Kirjoittaja Aihe: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R  (Luettu 14397 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #60 : 10.01.10 - klo: 23.13 »
Tämä tuli myös koettua lauantain kisoissa.

Joka kerta kun sain saman jampan kiinni niin ohi pääseminen oli mahdotonta..
Jokainen kerta kun rinnalle menin ja yritin sitten väkisin ohi niin löysin itseni lopulta pöpeliköstä.

Lopulta löysin itseni B finaalista ja homma sitämyöden selvä.

Tosin B finaalipaikkaan tämä ei ole yksin syypää.

Jos karvan verran jossittelen niin voin sanoa 95% varmuudella että olisin päässyt rämpimään itseni A finaaliin sillä auton toimivuudella mitä se kolmessa ekassa alkuerässä oli.

Toki nyt sijoitukseni oikeutti juuri kyseiseen alkuerrään missä ajoin, koska olin aikaisemmin osallistunut vain yhteen sarjan osakilpailuun.
Jos taas mut olis jonkun toisen listojen tekijän mukaan laitettu nopeimpaan erään, koska olen tasan tarkkaan siihen ryhmään kuuluva kuski nopeudenkin puolesta (kunhan vaan auto edes suurinpiirtein toimii) niin olisin ollut kovimmassa hiitissä...
Johon taas mun pisteillä ei olis ollu minunkaan mielestä mitään oikeutta varsinkin kun neljästä osakilpailusta oli jo takana 2.

Ja heti alunperin pointti olikin siinä että jos listat tehdään vain osittain sarjapisteiden mukaan ja käytetään myös listojen tekijän harkintaa niin koskaan ei päästä suoraviivaiseen ja kaikille yhtä oikeudenmukaisiin listoihin.

Muuten se on aina kyseisen kaverin näkemys... ja johan nyt jokainen tajuaa että se ei sillon koskaan voi olla kaikkien mielestä oikein...

Kun otetaan se linja että listat tehdään karusti pistetilanteen mukaan niin kenelläkään ei vaan ole pienintäkään nokankoputtamista listojen tekijälle....

Luulis olevan mukavampi järkätäkin kisoja kun ei kukaan ole kiukuttelemasta, vaan kaikesta jossa joku omasta mielestään kokee vääryyttä, voidaan osoittaa sääntöjä.

Erälistat voi tehdä ihan vaikka kenenkä naapuri, eikä ole järjestäjillä pienintäkään painetta tai ressiä asian tiimoilta.

Oon aina ihmetellyt tätä käytäntöä erälistojen teossa...
Ja niin kauan kun olen kisaa ajanut, olen nähnyt että jotain kohdellaan kaltoin... aina valitetaan... (aika harvoin kuitenkin foorumilla)

"se on sääntö/linjaus jolla kohdellaan jokaista täysin saman arvon mukaisesti, eikä silloin paikkaan vaikuta kenenkään kaverisuhteet, mielipiteet eikä näkemykset"

Siitä vaikka copypastettavaks sille joka erälistat tekee ja tekee sen vielä puhtaasti sarjapisteiden mukaisesti.

Ei tartte ite edes selitystä keksiä.

Ei paineita... ei ressiä... hyvin helppoa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #61 : 10.01.10 - klo: 23.21 »
Mitä tähän topikkiin tulee niin...

Enpä todellakaan jaksanut alentua samalle tasolle Mikan kanssa, provosoimalla ja henkilökohtaisuuksiin / haukkumiseen menemällä.

Tämä kun vielä on foorumin sääntöjenkin vastaista.

Ihmettelin kyllä suuresti alunperinkin että tällainen osio edes ilmestyi.

Teki mieli kysyä heti kun huomasin tämän....
"onko tämä nyt sitten topikki missä säännöt eivät päde ja missä minäkin saan alentua samalle henkilökohtaisen provosoinnin ja haukkumisen tasolle kuin toinen osapuoli... vai saanko minä heti bannit jos teen kuten vastapuoli..."

No mut eipä tarvii tämän topikin suhteen meikäläisen jatkaa mitään.

Parempi kun olis vaan deleteä painanut tämän topikin kohdalla.

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #62 : 11.01.10 - klo: 09.30 »
Ite olin nopeimmassa hiitissä. Eka alkuerä mummoiltiin, kun renkaat oli uunituoreet. Toisessa loppu akku. Kahdessa viimesessä lähdössä kaverin kanssa kontaktia. Siihen meni 100% varma TQ :mrgreen: :mrgreen: :grin: Ei aina rulaa nopeimmassa erässäkään  :tongue:
-Goldi

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #63 : 11.01.10 - klo: 10.16 »
Tämä tuli myös koettua lauantain kisoissa.
...
..
.
..
...
Ei paineita... ei ressiä... hyvin helppoa.
On se ny *¤%&/& ku vieläkin jaksat...

Eikö erälistojen tarkoitus ole saada mahdollisimman tasaiset erät? Jos ne tehdään 100% sarjatilanteen mukaan niin silloin menee reisille ja maksimissaan vain 10 taulukon kärjessä on tyytyväisiä. Jos listojen tekijä pystyy käyttämään edes hieman omaa harkintaa on listat jo heti vähän paremmat kuin pelkän sarjatilanteen mukaan. Nyt listoissa kovin hiitti oli 100% sarjatilanteen mukaan ja seuraavaankin oli katsottu listoja kovasti, vaikka esim Heinonen olisi tietenkin selkeästi kuulunut nelkussa siihen kovimpaan...

Sen kerran kun olet Hoke itse järkkäämässä kisoja niin sinä teet sitten listat ja aikataulut ihan niin kuin sinun mielestä on parasta, mutta niin kauan kun vain osallistut kisoihin niin ole hyvä ja lopeta valitus, kitinä ja itku julkisella palstalla joka ...tanan asiasta, se kun ei ainakaan edistä yhtään mitään. Jos kuitenkin jokin epäkohta painaa mieltäsi niin esitä asia vaikka YV:llä asianomaiselle.

ps. ite ajoin tasan samassa erässä kuin sinä, eikä minulla ollut ongelmia kertaakaan ohitustilanteissa tai muiden ajotavoissa, mun auto tosin toimi hyvin omaan makuuni...
Old fart

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #64 : 11.01.10 - klo: 10.24 »
Juu ei...

Halusinkin vain tuoda esiin pointin, millä tavoin alkuerät välillä voi vaikuttaa erittäin paljon koko kisaan.

Jos auto ei tomi ja olet samalla hiitissä jossa on hitaampia tai varsinkin sellaisia hitaampia jotka eivät missään nimessä anna tietä, ja vaikka rinnalle ajat niin eivät hellitä, vaan kolinalla mennään seinille... peli on suoraan sanottuna menetetty.
Tällaista oli nyt omassa hiitissäni... Tosin oikeassa hiitissä olin omalta osaltani.
No eniveis... kyseinen mahdoton ohitettava kuului pisteidenkin mukaan kyseiseen erään... Olispa ollut väännön paikka mikäli ei olis kuulunut.

Ja mitä tosiaan tuli tuloksiakin vilkaistua niin pelkästään nämä ohitusyritykset jotka koitui joka kerta vähintään 10 sekunnin katollaan olemiseen kun sattu aina niin sopivassa paikassa ettei nostaja päässyt heti auton luokse... Nämä kun olis vaan saanut pois niin A finaalissa olis oltu silläkin auton toimivuudella.

Kovimmassa hiitissä harvemmin tulee tulppaa eteen missään tilanteessa.
Siellä kun yleensä mennään aina kovaa ja kuskit varsinkin osaa antaa tilaa pyytämättäkin.
Tasainen eteneminen suurimmaksi osaksi kuitenkin mahdollista.

No mutta eniveis...

Kyllä säkin ymmärrät varmasti pointin ja siis alkuerän merkityksen...
Jos et niin äänestä itsesi seuraavassa kisassa hitaimpaan sakkiin.
Varmasti joudut tosissasi taistelemaan saadaksesi muutaman ok kierroksen.

Ja siis... se pääpointtini on edelleenkin ja aina ollut se että mikäli listat tehdään puhtaasti pisteiden mukaan niin mitään mutkuttelua ja itkua väärästä kohtelusta ei voi tulla.
Nykyisellä... osa listan mukaan... pari nimen mukaan ja muutama kaveruuden mukaan.
Toi nimi ei kilkuta kelloja... laitetaan se surkeeseen erään... (vaikka olis pisteissä kympin huitamissa)
Noiden kohdalla vois käyttää noppaa, ja noiden kohdalla vaikka aakkosjärjestystä.

Ihan sama millä arpomisella listat tehdään niin mussutusta tottakai tulee kun ei listojen arpoja pysty olemaan kaikkitietävä.

Mustavalkonen lista ei lottoa.
Se on se mitä on ja siitä on kenenkään turha itkeä...
Parempaan hiittiin pääsee kovempaa ajamalla ja huonompaan hitaammin veivaamalla tai kotiin jäämällä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #65 : 11.01.10 - klo: 10.43 »
Onko WJ säännöissä miten tuo sääntö kirjoitettu. Pisteiden mukaan vai naamakertoimen mukaan.
Muistan aikoinaan kuin eräs newbie JUKKA STEENARI tuli ekoihin M8 kisoihin, kaveri laitettiin ekaan erään koska ei ollut pisteitä parempaan erään. No olikos sitten päivän päätteeksi ollut 3 joukossa kuitenki.
Jerzi

PS Laitoin kysymyksen mutta siihen ei ole edelleenkään vastattu, koski tuota erästä Niklas Holmbergiä vaan. Kaverilla on pisteitä parempaan erään mutta ei niin ei.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #66 : 11.01.10 - klo: 10.50 »
Älkää nyt ihan oikeasti jaksako..

Kisathan on ajettu, ja lienee asianosaisten oma asia äänestää alkuerästään jos aihetta ilmenee.

Ja Hokehan kertoi jo olleensa oikeassa erässä, samoin kun "ohittamaton" kaverikin. Otitko muuten kys. kaverin kanssa asiaa puheeksi kisapaikalla?

Sitäpaitsi perjantai on mennyt jo ajat sitten, eiköhän tämän(kin) voisi lukottaa tai deletoida koko topicin..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #67 : 11.01.10 - klo: 10.52 »
Älkää nyt ihan oikeasti jaksako..

Kisathan on ajettu, ja lienee asianosaisten oma asia äänestää alkuerästään jos aihetta ilmenee.

Ja Hokehan kertoi jo olleensa oikeassa erässä, samoin kun "ohittamaton" kaverikin. Otitko muuten kys. kaverin kanssa asiaa puheeksi kisapaikalla?

Sitäpaitsi perjantai on mennyt jo ajat sitten, eiköhän tämän(kin) voisi lukottaa tai deletoida koko topicin..

Olen taas sitä mieltä että asiat kannattaa jutella selväksi että ei jää mitään hampaan koloon kellekkään.
Tuo erälaatimis sääntöhän olis kiva että olis reilu kaikille.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #68 : 11.01.10 - klo: 10.53 »
bluebeetle alkaa olee kyl melkonen moderaattori :D

Miks pitäis lukotella kun keskustelu säilyy asialinjalla??
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #69 : 11.01.10 - klo: 10.54 »
On se ny *¤%&/& ku vieläkin jaksat...

Eikö erälistojen tarkoitus ole saada mahdollisimman tasaiset erät? Jos ne tehdään 100% sarjatilanteen mukaan niin silloin menee reisille ja maksimissaan vain 10 taulukon kärjessä on tyytyväisiä. Jos listojen tekijä pystyy käyttämään edes hieman omaa harkintaa on listat jo heti vähän paremmat kuin pelkän sarjatilanteen mukaan. Nyt listoissa kovin hiitti oli 100% sarjatilanteen mukaan ja seuraavaankin oli katsottu listoja kovasti, vaikka esim Heinonen olisi tietenkin selkeästi kuulunut nelkussa siihen kovimpaan...

Sen kerran kun olet Hoke itse järkkäämässä kisoja niin sinä teet sitten listat ja aikataulut ihan niin kuin sinun mielestä on parasta, mutta niin kauan kun vain osallistut kisoihin niin ole hyvä ja lopeta valitus, kitinä ja itku julkisella palstalla joka ...tanan asiasta, se kun ei ainakaan edistä yhtään mitään. Jos kuitenkin jokin epäkohta painaa mieltäsi niin esitä asia vaikka YV:llä asianomaiselle.

ps. ite ajoin tasan samassa erässä kuin sinä, eikä minulla ollut ongelmia kertaakaan ohitustilanteissa tai muiden ajotavoissa, mun auto tosin toimi hyvin omaan makuuni...

On se kumma kun sä et pysty mistään asioista keskustelemaan vaan tässä nähdään jälleen se kiristely...


Lue mun pointti, äläkä kuvittele että minä itken omasta sijoittelustani.
Johan oon sen sanonut senkin jo ennen kisaa että aivan sama se mulle on.

Mutta kun joidenkin mielestä alkuerät eivät voi vaikuttaa sijoitukseen jne.

Ja kun kerta sinäkin olet jälleen kerran lämpöinen kuin hiilikoukku niin eikö olis kivaa kun linjaus olis karusti sarjapisteiden mukainen...
Eipä tarttis mitään KESKUSTELUA lueskella ja siitä vetää täysin turhaan poroja nokkaan.
Kellään ei olis sillon pienintäkään mutinaa järjestyksestä.

Vai etkö huomaa???
Nytkin kiristelet hermoa ja ihan vaan siitä että minä höpisen...
En edes kitise kuinka mihut on laitettu väärään jne... kun en väärässä ollutkaan.

Ole hyvä iso mies ja ymmärrä lukemisesi äläkä ensimmäisenä ole kireällä asenteella ja täysin vastavirtaan huopaajana kiukuttelemassa.

Ja nimenomaan julkisella foorumilla siksi koska se on nytkin toiminut...
Et halua myöntää, mutta radan suhteen se toimi... Aikataulujen suhteen myös.
Ja vaikka et usko niin olen saanut kiitosta harrastajien suunnalta että olen viitsinyt ottaa asiat julkiseen vääntöön...
Se on näillä kerroilla tuonut toimivan lopputuloksen...

Jos sanot että näillä viesteillä mitä oli joulun alla radasta, ja nyt sitten aikatauluista yms... jos siis väität että näillä ei ollut mitään merkitystä mihinkään niin miksi ihmeessä sitten se siltä suuren osan mielestä näyttää???
Ja jos kerta tavoite oli juuri se mistä on keskusteltu niin miksi ihmeessä käyt lämpöisenä kuin hiilikoukku????????

Ja etkö pysty näkemään että minä en ole ainoa joka näistä puhuu?
Etkö pysty näkemään että esim radan suhteen keskustelu meni nimenomaan foorumille, koska kenenkään ääntä ei muuten kuunneltu.
Suuret oli väännöt ja pari siitä jopa veti porot nokkaan... turhaan...

Mikä olikaan lopputulos???

Rata josta on tullut kiitosta... haastavuutta on ollut jne.
Kyllä...
Koska radasta tuli jo iso vääntö... muutkin kuin minä uskaltautu avaamaan suunsa ja lopulta jopa aktiivit otti toisiaan niskasta kiinni ja meni rakentamaan radan...

Radan profiilista ruurimmalta osin kiitos Nickelle...
Hyppyreiden profiileista jne kiitos esim molemmille heinosille... minulle ja muillekin paikalla olleille.

Minä ja nicke muokattiin ties kuinka monena iltana heikkokuntoisia hyppyreitä edes sen verran paremmaksi että pääsi hyppyristä yli ilman suihkumoottoreita.
Se keskituplan jälkeinen nypy lähes kokonaan nicken ja minun käsialaa... Moni toki auttoi toteutuksessa...
Mutta vaikka sekin tehtiin valmiiksi niin pitihän sitä olla muokkaamassa ja vääntämässä loivaksi...
Jonka jälkeen siinä olikin alastulo... vaikka sekin oli jo huonoksi testattu... monta eri juttua oli testattu ja tuo toimi parhaiten...
Mut ei... ei uskottu sitäkään ihan pienellä.

Me myös pidimme tiukasti päämme radan suhteen, jotta siitä saadaan rata joka on helppo ajaa ympäri vaikka aloittelijan... mutta siinä on haastetta olla oikeasti nopea.

Tämän myös näki ainakin nelkkujen A finaalissa.
Kovaa mentiin... jokainen teki virheitä... ja edelleen ne jyvät erottu akanoista yhtä selkeellä erolla kuin ennenkin.

Et edes usko montako radalla käynyttä kaveria katosi... vaihtoi lajia tai mitä lie... Nyt kun rata on vihdoin sellainen ettei tartte varaosalaukkua olla mukana jos et ihan täydellisesti osaa rataa... kuskeja on alkanut tulla takas ja suurin osa on todennut radan olevan nyt paljon parempi kuin koskaan.

Niin kauan kun näiden asioiden jukinen keskustelu ei OIKEASTI tuota haittaa harrastajille, vaan tuo jopa heidänkin mielipidettään esille (kun eivät itse kehtaa haukkujen, bannejen jne pelossa kirjoittaa)... eikä nämä riko foormin tai minkään muunkaan sääntöjä millään tavoin... niin pitkään nämä keskustelut on foorumilla.
Vasta kun kenelläkään ei ole pienintäkään sanottavaa näistä asioista... Nämä asiat itsestään katoavat.

Ei tartte ottaa kaikkea niin henkilökohtaisesti ja nähdä vain MINUT valittamassa...
Kannattaa katsoa (ja myös kuunnella) kuinka monta muutakin näistä asioista puhuu...
Toki lyhyemmin kuin minä... Mutta silti aivan samasta asiasta...
Kiroile ja kiukuttele sitten myös heille... tai parempi...
Älä kiukuttele, vaan ymmärrä pointti ilman kiukunpuuskia ja kommentoi asianmukaisesti niin huomaat myös miten se "vastapuolen" ääni muuttuu kellossa.


Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #70 : 11.01.10 - klo: 10.57 »
On se ny *¤%&/& ku vieläkin jaksat...

Minä olen alkanut pelkäämään, että kohta ei ole Sinun kaltaisia henkilöitä, jotka jaksaisivat olla puuhaamassa näitä kisoja ylipäätäänkään.

Voimia jaksaa....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #71 : 11.01.10 - klo: 11.02 »
Älkää nyt ihan oikeasti jaksako..

Kisathan on ajettu, ja lienee asianosaisten oma asia äänestää alkuerästään jos aihetta ilmenee.

Ja Hokehan kertoi jo olleensa oikeassa erässä, samoin kun "ohittamaton" kaverikin. Otitko muuten kys. kaverin kanssa asiaa puheeksi kisapaikalla?

Sitäpaitsi perjantai on mennyt jo ajat sitten, eiköhän tämän(kin) voisi lukottaa tai deletoida koko topicin..

Olen taas sitä mieltä että asiat kannattaa jutella selväksi että ei jää mitään hampaan koloon kellekkään.
Tuo erälaatimis sääntöhän olis kiva että olis reilu kaikille.
Jerzi

Kas eikö vain...

Ja nimenomaan tuollaista käytäntöä on hyvin pitkälti käytetty juuri sinä vuonna kun steenarikin kävi lavangossa ajamassa.

Ja nimenomaan vaikka toin kyseisen menettelytavan oikeudenmukaisuuden ja varsinkin järjestäjän stressitason ja vastuun reilun vähentymisen niin eih...
Juuri se listojen tekijä tulee kiroillen hyökkäämään silmille...

Ymmärtäkää nyt kaikki muutkin se POINTTI!!!!

Jos lisat tehdään karusti sarjapisteiden mukaan... Se jopa raapustetaan sääntöihin...
Jos tämän mukaan homma tehdään niin jokainen itku/järjestäjän suuntaan kohdistettu haukku on puhtaasti turhaa, ylimääräistä, asiatonta jne.

Mikolle kysymys...

Mikäli säännöt sanoisivat että sarjapisteiden mukaan... Tai tämä olisi muutenvain yleinen linjaus....
Eikö olisikin helppoa lukea porukan (ei minun) valitusta kuinka ovat väärässä erässä omasta mielestään...
"olet omasta mielestäsi... musta valkosella sanoo että et..."
Ei pienintäkään henkilökohtaisuutta vaikka kuka olis avautumassa...
Koska sinä et ole vastuussa kenenkään sijoituksesta, vaan he ovat itse oman paikkansa ajamalla ansainneet...

En vaan pysty näkemään helpompaa ja tasavertaisempaa kehtelutapaa...
Se on sillon KAIKILLE sama...

Nimellä ja vuosien takaisilla menestymisillä ei mitään merkitystä.


HELPPOA JA NIIN STRESSIVAPAATA

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #72 : 11.01.10 - klo: 11.03 »
On se ny *¤%&/& ku vieläkin jaksat...

Minä olen alkanut pelkäämään, että kohta ei ole Sinun kaltaisia henkilöitä, jotka jaksaisivat olla puuhaamassa näitä kisoja ylipäätäänkään.

Voimia jaksaa....

Kas... vaikka kuinka tähän yrittää ratkasuakin ihan julkisella höpinällä saada niin ei...

Sehän nähdään nytkin tällaisena....

Jaksamisena jne.

Ei tarvii jaksaa kun on karu linjaus.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #73 : 11.01.10 - klo: 11.03 »
bluebeetle alkaa olee kyl melkonen moderaattori :D

Miks pitäis lukotella kun keskustelu säilyy asialinjalla??

Mä kyllä moderoin ihan muualla, kiitos vaan.. :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #74 : 11.01.10 - klo: 11.15 »
Hokella ainakin tuota tekstiä tulee jos ei muuta :).

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #75 : 11.01.10 - klo: 12.41 »
Hokella ainakin tuota tekstiä tulee jos ei muuta :).

Vaikka Hoke kärjistääkin asioita ei asiantuntevaa mielipidettä pidä sivuttaa olankohautuksella. Kyllä foorumille tekstiä mahtuu, parempi mitä enemmän ja useammalta kirjoittajalta. Hiljaa olemalla ja kotona seinää potkimalla ei saavuta mitään.

Tätä ei kenenkään pidä ottaa henkilökohtaisesti. Hyvä että löytyy väkeä jotka saavat järjestettyä hienoja kisoja ja harrastusmahdollisuuksia. Mutta aina on parannettavaa.
« Viimeksi muokattu: 11.01.10 - klo: 12.46 kirjoittanut jon.lindgren »

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #76 : 11.01.10 - klo: 12.52 »
Juu en minä sillä mitään, kirjotelkoon pois. Vastapuoli vaan jos on vähäsanaisempaa sorttia niin helposti mennään niskanpäälle jo pelkällä tekstin määrällä :D.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #77 : 11.01.10 - klo: 13.14 »
Onko tää joku kilpailu???

Ei mun mielestä.

Mä oon jo pitkään ihmetellyt miksi täällä pitää kaikki ottaa niin henkilökohtaisesti ja todella herkkähermoisesti.

Jos säännöissä tai jossain on tällaisia epäkohtia jotka voivat johtaa lopputulokseen mikä ei kaikkia miellytä niin miksi niitä asioita ei saa tuoda esille???

Painotan nyt erittäin ISOSTI että minä EN hyökkää Mikon silmille, enkä häntä syyttelevällä sormella osoita sanoen että erälistat oli tehty päin itseään....
EN!!!!!!

Omalta osaltani vilkaisin että olen molemmissa luokissa toisiksi kovimmassa hiitissä... pisteiden mukaan niihn myös kuuluin... homma selkee.

No sitten tulikin ilmi muilta että ovat väärissä hiiteissä jne...
Toin ilmi siihen että eikö se olis nimenomaan kisajärjestäjänkin kantilta mukavampi tehdä lista karun linjan mukaan niin ei kenelläkään voi olla mitään sitä vastaan mikä on jonkun näkemys ollut???
Eli....
Kisajärjestäjä tekee listat... hän käyttää omaa näkemystään joissain kohdin...
Tästä tulee keskustelua... joku valittaa että hän on väärässä erässä jne...
No sehän on suoraan listan tekijää kohtaan sanottu... ELi omasta mielestään väärältä paikalta löytyvän kommentin voi siis tulkita henkilökohtaisena... "teit väärin jne."

No mutta se vedetään listan mukaan... Ei virheitä/vahinkoja pääse sattumaan... ellei sitten copypasteilu mene reisille.

Jokohan nyt pointti ymmärrettiin...

Juuri Mikko esim sinun ressitason helpottamiseks tästä asiasta keskustelin...
Ei sillon tartte mulle ottaa herneitä.

Kaikilla harrastajillahan on silloin mukavinta kun jokaista kohdellaan täysin tasavertaisesti nimestä riippumatta jne... Kaikki saadaan mahdollisimman helpolla tehtyä yms.

Joo... jos minä olisin kisoja järjestämässä ja sinne ilmoittautuisi herra isoherra... MASAMI...ja vielä vaikkapa HARA niin ne ajais tasan varmasti ekassa hiitissä.
Kyseiset herrat varmasti ymmärtäisivät eikä naputtamista sen enempää.
Jos naputtamista on niin käsken avautumaan järjestelmälle...
Hoplaa... eipä tartte ressata ja ottaa henkilökohtaisesti jos äijät kokevat omasta mielstään vääryyttä.
« Viimeksi muokattu: 11.01.10 - klo: 13.24 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Perjantaivääntötopic II - HOKE vs MIKA R
« Vastaus #78 : 11.01.10 - klo: 17.19 »
Jahas tällaista täällä tänään. Ei kyllä jaksa tätä jatkuvaa vääntämistä, laitetaan aihe lukkoon ja Hoke kans jäähylle niin rauha on taas maassa.