Kirjoittaja Aihe: Auttakaa amatööriä  (Luettu 1945 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Somnium

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Auttakaa amatööriä
« : 23.09.03 - klo: 21.55 »
Ajattelin ostaa jonkinlaisen auton lähinnä mökkihälläykseen. Tekisikö seuraavanlaisella autolla mitään (Pure Ten GP Alpha
Polttomoottorikäyttöinen 4WD ralliauto). Täytyy vielä todeta että en ole koskaan rc-autoilla ajellut. Vai pitäisikö sen soralle olla jokin "crossi" auto tai maasturi? Tollainen kyseinen auto olisi hiton hauska kun sen saisi vielä corveten korilla =)
Kiitoksia neuvoista etukäteen

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Auttakaa amatööriä
« Vastaus #1 : 23.09.03 - klo: 22.24 »
Olen sitä mieltä että tota ei kannata ostaa mökille jos siel ei oo asfalttii vaikka sen sanotaan käyvän soralle niin ei se ainakaan meiän pienellä porukall oikeen toiminu soralla asfaltilla ihan hieno peli. Ite suosittelen monsterii se ei kalahda joka kiveen joka on edessä. Ja oon ehdottomasti sähkömonsterin kannalla paljon siistimpi ja helpompi huoltaa ja pitää kunnossa ja halvempi.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Auttakaa amatööriä
« Vastaus #2 : 23.09.03 - klo: 22.26 »
Kyllä se sulle voi olla aika hyvä. Mut jos on rahaa, ja kun ajat mökillä, missä on kuitekii kaikenmaailman juurakoita, ni suosittelen monsteria...  Mulla ois sellanen myytävänä.. t-maxx  :shock:
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
Auttakaa amatööriä
« Vastaus #3 : 24.09.03 - klo: 07.32 »
..ja ennenkuin joku seuraavaksi kertoo mitä hänellä on myytävänä niin suosittelen Somniumia katsomaan Mydään palstaa mitä on tarjolla (tähän on turha ilmoitella enempää). Monsteri on luultavasti mökille paras mutta jos on naapureita lähellä niin homma sähkö sellainen. Kyllä ralliautokin menettelee, mutta vaatii enemmänkin tasaisempaa maastoa. Ralliautoista kandee varmaan katsoa myös HPI:n Super Rally ja Kyoshon LandMax joka on jo kyllä kertaluokkaa kalliimpi.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Auttakaa amatööriä
« Vastaus #4 : 24.09.03 - klo: 07.55 »
Kannattaa tosiaankin ostaa joku monsteri tai sitten Stadium Truck. Erittäin hauska takavetoinen malli. Sillä pääsee hienosti hypyistä eikä jää kiviinkään kiinni.

Kyosholla on kohtalainen Stadium, mutta associatedilla on mielestäni kestävämpi trukki.

www.kyosho.co.jp
www.associated.com tai www.rc10.com

Katsele
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa tuntematon

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti89
Auttakaa amatööriä
« Vastaus #5 : 24.09.03 - klo: 17.12 »
Olen ajanut omalla stadium truckillani (Kyosho Ultima ST GP) mökillä ja ihan hyvin kulki.
Kopioihan tekemäni peli Kuula. http://koti.mbnet.fi/antti89/kuula/kuula111.zip

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Auttakaa amatööriä
« Vastaus #6 : 25.09.03 - klo: 23.58 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Kyllä se sulle voi olla aika hyvä. Mut jos on rahaa, ja kun ajat mökillä, missä on kuitekii kaikenmaailman juurakoita, ni suosittelen monsteria...  Mulla ois sellanen myytävänä.. t-maxx  :shock:



Hei fiesta, puhuit niistä bajabeetlen osista...

Mutta et ole ilmottanu yhtään mitä osia ois?

pistähän mailia,

ville.vainio@ppb.inet.fi
Kyosho Inferno MP9e

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Auttakaa amatööriä
« Vastaus #7 : 26.09.03 - klo: 09.29 »
mailattu
Taas kehissä.. ;)