Kirjoittaja Aihe: Mikä 4WD SC (CORR) auto?  (Luettu 49878 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #90 : 31.07.13 - klo: 13.25 »
Eipäs unohdeta Asson SC10 4x4 FT:tä  :wink: Hihnaveto sen olla pitää ja paino ei ole aina niin huono asia  :smiley: Lähinnä nostaisin tuon noiden 3n muun sekaan..
« Viimeksi muokattu: 31.07.13 - klo: 13.31 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #91 : 31.07.13 - klo: 13.32 »
Minkäslaiset sähköt Maxilla on autossa?
Nopari Orion r10 pro 160a
Moottori hw 4000kv 4pole, sisällä oli orion 7.5t, ja tälle sisäkaudelle tulee ehkä 6.5t orion
Servo savox 12kg / 0.08s
Radio sanwa m11x

Nämä sähköt ovat toimineet erittäin luotettavasti ja hyvin!
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #92 : 31.07.13 - klo: 13.33 »
Eipäs unohdeta Asson sc10 4x4:sta  :wink: Hihnaveto sen olla pitää ja paino ei ole aina niin huono asia  :smiley:

Jotenkin minulle on jäänyt sellainen kuva että Asson SC10 4x4 on se huonoin Asso kilpailijoihin verrattuna (toisin kuin 2wd Corrissa missä sc10 on yksi parhaimipia). Tiedä sitten, mutta eipä tuota oikein missään ole arvostettu top 3 parhaan corrin joukkoon.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #93 : 31.07.13 - klo: 13.36 »
Minkäslaiset sähköt Maxilla on autossa?
Nopari Orion r10 pro 160a
Moottori hw 4000kv 4pole, sisällä oli orion 7.5t, ja tälle sisäkaudelle tulee ehkä 6.5t orion
Servo savox 12kg / 0.08s
Radio sanwa m11x

Nämä sähköt ovat toimineet erittäin luotettavasti ja hyvin!
Ilmeisesti Martilla on Teknossa identtiset sähköt ja hyvin toimii?

Veikkaan, että talvi ja kesäsarja voitettiin kuljettajan eikä kaluston voimin. Veikkaisin, että Max olisi voittanut vaikka Slashillä :)
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #94 : 31.07.13 - klo: 13.39 »
Eipäs unohdeta Asson sc10 4x4:sta  :wink: Hihnaveto sen olla pitää ja paino ei ole aina niin huono asia  :smiley:

Jotenkin minulle on jäänyt sellainen kuva että Asson SC10 4x4 on se huonoin Asso kilpailijoihin verrattuna (toisin kuin 2wd Corrissa missä sc10 on yksi parhaimipia). Tiedä sitten, mutta eipä tuota oikein missään ole arvostettu top 3 parhaan corrin joukkoon.
Itellä ei moista kuvaa ole mutta ei ehkä se nopein auto 4x4:ssa. Kuitenkin todella luotettava ja helppo säätää. Korjata ei mutta sitä ei ole vielä montaa kertaa tarvinnut tuon luotettavuuden takia tehdä. Tuohon 2wd lauseeseen kyllä yhdyn. Samanlaista etua ei ole kyllä 4x4 versiossa.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #95 : 31.07.13 - klo: 13.44 »
Eipäs unohdeta Asson sc10 4x4:sta  :wink: Hihnaveto sen olla pitää ja paino ei ole aina niin huono asia  :smiley:

Jotenkin minulle on jäänyt sellainen kuva että Asson SC10 4x4 on se huonoin Asso kilpailijoihin verrattuna (toisin kuin 2wd Corrissa missä sc10 on yksi parhaimipia). Tiedä sitten, mutta eipä tuota oikein missään ole arvostettu top 3 parhaan corrin joukkoon.
Joo assollahan on monta hyvää autoa, mutta mä en laskisi sc10 4x4 siihen mukaan. 4veto correja on tällä hetkellä markkinoilla 3 kovaa merkkiä josta kannattaa valita.

Minkäslaiset sähköt Maxilla on autossa?
Nopari Orion r10 pro 160a
Moottori hw 4000kv 4pole, sisällä oli orion 7.5t, ja tälle sisäkaudelle tulee ehkä 6.5t orion
Servo savox 12kg / 0.08s
Radio sanwa m11x

Nämä sähköt ovat toimineet erittäin luotettavasti ja hyvin!
Ilmeisesti Martilla on Teknossa identtiset sähköt ja hyvin toimii?

Veikkaan, että talvi ja kesäsarja voitettiin kuljettajan eikä kaluston voimin. Veikkaisin, että Max olisi voittanut vaikka Slashillä :)

joo maralla samat, mutta talvella varmasti sama moottori kuin kesällä ja radiona mt-4

Sami, minä olen valinnut sen auton jolla minulla on mielestäni paras voittomahdollisuus :wink: Ulkona voisi pärjätä melkein yhtä hyvin toisella kalustolla, mutta luulen oikeasti että talvella dura on muita selvästi nopeampi
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #96 : 31.07.13 - klo: 13.49 »
Noin se voi ollakin.

Kenties Dura on Best for Racing ja Tekno sitten seuraava. Entä kun Teknon laihduttaa alle 2600gr, niin miten sitten Duran käy.

Toki tuo maksaa varmaan jo mukavasti :)

Losi on ollut oiva harjoittelu väline. Helppo ajaa ja suhteellisen kestävä. Sai myös valmiiksi kasattuna, jota alunperin halusin kun tämän harrastuksen aloitin.

Nyt ostaisin Kittinä.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #97 : 31.07.13 - klo: 13.51 »
Kyllä se kuskista on kiinni tää laji  :wink: Oli se auto sitten "melkeen" mikä vaan.. Toki viimiset sekunnit otetaan vekka sitten autolla  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 31.07.13 - klo: 13.54 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #98 : 31.07.13 - klo: 14.07 »
Entä kun Teknon laihduttaa alle 2600gr, niin miten sitten Duran käy.

Toki tuo maksaa varmaan jo mukavasti :)
voihan se silloin olla yhtä nopea, en tiedä. Mutta luulen samaa kuin sinä, se ei ole ihan kauhean halpaa laihduttaa teknoa 500g
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #99 : 31.07.13 - klo: 17.19 »
Paljon on tullut hyvää ja mielenkiintoista tietoa SC automallista. Onko niin että Hobao ja HongNor ovat jo vanhentuneita autoja eikä niitä kannata enää katsella? Viimeksi kun ajelin sc-autolla juuri nämä mallit olivat kovassa huudossa.

Vaikka sähköasiat jo menevät hiukan ohi aiheen sivuttiin niitä jo keskustelussa. Onko väellä kokemusta Castlen Sc comboista - Sidewinder ja MambaMax Pro combot? Itselläni on pelkkiä hyviä kokemuksia Castlen tuotteista crawlerissa. Mutta toimivatko myös hyvin sc-autossa. Ainakin Mamba Max Pro:ssa oli paljon ongelmia kun se muutama vuosi sitten tuli markkinoille.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #100 : 31.07.13 - klo: 17.58 »
Paljon on tullut hyvää ja mielenkiintoista tietoa SC automallista. Onko niin että Hobao ja HongNor ovat jo vanhentuneita autoja eikä niitä kannata enää katsella? Viimeksi kun ajelin sc-autolla juuri nämä mallit olivat kovassa huudossa.

Vaikka sähköasiat jo menevät hiukan ohi aiheen sivuttiin niitä jo keskustelussa. Onko väellä kokemusta Castlen Sc comboista - Sidewinder ja MambaMax Pro combot? Itselläni on pelkkiä hyviä kokemuksia Castlen tuotteista crawlerissa. Mutta toimivatko myös hyvin sc-autossa. Ainakin Mamba Max Pro:ssa oli paljon ongelmia kun se muutama vuosi sitten tuli markkinoille.
Oma Mamba MAx Pro on toiminut todella hyvin ja siinä on hyvät säätö mahdollisuudet  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa eSATA

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #101 : 31.07.13 - klo: 18.14 »
Losin ykkös nelkkua saa Saksasta 260-280 jöröä plus postit luokkaa 12 jöröä.
Kauppoina ainakin cmc-versand.de ja rc-race-shop.de.
Itsellä käytössä Mamba Max ja 3800kV sensoriton ym. autossa ja toimii hienosti.

--Esa
Cannondale Scalpel Team Replica

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #102 : 01.08.13 - klo: 13.28 »
Terve,
Kirjoitetaan tänne myös omista kokemuksista autojen suhteen ja pyrin olemaan asioissa objektiivinen. Etenkin meidän ammattilaiskuksin mielipiteitä on kirjoitettu aikamoisten Durango-silmälasien läpi ;-)

Max on ajannut omalla radallamme best lappeja niin Teknolla ja Losilla sekä Durangolla. Itseasiassa Max on ajannut molemmilla kerroilla ensin bestlapin meidän autoilla ja vasta sitten saanut sen jahdattua kiinni omalla Durangolla.

Autojen nopeus ulkona yhden kierroksen osalta samalla radalla, erittäin tarkalla kuskilla on hyvin sama ainakin omalla radallamme - autojen säädöistä puhumattakaan (eli kenellä ne on parhaat ko. radalle ja ko. kuskille).

Itselläni ekana SC-autona oli Slash Platinum 4x4. Se oli alkuun aivan riittävä auto, olisi varmaan kestänyt 2S-tekniikalla hyvin ja osat ovat edullisia. Tässä vaiheessa en vielä ajanut radalla, vaan auto oli bashauskäytössä.

Radalla ajoon tutustuessa, Big Bearilla oli Losin SCTE. Näitä kahta autoa verratessa Slash näytti lelulta ja Losi oli siihen nähden todellinen kisapeli.

Seuraavaksi ostin sitten Losin SCTE:n. Alkuun se vaikutti mielettömän kestävältä ja on helppo ajaa. Kun pääsin syvemmälle harrastuksessa, niin aloin huomaamaan kohdat, jossa auto voisi olla paremmin tehty. Upgareosia tuli hankittua niin tarpeeseen, kuin "huvikseen" ja aina auto parani pykälän verran.

Tuntien hyvin auton ensimmäisen version, niin en usko Losi 2.0:ssa olevan hirveän montaa heikkoa kohtaa suunnittelussa. Ekana mieleen tulee puskurit, jotka on huonot. Etupuskurissa iskun vaimentama kehikko on aivan liian heikko ja takapuskurin ruuvihässäkkä on uskomattoman hölmö. Sen lisäksi ohjauslinkistö voisi olla paremmin tehty, jotta ohjaukseen ei tule ajan mittaan turhaa liikettä.

Tukivarsissa taas iskarin alakiinnityskohta menee helposti rikki, JOS kiristää ruuveja liikaa.

Durangoa en ole itse omistanut, eli sitä kommentoin vain muilla nähtyihin tapahtumiin perustuen. Tässä onkin eri autojen vertailun ongelma: kun ei ole omistanut jokaista autoa itse, niin siitä ei saa tarpeeksi kokemusta voidakseen verrata niitä tarpeeksi hyvin toisiinsa. Taitaa ainoastaan Tammisaaren Henkalla olla kaikki tässä mainitut autot itsellään.

Losilla ajaessani PJ:llä oli Durangon DESC410 v1. Ulkona ajaessa se oli todella surullista katsottavaa koska auto ei kestänyt mitenkään aloittelijan käsissä. Parhaimpana (vai surkeimpana) päivänä edestä meni kolme tukivartta yhdellä treenikerralla. Mun ja Samin Losilla ei samalla radalla ja samoissa ajoissa ollut minkäänlaista ongelmaa ja kuskit olivat aika samalla tasolla. Autojen kestävyyden osalta ei siis tuossa vaiheessa ollut epäselvyyksiä ja PJ ostikin sitten Losin -ja myi Duran Maxille.

Kakkos versiossa on päivitetty mm. tukivarsia, mutta silti porukka päivittää ne RPM:n tuotteisiin. Mun mielestä se on osoitus todellisesta epäonnistumisesta, ettei edes toisessa versiossa saada tehtyä tukivarsia kunnolla. Tämän lisäksi ainakin hinge pinnejä on meidän kerhon kuskeilla mennyt poikki ja samoin iskaritorneja, etupuskureita, yms.

Olen ajannut viidellä Durangolla ja niistä ehdottomasti paras on ollut "Keijomobiili". Kyseessä on siis Volvospeden modi, jossa Duraan on asennettu pötköakku. Auto on vakaa, ketterä ja hyvä ajaa.

Vakiodurat ovat äärimmäisen ketteriä, mutta vaikeita ajaa eivätkä omasta mielestäni tunnu "SC-autolta". Keveydestä uskon sisäradalla olevan hyötyä, mutta ulkona tilanne voi olla päinvastainen? Eli auto ei ole yhtä vakaa kuin Losi tai Dura ja se tuntuu pompuissa huonommalta ainakin omissa käsissä.

Lopuksi kokemukseni Teknon SCT410:sta viiden kuukauden kokemuksella:

1) Erittäin helppo ja nopea koota. Osia ei tarvitse hioa, eikä itse modifioida jotta ne sopivat paikalleen. Kokoan kohta toisen samanlaisen auton ja arvioin työhön menevän huolellisesti tehtyä noin kolme tuntia. Entä Durango?
2) Auto on todella kestävä. Durango ei pääse omien havaintojeni mukaan edes lähelle samaa tasoa.
3) Auto on helppo ajaa ja vakaa. Siitä huolimatta se kääntyy tarvittaessa hyvinkin jyrkästi.
4) Osien laatu on todella vakuuttavaa. Jos tehdas huomaa ongelmia rakenteessa/ suunnittelussa, niin päivitykset tulevat nopeasti.

Tällä kokemuksella mikä nyt autosta on, niin se on vakiona äärimmäisen onnistunut paketti. Ainoan miinuksen annan Teknolle mukana tulevasta, muovisesta servoarmista. Se on heikko, enkä ymmärrä miksi pilata mahtavaa ja kestävää autoa noin halvan osan huonolla materiaalilla? Alumiininen servoarmi kannattaa ostaa ja rakentaa se suoraan sillä. Toinen kohta joka voi joitain häiritä on muoviset hexit. Itse ajoin ensin niillä, enkä uskaltanut kiristää rengasmuttereita aina tarpeeksi. Nyt mulla on paikalla metalliset hexit ja onhan ne paremmat.

Eli nuo kaksi osaa suosittelen ostamaan paketin mukana ja kasassa on todella loistava paketti.

Suomessa ei tosiaan autolle ole maahantuojaa, joka on täällä suurin miinus ko. auton kannalta. Toivottavasti tilanne muuttuisi, nyt autoja on täällä ehkä viitisen kappaletta.

Varaosista mulla on tiedosto Google Drivessä ja listaan pääsee mukaan olemalla yhteydessä muhun. Näin ko. autolla ajavien kesken saa varaosia tarpeen vaatiessa myös paikallisesti.

Kaiken kaikkiaan uskon kaikkien kolmen auton olevan hyvin lähellä toisiaan osaavan kuskin käsissä ja autolla ei kisaa voiteta. Max osaa hyödyntää Durangon ketteryyttä, itse hyödyn Teknon helposta ajettavuudesta ja vakaudesta.

Ostopäätöstä ei kannata tehdä muiden mainostusten tai kirjoitusten perusteella, vaan autoja on kokeiltava itse. Luonteeltaan Tekno ja Losi ovat lähellä toisiaan (en ole ajannut TLR 2.0:lla, mutta MIP:llä) ja Durango taas on omanlaisensa.

Kuten Max jo omassa kirjoituksessaan kertoi, niin meidän kerholla on montaa eri autoa ja kannattaa olla yhteydessä jos harkitsee auton vaihtoa. Itse annan mielelläni Teknon kokeiluun ja sillä saa ajaa huoletta täysillä ja Maxilta saa Durangon. Vielä kun saataisiin se TLR TEN-SCTE 2.0 mukaan porukkaan, niin olisi mahdollisuus testata kaikkia kolmea tykkiä.

Testit kannattaa muutenkin ajaa mahdollisuuksien mukaan niin, että ajaa ensin yhdellä autolla ja vaihtaa heti toiseen autoon. Näin tuntuma pysyy autojen ja radan olosuhteiden osalta samana. Olen aika varma siitä, että jo yhdellä akulla kuski osaa sanoa millä autolla ajaa ennemmin.
« Viimeksi muokattu: 04.08.13 - klo: 11.20 kirjoittanut mamyllyn »

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #103 : 02.08.13 - klo: 07.41 »
Mielenvikaista spekulointia yläpuolella.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa kepe

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #104 : 02.08.13 - klo: 17.41 »
Hyvin toimii tää teidän Durango aivopesukone. 4h yöunien jälkee tuntu parhaalta idealta tilata DESC410 v2. En tiiä oliko toi pro spec nyt paras vaihtoehto alottelijalle, mut nyt on semmonen kuitenki tulossa.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #105 : 02.08.13 - klo: 19.36 »
Mistä tilasit? Laita samalla kasa upgrade osia, jotta se kestää. O
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #106 : 02.08.13 - klo: 21.03 »
Osta Bigbear se tekno. Sisäkausi lähestyy ja tekno kestää ajella seiniä ja tolppia päin!  :grin:
(niinkuin losinkin piti kestää)
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #107 : 02.08.13 - klo: 21.31 »
Tällä hetkellä tuota v2 pro duraa saa amainhobbiesista ~250$. Halavalla lähtöö (vaikka laskee päälle tullit ja postit)...  :shocked:

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #108 : 02.08.13 - klo: 22.47 »
Itse ajelin vuoden asson sc nelkulla ... vaihdoin losiin ja olen eritäin tyytyväinen
losi on helpompi ajaa ja huoltaa .... taitaa olla kallen vanha losi  :wink:
axial jeep
tamiya m05

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #109 : 03.08.13 - klo: 00.11 »
Hyvin toimii tää teidän Durango aivopesukone. 4h yöunien jälkee tuntu parhaalta idealta tilata DESC410 v2. En tiiä oliko toi pro spec nyt paras vaihtoehto alottelijalle, mut nyt on semmonen kuitenki tulossa.
Tässä on pari hyvää vinkkiä mitkä voi lukea: http://www.team-durango.com/in-the-pits.php?car_id=3 niin saat auton varmasti helposti kasaan. Jotkut noista jutuista käsittelevät lähinnä vanhan versio ykkösen ongelmakohtia, mutta on siellä myös paljon hyödyllistä  :wink:
Descin omassa säikeessä tällä foorumilla löytyy myös pari hyvää vinkkiä, ja siellä saat varmasti hyviä neuvoja jos jotain mietit tai auton setuppi on hakusessa
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa kepe

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #110 : 03.08.13 - klo: 00.50 »
Mistä tilasit? Laita samalla kasa upgrade osia, jotta se kestää. O

Englannista Mbmodels. Makso karvan yli 240e.

edit: 253e
« Viimeksi muokattu: 03.08.13 - klo: 00.53 kirjoittanut kepe »

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #111 : 03.08.13 - klo: 01.33 »
Osta Bigbear se tekno. Sisäkausi lähestyy ja tekno kestää ajella seiniä ja tolppia päin!  :grin:
(niinkuin losinkin piti kestää)
Niin... Alla losi ja tuuppi durango. Toinen hajoaa jos tulee väärin hypystä ja toinen ei. Durango on aika lasia verrattuna losiin myös nelkkuna. Ajelkaa vakio duralla edes pari kuukautta ja katsotaan mitä hajoaa.

Mä meen Mipillä talven yli ja olen siihen varsin tyytyväinen. Kaiken saa rikki jne... Onneksi durangon varaosapalvelu pelaa hyvin, sillä ilman sitä jäisi ajot vähiin
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #112 : 03.08.13 - klo: 06.51 »
Niin... Alla losi ja tuuppi durango. Toinen hajoaa jos tulee väärin hypystä ja toinen ei. Durango on aika lasia verrattuna losiin myös nelkkuna. Ajelkaa vakio duralla edes pari kuukautta ja katsotaan mitä hajoaa.

Vaikka  vähän offtopic niin minä ole ajanut tuuppi durangolla nyt huhtikuusta lähtien ja ole saanut autosta rikki vain yhden laakerin (+ sähköjä mutta ne ei ole ollut durangon tekeleitä)  :shocked:

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #113 : 03.08.13 - klo: 09.07 »
Niin... Alla losi ja tuuppi durango. Toinen hajoaa jos tulee väärin hypystä ja toinen ei. Durango on aika lasia verrattuna losiin myös nelkkuna. Ajelkaa vakio duralla edes pari kuukautta ja katsotaan mitä hajoaa.

Vaikka  vähän offtopic niin minä ole ajanut tuuppi durangolla nyt huhtikuusta lähtien ja ole saanut autosta rikki vain yhden laakerin (+ sähköjä mutta ne ei ole ollut durangon tekeleitä)  :shocked:
Bigbear vain provoilee, sitä varmaan harmittaa kun se losista rikkoi 3 koritolppaa yhessä päivässä, jonka jälkeen se vaihtoi nelkkudurangon koritolpat, eikä ole tainnut hajota vielä? Tai sitten sitä harmittaa kuin ohjauspala hajosi ja se joutui lähtemään kotiin radalta kuin ei löytynyt varaosia  :tongue:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #114 : 03.08.13 - klo: 09.22 »
Bigbear vain provoilee, sitä varmaan harmittaa kun se losista rikkoi 3 koritolppaa yhessä päivässä, jonka jälkeen se vaihtoi nelkkudurangon koritolpat, eikä ole tainnut hajota vielä? Tai sitten sitä harmittaa kuin ohjauspala hajosi ja se joutui lähtemään kotiin radalta kuin ei löytynyt varaosia  :tongue:
alkaa kyllä keskustelu olemaan aika pohjaluokassa kun pitää jo yksittäisiin tapauksiin ja henkilökohtaisuuksiin mennä :) Mutta voidaan ainakin todeta että kaikille keskustelijoille se oma brändi on se paras ihan mitä tahansa muualla tapahtuisi kun näin hanakasti puolustellaan :)
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #115 : 03.08.13 - klo: 09.28 »
Bigbear vain provoilee, sitä varmaan harmittaa kun se losista rikkoi 3 koritolppaa yhessä päivässä, jonka jälkeen se vaihtoi nelkkudurangon koritolpat, eikä ole tainnut hajota vielä? Tai sitten sitä harmittaa kuin ohjauspala hajosi ja se joutui lähtemään kotiin radalta kuin ei löytynyt varaosia  :tongue:
alkaa kyllä keskustelu olemaan aika pohjaluokassa kun pitää jo yksittäisiin tapauksiin ja henkilökohtaisuuksiin mennä :) Mutta voidaan ainakin todeta että kaikille keskustelijoille se oma brändi on se paras ihan mitä tahansa muualla tapahtuisi kun näin hanakasti puolustellaan :)
Tolla kommentilla ei ollu tarkotus dissata losia, se on oikeesti tosi kestävä iskuissa. Bigbearille vain vähän provoa takasin kun se kehuu losin kestävyyttä niin paljon :)
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #116 : 03.08.13 - klo: 09.31 »
Tolla kommentilla ei ollu tarkotus dissata losia, se on oikeesti tosi kestävä iskuissa. Bigbearille vain vähän provoa takasin kun se kehuu losin kestävyyttä niin paljon :)
Onneks kisa-auton kuuluukin mennä rikki ku sen ajaa tolppaan tai seinään. Tuntuu että SC puolella tämä asia unohdetaan välillä. :)
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #117 : 03.08.13 - klo: 09.42 »
Max voisi lainata mulle duraa viikoksi niin katsotaan litä saan siitä rikki :) . Eihän ne autot hajoa jos ei aja romurallia kuten mä :)
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #118 : 03.08.13 - klo: 10.12 »
Tolla kommentilla ei ollu tarkotus dissata losia, se on oikeesti tosi kestävä iskuissa. Bigbearille vain vähän provoa takasin kun se kehuu losin kestävyyttä niin paljon :)
Onneks kisa-auton kuuluukin mennä rikki ku sen ajaa tolppaan tai seinään. Tuntuu että SC puolella tämä asia unohdetaan välillä. :)
joo, ja vaikka me täällä dissaamme kavereidemme autoja niin kannataa muistaa että Nelkkusc on ylivoimaisesti kestävin 1/10 luokka. Esim minä olen talven ja kesän sccup kisoja keskeyttänyt mekaanisesti yhden a.e./ finaalin, rengasmutteri irtosi. Martti on tainnut muistaakseni kerran keskeyttänyt teknolla, rengasmutteri irtosi. Bigbear on tainnut kerran keskeyttää losilla. Eli kunhan rengasmutterit muistaa kiristää ( ja akkuja ladata erien välissä  :roll:) niin ei pitäisi tulla paljon keskeytyksiä. :
Max voisi lainata mulle duraa viikoksi niin katsotaan litä saan siitä rikki :) . Eihän ne autot hajoa jos ei aja romurallia kuten mä :)
:saat kokeilla. Esim torstaina torstaikisoissa lavangossa  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« Vastaus #119 : 03.08.13 - klo: 15.52 »
Tolla kommentilla ei ollu tarkotus dissata losia, se on oikeesti tosi kestävä iskuissa. Bigbearille vain vähän provoa takasin kun se kehuu losin kestävyyttä niin paljon :)
Onneks kisa-auton kuuluukin mennä rikki ku sen ajaa tolppaan tai seinään. Tuntuu että SC puolella tämä asia unohdetaan välillä. :)

Kunnollinen kisalaite kestää hyvin tolppaan ajon. Sit kun se on saatu siitä irti, niin lämä tiskiin ja taas mennään :-)