Kirjoittaja Aihe: Venom Gambler SC  (Luettu 49461 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -rcmv-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #60 : 30.11.11 - klo: 20.16 »
Niinpäs saapikin,taitaa jouluna tulla toiseks autoks  :azn:
Hpi baja 5b ss

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #61 : 30.11.11 - klo: 21.13 »
Takuusta saat metallisen idlerattaan. ja diffin rattaat, jos on kokoonpanovirhe.

onko se kiree sliperi kokoonpano virhe? sittenhän meikäläisellekkin olisi varmaan kuulunut uudet diffirattaat takuuseen  :roll:

Poissa rhm

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #62 : 30.11.11 - klo: 21.55 »
Takuusta saat metallisen idlerattaan. ja diffin rattaat, jos on kokoonpanovirhe.

onko se kiree sliperi kokoonpano virhe? sittenhän meikäläisellekkin olisi varmaan kuulunut uudet diffirattaat takuuseen  :roll:

Slipperihän nyt säädetän hiukan pinnan mukaan.. Käsittääkseni tuo kokoonpanovirhe tarkottaa sitä, et joissain autoissa on ollu diffin ruuvit löysällä tehtaan jäljiltä.. Kannattanee varmistaa silti kauppiaalta tuo homma.

Poissa VAJ

  • Honkala GP
    • Profiili
    • Honkala GP
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #63 : 01.12.11 - klo: 18.00 »
Takuusta saat metallisen idlerattaan. ja diffin rattaat, jos on kokoonpanovirhe.

onko se kiree sliperi kokoonpano virhe? sittenhän meikäläisellekkin olisi varmaan kuulunut uudet diffirattaat takuuseen  :roll:

Slipperihän nyt säädetän hiukan pinnan mukaan.. Käsittääkseni tuo kokoonpanovirhe tarkottaa sitä, et joissain autoissa on ollu diffin ruuvit löysällä tehtaan jäljiltä.. Kannattanee varmistaa silti kauppiaalta tuo homma.

Tässä tapauksessa ainut virhe on ohjaimen ja työkalujen varressa  :embarrassed:
Tosin idle ratas ilmeisesti ois pitänyt jo olla metallinen eikä muovinen

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #64 : 01.12.11 - klo: 21.43 »
Tehtaalla varmaan on oletus tosiaan se että auto tulee ulkokäyttöön eikä sitä heti lyödä kovapitoiselle sisäradalle, kun monessa paikassa tosiaan ajetaan pidempään ulkona kuin suomessa. Me ollaan niin totuttu ajamaan puolet vuodesta sisällä :azn: Ah tätä ihanaa pohjolaa. Tosin voisihan slipperyn jättää löysälle oletuksena ja neuvoa ohjeissa kiristys... Idlen saa takuusta ja tulee Venomilta ilman sen ihmeempiä selittelyjä. Siellä toimii asiakaspalvelu muutenkin aivan loistavasti.

Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa rhm

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #65 : 01.12.11 - klo: 22.04 »
Tänään tuli väkerrettyä auto takamoottoriseksi. Aika nopea ja helppo operaatio se oli. Takapään runko on mielestäni fleksaavampi, kuin keskimoottorisena.. Tuo oli arvio, kun ei takapäätä tullut väänneltyä isommin ennen operaatiota.. Takamoottorisena jäykistyspala on erilainen, kuin keskimoottorisena. Täytyy rakennella lisäjäykiste jossain välissä ja kokeilla onko siitä jotain apua.

Käytiin kokeilemassa pojan kanssa Nirkin sisäradalla sitä ja auto oli paljon parempi ja helpompi ajaa.. Nyt rupesi olemaan pitoa takapäässäkin!! Eikä hyppyominaisuudetkaan pahemmin kärsinyt. Kohtuu nätisti se lensi, eikä ruvennut pahemmin keulimaan. Tuplahypyn se lensi melkein paremmin, kuin ennen.. Akku on sen verran väljä koteloon, et sitä eteenpäin siirtämällä saapi viel hiukka eteenpäin painopistettä..

Suosittelen huonopitoiselle radalle kyllä tuota takamoottorivaihtoehtoa ehdottomasti.

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #66 : 01.12.11 - klo: 22.10 »
Eipä tuo tullut yllätyksenä, mutta hyvä että on nyt faktaa sitten jonkun kokeilemana  :azn: Turussa tosiaan toimii keskimoottori. Pito ihan eri luokkaa ja syheröinen rata. 

Mitkä gummit oli nyt alla?
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa rhm

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #67 : 01.12.11 - klo: 22.13 »
Losit oli alla, niinkuin ennenkin. Takapään pito ja käyttäytyminen oli ihan eri luokkaa, kuin ennen.

Poissa rhm

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #68 : 13.01.12 - klo: 23.19 »
Eipä ole vähään aikaan ehtinyt tekemään autolle mitään. Huolsin auton läpi ja sovitin taakse DEX410 takaiskarit ja eteen jotkut alumiinirunkoiset (olisko jostain vanhasta asson tuupista takapäästä) iskarit. Nuo etuiskarit sattu aivan samanmittaiset, kuin vanhat ja durangon iskarit on vähän lyhyemmät, mutta tuskin haitannee kovin paljoa. Ainakin paljon paremman oloiseksi tuo tuli. Huomenna sen näkee miten mahtanee toimia..

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #69 : 19.08.12 - klo: 10.18 »
Herätelläämpäs tätäkin topikkia! Olen nyt aatellut tämän auton hankintaa: http://www.racersrcshop.com/venom-gambler-brushed-black-p-782.html
Minulla on ennen ollut polttomoottori auto. Mikäs akku tässä tulee mukana ja onko mitään sellaisia osia mitä kannattaisi olla aina pakissa varalla??
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #70 : 19.08.12 - klo: 11.21 »
Herätelläämpäs tätäkin topikkia! Olen nyt aatellut tämän auton hankintaa: http://www.racersrcshop.com/venom-gambler-brushed-black-p-782.html
Minulla on ennen ollut polttomoottori auto. Mikäs akku tässä tulee mukana ja onko mitään sellaisia osia mitä kannattaisi olla aina pakissa varalla??
Ajattelitko tuota harjallista mallia?  :shocked: Tässä olisi se harjaton malli : http://www.racersrcshop.com/venom-gambler-brushless-blue-p-1157.html
Eikai siinä harjallisessa muuten mitään,mutta joudut vaihtamaan harjattomat sähköt varmaan melko pian.
Mukana pidettävistä varaosista en osaa sanoa juuri mitään,mutta näin mutu tuntumalta sanoisin,että kannattaa pitää mukana ainakin tukivarsia ja vetareita. Asiasta enemmän tietävämmät korjatkoon.  :azn:

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #71 : 19.08.12 - klo: 12.28 »
Juu tota harjallista ajattelin, koska ensimmäinen sähkö ja takaveto, mutta kyllähän tohon voi sitten sen harjattoman ostaa myöhemmin jos siltä tuntuu. Itekkin aattelin, että niitä tukivarsia kannattais olla pakissa muutama. Ja onko kellään yhtään hajua, että paljonks tää kulkee ja minkä laiset akut tähän sopii??
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #72 : 20.08.12 - klo: 12.09 »
Miten on vetoakselit kestänyt? Tuntuvat aika pehmoisilta, Kun torppaa tai kolistelee niin menee mutkalle hexi tapin kohilta, onko kukaan keksiny käykä jonkin toisen vehkeen vetarit?

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #73 : 20.08.12 - klo: 12.23 »
eipä oo kestänyt taka-akselit suorina täälläkään. Jenkkifoorumilla ratkaisua on etsitty muiden autojen akseleista, mutta ilmeisesti ratkaisua ei ole kuulunut.
Ketuttaa jonkin verran toi akseliasia kun muuten on ihan käypänen auto, mutta uusia akseleita saa laittaa melkein joka akullisen jälkeen...Suoristettu akseli vääntyy vielä helpommin ja toisen suoristuksen jälkeen katkeaa  :angry:

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #74 : 20.08.12 - klo: 12.46 »
Samat on tunnelmat, Luin kans jenkkien foorumit ja kokeiltiin kaverin Asson ja Hongnorin vetareita ja hubeja mut ei passannu. Nyt on 17mm alu hex adapterit vedetty lukitteella kiinni, tuon 17hexin "huuli" menee tapista syvemmälle entä muovisen 12mm niin tukee vähän enempi akselia. Etupäässä joutu tuon "huulen" hiomaan pois kun kiristäessä paino laakerin tiukille ja hajalleen :wink:

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #75 : 20.08.12 - klo: 12.53 »
tutkittiin saisko JP autoon asson hubeja + akseleita muttei passaa pituuden puolesta. Hubit on muutenkin kiinni eri kohdista venom/asso jotenka vaatisi asson tukivarsia, joka taas torppaantu kun tukivarsien kulma on ihan eri.. Onko kukaan tutkinu miten esim millikokonen HPI vetari taikka hubi+vetari onnistuis yhistellä venomiin?






Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #76 : 20.08.12 - klo: 12.56 »
Jos mä olen oikein ymmärtänyt, niin RacersRCshopilla on tulossa parempia akseleita. En ihan tarkkaan tiedä mikä on tilanne, Janne varmaan kommentoi...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #77 : 20.08.12 - klo: 13.26 »
Juu olen ollut Jannen kans yhteydessä ja kestävemmät on kehityksessä, mut milloin saatavilla ei ollu puhetta.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #78 : 20.08.12 - klo: 14.56 »
Kestääks ne vetarit perus suttailussa ollenkaan?? Meneeks tän akun liitin tohon ja irtooko tolla akulla yhtään tehoo siitä brushed mallista??
« Viimeksi muokattu: 20.08.12 - klo: 15.54 kirjoittanut vihku »
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #79 : 20.08.12 - klo: 16.37 »
Jaa,että mikä akku...  Kuvan perusteella näyttäisi olevan brushed:issa ec3 liitin noparissa. Joten akussasi pitäisi olla siis siihen sopiva liitin. Melkein voisin epäillä,että katselemassasi akussa on joko tamiya tai deans liittimenä,joka ei siis ilman juottamisia sovi tuon ec3 liittimen kanssa yhteen. Pitää vielä painottaa,että loppujen lopuksi harjattoman version kanssa tulee varmasti hauskempaa. Itselläkin tuo Firestormin harjaton versio oli ensimmäinen sähkö enkä katunut sitä päätöstä,että hankin harjattoman version harjallisen sijaan. Hauskaa on ollut...

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #80 : 20.08.12 - klo: 17.08 »
Ja onko kellään yhtään hajua, että paljonks tää kulkee ja minkä laiset akut tähän sopii??
Ainakin harjaton kulkee takatuupiksi tarpeeksi, harjattoman mukana tuli 8.4v 3000mAh nimhi+laturi ja kahdet patterit ohjaimeen (ainakin mun paketissa oli :azn: ), silläkin ajaa rata treeniä.

Kestääks ne vetarit perus suttailussa ollenkaan?
Kyllä ne jotain kestää, suosittelen metallisia hexejä ja lukitteen kans kunnolla kiinni.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #81 : 20.08.12 - klo: 18.20 »
Jaa,että mikä akku...  Kuvan perusteella näyttäisi olevan brushed:issa ec3 liitin noparissa. Joten akussasi pitäisi olla siis siihen sopiva liitin. Melkein voisin epäillä,että katselemassasi akussa on joko tamiya tai deans liittimenä,joka ei siis ilman juottamisia sovi tuon ec3 liittimen kanssa yhteen. Pitää vielä painottaa,että loppujen lopuksi harjattoman version kanssa tulee varmasti hauskempaa. Itselläkin tuo Firestormin harjaton versio oli ensimmäinen sähkö enkä katunut sitä päätöstä,että hankin harjattoman version harjallisen sijaan. Hauskaa on ollut...

Oho unohtu laittaa se linkki... Mut joo eli ec3 littimellä varustettuja akkuja pitää ruveta ettiin. En ny viel oikein tiiä näistä sähköistä mitään kun koskaan ei semmosta ole ollut mutta kyllä jotain tietoa on kun polttis auto ollu neljä vuotta.!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #82 : 20.08.12 - klo: 18.23 »
Taas näitä tyhmiä kysymyksiä mut meneeks tää : http://www.hobbylinna.com/power-pack-4600-cell-straight-nimh-stickpack-with-p-23818.html
Liittimen nimee ei lue nii siks kysyn!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #83 : 20.08.12 - klo: 18.35 »
Ei mahdu, pitää olla hump http://www.hobbylinna.com/power-pack-4600-cell-hump-nimh-stickpack-with-p-23827.html ja näissä on näköjään traxxas liitin joten ei passaa.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #84 : 20.08.12 - klo: 18.52 »
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #85 : 20.08.12 - klo: 18.56 »
Kyllä pitäis mennä.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #86 : 20.08.12 - klo: 19.10 »
No toimisko si tää akku siinä: http://www.hobbylinna.com/hyper-pack-4600-6cell-nimh-stickpack-with-usstyle-p-23389.html
Tuossa esittämässäsi akussa on deans liitin ainakin kuvan perusteella ja vielä ei ole omalle kohdalle tullut sellaista akkua missä olisi ec3 liitin valmiina,elikkä menisi kolvaamis puuhaksi.  Jos hankit tuollaisen akun,mitä jp-74 ehdotti ja ostat samalla Hobbylinnasta EC3 liittimiä ja kolvailet niin pitäs onnistua. Ja jos ei itsellä kolvaus taitoa tai intoa ole ruveta kolvaamaan niin kannattaa kysyä Hobbylinnasta voisivatko kolvata paikoilleen EC3 liittimet.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #87 : 20.08.12 - klo: 19.14 »
Olisko toinen vakio akku vaihtoehto? Ei ainakaan joutuis kolvaamaa.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #88 : 20.08.12 - klo: 19.19 »
Mistäs semmosen vakio akun meinasit saada??  :cheesy:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Venom Gambler SC
« Vastaus #89 : 20.08.12 - klo: 19.27 »
Kysy kauppiaalta tai laita ostoilmoitus. Veikkaan et moni on kuitenkin lipoihin.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop