Kirjoittaja Aihe: Team Durango DEX210  (Luettu 156463 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Team Durango DEX210
« : 15.01.10 - klo: 15.36 »
Aika raaka proto vielä, mut hyvällehän tuo näyttää: http://www.team-durango.com/blog/?p=345
« Viimeksi muokattu: 30.07.11 - klo: 05.10 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa J.Hovi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #1 : 15.01.10 - klo: 16.00 »
Ihan kuin akselivälistä uupuisi ainakin 15mm.
Toivottavasti lopullinen versio tulee alumiinipohjalla ton hiilikuituisen sijaan. Huomion kiinnitti myös akkujen laittaminen hieman leveähkösti vierekkäin, vaikka eihän tuo ole mitään verrattuna poikittain olevaan pötköakkuun, mutta toivottavasti ei myöskään lopullinen ratkaisu.

Jännä idea tuo, että auton voisi rakentaa keski- tahi persmoottoriseksi. Tämän ominaisuuden ympärille auton kehittäminen on ehkä mielestäni typerähköä, koska sillon joutuu kyllä aina joitain kompromissejä autoon laittamaan..

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #2 : 15.01.10 - klo: 16.19 »
Jahas, jahas. Saddlepackit tuupissa. DOH!

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #3 : 15.01.10 - klo: 16.29 »
B4:n etupää, ihan  kuten X6:ssa, mahtaako jäädä noin vai onko etupään suunnittelu vielä vaiheessa.
Old fart

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #4 : 15.01.10 - klo: 16.32 »
B4:n etupää, ihan  kuten X6:ssa, mahtaako jäädä noin vai onko etupään suunnittelu vielä vaiheessa.
Vetopuolenki osat näyttäs olevan B4:n.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #5 : 15.01.10 - klo: 16.48 »
Sitten kun auto on tuotanto valmis, niin eipä melko varmasti kopio osia löydy...
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #6 : 15.01.10 - klo: 16.51 »
ei protovaiheessa ole mitään järkeä tehdä omia osia (voimansiirto, ripustus jne). Tuotantomallit erikseen. Ei toi Durangon originaali krossi tosin vastaa yhtään tuotantomallia, about kaikki osat on eri geometrialla tossa protossa vs DEX10
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa redman

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #7 : 15.01.10 - klo: 17.15 »
Toivottavasti lopullinen versio tulee alumiinipohjalla ton hiilikuituisen sijaan. Huomion kiinnitti myös akkujen laittaminen hieman leveähkösti vierekkäin, vaikka eihän tuo ole mitään verrattuna poikittain olevaan pötköakkuun, mutta toivottavasti ei myöskään lopullinen ratkaisu.

Oletin itsekkin että sieltä olisi tullut alumiinipohja ja akut dex410 tyyliin.. Kyllähän toi hiilarikin menee, mut se milteen pitää suojata ammeella/muovilla..
Ea-import - Team Durango, ALPHA Plus, TeamSaxo & Tresrey

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #8 : 15.01.10 - klo: 17.18 »

Oletin itsekkin että sieltä olisi tullut alumiinipohja ja akut dex410 tyyliin.. Kyllähän toi hiilarikin menee, mut se milteen pitää suojata ammeella/muovilla..

Muovi kelmu/sheetti toimii vallan mainiosti. Viime kesänä, kun niitä testasin, niin yllätti ihan kuinka hyvin kestää ja suojaa. Kyl siitä alumiinistakin lähtee yhtä lailla lastua  :azn:
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #9 : 15.01.10 - klo: 18.08 »
Eli kuten jo aikaisemmin todettiin, niin kyseessä on vielä aika raakile aiheesta Durango ja takaveto. Katellaan nyt kun pojat saa tuota pulkkaa vähän valmiimpaan kuosiin, että mikä se lopullinen variaatio sitten on niin keulan kikkuloitten kun pohjamateriaalinkin suhteen. Joka tapauksessa vahva haisu on, että valmista kikotinta tulee putkesta huomattavasti nopsempaan aikatauluun kuin edellisten hengentuotteiden kanssa on totuttu.  :wink: 
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #10 : 15.01.10 - klo: 18.19 »
ei protovaiheessa ole mitään järkeä tehdä omia osia (voimansiirto, ripustus jne). Tuotantomallit erikseen. Ei toi Durangon originaali krossi tosin vastaa yhtään tuotantomallia, about kaikki osat on eri geometrialla tossa protossa vs DEX10
Joo ei varmasti ookkaan. Kuhan todettiin että on käytetty varmaa ja useasti hyväks todettua tekniikkaa...  :wink:
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #11 : 15.01.10 - klo: 18.59 »
Jahas, jahas. Saddlepackit tuupissa. DOH!

Tuosta tuli mieleen Atomic Carbon CR2 konversiokitti Losille:




Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #12 : 15.01.10 - klo: 22.03 »
Ei oo näköjään lähteneet neljän rattaan voimansiirtoon...

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #13 : 16.01.10 - klo: 09.26 »
Ei oo näköjään lähteneet neljän rattaan voimansiirtoon...

Ainakaan vielä. Kuitenkin tosiaan vasta prototyyppi.

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #14 : 16.01.10 - klo: 18.53 »
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa redman

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #15 : 19.01.10 - klo: 22.24 »
Näyttää tollakin ehtivän:

http://www.petitrc.com/_forumphp/showthread.php?t=48759

a-finaali ja yhdeksännes, ei huonosti ottaen huomioon että oli hänen ekat kisat takatuupissa

Ea-import - Team Durango, ALPHA Plus, TeamSaxo & Tresrey

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #16 : 20.01.10 - klo: 21.32 »
Näitä ihmeelisyyksiä on ollut jo aikoja sitten joten mikään uusi keksintö tuo moottori väärässä paikassa ei ole.

http://www.tamiyaclub.com/showroom_model.asp?cid=65090&id=110

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #17 : 20.01.10 - klo: 21.46 »
Näitä ihmeelisyyksiä on ollut jo aikoja sitten joten mikään uusi keksintö tuo moottori väärässä paikassa ei ole.

http://www.tamiyaclub.com/showroom_model.asp?cid=65090&id=110

Jerzi

Onko joku täällä väittänyt niin, ei. Joten älä aina jaksa huudella turhia joka topicciin!
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #18 : 20.01.10 - klo: 22.33 »
Joo yritin kiltisti kertoa (joo kukaan ei ole kussut minun muruihin tänäänkään  :p) että noita/tuota ideaa on jo ollut jo kauan sitten jo käytössä.
Mitä hemmettiä tätä junioria oikein vaivaa :huh: kenties sinä olet pissannut housuihin tänään.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #19 : 21.01.10 - klo: 00.24 »
Jep jep. Sepä oli asiallista ja kiitos juniorista. Kai sen voi ottaa kohteliaisuutena, jos vielä nuorelta näyttää tällä naamalla...   :lol:

Ketä kiinnostaa onko vanhoissa ruoskissa ollut moottori missä? Kuinka linkkisi liittyi tähän kyseiseen prototyyppi autoon? Otsikkokaan ei taida käsitellä Jerzin rc-historia tietämystä. Eli aika turha postaus, joita sinulla on jonkin verran tapana viljellä.  :wink:  Aina niitä ei vain jaksa lukea, kun yrittää aiheesta keskustella.  :lol:

Enemmän asiaan, jos katsoit linkkiä yhtään tarkemmin, niin siellä puhutaan, että moottoria voidaan pitää keskellä tai takana samassa autossa boksia kääntämällä. Tämä nyt taitaa olla kuitenkin uutta, jota myös mainostettiin uutena asiana, eikä keski moottorisuutta.
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 12.37 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #20 : 21.01.10 - klo: 12.30 »
Niinpä niin, taas yksi tälläinen Tamiya/Asso/kyosho-kopio! Mitä ihmeellistä tossa on, pyörä keksittiin jo ajat sitten ja Tamiyassa renkaat ei oo olleet neliskanttiset vuoskausiin. Tossa boksissaki on hammasrattaita ihan niiku associateedissa älyttiin tehdä 1900-luvulla, se vaan toimii paremmin kun on rattaita!!! Ja ihan varmaan voi mennä rikki kuin Kössi konsanaan.

Ei mitään uutta tässäkään autossa, topicki lukkoon :lol:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #21 : 21.01.10 - klo: 13.26 »
Niinpä niin, taas yksi tälläinen Tamiya/Asso/kyosho-kopio! Mitä ihmeellistä tossa on, pyörä keksittiin jo ajat sitten ja Tamiyassa renkaat ei oo olleet neliskanttiset vuoskausiin. Tossa boksissaki on hammasrattaita ihan niiku associateedissa älyttiin tehdä 1900-luvulla, se vaan toimii paremmin kun on rattaita!!! Ja ihan varmaan voi mennä rikki kuin Kössi konsanaan.

Ei mitään uutta tässäkään autossa, topicki lukkoon :lol:

Ja mikä oli ideana tässä jutussa :huh:
Jerzi

PS ultimalla voitettiin MM -87 joten ihan hyvä suoritus täysp*skasta autosta joka meni vähinten rikki muihin verrattuna.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa redman

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #22 : 21.01.10 - klo: 13.43 »
Sarkasmia.

Aiheeseen liittyen, muistelen lukeneeni että protossa oli kiinni ratasdiffi.
Ea-import - Team Durango, ALPHA Plus, TeamSaxo & Tresrey

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #23 : 21.01.10 - klo: 13.46 »
Aiheeseen liittyen, muistelen lukeneeni että protossa oli kiinni ratasdiffi.

Kuvasti näkyi ainakin myös se, että käytössä oli DEX410 diffin ulostulot, mitkä kielisi myös ratasdiffistä.  :mrgreen:
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #24 : 21.01.10 - klo: 14.14 »
Jos olisin uutta takapotkua hommaamassa, puhuisi ratasdiffisyys vahvasti tulevan DX210:n puolesta. Ei sillä etten kuuladiffiä säätöihin saisi, vaan olisi se ratasdiffin kanssa niin paljon helpompi elää. Saisihan sitä diffiöljyn kanssa opetella pelaamaan, mutta olisi se silti kivaa tietää että varmasti ei diffi ala luistamaan...

Mutta eipä sitä uutta peliä joka vuodeksi...  :embarrassed:

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #25 : 03.01.11 - klo: 12.26 »
"Uusia" kuvia:
http://www.oople.com/rc/photos/spyshots/dex210euros/


Ja videota:

[youtube]GAdGxJ50X4c[/youtube]

[youtube]oqIpEuZ6oCQ[/youtube]

Poissa J.Hovi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #26 : 29.07.11 - klo: 22.21 »
Nyt alkaa näyttää senverran valmiille, että tämänkin topicin otsikosta voisi amputoida tuon prototyyppi -sanan pois.
Hyvin ovat pitäneet lopulliset muodot ja ratkaisut kameroilta piilossa.
http://www.team-durango.com/blog/?p=3929

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #27 : 29.07.11 - klo: 22.30 »
Jämäkän näkönen peli, ei varmaan ole keulan kanssa samaa ongelmaa kuin b4:ssa (risukeula)
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa J.Hovi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210 Prototyyppi
« Vastaus #28 : 29.07.11 - klo: 22.51 »
Jämäkän näkönen peli, ei varmaan ole keulan kanssa samaa ongelmaa kuin b4:ssa (risukeula)

 :grin: Joo, ja erityisesti tämä lämmitti mieltä tuolla specseissä:  "-Droop screws front and rear"


Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #29 : 31.07.11 - klo: 12.46 »
Ihan hyvältä näyttää.
Vähän ihmetyttää hiilarin puute. Liekkö tulee upgreidinä sitten myöhemmin etutorni ja takatorni.

410:ssa ei ole onneksi juuri tukivarsia mennyt, mutta tässä näyttäs olevan jokainen tukivarsi erilainen. Kannattaa siis pitää pakissa paria pussia molempiin päihin, ettei ajot keskeydy.