Kirjoittaja Aihe: Racing Factory  (Luettu 9239 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lelli

  • Tulokas
    • Profiili
Racing Factory
« : 10.03.10 - klo: 22.41 »
Onko joku ostanut jotain autoo tai tavaraa tuolta Racing factorysta?? Niin onko se luotettava ja onko autot hyvä kuntoisia. Ja semmosta vielä että kannattaako sieltä ostaa traxxas slash ja tuleeko se valmiissa paketissa vai täytyykö akut ostaa erikseen? Tietääkö joku!!!???

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #1 : 10.03.10 - klo: 23.08 »
Kauppapaikkana arvosanalla 10+

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #2 : 11.03.10 - klo: 07.30 »
RF on RC-liikkeiden ehdotonta eliittiä ja he satsaavat myös varaosien saantiin eikä pelkästään autojen myyntiin, lähes kaikkia osia on suoraan hyllyssä.

Tuon perusteella Slashin paketissa tulee kaikki paitsi ohjaimen paristot: http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Traxxas/Traxxas-Slash-2WD-RTR-2010-Spec-103170
Kylätason RC-kuski.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #3 : 11.03.10 - klo: 13.43 »
Myös täältä tulee ruusuja RF:lle. Hyvät sivut,hyvä asiakas palvelu ja mikä parasta NOPEAT toimitukset. Jos tänään puolen päivän maissa tilaa on paketti suurella todennäköisyydellä huomenna postissa. Suosittelen kauppaa
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #4 : 11.03.10 - klo: 15.14 »
En voi muutaku kehua.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Racing Factory
« Vastaus #5 : 11.03.10 - klo: 16.29 »
Kyseessä varauksetta Suomen paras RC-liike, ainakin omien kokemusten pohjalta!

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #6 : 11.03.10 - klo: 19.29 »
en voi itsekkään muutakun kehua, aina on tavarat ollut seuraavana päivänä tilauksesta postissa. Ja nytkin sain todella asiallista palvelua puhelimitse kun itse onnistuin hiukan säheltämään ennakko maksun kanssa, saisivat muutkin ottaa mallia factoryn ja saben toiminnasta
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #7 : 11.03.10 - klo: 19.47 »
Samaa mieltä. Varsinkin toimistus ajat ovat aika mahtavat.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #8 : 11.03.10 - klo: 20.01 »
Ainoastaan on positiivista sanottavaa RF:n toiminnasta.

Pari pientä  kuprua on tullut, mut ne on korjattu esimerkillisesti.
Eli toimitettu vastaava tuote n. 50% alennuksella.

Et omasta kokemuksesta vois sanoa, et jos tulee ongelmia, ni peiliin pitää katsoa..
son loppu ny.

Poissa nuudelix

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #9 : 11.03.10 - klo: 20.37 »
Täältä myös kehuja RF:lle.

Tiistai-iltana tilasin ja torstaina oli postissa odottamassa. Kisapaikalla palvelu oli myös hyvää

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Racing Factory
« Vastaus #10 : 16.03.10 - klo: 07.00 »
Jep, ainoa liike josta voin sanoa että 100% tyytyväinen palveluun!

Ainoa pieni miinus siitä ettei aikanaan erästä Traxxasin autopakettia suostuttu "pilkkomaan" minun mieleni mukaan eli radiota pois.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #11 : 16.03.10 - klo: 09.37 »
Täältä myös kehuja RF:lle.

Tiistai-iltana tilasin ja torstaina oli postissa odottamassa. Kisapaikalla palvelu oli myös hyvää

Tuohon laitan paremmaksi. Eli kävin liikkeessä jokunen viikko sitten ja päivä oli keskiviikko ja klo oli jo yli kolmen ja tavaraa ei ollut espoon liikkeessä joten maksoin tuotteen ja pp ja tavara lähti keskisuomesta ja tavara oli minulla seuraavana päivänä. Soitin viellä perään ja kehuin Artsia jälkeenpäin hyvästä palvelusta.
Kiitos siitä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa juhku1

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #12 : 16.03.10 - klo: 21.34 »
Tilasin lauantaina, maksoin sunnuntaina (nordeasta nordeaan) ja lähti tiistaina.
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #13 : 16.03.10 - klo: 21.50 »
Ei voi muuta kuin kehua RF:ää. Tilaus 4.3 ja paketti oli meidän postissa noudettavissa 5.3. Todella nopeat toimitukset ja hyvä asiakaspalvelu. Terveiset vaan täältä Etelä-Savosta RF:lle

Petri

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #14 : 16.03.10 - klo: 23.51 »
Pari kertaa olen maanantaina iltapäivällä tilauksen tehnyt ja osat on ollu postilaatikossa seuraavana päivänä.

Monta tilausta on tullut myös suoraan työpaikalleni, nekin kaikki on tulleet seuraavaksi päiväksi.
Jopa jouluviikolla luvatut toimitusajat piti!  :grin:
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #15 : 17.03.10 - klo: 07.44 »
Täältä myös kehuja RF:lle.

Tiistai-iltana tilasin ja torstaina oli postissa odottamassa. Kisapaikalla palvelu oli myös hyvää

Tuohon laitan paremmaksi. Eli kävin liikkeessä jokunen viikko sitten ja päivä oli keskiviikko ja klo oli jo yli kolmen ja tavaraa ei ollut espoon liikkeessä joten maksoin tuotteen ja pp ja tavara lähti keskisuomesta ja tavara oli minulla seuraavana päivänä. Soitin viellä perään ja kehuin Artsia jälkeenpäin hyvästä palvelusta.
Kiitos siitä.
Jerzi

Kiitokset vaan RF:lle hyvästä ja aktiivisesta palvelusta.

Täytyy Jerzin kommenttiin laittaa vielä paremmaksi. Kun T3-autot tulivat olin kuuleman mukaan ostanut ja saanutkin ko. auton ennenkuin edes itse tiesin näin tapahtuneen!! Esimerkillistä. :lol:
Flying Calacucco

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #16 : 17.03.10 - klo: 15.15 »
Täältäkin ruusuja RF:lle, nettipankilla maksaa, postikulut halvemmat ja tulee viikon sisällä, postiennakolla seuraavana päivänä. -Sami
Jeps

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #17 : 30.03.10 - klo: 00.23 »
rf tarjos makosat sumpit pe. torttuaki sai, ku itte vei... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :p
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa MPT

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #18 : 18.04.10 - klo: 18.09 »
Perjantaina joutu oottelemaan melkein tunnin et sai Artsilta kahvia.
Muuten arvosana liikkeelle 10+
T:Mika

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #19 : 12.05.10 - klo: 01.26 »
Hyvä palvelu ja hyvät tuotemerkit, huippu kauppa.

Toni  :wink:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #20 : 20.06.10 - klo: 20.08 »
Taas jälleen kerran loistavaa palvelua Arzilta.
En olis ehtinyt mitenkään perjantaina ennen klo 18 paikalle ja sain sovittua että tulen 15 yli 7 sinne kuin Arzi pakkasi kisaa varten tuotteita niin hän päivitti minun noperi uudestaan ja sain uudet vetarit jotka olivat jo nähneet parhaat päivät aikoja sitten tuohon minun ikivanhaan tamiya VTR autoon.
No näillä jutuilla voitin VTR kisat tänään kiitos hyvästä palvelusta.
Thänks again.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Lelli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #21 : 05.08.10 - klo: 11.58 »
joo traxxas slash 4x4 on nyt ostettu. kiitos kaikille :grin:

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #22 : 05.08.10 - klo: 12.55 »
Ihan pieni miinus tulee täältä.
Olen osatnut RF:ltä vähän nippeleitä ja yhden auton. Auton kanssa oli (tosi pieniä) murheita. Pinion oli vedetty tehtaalla niin kovaa kiinni ja uitettu ruuvilukitteella, että ei saanut ehjänä irti.
Ihmettelin asiaa sähköpostilla - ei vastausta.
Koska aika helposti "äänestän jaloillani", tämä tässä tapauksessa riitti ja olen ostanut seuraavan autoni ja osani muualta.

Toimitukset oli kyllä nopeita ja valikoimakin on kohtalaisen hyvä, varmasti yksi suomen parhaita.
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa rekonen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #23 : 05.08.10 - klo: 14.50 »
Pinion oli vedetty tehtaalla niin kovaa kiinni ja uitettu ruuvilukitteella, että ei saanut ehjänä irti.

Sen verran kommentoin tuohon, että lämmitit varmasti pinionin hyvin ennenkuin yritit ruuvia aukaista? Olen kyllä itse saanut lukitteella vahvistetut ruuvit irti aina tarvittaessa tuolla tavoin.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Racing Factory
« Vastaus #24 : 05.08.10 - klo: 16.30 »
Sähköposti saattaa hukkua satojen muiden sekaan, puhelin käteen ja soittoa, niin saa paremmin yhteyden kauppiaaseen.
| Academy | Axial |