Kirjoittaja Aihe: Tweak-keskustelu  (Luettu 1267 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Tweak-keskustelu
« : 10.01.10 - klo: 02.52 »
Tällainen aihe tuli mieleen tässä yöntunteina. Itse olen aika tietämätön tästä kyseisestä ilmiöstä, joka kuitenkin vaikuttaa auton käyttäytymiseen aika lailla. Muutamat kaverit ovat kuitenkin käytännössä näyttäneet kuinka ilmiö vaikuttaa. Keskustellaan siis tässä topicissa tweakista.

Itseäni kiinnostaa teidän mielipiteet asiasta, myös muutama kysymys tulee mieleen.

- kuinka toimia kun se auto menee tweakkiin ?
- onko autoissa eroja merkkien kesken kuinka helposti auto tweakkiin menee ( on kuulunut huhuja että Asson autot ovat kieroja jo suoraan laatikosta otettua )
- kuinka korjata tweakkiin mennyt auto
- Voiko ilmiötä jotenkin ennalta ehkäistä
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Tweak-keskustelu
« Vastaus #1 : 10.01.10 - klo: 08.10 »

Poissa ripwalker

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Tweak-keskustelu
« Vastaus #2 : 12.06.11 - klo: 16.18 »
Onko noilla erivalmistajien "Tweak-stationeilla" paljonkin eroa keskenään. Hudy Quick tweak station olisi varmaan varma valinta, mutta Integyn vastaava tuote olisi huomattavasti halvempi. Vai onko joku aivan muu parempi valinta vai kannattaako hankkia ollenkaan?

Ja kun kyse on sähköturistin säätämisestä, niin vaatiiko tämän tweak stationin käyttäminen autoon sellaiset alumiiniset/metalliset setup renkaat vai onko riittävän tarkka, jos käyttää niitä renkaita millä nyt sattuu ajamaan?
« Viimeksi muokattu: 12.06.11 - klo: 17.00 kirjoittanut ripwalker »
Yokomo BD7 / Xray T3 2012 / Xray T3 / Associated B44 / Sanwa M11
"These Go To Eleven"