Kirjoittaja Aihe: Team Durango DESC410R  (Luettu 232260 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #30 : 15.11.10 - klo: 16.58 »
Eikä ne sieltä kopan alta näy.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #31 : 15.11.10 - klo: 17.09 »
Ne on hienoja, kyllähän kisa vehkeessä pitäisi vähän ees hiilikuitu lookkia olla  :embarrassed:
Niin oishan se iso subbariki siellä corrin lavalla kanssa varsin näyttävä ja hyödyllinen...  :wink:

Turha sitä hiilaria on autoon tunkee jos siitä ei oikeesti oo jotain testattua hyötyä.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #32 : 15.11.10 - klo: 19.01 »
Kivan näköinen kippo, silmiin sattui muutama yksityiskohta kuten erikoinen servosaver, Mod-1 spurri ja oletettavasti erilaiset ohjauspalat. Ainakaan meidän DEX:ssä ohjauspaloissa ei ole noita kolmea pistettä, muuttuuko geometria jos vaihdetaan ohjauspala toiselle puolelle ja silloin pisteet on toisinpäin?

Miksi keskidiffissä on myös slipperi?

Kun nyt on kaksi DEX:iä niin joutuu varmaan laittaa vakaaseen harkintaan kipon ostamista, jos taas alkaisi koppiautoilu kiinnostaa nelivedon myötä :wink:

Hiilaria ja blingiä en kaipaa, ne kun ei näissä kapinoissa tuo yhtään vauhtia lisää. Kestävyys ja nopeus on ne asiat mitkä kiinnostaa, ei se, onko kalliin näköinen hipo vai ei :cool:
« Viimeksi muokattu: 15.11.10 - klo: 19.06 kirjoittanut Koheltaja »
Kylätason RC-kuski.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #33 : 15.11.10 - klo: 19.18 »
Miksi keskidiffissä on myös slipperi?

Niin eli siis siinä on slipperi, jonka voi myös muuttaa keskidiffiksi. Eli vain toinen, ei molemmat samanaikaisesti.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #34 : 15.11.10 - klo: 19.34 »
Miksi keskidiffissä on myös slipperi?

Niin eli siis siinä on slipperi, jonka voi myös muuttaa keskidiffiksi. Eli vain toinen, ei molemmat samanaikaisesti.

no eikös kuitenkin nimenomaan molemmat saman aikasesti, toki oma englannin ymmärrys ei ole sieltä parhaasta päästä.

Because so much power and torque from the 550 motors is being delivered to the Team Durango race-winning, shaft-driven, geared-diff drivetrain, our designers have created a slipper clutch which can be transformed into an oil-filled differential. Simply by removing the centre diff locker nut and adding diff gears (available separately), you can control how power is delivered to the drivetrain by fine-tuning the slipper clutch and centre diff.

edit:ja miks slipperi? no taitaa poikii pelottaa et kestääkö voimansiirto, voisin melkee veikta että joko tai  :lol:
« Viimeksi muokattu: 15.11.10 - klo: 19.37 kirjoittanut MirosHima »
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #35 : 15.11.10 - klo: 19.38 »
Miksi keskidiffissä on myös slipperi?

Niin eli siis siinä on slipperi, jonka voi myös muuttaa keskidiffiksi. Eli vain toinen, ei molemmat samanaikaisesti.

no eikös kuitenkin nimenomaan molemmat saman aikasesti, toki oma englannin ymmärrys ei ole sieltä parhaasta päästä.

Because so much power and torque from the 550 motors is being delivered to the Team Durango race-winning, shaft-driven, geared-diff drivetrain, our designers have created a slipper clutch which can be transformed into an oil-filled differential. Simply by removing the centre diff locker nut and adding diff gears (available separately), you can control how power is delivered to the drivetrain by fine-tuning the slipper clutch and centre diff.

edit: taitaa poikii pelottaa et kestääkö voimansiirto, voisin melkee veikta että joko tai  :lol:

Se on vähän miten tuon nyt haluaakin ymmärtää... toisaalta tuossa sanotaan että "slipperin voi muuttaa diffiksi" eikä että siihen voi lisätä diffitoimintoja... noh, sen näkee varmaan sitten kun joku tuollaisen kuitenkin heti ostaa, jokatapauksessahan nuo diffin rattaat pitää erikseen ostaa.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #36 : 15.11.10 - klo: 20.26 »
Patterikaseihin on saatavana slipperillä varustettuja keskidiffejä leikkaamaan rajun moottorin piikkejä pois voimansiirrolta, ilmeisesti tässä on haettu samaa jos koneeksi laitetaan ärjympi 550 kone.
Kylätason RC-kuski.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #37 : 16.11.10 - klo: 05.31 »
Vanteissa on offsetti kohdallaan. Ei tarvi muiden vehkeiden vanteita istuttaa  tuohon jollei kori ole paljon kapempi kuin muilla?

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com

Poissa ripa_k

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #39 : 16.11.10 - klo: 20.55 »
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #40 : 16.11.10 - klo: 21.35 »
http://www.shortcourse.eu/wp-content/uploads/2010/11/DurangoDESC410R-8.jpg

Tuossapa se slipperi ja keskidiffi näkyy.

Niin no siis kyllähän tuossa tekstissäkin jo mainittiin, että jokin pinni pois ja rattaat tilalle... eli samassa kotelossa kyllä on. Ja voihan se olla, että molemmat samaan aikaan ja ymmärsin tuon lauseen väärin.

Poissa wilmo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #41 : 21.12.10 - klo: 14.28 »
On ehtinyt jo ainakin pikaisella Googletuksella ennakkotilattavaksi, hinta ei mikään mahdoton, $399.

http://www.shortcoursehobbies.com/team-durango-desc410r-4wd-short-course-truck-kit-preorder
| HoBao Hyper 10SC | Mamba Max Pro |

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #42 : 21.12.10 - klo: 16.14 »
On ehtinyt jo ainakin pikaisella Googletuksella ennakkotilattavaksi, hinta ei mikään mahdoton, $399.

http://www.shortcoursehobbies.com/team-durango-desc410r-4wd-short-course-truck-kit-preorder

Kotimaan hinta saadaan kun vaihdetaan yksikkö perässä. Kitti on 150€/$ kalliimpi kuin suorat kilpailijansa, lukuunottamatta Slashiä joka on vain muutaman kympin halvempi kuin isoD.

Saatan muistaa väärin ja samapa tuo kun kilpailuja ei ole, oliko puskurit pakolliset SC-luokassa?

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #43 : 21.12.10 - klo: 16.39 »
On ehtinyt jo ainakin pikaisella Googletuksella ennakkotilattavaksi, hinta ei mikään mahdoton, $399.

http://www.shortcoursehobbies.com/team-durango-desc410r-4wd-short-course-truck-kit-preorder

Kotimaan hinta saadaan kun vaihdetaan yksikkö perässä. Kitti on 150€/$ kalliimpi kuin suorat kilpailijansa, lukuunottamatta Slashiä joka on vain muutaman kympin halvempi kuin isoD.
Sillä erotuksella että Slashissa tulee 2.4GHz radiot, harjattomat sähköt, akku, laturi ja servo mukana...

Lainaus
Saatan muistaa väärin ja samapa tuo kun kilpailuja ei ole, oliko puskurit pakolliset SC-luokassa?

Onhan tuossa puskuri takana, ei vain kovin skalemainen...

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #44 : 21.12.10 - klo: 17.59 »
On ehtinyt jo ainakin pikaisella Googletuksella ennakkotilattavaksi, hinta ei mikään mahdoton, $399.

http://www.shortcoursehobbies.com/team-durango-desc410r-4wd-short-course-truck-kit-preorder

Kotimaan hinta saadaan kun vaihdetaan yksikkö perässä. Kitti on 150€/$ kalliimpi kuin suorat kilpailijansa, lukuunottamatta Slashiä joka on vain muutaman kympin halvempi kuin isoD.


Sillä erotuksella että Slashissa tulee 2.4GHz radiot, harjattomat sähköt, akku, laturi ja servo mukana...

Lainaus
Saatan muistaa väärin ja samapa tuo kun kilpailuja ei ole, oliko puskurit pakolliset SC-luokassa?

Onhan tuossa puskuri takana, ei vain kovin skalemainen...

Taisin katsella jotain Elite/Platina/Ultra mallia kun se ilman sähköjä makso 350$ ja sähköillä yli 500$?

Ei tota lirpaketta voi puskuriksi kutsua hyvällä tahdollakaan mutta olisihan se hienoa jos tämä valmistaja saisi harrastajia tähän luokkaan lisää kun on muotimerkki ja kaikkee.

Poissa wilmo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #45 : 21.12.10 - klo: 18.04 »

Taisin katsella jotain Elite/Platina/Ultra mallia kun se ilman sähköjä makso 350$ ja sähköillä yli 500$?

Ei tota lirpaketta voi puskuriksi kutsua hyvällä tahdollakaan mutta olisihan se hienoa jos tämä valmistaja saisi harrastajia tähän luokkaan lisää kun on muotimerkki ja kaikkee.

Niin ja ne "epäreilun ylivoimainen ajettavuus" -testitulokset johtuvat tietysti ainoastaan siitä, että kyseessä on ns. muotimerkki?? Taidan hommata tuuppi Slashin  :evil:
« Viimeksi muokattu: 21.12.10 - klo: 18.08 kirjoittanut wilmo »
| HoBao Hyper 10SC | Mamba Max Pro |

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #46 : 21.12.10 - klo: 18.59 »
On ehtinyt jo ainakin pikaisella Googletuksella ennakkotilattavaksi, hinta ei mikään mahdoton, $399.

http://www.shortcoursehobbies.com/team-durango-desc410r-4wd-short-course-truck-kit-preorder

Kotimaan hinta saadaan kun vaihdetaan yksikkö perässä. Kitti on 150€/$ kalliimpi kuin suorat kilpailijansa, lukuunottamatta Slashiä joka on vain muutaman kympin halvempi kuin isoD.


Sillä erotuksella että Slashissa tulee 2.4GHz radiot, harjattomat sähköt, akku, laturi ja servo mukana...

Lainaus
Saatan muistaa väärin ja samapa tuo kun kilpailuja ei ole, oliko puskurit pakolliset SC-luokassa?

Onhan tuossa puskuri takana, ei vain kovin skalemainen...

Taisin katsella jotain Elite/Platina/Ultra mallia kun se ilman sähköjä makso 350$ ja sähköillä yli 500$?

Ei tota lirpaketta voi puskuriksi kutsua hyvällä tahdollakaan mutta olisihan se hienoa jos tämä valmistaja saisi harrastajia tähän luokkaan lisää kun on muotimerkki ja kaikkee.

Myös Ultimatessa tulee kaikki sähköt mukana ja lisäksi muutamia hopuppeja.

Platinumissa myös tulee radiota lukuunottamatta kaikki (akusta en ole varma) sähköt ja samat hopupit kuin Ultimatessa.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #47 : 21.12.10 - klo: 19.10 »

Taisin katsella jotain Elite/Platina/Ultra mallia kun se ilman sähköjä makso 350$ ja sähköillä yli 500$?

Ei tota lirpaketta voi puskuriksi kutsua hyvällä tahdollakaan mutta olisihan se hienoa jos tämä valmistaja saisi harrastajia tähän luokkaan lisää kun on muotimerkki ja kaikkee.

Niin ja ne "epäreilun ylivoimainen ajettavuus" -testitulokset johtuvat tietysti ainoastaan siitä, että kyseessä on ns. muotimerkki?? Taidan hommata tuuppi Slashin  :evil:

Vai on tämä jo ylivoimainen ennen ilmestymistään? Jos tää tekee kaikki muut autot turhiksi, mäkin haluan tälläisen. Näyttää tässä olevan sentään ylivoimaiset linkinpäät joista kuulin kehuja viime viikonloppuna? Plop plop.

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #48 : 21.12.10 - klo: 21.32 »
Vai on tämä jo ylivoimainen ennen ilmestymistään? Jos tää tekee kaikki muut autot turhiksi, mäkin haluan tälläisen. Näyttää tässä olevan sentään ylivoimaiset linkinpäät joista kuulin kehuja viime viikonloppuna? Plop plop.

Niitä mun haukkumisia niin todesta pidä ottaa.
Se mun Durango millä ajoin mistä linkit lenteli, niin sillä on ajettu -09 WJ sarja ja -10 SM-sarja.
Joten kyllä niitten pitää oikeasti jo väljiä palloja ollakkin.  :grin:
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #49 : 21.12.10 - klo: 21.46 »
Vai on tämä jo ylivoimainen ennen ilmestymistään?

Siellä on pienet insinöörit ajaneet CAD-kuvilla kilpaa ja todenneet että tää on paras...  :grin: :wink:

Ei vaan, komee autohan tuo on. Mielenkiintoista nähdä mille levelille hinta asettuu!

Tomi

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #50 : 21.12.10 - klo: 21.48 »

Kotimaan hinta saadaan kun vaihdetaan yksikkö perässä. Kitti on 150€/$ kalliimpi kuin suorat kilpailijansa, lukuunottamatta Slashiä joka on vain muutaman kympin halvempi kuin isoD.


No voit varmaan kertoa mistä ton suomen "hinnan" repäsit ? Meillä kun on maahantuojana asiasta hiukan eri käsitys  :wink: Eli näillä näkymin kitti tulee maksamaan noin 300€ kuten jo aikaisemmin on todettu
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa wilmo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #51 : 22.12.10 - klo: 07.27 »

Kotimaan hinta saadaan kun vaihdetaan yksikkö perässä. Kitti on 150€/$ kalliimpi kuin suorat kilpailijansa, lukuunottamatta Slashiä joka on vain muutaman kympin halvempi kuin isoD.


No voit varmaan kertoa mistä ton suomen "hinnan" repäsit ? Meillä kun on maahantuojana asiasta hiukan eri käsitys  :wink: Eli näillä näkymin kitti tulee maksamaan noin 300€ kuten jo aikaisemmin on todettu

Ei kannata Poinas2 hermostua. Niinkuin olet huomannut, ei tuo Suomen "hinta" ole ensimmäinen mutuilu tällä foorumilla  :wink: Itse en ole koskaan tajunnut hintaspekulointia, jota täälläkin näkee. Se maksaa sen mitä se maksaa.
| HoBao Hyper 10SC | Mamba Max Pro |

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #52 : 22.12.10 - klo: 09.47 »

Kotimaan hinta saadaan kun vaihdetaan yksikkö perässä. Kitti on 150€/$ kalliimpi kuin suorat kilpailijansa, lukuunottamatta Slashiä joka on vain muutaman kympin halvempi kuin isoD.


No voit varmaan kertoa mistä ton suomen "hinnan" repäsit ? Meillä kun on maahantuojana asiasta hiukan eri käsitys  :wink: Eli näillä näkymin kitti tulee maksamaan noin 300€ kuten jo aikaisemmin on todettu

Tuo hinta on täysin positiivista, toivon että saatte myytyä näitä mahdollisimman paljon ja näin potentiaalisia kilpailijoitakin saadaan lisää.

Hinta-arvio on repäisty merten takaisista kaupoista joissa tuota on ennakkovarattavissa. Historia on osoittanut että hinnat eivät juuri muutu, yksikkö vain. Poikkeus piristäisi.

Itse kitin hinta taitaa kuitenkin olla se pienin erä mitä harrastus tulee maksamaan, päälle sähköt ja akut niin toinenkin samanlainen summa on jo mennyt?

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #53 : 22.12.10 - klo: 10.22 »
Luonnollisesti jos haluaa RTR:n niin sitten hankkii sellaisen ja jos haluaa KIT:n niin sitten ostaa moisen. Toki jos tuohon joutuu hommaamaan kaikki uutta, niin onhan hinta sillon tuplaten mitä toi pelkkä auto, mutta ko. investoinnin jälkeen on hilutkin vähän eri tasoa kuin RTR paketeissa. Toi kun ei ole mikään julmettu malmikasa, niin sama tekniikka käy millä ajetaan esim. nelkkukrossia, joten käytettynä saa akkuja ja sähköjä jos haluaa halvemmalla päästä. Mutta niinhän se on kuten ylempänä todettiin; kaikki maksaa ja mitä kivempaa on sitä enemmän se tulee maksamaan, oli kyse sitten harrastamisesta tai emännästä  :grin:
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #54 : 03.01.11 - klo: 12.23 »
[youtube]raMkGqEGGw4[/youtube]

Poissa puuppeli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #55 : 11.03.11 - klo: 14.30 »
utelias...kysyy!

onkos kellään vielä?

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #56 : 11.03.11 - klo: 19.15 »
Mulla on yksi mallikappale kasattavana Artsille/HobbyFactorylle joten ensi viikolla pääsee livenä käpistelemään autoa HF:ssä :wink:

Laatu on tuttua Durangoa ja nyt kun noin puolet autosta on nipussa niin aika vakuuttavalta värkiltä se vaikuttaa, voi olla hyvinkin että kesäksi pitää yksi tollanen kasata itelle. Nyt kun tukivarret on paikallaan niin auto on kuin hormoonipillereitä napsinut Dexi, jospa viikonlopun aikana saisi sen rullaavaksi niin saa kokonaiskuvan autosta.

Tukivarret on tosiaan tehty pitkiksi ja vanteissa ei juurikaan ole offsettiä, hexitkin on 15mm joten joutuu käyttämään Durangon omia vanteita. Kun pääsen niin pitkälle, katson että saako 12mm hexeillä normivanteet mahtumaan alle.

Iskarit menee huomenna kasaukseen, malttamattomana odottelen että näkee miten auton alusta toimii. Pitkät tukivarret ja Bigbore iskarit, oletettavasti alusta on todella smoooooooooooth...

Kori on mielestäni onnistunut muotoilultaan, vielä kun suttaa siihen vähän väriä niin korin muodot vielä korostuu.

Tuossa videossa auto näyttää pelottavan nopealta ja alusta toimii todella hienosti: http://www.youtube.com/watch?v=Y7BHqQLwkUo&feature=related
Kylätason RC-kuski.

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #57 : 25.03.11 - klo: 20.56 »
Nyt tätä viimein saa Suomesta. Ite olen kuolannut tämän perään jo pidempään, mutta täytyy saada auto tai pari tuosta hyllystä pois ennen kun uutta kantaa sisään.

Mitkäs oli Koheltajan lopullliset fiilikset? Onko muilla jo kokemuksia?
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #58 : 25.03.11 - klo: 21.12 »
Mun fiilikset perustuu pelkästään auton kasaamiseen, auto ei tullut mulle joten en ole ajanut sillä metriäkään. Erittäin suurella todennäköisyydellä tulen tuon kopperon ostamaan kesän aikana, ekana pitää saada rakennettua krossiradat ja sen jälkeen mietitään millä ajetaan :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa speedo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #59 : 14.04.11 - klo: 01.44 »
Sormet jo syyhyy. Tarttis alkaa kasaamaan