan näppituntumalla saa enemmän ajoaikaa ja omaa ok. Vauhtia irti tuosta Losin wanhuksesta ilman säätämistä.

Varmasti nuo uudemmat 4wd corrit on parempia ja nopeampia, mutta ei tuolla Losillakaan jalkoihin jää. Kiva auto. Ehkä kilpakuskina voisin arvostaa muita ominaisuuksia / kaivata säätöapuja pitillä, mutta on se niin pirun kivaa ladata akku ja vain ajaa.




Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #174 : 23.07.15 - klo: 22.29 »
Ja sit noi takavetoautot on kaikki järestään niin rimpuloita että niitä sais olla huoltaa ja korjaa kokoajan. Mä tarttisin 1/8 autoon perustuvan takavedon vissiin..!  :grin:
Itse olen noviisi ja en kilpaile, mutta luulin, että mä olen se täystuho, kun olen useampaa merkkiä tuuppi correja radalla rikkonut. Oman kokemuksen perusteella assoSC10ft, TR/S2 ja desc210r kaikki menee paloihin helpohkosti vs. Esim. Nykyinen kuluneena hankkimani SCTE-TEN (ihan 1.0)

Luettelemani tuuppicorrit on ollut säpäleinä sieltä sun täältä. Kaikki corrit olen uutena hankkinut ja tuhonnut radalla.

Jos haluaa kestävän tuuppi corrin niin TLR 22SCT on sitä. Sillä tuli yritettyä sankari hyppyjä ja kaikkea muuta mahdotonta, ainoastaan yhden takatukivarren sain rikottua Turun sisäradan pääsuoralla ja pari idleriä hajosi.
Itse ajoin autolla vissiin pari kautta ja sama auto taitaa olla vieläkin kisoissa mukana ja kärki päässä vielä!
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing