Kirjoittaja Aihe: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle  (Luettu 350481 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #90 : 14.07.10 - klo: 14.23 »
Ilmeisesti OV:lla uus IE? Kokeileppa klikata osoiterivin vierestä yhteensopivuusnäppylää niin voi auttaa, tai ainaki IE:n kans autto.

Joo IE ja monella konella olen ks. ongelmaan törmännyt tosin niissä kaikissa ollut IE. Pitääkin kokeilla kotosalla tota nappia. Tosin täällä töissä en pääse painelemaan kun päivittävät näitä aina pari kolmevuotta jäljessä :D.

e:Näköjään tällä vanhalla IE:llä ei tee tota eli varmaan uusimman IE:n bugi.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #91 : 14.07.10 - klo: 23.42 »
Joo se se vissiin on, ihan ylleinen robleema uuemman version kanssa. Testaappa miltä näyttää.


Jees mutta aikaisempaan poiketen kyseessä taitaa olla foorumi softan bugi IE7 (vai onko tää nyt 8 :D) nähden. Eikä tosin päin. Enköhän tolla yhteensopivuus näppäimellä selviä kun ei ole jaksanut tota selaintakaan vaihtaa.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #92 : 01.08.10 - klo: 08.40 »
Nyt Ylläpito teki sellaisen källin eräälle nimimerkille että täällä purskahti aamukahvit läppärille, vaikuttaa siltä että joku on joskus kussut Arvoisan Ylläpidon muroihin :mrgreen:

Kiitos Ylläpidolle mukavasta aamun avauksesta :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #93 : 01.08.10 - klo: 11.21 »
Nyt Ylläpito teki sellaisen källin eräälle nimimerkille että täällä purskahti aamukahvit läppärille, vaikuttaa siltä että joku on joskus kussut Arvoisan Ylläpidon muroihin :mrgreen:

Kiitos Ylläpidolle mukavasta aamun avauksesta :grin:

joo samaa vikaa täällä, menee ko. "asema" kohta vähän lesottamiseksi nooh suovat ja eikös ko. tyypin nic poistettu omasta pyynnöstä jokin aikasitten vai oliko näin. nooh meitä on moneen junaa
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #94 : 01.08.10 - klo: 11.41 »
Kerro ihmeessä!
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #95 : 01.08.10 - klo: 15.30 »
No kerros nyt se nimimarkki ? ;D
Jeps

Poissa Jyrki-Boy

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #96 : 01.08.10 - klo: 15.41 »
Nyt Ylläpito teki sellaisen källin eräälle nimimerkille että täällä purskahti aamukahvit läppärille, vaikuttaa siltä että joku on joskus kussut Arvoisan Ylläpidon muroihin :mrgreen:

Kiitos Ylläpidolle mukavasta aamun avauksesta :grin:

joo samaa vikaa täällä, menee ko. "asema" kohta vähän lesottamiseksi nooh suovat ja eikös ko. tyypin nic poistettu omasta pyynnöstä jokin aikasitten vai oliko näin. nooh meitä on moneen junaa

Hehhee, löysinpäs mistä on kyse. :grin: Sainpahan nauraa... :laugh:
Nelkkukrossia

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #97 : 01.08.10 - klo: 18.46 »
Kerros ny.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #98 : 01.08.10 - klo: 18.50 »
Onko kyseessä tämä entinen aktiivinen foorumilainen joka häippäsi joksikin aikaa ja palasi eri nickillä takaisin..?  :huh:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #99 : 01.08.10 - klo: 19.19 »
Siinä tapauksessa hokasasin.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #100 : 01.08.10 - klo: 20.11 »
joo just se joka käskee toisia repimään vaivalla ansaitsemanasa massit :mrgreen:
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #101 : 01.08.10 - klo: 21.47 »
Onko GT warriorin allekirjoitus hänen oma juttu vai ylläpidon pilkkaama teksti  :huh: (asia selvisi, se on ylläpidon kirjoittama teksti)
Minunkin allekirjoitus on ylläpidon pilkkaama juttu ja kiitän sieltä minne aurinko ei paista  :evil:
Thänks.
Jerzi


Lisään viellä että onko tämä ylläpidolta ihan normaali käytäntö että te kirjoitatte ihan mitä vain haluatte tuohon allekirjoitukseen.
Täytyy ihmetellä teidän toimia siellä.
Ja viellä kysyn mitä te saatte siitä että pilkaatte kavereita noin vaan.
« Viimeksi muokattu: 01.08.10 - klo: 22.03 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #102 : 01.08.10 - klo: 22.13 »
jerzirccar1: Eikö tuo sinun titteli ole sama mikä sinun allekirjoituksesi oli aikanaan? En muista kuka sen sinulle titteliksi laittoi muittei ole kuulunut valituksia siitä aikaisemmin?

Titteleitä annetaan foorumissa tai muuten rc-autoilun parissa ansioituneille erottamaan käyttäjiä paremmin toisistaan. Tuosta GT Warriorin tapauksesta en osaa sanoa sen tarkemmin kuka on muuttanut ja miksi, kyselyn laitoin siitä ylläpidon palstalle.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #103 : 01.08.10 - klo: 22.21 »
Ihan tarkennuksena jokaiselle joka epäilee että se olen ollut minä...
Minä en ole ylläpitäjä, enkä pysty tuollaista tekemään.

Se en siis ole ollut minä.

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #104 : 01.08.10 - klo: 22.35 »
toi jerzi titteli ei kyllä kuulosta naljailulta, voi tietysti olla jokin insider juttu. GTwarriorin titteli kyllä vaikuttaa iskulta vasten kasvoja, toisaalta en kyllä ihmettele moista kunnian osoitusta kun ottaa huomioon ko. kunnian saajan iän ja koulutuksen ja käytöksen.

siihen en ota kantaa että onko ylläpitö suorittanut ylilyöntiä em. tittelin jaon suhteen, se voi jokainen tykönänsä harkita itse.
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #105 : 02.08.10 - klo: 08.42 »
toi jerzi titteli ei kyllä kuulosta naljailulta, voi tietysti olla jokin insider juttu. GTwarriorin titteli kyllä vaikuttaa iskulta vasten kasvoja, toisaalta en kyllä ihmettele moista kunnian osoitusta kun ottaa huomioon ko. kunnian saajan iän ja koulutuksen ja käytöksen.

siihen en ota kantaa että onko ylläpitö suorittanut ylilyöntiä em. tittelin jaon suhteen, se voi jokainen tykönänsä harkita itse.

Noilla jutuilla halutaan vain pilkata ihmistä vaikka ei juurikaan tunne kaveria mutta jos on edes nyt pieni mahdollisuus saada käyttää valtaa täällä niin silloin sitä käytetään kuten näissä tapauksissa.
Kuinka monella on tuollainen ASEMA kirjoitus mikä ylläpito on hänelle langennut joka on todella solvaava.
Veikkaan että 2 on.
No pieni pilkka se on se pienikin.
Jerzi


PS Joo tuo minun kirjoitus oli aikoinaan vaan hupi mielellä laitettu sinne mutta jostain syytä joku sen tuonne laittoi ilman että sitä kysyttiin että haluanko sen sinne.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #106 : 02.08.10 - klo: 11.13 »
Hävetkää!!!

Vaikuttaa ylläpidossa jonkun promillerajan ylittäneen ÄO:n, ja roimasti. On todella ala-arvoista, hyvän maun ja hyvien tapojen vastaista käyttää valtaa tällä tavalla ketä tahansa yksittäistä henkilöä kohtaan tietäen itse olevansa anonyyminä suojassa koko ylläpidon selän takana!

Ketä tällaisesta hyötyy, kenelle se suo iloa, mitkä syyt johtavat tällaiseen? Ei kai kuitenkaan suomalaisten perisynti? Luulisi ylläpidossa olevien aikuisten miesten, osa jopa korkeallakin harrastuksemme johtopaikoille nousseina, pystyvän osoittamaan parempaa arvostelukykyä. 

Vielä kun kirjoituksessa on virhe, 200,000 euroa on 200 euroa, 200.000 on kaksisataa tuhatta euroa, mitä lienee tarkoitettu. Jos mollataan, tehkää se edes oikein!

Ylläpidon pitää olla tällaisen yläpuolella, ei alapuolella. Auktoriteetti ei tästä ainakaan parane, ellei sitten sitäkin rakenneta anonyymin vallan varaan.

Alla vielä foorumin säännöistä osa, joka ilmeisesti koskee vain meitä tavallisia jäseniä.


Foorumissa ei saa esittää toisen käyttäjän yksityiselämästä sellaista tietoa, vihjausta tai kuvaa, joka saattaisi aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa.

Foorumissa yllä mainittujen lisäksi kiellettyä on toisen tahallinen ärsyttäminen, riidan lietsominen, hyökkäävä ja solvaava keskustelutyyli, riidan tarkoituksellinen jatkaminen ja tarkoituksellinen väärän käsityksen antaminen tai korjaamatta jättäminen.

Allekirjoitus omalla nimellä
Pekka Eklund

www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #107 : 02.08.10 - klo: 12.19 »
Täysin puoluettomasti kommentoin nyt...

Tuo koko tekstihän on puhtaasti henkilön itse kirjoittama aikanaan.
Teksti jolla solvasi muita foorumin käyttäjiä jne.

Kyseisestä tekstistä johtuen myös homma ajautui siihen että koko tunnukset on poistettu sivuilta.

Puhtaasti henkilökohtaisesta mielestäni ei ole solvaamista mikäli lainaa suoraan asianomaisen itse kirjoittamaa tekstiä.

Mikäli aikuinen mies jotain sanoo niin silloin pitää pystyä seisomaan sanojensa takana niin paljon ettei tuo haittaa tippaakaan... Täytyy olla niin paljon miestä että käy sitten vaikka pyytämässä anteeksi alunperin todella naurettavaa ja lapsellista kommentointiaan.

Itse kun en tähän asiaan ole millääntavoin liittyväinen niin on oikeastaan huvittavaa katsoa kuinka koko asia on nyt kääntynyt niinpäin että ylläpito halventaa jne, vaikka jo foorumilta poistettu henkilö tulee uusilla tunnuksilla takaisin foorumille tuon muita halventavan (ja myös sillä tarkoituksella kirjoitetun) tekstin jälkeen... Ja joku keksii laittaa kyseisen unohtumattoman tekstin suoraan hänen nimensä alle.

Mä vaan hämmästelen että tuo heitto pitäis lakaista täysin maton alle, antaa luoda uudet tunnukset jne.
Ja annas olla kun joku menee lainaamaan henkilön omaa kirjoitusta niin yhtäkkiä hän onkin se halventava kaveri.

Ei vaan mee mun jakeluun.

Miksi tuo on halventavaa???? Hän on itse tuon tekstin kirjoittanut alunperin muita halventaen.
« Viimeksi muokattu: 02.08.10 - klo: 12.22 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #108 : 02.08.10 - klo: 12.47 »
Asian puoltajat pitää itseään tosi fiksuina ja filmaattisina, mutta mulla on aika monta stadilaista & espoolaista R/C kaveria, jotka pitää tollasta täysin älyvapaana. Aika moni on ihmetellyt että "mitähän viddua siellä forumissa oikein meinataan"

Mulla ei ole muuta mielipidettä asiaan kuin että minusta sen vois ottaa pois ja laittaa tilalle "UAU" niinku muillakin UAU:laisilla.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #109 : 02.08.10 - klo: 13.03 »
Ei asian puoltajat pidä itseään yhtään fiksumpana kuin muutkaan.

Ja olen ihmetellyt myös pitkään että mitähän tällä foorumilla oikein tapahtuu.

Saa heittää tuollaista halventavaa tekstiä... lesoilla rahoillaan...
Okei... siitä tuli rangaistus...
No tehdäänpä tunnukset pojan nimellä... kirjoitetaanpa niillä ja kierrellään banneja.
Tehdäänpä lopulta uudet tunnukset...

Väitänpä että mikäli kyseessä olisi ollut joku muu foorumin käyttäjä niin hänet olisi bannattu ikuisesti tältä foorumilta.

Joo... munkin puolesta tossa vois lukea vaikka se UAU... mun puolesta aivan sama mikä siinä lukee, mutta ihmeellistä on että tuon sanotaan olevan kyseistä henkilöä kohtaan halventavaa, vaikka aivan itse on kyseisen tekstin kirjoittanut.
Se kun on lähinnä halventavaa kaikkia muita kohtaan edelleen.

Onko Mika käynyt hetkeäkään mielessä että pyydät anteeksi käytöstäsi, rahoillasi lesoilua ja varsinkin tämän kaiken muita halventavalla tarkoituksella kirjoittamaa tekstiä...
Tämä vielä julkisesti tällä foorumilla.

Tai mikäli seisot puhtaasti tuon tekstin takana eikä yhtään kaduta niin ihmetyttää kyllä suuresti että mikä tuossa nyt sitten halventaa sinua itseäsi???
Omasta suusta tullutta tekstiä minkä takana tunnut seisovan kun et ole sitä koskaan pahoitellut.

Mikä on ongelma?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #110 : 02.08.10 - klo: 13.10 »
Se oli vastine sille että pohjoisen poika piti/pitää mua täys i*ioottina kun keskusteltiin "vakio luokan säännöistä". Ei kai täysi tompelo voi tehdä fyrkkaa kk-palkalla ? (josta meni muuten veroina puolet valtiolle hyvään tarkoitukseen)

Okei, ei varmaan kovin järkevä heitto mutta minusta menneet on menneitä. En mä ainakaan jaksa kelailla muiden sanomisia/tekemisiä loputtomiin. Mutta jos anteeksipyyntö antaa synninpäästön niin pyydän anteeksi koska käyttäydin huonosti taannoin. Mulla ei tod. ole mitään ongelmaa, mutta edelleen tohon vois laittaa "UAU", koska minä en ole pyytänyt tuollaista titteliä. Vai onko forumissa siihen joku "käytäntö" minkä mukaan se määräytyy? (Retorinen kysymys, johon ei tarvitse vastata vaikka Heuli siihen taisikin vastata jo edellä)

Itse asiassa tuon tittelin kun lukee niin hauska vitsihän se on. Riippuu miten sen lukee. Mähän olen itsekin R/C kuski  :grin: Ja. huom. minä en ottanut asiaa esille vaan Jerry.

edit: ei "jos" vaan "koska"
« Viimeksi muokattu: 02.08.10 - klo: 13.49 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #111 : 02.08.10 - klo: 13.27 »
Aikuinen ihminen ymmärtää että kenenkään palkkatulot, ikä tai oikeastaan mikään muukaan vastaava ei liity mitenkään pienoisautoilun sääntöihin.
Pitkä kokemus ja taito kyseisessä luokassa tai asiassa on ainoa meriitti mikä tuollaisissa asioissa painaa.

Aivan sama vaikka joku tienaa miljardin... silti mun tietotaito on moninkerroin vahvempi kun puhutaan rc-autoilusta.

Olenko esimerkiksi minä huonompi kuski, huonompi säätämään, vähemmän tietävä kun puhutaan rc-autoilusta, koska en tienaa lähellekään samaa summaa?????
Entäs kun satun olemaan nuorempi????
Lyhyempi???
Vähemmän lapsia???
Käyn vähemmän jenkkifoorumeilla???

Huomaatko... millään näistä asioista ei ole oikeasti pienintäkään merkitystä kun keskustellaan rc-autoiluun liittyvistä asioista.

On ainoastaan erittäin halventavaa mikäli minulle joku tulisi minua neuvomaan polttiskrossarin suhteen ja pitämään minua huonompana kuin itseään vain siksi että minulla on pienempi kengän numero.
Saati sitten kun mennään siihen vihonviimeiseen asiaan, eli rahaan.


Mutta... kuten jo aikaisemmin mainitsin.
Minulla ei ole pienintäkään osaa eikä arpaa tuon kyseisen tittelin suhteen.
Sunnuntaina itsekin ihmettelin että mistä asiasta se Koheltaja täällä puhuu.
Ei aavistustakaan kuka on tuon tehnyt.
Ei vois vähempääkään kiinnostaa missä sielun ja ruumiin voimissa on kyseisenä hetkenä ollut jne.
En pysty asiaan vaikuttamaan millään tavoin, enkä kyllä tiedä kiinostaisko edes tehdä vaikka pysyisin.

Mulla on todella iso kaveriporukka ympäri suomen jotka ihmettelee edelleen, kuinka iso aikuinen mies edes pystyi aikaisemmin tuollaisen kirjoittamaan....

Kuinka niin moni täällä maailmassa vetoaa ikäänsä, varallisuuteensa tai johonkin muuhun täysin asiaan liittymättömään...

Tietämys ja taito hommataan kyseistä asiaa paljon tekemällä ja olemalla siinä asiassa hyvä...

Tuskin kukaan rc kuski tulee sua neuvomaan sun palkkatyössäs sillä verukkeella että on moninkertanen suomenmestari jossain RC touhussa.... vai mitä :afro:


Mut joo... nyt mä lopetan tähän kirjottaimisen... ei jaksa enempää koko touhu kiinnostaa.
« Viimeksi muokattu: 02.08.10 - klo: 13.30 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #112 : 02.08.10 - klo: 13.32 »
No ehkä se oli ns. heitto eikä mikään veret seisauttava lause pitkän pohdinnan tuloksena  :grin:

Mutta sen jälkeen pidinkin kohtuu pitkän tauon enkä ollut kiusaamassa täällä ketään.

Samaa mieltä.

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #113 : 02.08.10 - klo: 13.36 »
Hoke

Puolueettomana minäkin kommentoin, mutta mielivalta saa minut näkemään punaista, kohdistui se keneen tahansa. Kukaan ei ole ansainnut tulla mielivaltaisesti kohdelluksi valtaapitävien taholta. Valtaa pitää tässä nyt ylläpito foorumin jäsentä kohtaan, joka ei pysty itse muuttamaan tekstiä, eli on puolustuskyvytön. Ja osa foorumin jäsenistä naureskelee valtaapitävien kanssa tajuamatta, että jos tällainen hyväksytään, kuka tahansa meistä voi olla seuraava! Teksti aiheutti minulle mielipahaa lukiessani sen, ja aiheuttaa yhä. Eikö se silloin ole sääntöjen vastainen?

Minusta tuossa on halventavaa se, että ylläpito alentuu jatkamaan ja kaivamaan jotain vanhaa riitaa, vastoin omia sääntöjään. Muistini mukaan siitä riidasta on myös sanktiot aikoinaan annettu ja kärsitty.

Sinua en Hoke tästä epäile, koska kokemukseni mukaan olet aina pystynyt sanomaan asiat nenäkkäin. Mutta niin kauan kuin tuollainen teksti sallitaan kenen tahansa nimimerkin yhteydessä, niin ylläpito harjoittaa nurkkakuntaista ja pikkusieluista mielivaltaa. Kuka joutuu seuraavaksi ristiinnaulituksi VANHOISTA synneistään, minäkö, koska olen eri mieltä?

Foorumin ylläpidolla on myös kaupalliset intressit huomioon otettavana, myyhän se mainostilaa kauppiaille, jolloin uusille ja vanhoille lukijoille välittyvä kuva harrastuksesta ei ole yhdentekevä. Kaiken pitää tähdätä harrastuksen hyväksi, eikä mikään sitä vastaan. Krossikilpailuissa 40 osallistujaa, GT8:ssa 10, vieläkö negatiivisuutta kannattaa foorumiin lisätä?

Naurut on jo varmaan naurettu ja vitsi väljähtynyt, joten ottakaa nyt hyvät pojat lusikka kauniiseen käteen ja palatkaa normaalitilaan.

Joo, minäkin lopetan tähän. Radalla nähdään!
« Viimeksi muokattu: 02.08.10 - klo: 13.56 kirjoittanut Team PSR »
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #114 : 02.08.10 - klo: 13.51 »
Kaikenlaista vääntöö ja vänkäämistä tälläkin foorumilla näkee.. :cool:Hyvä vaan, jatkakaa..
(välikommentti)
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #115 : 02.08.10 - klo: 15.17 »
Jep, isot miehet leluautojen parissa.. miten vakavaksi harrastus voikaan mennä..  :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #116 : 02.08.10 - klo: 15.30 »
Kaikenlaista vääntöö ja vänkäämistä tälläkin foorumilla näkee.. :cool:Hyvä vaan, jatkakaa..
(välikommentti)

Eikös tämän olis voinnut jättää kirjoittamatta.

Niin miksi minulle on suotu tuo kirjoitus ja kukas sen on sinne laittanut alunperin ja mikä oli sen jutun takana että se piti sinne laittaa,  sen voi poistaa ja laittaa vaikka tilalle että

osaan käsitellä naisia
olen kaikkien naisten märkä uni
minulla on 35cm pitkä leikkikalu jolla leikin
en ole nörtti vaan hetero
minun pieru haisee pahemmalle kuin sinun pieru
minulla ei ole sixpäkkiä vaan iso onepäk
minulla on myös toinen elämä, se on sängyssä
nukun silmät auki
omistan sanwa radiot jossa lukee airtronics
69 on minun syntymä vuosi, ei muuta
minun tyttöystävä ei osaa tehdä ruokaa, vaan
vihaan ex muijaa
minulla on 2 ruuvia oikeassa polvessa
minun varastossa on peräti 6 kpl tamiya frog autoa
minulla on enemmän kavereita kuin vihamiehiä
olen pashka ihminen kuin en käytä alkohoolia enkä polta
harvemmin pieren ajajakorokkeella

Eli näistä voidaan laittaa minun asema kohdalle, noitten takana seison nyt ja aina  :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #117 : 02.08.10 - klo: 17.10 »
Hienot väännöt aikaan saatu jälleen  :police:

GT Warriorin viestihistoriaa tutkimalla löytyy kommentti mistä on ilmeisesti vedetty herneet nenään ja titteli lisätty. Viesti osoittaa GT Warriorilta huonoa arvostelukykyä, mutta ei liiemmin voi tittelin lisääjääkään kehua siitä. Kumpa nämä henkilökohtaiset väännöt käytäisiin jossain muualla kuin täällä...

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #118 : 03.08.10 - klo: 09.29 »
Ilmeisesti sen nyt vois kuitenkin poistaa ja laittaa tilalle UAU kuten muillakin maksavilla jäsenillä. Kiitos
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #119 : 03.08.10 - klo: 09.37 »
Ilmeisesti sen nyt vois kuitenkin poistaa ja laittaa tilalle UAU kuten muillakin maksavilla jäsenillä. Kiitos

Minä sentään annoin monta vaihtoehtoja mikä siihen voi laittaa  :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂