Kirjoittaja Aihe: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle  (Luettu 353168 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #960 : 22.02.14 - klo: 10.56 »
Lopetetaan tämä keskustelu ja jatketaan sitten jollain toisella aiheella. Asia loppuun käsitelty. Myyntionnea vaan kummallekin  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #961 : 22.02.14 - klo: 12.36 »
Mitäs tuosta puuttuu ?

Katoppa http://rc10.fi/index.php?topic=44552.0
pointtihan ei ole mitä olet kirjoittanut, vaan ensin kommentoit huonoa otsikointia. Sen jälkeen teet itse vielä typerämmän otsikon.
Miksi aikuisen ihmisen pitää tehdä tuollaista nokittelua?

Toiset saa bannia tuollaisista otsikoista ja toiset ei.
Toiset saa bannia valokuvasta jonka taso ei ole kaikkien mieleen... toiset ei saa bannia vaikka valokuva ei olisi kenenkään mieleen.

Mun mielestä pitäis antaa bannia jokaiselle joka keskittyy vain henkilöihin eikä itse asiaan.

On loistavaa miten monta henkilöä ilmestyi tähänkin topikkiin kritisoimaan Jerryä...
Huom. Jerryä.
Ei itse asiaa.

On se kivaa katsoa miten moni ihminen tuntee itsensä paljon paremmaksi ihmiseksi ja tuo sitä täällä esiin.

Jos ihan tosissani yritän miettiä niin eikös tämä aihe ole oikeastaan vain jerryn ja ylläpidon välinen asia..?
Nyt on monta nimimerkkiä puuttumassa asiaan joka ei oikeastaan millään tavala liity heihin tai heidän mielenrauhaan.
Näyttäis jopa siltä että jotku eivät muuten foorumilla kirjoittele hyvä kuin koskaan mitään, mutta kylläpäs nyt riittää viestiteltävää kun pääsee keskittymään taas henkilökohtaisesti johonkin ihmiseen.


Säännöt eivät ole tällä foorumilla koskaan olleet samat kaikille.
Se riippuu ihan siitä kuka on kyseessä.
Mielenkiinnolla odotan miten nyt käy.

Sallitaanko sääntöjenvastaiset otsikot ties kuinka monelta henkilöltä kun samalla bannataan yksi pois

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #962 : 22.02.14 - klo: 12.50 »
Mitäs tuosta puuttuu ?

Katoppa http://rc10.fi/index.php?topic=44552.0
pointtihan ei ole mitä olet kirjoittanut, vaan ensin kommentoit huonoa otsikointia. Sen jälkeen teet itse vielä typerämmän otsikon.
Miksi aikuisen ihmisen pitää tehdä tuollaista nokittelua?

Toiset saa bannia tuollaisista otsikoista ja toiset ei.
Toiset saa bannia valokuvasta jonka taso ei ole kaikkien mieleen... toiset ei saa bannia vaikka valokuva ei olisi kenenkään mieleen.

Mun mielestä pitäis antaa bannia jokaiselle joka keskittyy vain henkilöihin eikä itse asiaan.

On loistavaa miten monta henkilöä ilmestyi tähänkin topikkiin kritisoimaan Jerryä...
Huom. Jerryä.
Ei itse asiaa.

On se kivaa katsoa miten moni ihminen tuntee itsensä paljon paremmaksi ihmiseksi ja tuo sitä täällä esiin.

Jos ihan tosissani yritän miettiä niin eikös tämä aihe ole oikeastaan vain jerryn ja ylläpidon välinen asia..?
Nyt on monta nimimerkkiä puuttumassa asiaan joka ei oikeastaan millään tavala liity heihin tai heidän mielenrauhaan.
Näyttäis jopa siltä että jotku eivät muuten foorumilla kirjoittele hyvä kuin koskaan mitään, mutta kylläpäs nyt riittää viestiteltävää kun pääsee keskittymään taas henkilökohtaisesti johonkin ihmiseen.


Säännöt eivät ole tällä foorumilla koskaan olleet samat kaikille.
Se riippuu ihan siitä kuka on kyseessä.
Mielenkiinnolla odotan miten nyt käy.

Sallitaanko sääntöjenvastaiset otsikot ties kuinka monelta henkilöltä kun samalla bannataan yksi pois
On kyllä hyvä pointti, että aiheeseen pitää puuttua eikä itse kirjoittajaan. Joten ne voidaan nyt lopettaa tähän PISTE.

Se mitä yhteisiin sääntöihin tulee yritetään jatkossa olla tasapuolisia kaikkia kohtaan.

Tällä hetkellä myynti ilmoitusten puolella on muutama otsikko johon olen pyytänyt korjausta. Toivottavasti kyseiset henkilöt ne korjaavat ettei tarvitse niitä sieltä poistaa.

Kaikki varmaan nyt on ymmärtänyt mistä on kysymys ja jatkossa kirjoittelee niin, ettei se aiheuta hämminkiä eikä tähän tarvitse enää palata.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #963 : 22.02.14 - klo: 12.54 »

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #964 : 01.03.14 - klo: 16.41 »
Onko huutokauppa sallittua foorumilla ?
eikö huuto.net ole sitä varten ?
kauax mun varoitus on voimassa  :laugh:
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #965 : 02.03.14 - klo: 14.24 »
Onko huutokauppa sallittua foorumilla ?
eikö huuto.net ole sitä varten ?
kauax mun varoitus on voimassa  :laugh:
Noin asiallisen kommentin takia se poistui juuri  :wink:

Olen kanssasi samaa mieltä noiden huutojen ja "tarjoa" ilmoitusten kanssa. Taitaa jopa huuto.net:n omat säännöt kieltää myymästä tavaraa muualla. Tästä taasen tullaan siihen mistä en itse myöskään tykkää. Linkataan johonkin muuhun myyntipalstaan..  :undecided: Jos tuotetta halutaan myydä täällä.. sitä myydään täällä. Jos ei niin myydään muualla. Myyjän olisi myös hyvä tietää tuotteensa hinnan eikä kalastella puuttuvia eurojaan "tarjoa" ilmoituksella  :wink:

Myyntiosion sääntöihin tulee tarkennusta kun saadaan kokonaiskuva siitä mikä palvelisi eniten myyjää/ostajaa  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #966 : 02.03.14 - klo: 18.33 »
Mii laik :tongue: pois vaan ne linkki postaus myynnit :police:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #967 : 13.03.14 - klo: 21.59 »
Voisiko pistää profiilin pakolliseksi iän?
Tietäisi miten oikeesti pitäisi suhtautua ihmisten kommentteihin . On meinaan välillä turhauttavaa ihmetellä onko toi ihminen oikeesti tosi?
Jutuissa on tietenkin ikähaarukka 9-69?
Edi.
Ainahan voi potaskaa siihenkin pistää ?
No on turhauttavaa kiistellä ihmisten kanssa trivialeista jutuista jolla ymmärrys tulee vasta karvankasvun myötä;)
Enkä nyt väitä ,etteikö nämä suomen pelastajat vois oikeesti tietää mitä tarvitsen autooni.
Toinen asia on me vanhat pierut jolla toi ÄO on pienempi kuin sen pituus;)
Taisin vastata oman kysymykseni;)))
« Viimeksi muokattu: 13.03.14 - klo: 22.31 kirjoittanut Andrimus »

Poissa Pazuu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #968 : 14.03.14 - klo: 10.44 »
Voisiko pistää profiilin pakolliseksi iän?
Tietäisi miten oikeesti pitäisi suhtautua ihmisten kommentteihin . On meinaan välillä turhauttavaa ihmetellä onko toi ihminen oikeesti tosi?
Jutuissa on tietenkin ikähaarukka 9-69?
Edi.
Ainahan voi potaskaa siihenkin pistää ?
No on turhauttavaa kiistellä ihmisten kanssa trivialeista jutuista jolla ymmärrys tulee vasta karvankasvun myötä;)
Enkä nyt väitä ,etteikö nämä suomen pelastajat vois oikeesti tietää mitä tarvitsen autooni.
Toinen asia on me vanhat pierut jolla toi ÄO on pienempi kuin sen pituus;)
Taisin vastata oman kysymykseni;)))

Muuten hyvä idea mut kun iänkin pystyy valehtelemaan. mutta ainakin tuo paikkakunta voisi näkyä kaikille niin olisi helpompi hakea omalta seudulta kuskeja.
1/5 FG "Bobby Car" Monster Truck 2WD
1/4 FG Volvo Marder Rallycross

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #969 : 14.03.14 - klo: 16.10 »
Tää nyt ei ole mikään treffipalsta (ainakaan viellä.. eiköhän joku avaa kohta sellaisenkin topicin...) niin en nää syytä miksi ikä pitäisi valehdella. Helpottais vaan ja estäisi väärinkäsityksiä jos olis jonkinlainen käsitys henkilön iästä.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #970 : 18.03.14 - klo: 16.10 »
Sähköauto osilla sepentin kohdalla ylimääräistä tekstiä merkin alla. Onko tarkoitus siihen jäädä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #971 : 31.03.14 - klo: 09.52 »
Sähköauto osilla sepentin kohdalla ylimääräistä tekstiä merkin alla. Onko tarkoitus siihen jäädä.
Jerzi

No kuin minä tämän huomasin niin ei edes viitsitä kommentoida että mikäs on loppujenlopuksi se ratkaisu että siinä serpentin kohdalla on se ylimääräinen teksti.
Hiukan yhtenäisemmäksi tuon saisi pienellä vaivalla.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #972 : 31.03.14 - klo: 10.52 »
Asia korjattu, kiitos!

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #973 : 02.04.14 - klo: 18.39 »
Ollaan puhuttu foorumin ilmapiirin huonontumisesta, tämä foorumi otti todella paljon takapakkia kun sun bannit loppu. Et oppinut 3kk aikana mitään :)
Aamen!
jerrin asiasisältö mihinkään aiheeseen lähestyy uhkaavaasti nollaa.
Eli spämmiä?
Sekä tahallaan yrittää kiertää/vääntää sääntöjä.
Sekä tällaista joka aiheeseen kommentointia pitäisi katsoa läpisormien?
Pitääkö oikeasti aikuisen ihmisen yrittää vääntää ja kääntää joka asiaa niin kauan, että kaikilta menee maku touhusta?
Tämä foorumi ei ole ainut. VTR. Stanu krossi. jne. jne.

Olenko ainoana sitä mieltä, että jerrin banni oli liian lyhyt?
Olisiko for ever liian pitkä?


Samaa mieltä ------ pienoisautoilu ja ennenkaikkea pienoisautoilijat ei tarvitse, eivätkä ansaitse moista hämmentäjää; oli asia mikä hyvänsä..... jatkuvaa säätämistä,säätämistä ja säätämistä.
Teot puhuu ei sanat.
Kun tätäkin keskustelua olen sivusta seurannut ... niin hyvää päivää vaan,taitaa virikkeitä puuttua elämästä.
ViX:n ja koivistonkylän  kanssa täysin samaa mieltä.

-Barbie-
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #974 : 02.04.14 - klo: 21.27 »
Sorry barbiemuumipappanvelisiskovaarinserkunkoirankusettajan naapuri ja vix ja muut että minun naama ei teitä miellytä.
Ei ihme mutta en ole nuolemis tyyppiä lainkaan.
En yritä miellyttää täällä kätään ja sitä minun ei tarvitsekkaan.
Minä olen ollut näitten silmätikkuina jo kauan ja ei se minua haittaa lainkaan  :grin:
Jos minun kirjoitukset ei miellytä niin se ei vaikuta minun elämiseen mutta teidän se näköjään haittaa.
Veikkaan että minun kirjoitukset ei ole se asia mikä teitä harmittaa vaan minä olen se juttu.
Jos joku muu olis ne kirjoittanut ei olis tullut mitään ongelmia.
Miten mää olen yrittänyt kiertää sääntöjä. Haluan jonkun linkin taikka tekstin tänne missä kierrän sääntöjä ja missä rikon sääntöjä
Jos joku muu kirjoittaa ot tai muuten vaan niin se on kylläkin sallitua mutta auta armias jos minä tai Hoke kirjoitetaan jotain mikä ei teitä miellytä niin heti ollaan kimpussa.
Jerzi the Jerzi.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #975 : 02.04.14 - klo: 21.39 »
Sorry barbiemuumipappanvelisiskovaarinserkunkoirankusettajan naapuri ja vix ja muut että minun naama ei teitä miellytä.
Ei ihme mutta en ole nuolemis tyyppiä lainkaan.
En yritä miellyttää täällä kätään ja sitä minun ei tarvitsekkaan.
Minä olen ollut näitten silmätikkuina jo kauan ja ei se minua haittaa lainkaan  :grin:
Jos minun kirjoitukset ei miellytä niin se ei vaikuta minun elämiseen mutta teidän se näköjään haittaa.
Veikkaan että minun kirjoitukset ei ole se asia mikä teitä harmittaa vaan minä olen se juttu.
Jos joku muu olis ne kirjoittanut ei olis tullut mitään ongelmia.
Miten mää olen yrittänyt kiertää sääntöjä. Haluan jonkun linkin taikka tekstin tänne missä kierrän sääntöjä ja missä rikon sääntöjä
Jos joku muu kirjoittaa ot tai muuten vaan niin se on kylläkin sallitua mutta auta armias jos minä tai Hoke kirjoitetaan jotain mikä ei teitä miellytä niin heti ollaan kimpussa.
Jerzi the Jerzi.

Ihan lyhyesti:Marttyyri.

Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #976 : 02.04.14 - klo: 21.44 »
Ja taas aikuiselta rc autokuskilta suuria sanoja :laugh:
Tuollaista pashkanjauhantaa pidetään ihan ok kirjoitukselta mutta jos mää olisin tuon kirjoittanut niin heti olis barbifaijalta tullit heti valituksia.
Jerzi

Ps mihin nääkin kirjoitukset päätyvät :wink:  Siihen että minulle haetaan bannia ja sinulle tuli arvostusta enemmän.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #977 : 02.04.14 - klo: 22.02 »
Ja taas aikuiselta rc autokuskilta suuria sanoja :laugh:
Tuollaista pashkanjauhantaa pidetään ihan ok kirjoitukselta mutta jos mää olisin tuon kirjoittanut niin heti olis barbifaijalta tullit heti valituksia.
Jerzi

Ps mihin nääkin kirjoitukset päätyvät :wink:  Siihen että minulle haetaan bannia ja sinulle tuli arvostusta enemmän.
höpöti höp.
koitin matkia vähän jäbää joskus myynti ilmoitus muodossa ja heti uhattiin banneilla.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #978 : 02.04.14 - klo: 22.06 »
Sama show se vaan jostain kumman syystä jatkuu täälläkin :angry:  Täällä on varmasti paljon sellaisia otsikoita , myynti-ilmoituksia ym. tekstejä joista on eri henkilöiden toimesta "raportoitu" ylläpidolle mutta toimenpiteitä ei ole täällä erikseen mainostettu. Nuo Jerryn videot noista eri autoista RC.10 facessa on kyllä oikein mainioita ja informatiivisia pläjäyksiä ja tuohon että myös Hoken kommentteihin tartutaan helposti niin melkein ainahan se on niin se joka tietää oikeasti asioista niin sitä henkilöä arvostelevat yleensä ne jotka luulevat tietävänsä!! Ja HOKE kyllä yleensä todellakin puhuu puhdasta asiaa :azn:

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #979 : 02.04.14 - klo: 22.15 »
Ja taas mennään..  :grin:
Miten voit edes verrata omia kirjoituksiasi hoken neuvoihin ?
En tunne tai edes välitä ketä olet, mutta toi ikuinen kitinä kaikesta on ihmeellistä.
Voisiko joku ees valaista miksi iso mies on tuollainen ?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #980 : 02.04.14 - klo: 22.47 »
Ja taas aikuiselta rc autokuskilta suuria sanoja :laugh:
Tuollaista pashkanjauhantaa pidetään ihan ok kirjoitukselta mutta jos mää olisin tuon kirjoittanut niin heti olis barbifaijalta tullit heti valituksia.
Jerzi

Ps mihin nääkin kirjoitukset päätyvät :wink:  Siihen että minulle haetaan bannia ja sinulle tuli arvostusta enemmän.
höpöti höp.
koitin matkia vähän jäbää joskus myynti ilmoitus muodossa ja heti uhattiin banneilla.

Mitä niissä minun myynti ilmoituksissa oli väärää. Ne olivat foorumin mukaisia ja erittäin huumoripohjaisia kuin vaan voi olla.
Elmeri poikaa harmittaa suuresti koska se ei pääse sinne minun face sivuille vaikka niinkin paljon sinne haluaa.
Jerzi
Ps missä minä vertasin minun tekstejä Hoken teksteihin :embarrassed:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #981 : 02.04.14 - klo: 23.06 »
Lainaus käyttäjältä:  auta armias jos minä tai Hoke kirjoitetaan jotain mikä ei teitä miellytä niin heti ollaan kimpussa.
Jerzi the Jerzi.
[/quote
Siis hokelta luen yleensä neuvot..

Tämän löydän aina sinulta:

Elmeri poikaa harmittaa suuresti koska se ei pääse sinne minun face sivuille vaikka niinkin paljon sinne haluaa.

Tämä on niin väsynyttä.
Saisko jo jotain muuta?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #982 : 02.04.14 - klo: 23.17 »
Jerzi the king  :shocked: Siinä sinulle jotain uutta  :wink:
Kukas on seuraavassa jonossa joka minua mollaa :wink:
Ymmärrän että ihmisiä sapettaa :laugh: Minua ei haittaa lainkaan Antaa vaan pashkan lentää. Tehän minut tunnette.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #983 : 02.04.14 - klo: 23.23 »
En mollaa vaan ihmettelen.. :shocked:
Kommentoi mitä tykkäät ..  Miten tän nyt sanois kauniisti?
Pidä tunkkis :roll:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #984 : 02.04.14 - klo: 23.56 »
Hei se tunkki videokin on tehty :grin:
Jerzi
Ps määkin ihmettelen mistä taas porukoilla kenkä puristaa. Veikkaan että, sorry ei voi kirjoittaa tänne koska on k-18 tekstiä :grin:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #985 : 03.04.14 - klo: 06.22 »
Tällaisen vastauksen sain kun sain taannoin liittyä Jerzin ryhmään. Nyt äijä on poistanut mut sieltä eikä vastaa miksi. Olisiko mahdollista et nyt kertoisit? Ei mun mikää pakko sinne oo päästä mutta vähän kumma homma :grin:
EXC125

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #986 : 06.04.14 - klo: 17.08 »
Kiitos terveisistä taas  :wink:

ensin emppu99.. mä en kyllä tiedä miksi jerzirccar1 ei sua enää päästä sinne  :smiley:

Sitten mitä tähän muuhun koplaan tulee  :grin: Mä en ole nähnyt pitkään aikaa sellaista suoraa mollaamista ketään kohtaan.. se, että porukka ihmettelee tai vääntää kättä mitä tässä tapauksessa jerzirccar1 on puhunut on musta hieman ymmärrettävää mutta hassua. Jos jonkun kirjoituksen ärsyttää niin paljon niin eikös paras tapa olisi olla välittämättä koko asiasta ? Joskus se voi olla vaikeata, ymmärretään mutta silti  :smiley:

Sitten tässä tapauksessa tämä jerzirccar1.. Minusta taas sinä, et voi harmistella jos joku ei sun kirjoituksista tykkää tai ihmetellä jos joku niitä kärkkäästi välillä kommentoi. Sinä kyllä näiden vuosien jälkeen tiedät ihan saletisti mistä porukka hermoilee ja edelleen ruokit osaa porukasta juurkin sillä tapaa. Saattaa olla susta hauskaa välillä mutta jätetään sekin nyt pois.

Jos tän nyt summaisi, niin ne ketkä kirjoittelevat niin voisivat yrittää kirjoittaa edes niin, että se ei nosta tahattomasti jonkun karvoja pystyyn. Ja ne ketkä näitä kirjoituksia lukevat, eivät ottaisi näitä asioita niin todesta ja jättäisi vaikka kirjoittamatta sellaiseen aiheeseen missä joku heidän mielestään ärsyttävä henkilö kirjoittaa. Se on kumma miten kirjoittaminen näissä tapauksissa muuttuu monologiksi. Se varmaan on tuo paras lähestymistapa nyt  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #987 : 18.04.14 - klo: 16.44 »
Tekno autoille oma alakategoria tonne sähkispuolelle, kiitos!  :grin:
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #988 : 21.04.14 - klo: 20.44 »
Tekno autoille oma alakategoria tonne sähkispuolelle, kiitos!  :grin:
Taitaa olla vielä sen verran vähän harrastajia kyseisellä automerkillä ? Sen takia tuota ei ole vielä avattu. Varmasti jos tulee lisää niin teemme jotain ratkaisuja  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #989 : 21.04.14 - klo: 20.46 »
Tekno autoille oma alakategoria tonne sähkispuolelle, kiitos!  :grin:

Onko paketti tullut jo perille? :laugh:
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10