Kirjoittaja Aihe: Team Durango DEX210  (Luettu 88673 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #150 : 26.05.12 - klo: 20.03 »
Takamoottorina se oli. Meinasitko että isompi spurri ja moottoria taaemmaksi siten?
Vastaheitolla voittoon.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #151 : 26.05.12 - klo: 20.09 »
Jees, lähetään kokeilemaan näillä. Takamoottorisena ajoin joo, jos sitä meinasit?
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #152 : 26.05.12 - klo: 20.22 »
Onko selkeää vinkkiä mikä vois maksaa tuon diffin kans kun kiristettäessä vetää koko paketin jumiin. Voisko se olla se hemmetin sokka joka sielä jumittaa. Ohjeita on yritetty kahlata läpi.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #153 : 26.05.12 - klo: 21.22 »
Takamoottorina se oli. Meinasitko että isompi spurri ja moottoria taaemmaksi siten?

Takamoottorista meinasin, mutta olikin jo takana.
Eli sitten vaan noilla kokeilemaan mitä muita mainitsin...

Kerros tarkemmin missä tilanteessa takapito on kateissa?
Eli mutkasta ulos tullessa varmaankin, vai onko pito huono ihan suoraan kiihdyttäessäkin?
Noilla mun mainitsemilla muutoksilla tosin tulee pitoa lisää oikeastaan kaikissa tilanteissa.

Poissa MirosHima

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #154 : 27.05.12 - klo: 08.17 »
Onko selkeää vinkkiä mikä vois maksaa tuon diffin kans kun kiristettäessä vetää koko paketin jumiin. Voisko se olla se hemmetin sokka joka sielä jumittaa. Ohjeita on yritetty kahlata läpi.

Laakeri, sokka ja kuulat vaihtoon niin alkaa toimia.

pelkän sokan vaihdolla alkaa varmaan toimia myös, se kait sen jumittaa. ite korjasin ongelman ratasdiffillä
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #155 : 27.05.12 - klo: 10.36 »

Takamoottorista meinasin, mutta olikin jo takana.
Eli sitten vaan noilla kokeilemaan mitä muita mainitsin...

Kerros tarkemmin missä tilanteessa takapito on kateissa?
Eli mutkasta ulos tullessa varmaankin, vai onko pito huono ihan suoraan kiihdyttäessäkin?
Noilla mun mainitsemilla muutoksilla tosin tulee pitoa lisää oikeastaan kaikissa tilanteissa.

Joo eli siis mutkasta lähettäessä on pito hukassa. Tänään pitää ruuvailla vähän aurausta ja sitten kokeilla tota antisquattia.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #156 : 27.05.12 - klo: 12.20 »
Älä unohda ylälinkkiä.
Campeerit taitaa olla kohtuu pystyssä.

Ylälinkin sisäpäätä laskemalla saat perän pysymään paremmin urallaan mutkan ulostulossa.

Yleensä mitä porukan autoissa näen ja mitä monesti myös monilta kuulen niin puhutaan että vähemmän camperia=enemmän takapitoa.
Sitten näenkin näitä autoja jotka ei tule mutkasta ulos kuin hirveällä luikertelulla tai sitten yhtäkkisellä spinnauksella.
Rengas murtuu ulkolaidalleen ja menettää pidon.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #157 : 27.05.12 - klo: 15.30 »
Lisä aurauksella ja linkin sisäpään puottamisella oli jo hyvä. Pitää vielä katella noita taka iskareita, perä kun tuntus olevan aika jäykkä.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Team Durango DEX210
« Vastaus #158 : 27.05.12 - klo: 15.37 »
HL:n auto kulki nyt jo hyvin. Meidän rata on todella liukas tälläerää.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #159 : 28.05.12 - klo: 21.38 »
Laitellaanpa hieman raporttia meidänkin kokemuksista 2wd Durangosta. Viimeinen WJ-kisa oli kyllä kuin suunniteltu keskimoottoriversiolle, jo perjantain ensimmäinen akullinen antoi lupauksia hyvästä vauhdista sunnuntain kisaan. Karrin autossa oli kuuladiffi kiinni, taka-auraus 4 astetta, vakiojouset, edessä Ultimate 40wt ja takana Ultimate 25wt, iskareissa vakiomännät suoraan ohjekirjan mukaan. Päivä aloitettiin samanlaisilla setupeilla ja meikä konservatiivisena pitäytyi hyväksi todetussa. Karri valitsi sekä eteen että taakse kuluneen setin MiniPinnejä, se valinta osoittautui oikeaksi, rengas ei Messukeskuksen lattialla juuri kulunut vaan pysyi melko samanlaisena koko päivän. Karri ruuvaili autoa omaksi ilokseen ja lyhensi etulinkkiä ja muutti etucaster -säätöpalat toisin päin, eli vähensi casteria. Alkuerien jälkeen sijoitukset olivat 1. ja 4. Finaalit olivat sitten Karrishow, kaveri ajoi omaa kisaansa ollen kaikissa kolmessa finaalissa eri kierroksella kuin seuraava kuljettaja ja me muut ajettiin sitten sijoituksista 2-10. Itse tötöilin jälleen hyvän lähtöruutuni ja jäin sijalle 8, finaalisijoitusten ollessa 7, 6, 6. Näillä kokemuksilla kesäkautta odotti jo innolla, ainakin autossa on potentiaalia. Jatkan tarinaa ekasta Maastosarjan kisasta Vaasasta taas huomenna illalla, nyt on koirien vuoro päästä lenkille.
No niin tarina jatkuu...
Vaasaan päästiin lähtemään hyvissä ajoin, jo keskiviikko-iltana. Tämä "etu" valui kuitenkin täysin hukkaan, koko torstai ihmeteltiin sateessa ja radalle ei päässyt. Sama kaava toistui perjantaina, sade loppui puolen päivän jälkeen ja radalle päästiin vihdoin iltapäivällä. Perjantaina ei ehtinyt juuri säätöjä pohtia, yritettiin vain ehtiä ajaa muutama akullinen.
Karri aloitti kisan melko samalla setupilla kuin Model Expossa, auto oli vain huollettu välillä, keskimoottorisena edelleen. Eka alkuerä oli ihan hyvä, Karri kolmas ja mä takamoottorisella ratasdiffisellä taisin olla kahdeksas. Karrin kierrosaika oli myös kolmanneksi nopein.
Tokassa alkuerässä rata tuntui liukkaammalta, mulla ei ollut suurempia ongelmia ja olin yhdeksäs, Karrin auto sen sijaan oli sille pidolle liian vaikea, sijoitus kaukana kärjestä. Jotain piti keksiä ja päätimme vaihtaa auton erien välissä takamoottoriseksi, hommaa siinä oli, mutta ihan hyvin ehdittiin.
Kolmannessa erässä uhkapeli tuotti tulosta, Karri ajoi kierroksen kolmanneksi ja kierrosaika 25.581 taisi olla eräkierroksen nopein, meikäläisen tekemisessä ei ole paljoa kertomista.
Vika alkuerä meni kummallakin penkin alle, mun olis pitänyt olla seitsemän sakissa päästäkseni finaaliin, mokasin kuitenkin mahdollisuuteni takarenkailla joiden insertit eivät soveltuneet kilpa-ajoon! Karri taisi muuten vaan kädettää ajonsa. Finaaleihin lähdettiin asetelmista Karri viides ruutu ja mä ikämiessarjan (b-finaali) neljäs.
Finaalit ja setupit seuraa huomenna, siihen asti moro!
Sori, jäi yksi päivä välistä. Ekassa finaalissa Karri ihan järkevällä ajolla neljäs, perusvarmaa menoa. Tokassa finaalissa alkoi vauhti löytymään, nousu kohti kärkeä aina toiselle sijalle saakka, välimatka kärkeen pieneni tasaisesti joka kierroksella, matka kuitenkin loppui kesken ja Jose sai huokaista helpotuksesta. Kolmannessa erässä tuli viides sija pienten vastoinkäymisten jälkeen ja koko kisasta irtosi sitten neljäs sija.
Vaasassa ajeltiin etulinkki sisäpää keskimmäisessä, ulkopää sisimmässä reiässä, takalinkki toiseksi uloimmassa reiässä. Edessä pakettijouset, ohjekirjan mukaiset männät ja 40 wt Ultimate, takana pinkki jousi ohjekirjan mukaiset männät ja 25 wt Ultimate. Karrin autossa oli kiinni kuuladiffi ja pitkä pötköakku oli edessä. Iskarit molemmissa päissä ylhäällä keskellä ja etuiskarit alhaalla sisemmässä, takaiskarit alhaalla keskellä. Karrilla takana Holari ja edessä Scrubs.
Vaasan kisa ei sujunut ihan suunnitelmien mukaan, mutta osallistujamäärä ja treenin puute huomioiden, ei lopputulos ihan surkea ollut, itse oli b-finaalin neljäs.
Autot toimivat loistavasti ja loppu on kiinni ukoista itestään, nyt aletaan treenaamaan ja Joensuussa ollaan jo paljon vahvempia.

-Sami-
« Viimeksi muokattu: 31.05.12 - klo: 21.20 kirjoittanut SS »
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #160 : 14.06.12 - klo: 18.26 »
Lisä aurauksella ja linkin sisäpään puottamisella oli jo hyvä. Pitää vielä katella noita taka iskareita, perä kun tuntus olevan aika jäykkä.
Tosta auto parantuu tänään vielä lisää, ratasdiffi -> kuuladiffi niin alko pääsemään mutkista ulos. Kuuladiffi on aika rapsakka noilla vakiohiluilla vielä, täytyy tilata keraamiset kuulat sinne.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #161 : 15.06.12 - klo: 09.18 »
Mikäs öljy siellä ratasdiffissä nyt sitten oli jos ei päässyt mutkasta ulos?

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #162 : 15.06.12 - klo: 11.57 »
4000UR
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #163 : 15.06.12 - klo: 19.20 »
Tänään vielä pikkasen herkistelin Kuuladiffiä ja oijjoi ku oli hyvä ajaa. Ei ratasdiffillä päässy lähellekkään tollasta vauhtia...vaikka oli oikeata öljyäkin.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Janne A

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #164 : 30.07.12 - klo: 14.28 »
Durangolta on ilmeisesti tulossa RTR-malleja lähiaikoina.



Lisätietoja huhuista: http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=106736

Jännä toi muoviammerunko. Mitenhän lie vaikuttaa käyttäytymiseen.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #165 : 30.07.12 - klo: 16.10 »
Törkeen hieno kori noilla sivuponttooneilla :shocked:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Janne A

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #166 : 05.08.12 - klo: 19.11 »
Mun DEX210:n setuppi Joensuun radalle löytyy nyt täältä: http://www.finrc.com/setups/
Rata oli huonopitoinen ja röykkyinen eli sopii suurimmalle osalle Suomen radoista.  :grin:

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #167 : 19.10.12 - klo: 10.30 »
Millä setupilla porukka ajelee tiksissä? Pitäs auto wj:tä varten kasata jo.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #168 : 23.10.12 - klo: 09.01 »
Millä setupilla porukka ajelee tiksissä? Pitäs auto wj:tä varten kasata jo.

Moi,

 Jos joku kertoo, miten tuon setup-sheetin saa tänne upittua, niin voin laittaa näkyville. Väittää, että virheellinen tiedosto muoto, vaikka .pdf onkin.

 Tai jos kerrot vähän tarkemmin, aiotko ajella keski- vai takamoottorilla? Molemmat olen saanut toimimaan radalla ihan kohtalaisesti. Ihan omista mieltymyksistä riippuu kumpi on mukavampi - ja luonnollisestikin takamoottori kärsii kovalla pidolla ja toisin päin. Pito taas riippuu niin monesta tekijästä, että sitä on vaikea kisoihin ennustaa.

Samppa

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #169 : 23.10.12 - klo: 15.27 »
Ei oo mitään tietoa setuppilapun liittämisestä.
Keskimoottori autolla oon ajanu pari talvea ja takamoottorisella kesän nyt, että sinäänsä ihan sama varsinkin kun auto on osissa.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #170 : 23.10.12 - klo: 21.42 »
Moi,
 
 No kokeillaan ihan näin kirjoittamalla. Kysy, jos joku kohta jää epäselväksi.

 Takamoottori:

 Edessä:
 30 Caster, 0 Camber, 0 Toe out
 3 mm trail, 4mm prikkaa hubin takana
 5 mm prikkaa ohjauspalan päässä ohjauslinkin alla, ackerman keskimmäisessä reiässä
 Ylälinkki täysin pitkänä, iskaritornin päässä 2 mm prikkaa pallon alla
 4x1,3 Taper mäntä, 40 wt UR öljy, vakio jousi
 Iskari ylhäältä ja alhaalta sisällä, maksimi ulosjousto
 65 g bulkheadi

 Takana:
 2 Toe in, 2 Camber
 Linkki toiseksi uloimmassa reiässä hubissa, ei prikkoja
 Hubi täysin takana
 4x1,3 Taper mäntä, 20 wt UR öljy, vakio jousi
 Iskari ylhäältä keskellä ja alhaalta sisällä

 Keskimoottori:

 Edessä:

 Muuten sama, mutta iskari ylhäältä keskellä

 Takana:

 3 Toe in, 2 Camber
 Linkki toiseksi sisimmässä reiässä hubissa, 2 mm prikkoja tornin päässä
 Hubi puolivälissä
 4x1,3 Taper mäntä, 20 wt UR öljy, vakio jousi
 Iskari molemmista päistä keskellä

 Molemmissa ratasdiffi, 4-6 k öljyllä

 Noilla olen yleensä lähtenyt liikkeelle, kun pito on muuttunut tai muuten vain on säätömuutokset mennyt metsään. Toimii kohtalaisesti lähes aina ja noista edelleen säätämällä (joitain ihan pikku juttuja, linkin paikkaa tai iskarin asentoa ym.) auton saa toimimaan. Omasta mielestäni molemmat ovat helppoja ajaa, vaativat vain moottorinpaikasta johtuen vähän erilaiset ajotavat.

Samppa

Toivottavasti ei mitään unohtunut.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #171 : 23.10.12 - klo: 22.05 »
Kiitti! Täytyy vielä miettiä, että kummalle puolelle koneen heittää.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #172 : 30.10.12 - klo: 21.04 »
Moi,

 Viimein pitkän odotuksen jälkeen sain tänään alle uuden Dimec20 muovipohjan ja tähän mätsäävän korin. Amme on siis RTR:n pohjaa jäykempi, ja ainakin verrattuna truckin pohjaan (Dimec) ero on selvä ja 8mm pidempi. Pidennys on tehty sivuponttoonien kohdalta, keula ei siis tarvitse erikseen mitään jatkopaloja.

 Lyhyen testin jälkeen ei voi kyllä kuin hymyillä.

 WJ:ssä nähdään, onko muutos vain korvien välissä, vai tapahtuiko oikeasti jotain. Näppituntumalla, ja kellosta muihin vertaamalla vauhtia ja etenkin varmuutta tuntui tulleen lisää. Koitan kirjoitella lisää, kun vähän saan lisää testattua.

 Myös kori oli ihan positiivinen ylläri. Kuvissa näyttää vähän hassulta, ja niin näytti livenäkin, kunnes silmä siihen vähän tottui. Tilaa ainakin on ponttooneissa enemmän ja omaan silmään etuhyttiset kopat on hienoja. Kori taitaa olla Pro-Linen käsialaa, sillä ainakin hytti on tarkka kopio Pro-Linen Bulldog korista.

 Samppa

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #173 : 05.11.12 - klo: 16.19 »
Moi,

Lupailin vähän tarinaa muovi pohjasta.

 Kisoissa tuli huomattua, että muovipohjassa on potentiaalia. Setuppia tarvitsi vain vähän viilata, jotta lisääntynyt fleksi pääsi oikeuksiinsa. Myös 8mm pidennys tarjosi uusia mahdollisuuksia esimerkiksi akun sijoittelulle, minkä huomasin olevan valtava etu.

 Isoin juttu tuon muovipohjan kanssa tuntuu olevan se, että alusta ei saa olla liian löysä. Alumiinipohjaan verrattuna ajoin vähän jäykemmillä öljyillä takana ja jäykemmillä jousilla molemmissa päissä kuin mitä olisin tuolla pidolla alumiinipohjalla ajanut. Toisaalta jousitus pitää rakentaa siten, että paino pääsee siirtymään reilusti ja auto kallistelemaan - liika on tietenkin liikaa, mutta liian vähällä auto on vähän arvaamaton ajaa. Myös maavaraa pitää olla reilusti enemmän kuin alumiinipohjalla.

 Suurin etu näin lyhyellä testaamisella tuntuu olevan lisääntynyt varmuus. Pidempää ja löysempää autoa on huomattavasti helpompi ajaa tasaisesti kuin vakiopohjalla varustettua autoa. Vakiopohjallakin olen pystynyt haastamaan Karria treeneissä, joskus taisin ajaa jopa treenipäivän pohja-ajan, mutta autoa joutui polkemaan todella agressiivisesti. Muovipohjaa voi ajaa rauhallisemmin, olematta yhtään sen hitaampi.

 Mitä tuohon liitteenä olevaan setuppiin tulee, niin omituisuuksina siinä on tosiaan Yokomon pallot ja kupit, lyhyt servo ja Tresreyn alumiininen RF hangeri (3 toe-in 2 kick up). Yokomon pallot on noin 1-1,5 mm korkeammat kauluksesta mitattuna kuin Durangon omat.
 Taper männät olivat myös selvä parannus tavallisiin 4x1,3 mäntiin. Nopeampi ulosvaimennus kun toimii jo teoriassakin paremmin, kuin tasanopeuksinen vaimennus - eron huomaa Tikkurilassa erityisesti laine hyndässä, joss jousitus ei saa ''pakata'' (eri kuin pack) liikaa, muuten perä pomppaa irti tien pinnasta seuraavassa mutkassa.
 Camper ja keulan haritus kulmasta en ole ihan varma. En ole mitannut kumpaakaan. Camperin olen säätänyt siten, että renkaan kontakti pinta on koko ajan mahdollisimman suuri, eikä rengas pääse murtumaan yli missään vaiheessa, vastaavasti keulan harituksen olen säätänyt siten, että jousitus pitkänä haritusta on enemmän (vakauttaa suoralla, kun keula kevenee) ja vastaavasti alaspainettuna renkaat osoittavat suoraan eteenpäin (parantaa sisään kääntyvyyttä).

Samppa
« Viimeksi muokattu: 15.11.12 - klo: 10.25 kirjoittanut Potski »

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #174 : 26.11.12 - klo: 15.57 »
Moi,

 Joku taas kyseli Dexin setuppia multa Nokialla, niin tässäpä tämä. Jos se nyt jotain vaikka auttaisi.

 Samppa

Poissa _jtr_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #175 : 26.12.12 - klo: 19.26 »
Pitäis alkaa omaa kasailemaan jahka posti kelkkoo.. Toimiiko potski toi sun edellinen setuppi jonkinlaisena perussetuppina liukkaille baanoille? Olis mukava saada auto kasattua suoraan "alueelle", kun on muutenkin vähäisempää tuo aikaisempi tuupilla ajaminen. En ottanut alkuun mitään spesiaalia mukaan tilaukseen, eli vakio männillä ja pohjilla mennään, aiheuttaako suuresti muutosta tohon edeltävään? Olen kyllä lukenut ketjua läpi, mutta jos jotain kasaukseen liittyvää vielä jollekkin tulee mieleen, niin ei haittaa mainita.. :azn:

Edit: Ratasdiffillä mennään..
« Viimeksi muokattu: 26.12.12 - klo: 19.30 kirjoittanut _jtr_ »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #176 : 26.12.12 - klo: 23.22 »
Autossa tulee mukana myös blankot männät, eli niistä pystyy porailemaan.

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #177 : 27.12.12 - klo: 08.31 »
Moi,

 Suosittelen vakaasti porailemaan heti alkuun ne neljä reikäiset männät - autosta tulee todella paljon helpompi ajaa verrattuna vakio 6 reikäisiin.

 Nokialla oli kohtuu hyvä pito ja lisäksi vielä vaihtuva alusta, joten tuota viimeistä setuppia en suosittelisi liukkaalle. Jos rata on oikeasti tosissaan liukas, on takamoottori helpompi ajaa.
 Keskimoottorille lähtisin ehkä muuten Nokian setupilla, mutta 1,3x4 männät molempiin päihin, taakse 25 eteen 30/35, kaikki painot pois, vakiot tai pari pykälää löysemmät jouset polempiin päihin, 1,5 astetta anti-squattia.
 Otathan myös tuosta setupista huomioon, että mulla on käytössä Yokomon pallot ja kupit, eli jotta ne saa vastaamaan vakiota, tarvitsee originaalien pallojen alle laittaa 1mm lisää prikkoja. Vakio pohjalla myös sivuponttoonien ruuveja kannattaa jättää vähän valikoiden pois, jotta runko pääsee flexaamaan. Eli jätät vain sivuponttoonien päätymmäiset ruuvit kiinni.

 Renkaista on vaikea neuvoa, sillä radan pinta, sää ja kuun asento vaikuttaa niihin todella paljon.

Samppa

Poissa jannes28

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Team Durango DEX210
« Vastaus #178 : 27.12.12 - klo: 08.53 »
Jos meinaat Jussi Turun WJ:ssä ajaa, niin rata ei ole mitenkään erityisen liukas. Vaan pito on ihan hyvä koko radan leveydeltä. Tämä on oma kokemus takaveto SC:llä. Ei kokemusta krossareista tällä baanalla.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa _jtr_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #179 : 27.12.12 - klo: 09.47 »
Paljon kiitoksia, näillä ohjeilla pääsee loistavasti alkun.