Kirjoittaja Aihe: Team Durango DEX210  (Luettu 156437 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #180 : 27.12.12 - klo: 10.05 »
Durangolta on ilmeisesti tulossa RTR-malleja lähiaikoina.

Jännä toi muoviammerunko. Mitenhän lie vaikuttaa käyttäytymiseen.

Jos toimii kuten kaikissa muissa luokissa on toiminut niin kokonaispitoa tulee aika paljon enemmän yleisen fleksin takia ja auto on kääntyvämpi eteenkin tiukoilla radoilla. Kovassa vauhdissa voi puskee mutta krossissa voi olla siinäkin kääntyvämpi. Ja pidon/perän irtoamisen raja ei ole niin jyrkkä.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #181 : 06.01.13 - klo: 10.26 »
Moi,

 Tässäpä Turkkusessa käyttämäni setuppi. Muutin setuppia pitkin päivää koko ajan kääntyvämmäksi, kun pito radassa parani. Lapussa on se, mihin päivän lopuksi päädyin.

 Samppa

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #182 : 06.01.13 - klo: 15.35 »
Mites, jos meinaa ton muovipohjan hommata niin kumpi kannattas valita? DIMEC vai DIMEC20? 
Toi dimec20 on vissiin se jäykempi?
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #183 : 09.01.13 - klo: 10.34 »
Itse ajelen tolla jäykemmällä.
Kannattaa ottaa heti toinen pohjalevy varoiks. On kuluvaa sorttia, jos paljon ajaa.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #184 : 09.01.13 - klo: 13.25 »
Selvä...voishan sitä ostaa ton flexaavamman varalle
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #185 : 09.01.13 - klo: 14.49 »
Tokko kuitenkin tuo löysempi voisi olla hyvä näille liukkaille baanoille? Largolla nyt on muutenkin ihan ihme setupit jolla ei perusrossikuski pääse edes eteenpäin, kakssataarammanen akku servossa kiinni ja auto kääntyy enemmän kun nelkku  :grin:
Vastaheitolla voittoon.

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #186 : 10.01.13 - klo: 11.06 »
Tarviihan auton kääntyä :wink: :grin: :grin:

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #187 : 31.01.13 - klo: 23.09 »
Tuosta dexin diffin vaihdosta on päristy kauhiasti kuin se on hidasta, vaihoin just diffin ja aikaa meni 18min! Toki uusi diffi oli valmiiksi tehtynä.

varmaan alle vartinkin menis, ite vaan joutuu ottaan slipperinkin pois. Johtuen moottorilevyn korkanneesta kierteestä.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #188 : 01.02.13 - klo: 08.22 »
Tuosta dexin diffin vaihdosta on päristy kauhiasti kuin se on hidasta, vaihoin just diffin ja aikaa meni 18min! Toki uusi diffi oli valmiiksi tehtynä.

varmaan alle vartinkin menis, ite vaan joutuu ottaan slipperinkin pois. Johtuen moottorilevyn korkanneesta kierteestä.

Asiaa sivuten Hupo on sitä mieltä että 210:n vaihto keskimoottorisen ja takamoottorisen välillä kestää alle 5min...

http://youtu.be/nDjGPfyqOi0#t=2m56s
« Viimeksi muokattu: 01.02.13 - klo: 08.26 kirjoittanut KooBee »

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #189 : 03.02.13 - klo: 18.00 »
Tuosta dexin diffin vaihdosta on päristy kauhiasti kuin se on hidasta, vaihoin just diffin ja aikaa meni 18min! Toki uusi diffi oli valmiiksi tehtynä.

varmaan alle vartinkin menis, ite vaan joutuu ottaan slipperinkin pois. Johtuen moottorilevyn korkanneesta kierteestä.

Asiaa sivuten Hupo on sitä mieltä että 210:n vaihto keskimoottorisen ja takamoottorisen välillä kestää alle 5min...

http://youtu.be/nDjGPfyqOi0#t=2m56s

Juu, helposti onnistuu.   :laugh:

kunhan on kaks täydellistä laatikkoa. Tarvi ku iskarit ottaa yläpäästä irti ja kone.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #190 : 24.03.13 - klo: 13.50 »
Moi,

 Jyväskylän hulinat on ajettu ja autosta ei jäänyt kyllä mitään muuta kuin hyvää sanottavaa. Perjantaina ekasta akusta lähtien oli auto sellaisessa iskussa, ettei meinannut oikein itsekään uskoa todeksi. Vähän piti kuitenkin malliksi kokeilla, iskarin asentoja ynnä muita pikku juttuja, josko autosta olisi vähän saanut vielä nopeamman. Palasin kuitenkin omaan perus setuppiini melko nopeasti ja keskityin ajamiseen.

 Vaikka tulos ei ollut sitä, mitä lähdin hakemaan, ei vika löytynyt todellakaan kalustosta. Ohessa käyttämäni setuppi, joka on nyt toiminut loistavasti Tikkurilassa treeniradalla sekä isolla radalla ja nyt Jyväskylässä kisoissa.

Samppa

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #191 : 24.03.13 - klo: 14.18 »
Pitkälti samat säädöt itellä, pl. takamoottori ja kuuladiffi :afro:  Taka aurausta oli myöskin 3,5 astetta eli takapitoa löyty.
Otin etummaisen akkustopparin pois, että sain akkua eteen päin ja lisää kääntyvyyttä.
Kääntymistä auttamassa oli myös sisältä lyhyt etulinkki. 

Noilla auto oli ainakin pirun helppo ajaa ja 6. sija nasahti pikku yllätyksenä.

E. Ja painoa autossa oli 15g servon päällä. Myöskin shorty akkua kokeilin ja sillä autoa sai kääntyvämmäksi ja helpommaksi ajaa tarkasti, ilman takapidon menetystä.
« Viimeksi muokattu: 14.04.13 - klo: 20.22 kirjoittanut -HL- »
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #192 : 24.03.13 - klo: 15.32 »
Eikös Hannes sulla ollut siinä ihan keulassakin vielä punttia?
Vastaheitolla voittoon.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #193 : 24.03.13 - klo: 15.47 »
Oli joo, mutta se ei autoa juuri muuttanut. Eli siis etubulkin päällä oli 10g.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #194 : 03.04.13 - klo: 00.23 »
Itse itseäni lainaten toisesta topikista.

Ihan vain muistutuksena ja vinkkinä heille jotka eivät tätä tee.

Lainaus
Käyttäkää sitä Hydy rasvaa... Viimeksi tänään näytin vuoden ajetut (erittäin paljon akkuja nähneet) vetarini parille jampalle... Ovat edelleen paremmassa kunnossa kuin suurella osalla kuukauden ajon jälkeen.

Joka vetarin ja kardaanin pää rasvaten ennen jokaista ajopäivää vie aikaa korkeintaan muutaman minuutin, mutta vaikuttaa radikaalisti auton toimivuuteen ja käyttöikään.

Poissa T.S

  • PRCA
    • Profiili
EuroRC - JQRacing - Touko-Design

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #196 : 03.04.13 - klo: 08.37 »
Juuri tuota rasvaa, myös muut mos2/grafiitti pitoiset mustat rasvat käy jos sitä sattuu pakista löytyä, vaikka ne ei välttämättä yhtä hyviä olekkaan.

Hyvä että HOKE jaksaa valistaa porukoita rasvan käytöstä. Ihmettelen suuresti kuinka monet ajaa edelleen rasvaamattomilla vetareilla ja kardaaneilla ja sitten ihmetellään kun jatkuvasti saa vaihtaa uutta osaa.
Kylätason RC-kuski.

Poissa T.S

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #197 : 03.04.13 - klo: 08.55 »
Laitetaanko sitten rattaisiin jotain tiettyä rasvaa?
EuroRC - JQRacing - Touko-Design

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #198 : 05.04.13 - klo: 08.23 »
Laitetaanko sitten rattaisiin jotain tiettyä rasvaa?

Moi,

 Ratasdiffin sisään diffiöljyt, vaihteiston rattaita ei muuten tarvitse rasvata, sillä muoviset (nylon) idler-rattaat ovat itsevoitelevia riittävissä määrin. Toki idler rattaiden elinikää saa nostettua käyttämällä samaa Hudyn mustaa rasvaa, mutta idler-ratas paketti on sen verran halpa, että olen itse vaihtanut aina uudet muovirattaat huollon yhteydessä, vaikka muoviratas itsessään ei olisikaan vielä täysin loppu.
 Metalli-metalli ratas kosketukset tulee aina rasvata (HUDY), aivan kuten mikä tahansa muukin metalli-metalli kosketuspinta, jossa esiintyy liikettä.

 Tärkeintä on pitää ulostulot ja vetareiden nivelet hyvässä rasvassa ja putsata aika ajoin. Riittävällä huollolla menee kevyesti puoli vuotta samoilla osilla, vaikka ajaisikin vähän enemmän.

Samppa

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #199 : 22.04.13 - klo: 16.08 »
Ei tuo ihan pakettisetupissa ole...

« Viimeksi muokattu: 22.04.13 - klo: 16.12 kirjoittanut KooBee »

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #200 : 29.04.13 - klo: 10.52 »
Moi,

 ModelExpon kisat oli ja meni ja Durangon tuuppi osoitti iskukykynsä tuon tyyppisillä radoilla. Ohessa oma setuppini, jolla pääsi lujaa ainakin tuollaisella radalla.

 Samppa

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #201 : 24.06.13 - klo: 22.52 »
Kauden ensimmäinen Maastosarjan kisa Vaasassa takana ja kisan suhteen hieman kaksijakoiset tunnelmat.
Kisareissu alkoi pienten vastoinkäymisten saattelemana torstai-iltana. Tässä yhteydessä jätettiin Seinäjoelle se auto jolla startattiin kotoa. Perjantaina päästiin kuitenkin radalle ja testaamaan autoja. Karri oli jälleen oman tiensä kulkija ja lähti testaamaan keskimoottorista autoa jossa oli muovipohja. Minulla oli hieman konservatiivisempi paketti käytössä, eli takamoottori ja vakiopohja.
Perjantain treenissä kumpikin auto vaikutti kuljettajastaan hyvältä, rata oli iltaa kohden mennessä kuivunut hyvin ja pito vaikutti kohtuulliselta. Tähän halpaan ollaan menty ennenkin.
Lauantaiaamu toi mukanaan lievän tihkusateen joka vei sitten sen pidon...
Pari ekaa alkuerää Karrin auto näytti nostajan näkökulmasta melko vaikealta ajaa ja tulosta ei syntynyt. Koska mitään mullistavaa pidon lisäystä ei onnistuttu säädöillä löytämään, voitiin vain toivoa kelin paranemista.
Onneksi sade loppui ja pari viimeistä alkuerää ja finaalit päästiin ajamaan kuivuvalla radalla. Karrin auto nopeutui olosuhteiden parantuessa ja A-finaaliputki sai jatkoa. Lähtöruutu oli vasta kahdeksas, toiveet voitosta ajamisesta sai hyvästellä. Finaaleissa Karri sai kuitenkin ihan hyvän vauhdin päälle ja lopputuloksissa neljäs sija, kahdeksan Asson ja yhden Kyoshon seassa oli ihan OK...kuski ei tietenkään ollut kovin tyytyväinen, parempaankin on joskus pystytty. Itse ajelin B-finaalissa ja se tuskin ketään kiinnostaa...
Takaisin päästiin mukavasti Vaasasta hankitulla Citroenilla ja näin ollen matkaa taitettiin taksi, hinausauto ja vuokra-auto mukaanlukien viidellä kulkuneuvolla.
Yhteenvetona voi todeta että meidän ongelmaksi koituivat olosuhteet joista ei ollut minkäänlaista kokemusta, eihän me treenata kuin kauniilla ilmalla :cool:

-Sami- 
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #203 : 18.07.13 - klo: 13.44 »

http://www.neobuggy.net/2013/07/17/jorn-neumann-wins-2wd-euros-13/

Ainoa vain, että ainakin etutukivarret ovat eri kuin tuotantomallissa (suorat), diffiboksi näyttää erille (kyosho rb6?), autossa on pikkuiskarit ja jotain muuta pientä ainakin ooplen keskusteluiden perusteella.


Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #204 : 19.07.13 - klo: 13.35 »


Ainoa vain, että ainakin etutukivarret ovat eri kuin tuotantomallissa (suorat), diffiboksi näyttää erille (kyosho rb6?), autossa on pikkuiskarit ja jotain muuta pientä ainakin ooplen keskusteluiden perusteella.

Mukava huomata että auton kehittyminen kiinnostaa muuallakin kuin omassa leirissä  :azn:
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #205 : 22.07.13 - klo: 23.13 »

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #206 : 23.07.13 - klo: 07.39 »

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #207 : 30.07.13 - klo: 23.44 »
Uusi malli tulossa ilmeisesti melko pikaisesti, kun muotit on ilmeisesti myyty Intechille ja näyttävät dumppaavan dex210 kitit melko halvalla.

http://www.neobuggy.net/2013/07/26/intechs-er-12-2wd-110-buggy/

Lainaus
The design team say they have focussed on not following the trends and other designs, opting to design the car from the ground up with the customer in mind. -Intech



Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #208 : 09.02.14 - klo: 17.17 »
Mitäs osia tuohon RTR-malliin tarvitsee hommata, että sen saa muutettua keskimoottoriseksi?
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DEX210
« Vastaus #209 : 09.02.14 - klo: 17.26 »
Mitäs osia tuohon RTR-malliin tarvitsee hommata, että sen saa muutettua keskimoottoriseksi?
Periaatteessa ei mitään, mutta jos samalla haluaa nelirattaiseksi(niinkun yleensä keskimoottorisena) niin tarvitset seuraavat osat:

TD310238
TD601002 (5x10x4 laakeri)
TD310247
TD709033
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid