Kirjoittaja Aihe: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle  (Luettu 353639 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #450 : 02.06.12 - klo: 19.39 »
Tuolloin on mahdoton valvoa että uppaileeko joku itse omia ilmoituksiaan.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #451 : 02.06.12 - klo: 21.15 »
en ny jaksa alkaa lukemaan koko ketjua niin voisko tonne ostetaan/myydään ilmoituksiin
laittaa sellasen että vois poistaa oman ilmoituksen kuten joissain muissa foorumeissa
on käytössä?

Ei sen report-napin käyttö nyt oikeasti voi niin vaikeaa olla kuin ilmoitusten vähäisestä määrästä voisi kuvitella...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #452 : 03.06.12 - klo: 08.56 »
kyllähän minä käytän tuota toimintoa. pystyykö sitten valmomaan helpostikin kun te
poistatte ilmoituksen niin mikä estää laittaa sitä sitten uudestaan?

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #453 : 03.06.12 - klo: 09.23 »
Ylläpidon poistamista ilmoituksista jää aina merkintä talteen.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #454 : 03.06.12 - klo: 09.51 »
kyllähän minä käytän tuota toimintoa.

Sehän se ongelma onkin, että olet yksi harvoista jotka sitä käyttää. Olen kyllä ilolla pannut merkille että käytät, vielä kun muutkin oppisivat..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #455 : 12.06.12 - klo: 09.40 »
Mites nuo sähökposti muistutukset?

Niitä tuppaa jäämään välistä vähintään joka toinen ellei useampi. Ihan sama oliko triidi tai yv.

Teillä on varmaan luonnollisesti jo kädet rasvassa aiheen tiimoilta :)?

Ongelma edelleen olemassa ainakin mulla? Ja vissiin tulee pysymäänkin jatkossa?

Onko tähän löydetty vastaus? Välillä tulee ilmo ja välillä ei...
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #456 : 12.06.12 - klo: 10.01 »
On löydetty jo aikaa sitten.

Pistää pois päältä sen koko sähköposti ilmoituksen niin ei ole ongelmaa että joskus tulee ja joskus ei.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #457 : 12.06.12 - klo: 10.24 »
Hoke, ajaitko tuolla takaa sitä ettei tule yhtään ilmoitusta? Tuolla logiikalla selviän sitten kaikista laskuistakin, suljen postilaatikon niin ei tule enää ikinä laskun laskua kotiin ja elän "herroiksi"  :grin:

Muotoilen kysymykseni uudestaan.

Onko ko. ongelmaan löytynyt ratkaisu?
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #458 : 12.06.12 - klo: 10.38 »
Isoin osa näistä jotka kaipailee tuota sähköpostia, käyvät tällä foorumilla päivittäin ja jopa monta kertaa päivässä.
Ja tarvitseehan se sähköpostikin nettiyhteyden...
Toki kännykkä ilmoittaa automaattisesti kun sähköposti napsahtaa, mutta jos tosiaan jotain niin tärkeää on YV puolella että pitää sitä kytätä niin kyllä silloin voi vilkaista foorumia pari kertaa tunnissa.

Sama kuin kävisi omalla postilaatikolla useita kertoja päivässä ja lukis siinä postilaatikolla vieläpä päivän mainokset ja lehdet... ja kenties ne yksityisviestit (kirjeet)

Eikö tällä foorumilla käynti ole huomattavasti helpompaa kuin postilaatikolla pyörähdys???

Monellako tänäpäivänä on edes puhelin missä EI ole nettiä???
Kirjanmerkkiin RC10 foorumi niin sitä voi päivän aikana klikkailla vaikka miten usein ja vilkaista onko sitä viestiä tullut jos tosissaan odottaa jotain yksityisviestiä.

Jos on tekemässä jotain kauppoja tällä foorumilla jonkun henkilön kanssa joka pistää kaupat puihin jos ei tunnin sisään ole saanut lisää vastauksia YV:n kautta niin itse en ainakaan tällaisten sählääjien kanssa tee yhtäkään kauppaa kumpaankaan suuntaan.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #459 : 12.06.12 - klo: 10.44 »
Älä nyt Hoke pelihousujas revi  :wink: Kysyin asiasta, koska:
A se on käsittääkseni foorumin ominaisuus
B se ei toimi

Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #460 : 12.06.12 - klo: 10.49 »
Kyllä mulla ainakin voi olla päiviä väliä vaikka joskus varmaan tuleekin usein käytyä.

Totuin siihen, että mielenkiintosista triideistä ja myydään/ostetaan palstalta tulee suoraan sähköpostiin viestit ja jos kiinnostaa kommentoida tai kattoa tarkemmin niin klikkaan auki ja pääsen foorumille.

Nyt tuon ominaisuuden kanssa on vähän niin ja näin kun sieltä jää suuri osa sähköposti muistutuksista jää pois. Eihän se nyt iso vaiva ole tulla tänne ihmettelemään, mutta siihen oli niin hyvin tottunut, että ne aiheet mitä seuraat päivittyy sähköpostiin suoraan. Eikä tartte klikkailla eri triidejä auki foorumilta mitäs tänne on kirjoteltu. Varsinkin kun sähköpostit tulee suoraan kännykkään.


Hoke taas sen sijaan osaa kyllä vääntää aiheesta kuin aiheesta. Kuten hyrsleri sanoi se on ominaisuus mikä ei toimi. Jos ylläpidon asenne on tuohon suuntaan niin eiköhän sen voi sitten samantien ottaa pois päältä.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #461 : 12.06.12 - klo: 17.27 »
Valitettava ongelma mutta itse en kyllä millään keksi mikä voi aiheuttaa sen että osalla käyttäjistä toimii ja osalla satunnaisesti.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #462 : 12.06.12 - klo: 17.58 »
Hoke taas sen sijaan osaa kyllä vääntää aiheesta kuin aiheesta. Kuten hyrsleri sanoi se on ominaisuus mikä ei toimi. Jos ylläpidon asenne on tuohon suuntaan niin eiköhän sen voi sitten samantien ottaa pois päältä.

Osaan keskustella ja vaihtaa mielipiteitä asiasta kuin asiasta.
En todellakaan revi pelihousujani.

Ei siis tarvitse kiihkeentyä muidenkaan jos ihmettelen mikä asiassa on ongelma...

Sieltähän se vastaus tulikin... On tottunut... Arvasinkin että siitähän se lähinnä on kiinni.

Itse olen lähinnä tympääntynyt kaikkiin mahdollisiin sähköposti ilmoituksiin.
Tulee päivittäin jäätävä määrä kaikenlaista kuraa omaan mailiin, että on tältä foorumilta kyseiset ominaisuudet tullut itse laitettua pois.

Hukkuu ne tärkeämmät sähköpostit ja alkaa nyppimään kun kännykkä ilmoittaa harva se minuutti saapuneesta sähköpostista.

Jos mua kiinnostaa onko joku vastannut yksityisesti, tai mikä tahansa vastaava asia onkaan kyseessä niin silloin kyttään itse aktiivisesti.
Just siks kun on tullut jo totuttua että jos luottaa esim sähköposti ilmoitukseen niin aina tulee huomaamaan ettei homma toiminutkaan kuin junan vessa.

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #463 : 12.06.12 - klo: 18.39 »
Tässä asiassa ov on kyllä harvinaisen oikeassa :afro: :afro:

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #464 : 12.06.12 - klo: 20.54 »

[/quote]
Ei siis tarvitse kiihkeentyä muidenkaan jos ihmettelen mikä asiassa on ongelma...

Sieltähän se vastaus tulikin... On tottunut... Arvasinkin että siitähän se lähinnä on kiinni.

Itse olen lähinnä tympääntynyt kaikkiin mahdollisiin sähköposti ilmoituksiin.
Tulee päivittäin jäätävä määrä kaikenlaista kuraa omaan mailiin, että on tältä foorumilta kyseiset ominaisuudet tullut itse laitettua pois.

Hukkuu ne tärkeämmät sähköpostit ja alkaa nyppimään kun kännykkä ilmoittaa harva se minuutti saapuneesta sähköpostista.

Jos mua kiinnostaa onko joku vastannut yksityisesti, tai mikä tahansa vastaava asia onkaan kyseessä niin silloin kyttään itse aktiivisesti.
Just siks kun on tullut jo totuttua että jos luottaa esim sähköposti ilmoitukseen niin aina tulee huomaamaan ettei homma toiminutkaan kuin junan vessa.
[/quote]

Lainaus nyt ainakin meni käteen...

Itse pidin ja totuin ominaisuuteen, joka sopi omaan elämääni loistavasti. Itse kun en töissä pysty jatkuvasti olemaan koneelle (en ollenkaan) niin nuo puhelimeen tulleet sposti ilmoitukset olivat mielestäni pirun hyvä juttu!

Jos tuo kännykän jatkuva piippaaminen häiritsee niin muuta asetuksia...  :wink:

Ja kyllä, mun makuun osa Hoken vastauksista on sitä luokkaa etten osaa olla kirjoittamasta takaisin:

On löydetty jo aikaa sitten.

Pistää pois päältä sen koko sähköposti ilmoituksen niin ei ole ongelmaa että joskus tulee ja joskus ei.


Tuo oli siis sun vastaus kysymykseen, jonka esitin YLLÄPIDOLLE, en sinulle Hoke.

Mun puolesta saa olla, Heuli antoi mulle jo asiallisen vastauksen kysymykseeni...
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #465 : 12.06.12 - klo: 20.58 »
 :laugh:

Onhan moni tottunut jo siihenkin, että vessassa loiskahtaa vesi ja nappia painamalla tuotos häviää. Mukavuuksiin tottumistahan tämä nykyihmisen elämä on. Osa niistä mukavuuksista on pieniä ja osa isoja. Eipä tästäkään ongelmasta ole kukaan tainnut suu vaahdossa täällä meuhkata about 1,5kk aikana milloin ks. ongelma on osalla käyttäjistä ollut. Muutaman kerran huomautellut lähinnä kun ei ole vastausta tullut paitsi 6 päivää sitten heuli ystävällisesti vastasi.

Mystinen vika kyllä jos ei kaikkia vaivaa. Voishan sitä itekkin kokeilla vaikka toista sähköpostia jos ongelma olisi siinä päässä. Tai vaikka alteri tunnukset :) (tosin ei varmaan liene sallittua).

Minä taas tykkään juuri sähköposteista enkä yksityisviesteistä. Kun ne yv:t jää usein sinne foorumille eikä niistä joka foorumilta edes ole mahdollisuutta laittaa muistutusta sähköpostiin. Tiedän kuitenkin, että kaikki ei päivsytä 24/7 koneella niin jos on joku yv vaihto kesken niin se on mukava ettei tartte käydä ite sivuja päivittelemässä joka välissä. Toki tämä ongelma poistuu jos käyttää sähköpostia/puhelinta.

Nuo sähköpostitkin on siitä hyvä, että niitä voi olla vaikka joka asialle omansa. Itelle on riittänyt 2x. Toinen se perus etunimi.sukunimi ja sitten hotmailin sekakäyttö osote mitä voi aika vapaasit tyrkätä kaikkiin paikkoihin misäs moinen kysytään. Hotmailiin tuleekin joku kiitettävä 100 viestiä päivässä ja aika hyvin tuo hotmailin oma spämminesto osaa poimia sieltä suorat roskat pois. Ei taida kuin prosentti kaks keskimäärin suoraa roskapostia päästä  läpi. Ite tilillä onkin sitten joku 20k viestiä maatumassa vaikka sieltä välillä niitä käynkin siivoamassa.

Ei tämä niin vakava ongelma ole, mutta onpahan pieni ongelma siinä missä onkin ja mulle riitti se kun sain 6 päivää sitten tietää, että asia huomioitu. Kai ne sen kuntoon saavat jos saavat. Mukava ominaisuus se kyllä on sitä ei käy kieltäminen. Muroon saisivat vielä moisen laittaa.

e: Ota se kenoviiva sieltä ekasta quotesta pois niin lainaus toimii.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #466 : 12.06.12 - klo: 21.37 »

Ja kyllä, mun makuun osa Hoken vastauksista on sitä luokkaa etten osaa olla kirjoittamasta takaisin:

Lainaus käyttäjältä: *HOKE*
On löydetty jo aikaa sitten.

Pistää pois päältä sen koko sähköposti ilmoituksen niin ei ole ongelmaa että joskus tulee ja joskus ei.

Tuo oli siis sun vastaus kysymykseen, jonka esitin YLLÄPIDOLLE, en sinulle Hoke.

Mun puolesta saa olla, Heuli antoi mulle jo asiallisen vastauksen kysymykseeni...

Älä ny pelihousujasi revi hyvä mies.

Joo joo... esitit kysymyksesi ylläpidolle, ja minä heitin hyvin yksinkertaisen vinkin millä pääset eroon ongelmasta.

Siihen en kyllä tiedä vastausta millä pääsee kireästä hermosta  :laugh:

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #467 : 12.06.12 - klo: 21.39 »
kunhan arvailen tuota ongelman juurisyytä... Voisiko ongelma koskea vain "suosittuja" aiheita, eli kun tulee esim. uusi myynti-ilmoitus (voisin kuvitella, että tämän monet ovat tilanneet sähköpostiin), niin foorumisofta yrittää tuupata 500 sähköpostia kerralla ja sähköpostipalvelin tai isp tulkitsee sen spämmiksi.

Ite en ole tilannut kun meidän radan keskustelusta sähköposti-ilmoituksen ja se on tullut aina.
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #468 : 12.06.12 - klo: 21.46 »
Ei revitä pelihousuja...tarpeeksi p*ska alkuviikko jo ollut. Ensin levisi työautosta laturi työmaalle nyt kännykästä akku...

Eniwei tuolla vinkillä saan ongelman piiloon mutta en ratkaistua  :wink:

Niinkuin OV sen totesi, mukavuuksiin tottuu ja niit' jää aina kaipaamaan.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #469 : 12.06.12 - klo: 21.48 »
Hoke vois rauhoittaa topicin sen otsikonmukaiseen kirjoitteluun, sikälimikäli millään vaan malttaa olla kirjoittamatta omia "nokkeluuksiaan" joka ainoaan topicciin joka eteen sattuu..

Edit: koskee myös muita, tämä aihe lienee puitu jo..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #470 : 12.06.12 - klo: 23.06 »
Hoke vois rauhoittaa topicin sen otsikonmukaiseen kirjoitteluun, sikälimikäli millään vaan malttaa olla kirjoittamatta omia "nokkeluuksiaan" joka ainoaan topicciin joka eteen sattuu..

Edit: koskee myös muita, tämä aihe lienee puitu jo..

Ensinnäkään tuo ei pidä paikkaansa, joten voisiko ylläpidon edustaja olla provosoimatta ja jättää varsinkin tuollaisen virheellisen asian levittämisen pois.

1. Ei sovi ylläpitäjälle

2. Kun oikein pilkkua viilaa niin rikkoo kahta foorumin sääntöä.


Ps: se ei ollut mikään nokkeluus kun sanoin että poistaa ominaisuuden käytöstä niin ongelma häviää.
Ei ole minun syy jos jollain on naru kireällä ja vetää siitä herneet nenään.

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #471 : 13.06.12 - klo: 16.12 »
Onko ideaa jos laittas uuden osion "Myydään muuta"

Monella foorumilla on tällänen osio.

Monella on varmaa turhaa tavaraa hyllyt väärällään. Vai pidetäänkö foorumi vain rc-autoille?
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #472 : 13.06.12 - klo: 16.46 »
Tarkoitus pysyä edelleen rc-autofoorumina myös kaupankäynnin puolella.

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #473 : 13.06.12 - klo: 16.59 »
Tarkoitus pysyä edelleen rc-autofoorumina myös kaupankäynnin puolella.

Tämä selvä.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa niemma-2

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #474 : 18.06.12 - klo: 19.30 »
En tiedä onko yleinen oikku mutta välillä en saa tulleista YV viesteistä ilmotusta sähkikseen, tuun foorumille niin täällä odottaakin esim 2 viestiä.
Teippien leikkausta, usean vuoden kokemuksella.
Scale offroad hilux, HPI Sprint2.

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #475 : 21.06.12 - klo: 08.35 »
Sama juttu. Yksityisviestistä ilmoittava ilmoitus tulee hyvin satunnaisesti. Ehkä noin 30% viesteistä tulee ilmoitus.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #476 : 23.06.12 - klo: 00.10 »
HYVÄÄ JUHANNUSTA
teille ylläpidon raatajillekkin.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #477 : 07.07.12 - klo: 10.31 »
ylläpidon mukaan esim cronon diffi tai tamiya mad spirit aloitukset ovat paremmat kuin minun aloittama kyosho ultima vs associated rc10 :embarrassed:
kiitokset ylläpidolle mahtavasta duunista.
tasaarvo kukoistaa taas.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #478 : 07.07.12 - klo: 10.41 »
Sorry että poistin aiheen, olisi pitänyt siirtää vitsi-aiheeseen kun sitä se oli?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #479 : 07.07.12 - klo: 11.19 »
eli sinun mielestä 2 maailman arvostetummat rc autot oli vitsi mutta nuo minun esimerkit ei ole sitä.
mihin sää nää viivat oikein vedät että mikä on vitsi ja mikä ei.
mitäs teit kuin nuo autot tulivat markkinoille.täytit vaipan vai.tuskin ajoit noin hienoilla rc autoilla mitä nuo 2minun mainitsevaa on.niiden laatu on valovuosien edellä millä nikoilla sinä leikit nykyään.
ne ovat ns laatu pelejä eikä mitään made in taiwan roskaa mitä nykyään on tarjolla.
kyllä on ihme meininkiä taas.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂