Kirjoittaja Aihe: C8 kisat kaudella 2004  (Luettu 1996 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
C8 kisat kaudella 2004
« : 15.10.03 - klo: 22.09 »
Olen kuullut huhuja, että ensi kesänä ajettaisi taas muutamia C8 kisoja Suomessa. Pitääkö paikkansa? Tietääkseni homma kuoli Suomessa alhaisten osaanottaja määrien takia, joten ehdotankin, että jos ainakin foorumin lukijoista kerättäisi lista, ketkä olisivat kiinnostuneita ensi kesänä ajamaan muutaman C8 kisan.

Ainakin minä olen erittäin kiinnostunut ja varmasti tulen paikalle, jos kisat saadaan aikaan, ellei ensi vuoden sotaleikit armeijassa kauheasti rajoita liikkumistani. Täysi ajokuntoinen kalustokin löytyy hyllystä.

Pistetäänpä innostuneiden nimiä ja kannaottoja tänne topicciin vaan.

Terveisin,
Niko Andersson
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
C8 kisat kaudella 2004
« Vastaus #1 : 16.10.03 - klo: 11.32 »
Mää oon mukana jos ajetaan C-8 kisoja. Tuskinpa mitään sarjaa kannattaa ajaa, mutta kisa tai kaksi (mieluiten Hyvinkäällä) olisi asiaa taas pienen tauon jälkeen. PM-kisoissa saatiin pari vuotta sitten 7 suomalaista kuskia kisaan, toivottavasti kuskeja löytyy vielä.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
C8 kisat kaudella 2004
« Vastaus #2 : 16.10.03 - klo: 16.41 »
Joo ei näillä osallistuja määrillä varmastikkaan paljoa sarjaa ajeta, mutta pari kisaa ois kiva ajaa. Ehkä tulevaisuudessa saadaan taas sarja aikaiseksi, jos saadaan kerättyä riittävästi porukkaa.

Eikös muuten Kouvolassakin ole kelpo C-8 baana?
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
C8 kisat kaudella 2004
« Vastaus #3 : 16.10.03 - klo: 16.42 »
Niin ja kyllähän kalustoakin näyttää lojuvan yhden jos toisenkin varaston hyllyillä, eli kyllä kuskeja pitäis löytyä.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
C8 kisat kaudella 2004
« Vastaus #4 : 16.10.03 - klo: 17.15 »
Kouvolassa on hyvä rata, mutta siellä ei oo pahemmin ajettu enää viime vuosina. Eipä ole omakaan kalusto aivan viimeisen päälle, lähes 10 vuotta vanha Serpent Excel, mutta kyllä se suoralla kulkee  :wink:

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
C8 kisat kaudella 2004
« Vastaus #5 : 16.10.03 - klo: 17.30 »
Serpent Excel MK2 ja Vector löytyy multa hyllystä. Kyl toi Excelkin näyttää olevan vielä ihan iskussa. Pannu vaan kiinni ja menoksi =)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND