Kirjoittaja Aihe: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)  (Luettu 319551 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #960 : 09.06.14 - klo: 11.37 »
^ juu monia numeroita minäkin sinne koitin näpytellä, mutta lopuksi löysin sieltä gls - trackingsivulta semmosen olikohan "parcel no" tjsp ( mallia 90312212345.. ), joka toimi suoraan itellan sivulla ( oli siis näköjään toinen lähetystunnus, se eka oli sitten JJFI... )
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa TumeC

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #961 : 09.06.14 - klo: 13.10 »
Itellan sivuilta katsottuna paketti on viimeksi kirjattu Itellan Logistiikka keskukseen 9.6 :8.33. En tiedä tulkoon tänään? :azn:

Poissa KHS77

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #962 : 16.10.16 - klo: 13.52 »
Olen vaihtamassa 1/8  truggyyn 2x2s lipo setuppia ja minkälaisia kokemuksia löytyy Hobbyking Nano-tech Ultimate ja TURNIGY nano-tech akuista?

Kannattaako tilata?
Mugen MBX8--Alpha--Sanwa--SRT--Avid--Jconcepts--Stickit1 racing.com--ARQ paint--Rc-Project--HB

Poissa mustikka

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Joni RC
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #963 : 16.10.16 - klo: 14.24 »
Noi Nanotech akut ei ole mitään hirveän pitkä ikäisiä. Minulla on tehot hiipunut 1-2v vanhana. Halpojahan ne on mutta ei ne kovin kestäviä ole. Mielestäni kannatta ostaa Linnapower tai gens akkuja jos haluaa halvempia akkuja.
Kaikenlaisia leluja on ollut tässä vuosien varrella :wink:
Joni RC

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #964 : 16.10.16 - klo: 15.45 »
Noi Nanotech akut ei ole mitään hirveän pitkä ikäisiä. Minulla on tehot hiipunut 1-2v vanhana. Halpojahan ne on mutta ei ne kovin kestäviä ole. Mielestäni kannatta ostaa Linnapower tai gens akkuja jos haluaa halvempia akkuja.
No tästäkin voidaan olla montaa mieltä, aika monta vuoden vanhaa turvonnutta genssiäkin olen nähnyt...
(o\_!_/o)

Poissa KHS77

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #965 : 16.10.16 - klo: 16.46 »
Kokeilemalla se selviää :shocked:

Halvalle ei välttämättä saa hyvää/luotettavaa akkua, mutta näin harrastamisen ilosta ihan varteenotettava vaihtoehto nää HK akut.
Mullakin on nyt vaan Gens 2x3s akut ja radalla olis kiva olla useampi akkupari mukana.



Mugen MBX8--Alpha--Sanwa--SRT--Avid--Jconcepts--Stickit1 racing.com--ARQ paint--Rc-Project--HB

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #966 : 16.10.16 - klo: 17.01 »
Turnigy nanotechit on varmasti hinta-laatu suhteeltaan parhaimpia akkuja, varsinkin nuo kaksikennoiset!

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #967 : 16.10.16 - klo: 17.18 »
Ehdottomasti samaa mieltä. Itselläni 5600 2s Nanotechit olleet aivan loistavia. 2v kovaa ajoa kesät talvbet eivätkä näytä mitään hiipumisen merkkejä tai pullistumia. Potkii vieläkin kovempaa kuin uudet 5600 LRP:n akut. Orionitkin on kokeiltu eikä vakuuta. En minä enää muita akkuja osta kuin Nanotechejä.

Poissa KHS77

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #968 : 16.10.16 - klo: 17.49 »
Oletan että puhutaan tietysti hardcase akuista?
« Viimeksi muokattu: 16.10.16 - klo: 18.28 kirjoittanut KHS77 »
Mugen MBX8--Alpha--Sanwa--SRT--Avid--Jconcepts--Stickit1 racing.com--ARQ paint--Rc-Project--HB

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #969 : 16.10.16 - klo: 18.17 »
Samaa mieltä kun edelliset, olen ajanut viimeiset 5 vuotta lähes yksinomaan Turnigyn akuilla ja ei voi muuta kun kehua. Potkua piisaa ja hinta-laatu suhde aivan lyömätön.
Wacky Stack Racing Team

Poissa KHS77

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbykingistä akkujen tilaaminen (hobbycity)
« Vastaus #970 : 16.10.16 - klo: 19.11 »
Kiitos infoista! Starttiboxiin varmaan tulee tilattua samalla akut meinasin joitan 25-30c 4000-5000mAh väliltä
Mugen MBX8--Alpha--Sanwa--SRT--Avid--Jconcepts--Stickit1 racing.com--ARQ paint--Rc-Project--HB