Aikuinen ihminen ymmärtää että kenenkään palkkatulot, ikä tai oikeastaan mikään muukaan vastaava ei liity mitenkään pienoisautoilun sääntöihin.
Pitkä kokemus ja taito kyseisessä luokassa tai asiassa on ainoa meriitti mikä tuollaisissa asioissa painaa.
Aivan sama vaikka joku tienaa miljardin... silti mun tietotaito on moninkerroin vahvempi kun puhutaan rc-autoilusta.
Olenko esimerkiksi minä huonompi kuski, huonompi säätämään, vähemmän tietävä kun puhutaan rc-autoilusta, koska en tienaa lähellekään samaa summaa?????
Entäs kun satun olemaan nuorempi????
Lyhyempi???
Vähemmän lapsia???
Käyn vähemmän jenkkifoorumeilla???
Huomaatko... millään näistä asioista ei ole oikeasti pienintäkään merkitystä kun keskustellaan rc-autoiluun liittyvistä asioista.
On ainoastaan erittäin halventavaa mikäli minulle joku tulisi minua neuvomaan polttiskrossarin suhteen ja pitämään minua huonompana kuin itseään vain siksi että minulla on pienempi kengän numero.
Saati sitten kun mennään siihen vihonviimeiseen asiaan, eli rahaan.
Mutta... kuten jo aikaisemmin mainitsin.
Minulla ei ole pienintäkään osaa eikä arpaa tuon kyseisen tittelin suhteen.
Sunnuntaina itsekin ihmettelin että mistä asiasta se Koheltaja täällä puhuu.
Ei aavistustakaan kuka on tuon tehnyt.
Ei vois vähempääkään kiinnostaa missä sielun ja ruumiin voimissa on kyseisenä hetkenä ollut jne.
En pysty asiaan vaikuttamaan millään tavoin, enkä kyllä tiedä kiinostaisko edes tehdä vaikka pysyisin.
Mulla on todella iso kaveriporukka ympäri suomen jotka ihmettelee edelleen, kuinka iso aikuinen mies edes pystyi aikaisemmin tuollaisen kirjoittamaan....
Kuinka niin moni täällä maailmassa vetoaa ikäänsä, varallisuuteensa tai johonkin muuhun täysin asiaan liittymättömään...
Tietämys ja taito hommataan kyseistä asiaa paljon tekemällä ja olemalla siinä asiassa hyvä...
Tuskin kukaan rc kuski tulee sua neuvomaan sun palkkatyössäs sillä verukkeella että on moninkertanen suomenmestari jossain RC touhussa.... vai mitä

Mut joo... nyt mä lopetan tähän kirjottaimisen... ei jaksa enempää koko touhu kiinnostaa.