Kirjoittaja Aihe: Team Durango DESC410R  (Luettu 230754 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Team Durango DESC410R
« Vastaus #150 : 27.02.13 - klo: 16.52 »
Roar Nationals on SC luokan isoimmat ja kovatasoisimmat kisat.

http://www.liverc.com/news/race_results/3074-RACE_COVERAGE%3A_2012_ROAR_Electric_Off-Road_Supernationals/

Tuolla taas puuttuu kovimmat Eurooppalaiset kuskit kuten Hupo ja Jörn jotka ajaa Durangoa.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #151 : 02.03.13 - klo: 23.41 »
Ensimmäiset ajot uudella-käytetyllä Durangolla takana. Joel tykkäsi autosta kovasti, itsekin sitä pari kierrosta kokeilin ja onpa kyllä hyvä auto. Päivä meni säätäessä sitä Joelin vauhtiin sopivaksi, edellinen isäntä kun pisti menemään vähän eri kierrosaikoja ja siten säädötkin vähän erilaiset kuin meillä.

Iltapäivästä aloin ihmetellä kun auto meni huonommaksi vaikka mitä teki kunnes Ilpo neuvoi vaihtamaan renkaat edestä taakse ja avot, auto oli täydellinen ja ne tehnyt säädötkin alkoivat toimimaan kuten oli kuvitellutkin!

Kiitos avusta Heinosille, Ilpolle ja kisainsinööri Maxille joka tulkitsi dataa etänä (kutsutaan myös tekstiviesteiksi  :wink:) ja antoi omat ohjeensa! Huomenna jatkuu, tästä on hyvä lähteä treenaamaan.
« Viimeksi muokattu: 03.03.13 - klo: 10.02 kirjoittanut Pööki »

Poissa kaistapää

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #152 : 11.03.13 - klo: 06.04 »
tuli tilattua otsikon mukainen autoa 2 versiona.topiccia on selattu myös jenkkifoorumi koluttu.kuitenkin vinkkiä optioista,must have varaosista jne kaivattaisi.en vielä tilannut varaosaa eikä optiota kun ei vielä tietenkään ole tuntumaa et mitä menee ja mitä tarviaa.

tulisi vaan paketti että pääsisi kasaamaan.sähköiksi valikoitui CS rocket competiton säädin,HW 3656 sc kone(kv4000) ja futten s9452.

5mm akselille ei taida 48 jakoisia pinjoneita löytyä joten voi olla et jokin 540 kokoinen kannu löytää vielä paikkansa.toistaiseksi mod1:llä mennään.
Kesämies!

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #153 : 11.03.13 - klo: 08.49 »
5mm akselille ei taida 48 jakoisia pinjoneita löytyä joten voi olla et jokin 540 kokoinen kannu löytää vielä paikkansa.toistaiseksi mod1:llä mennään.

Kyllä saa, ainakin Robinson Racingilta. Koot alkavat 17 piikkisestä. Eri juttu sitte on, kestääkö 48dp hammasväli nelkku-SC:ssä 550-kannusen tai 4-pole moottorin tehoja.

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_24_253_1867/products_id/218930/n/Robinson-Racing-5mm-Bore-48P-Machined-Pinion-Gear-17T

Wacky Stack Racing Team

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #154 : 11.03.13 - klo: 10.01 »
Itse laittaisin 540 koneen, niin saa kevyet sähköt. Optioista oikeestaan jousia ja mäntiä ja painoja sen mukaan miten setuppia haluaa kehittää. Alu hexit TD310137 on hyvä hankkia niin voi vetää renkaat kiinni niin kovaa kun tykkää. Rear Gearbox Holder TD310208 (tai vastaava Tresreyltä) kannattaa laittaa varsinkin jos meinaa työntää noilla mörkömoottoreilla. Sisäkori TD499001 sitten kesäksi.
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Team Durango DESC410R
« Vastaus #155 : 11.03.13 - klo: 13.18 »
Exotekilta suosittelisin alu takahubeja ja jotain 3mm hingepinniä taakse ulos, niin häviää takaa klappia aika paljon. Lisäksi Exotekin Slipper lock on aika hyvä päivitys keskidiffiin. Mutta toki ilman näitäkin pärjää. Jos kukkarossa ei ole kahisevaa niin päivittelee pikkuhiljaa.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa mainter

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #156 : 11.03.13 - klo: 13.49 »
tuli tilattua otsikon mukainen autoa 2 versiona.topiccia on selattu myös jenkkifoorumi koluttu.kuitenkin vinkkiä optioista,must have varaosista jne kaivattaisi.en vielä tilannut varaosaa eikä optiota kun ei vielä tietenkään ole tuntumaa et mitä menee ja mitä tarviaa.

tulisi vaan paketti että pääsisi kasaamaan.sähköiksi valikoitui CS rocket competiton säädin,HW 3656 sc kone(kv4000) ja futten s9452.

5mm akselille ei taida 48 jakoisia pinjoneita löytyä joten voi olla et jokin 540 kokoinen kannu löytää vielä paikkansa.toistaiseksi mod1:llä mennään.

Itse ajan noilla mod 1 -pinjoneilla ja tuolla HW koneella. Mod 1 todettu kestävämmäksi kuin nuo 48p, toki pitää hieman kovempaa ääntä ja välityksistä ei saa yhtä tarkkaa kuin 48p:llä.

Päivityksiä omassa autossa on RPM etutukivarret, alu hexit, 4-reikäset gheat ja oranssit jouset.
Näillä pääsee jo pitkälle. Itse en noille "turhille" alukilkkeille näe hyötyä.

Tarpeellisia varaosia: iskarikupit, diffien o tai x renkaat, pinnejä (ainakin etu/sisä) ja hd vantinpäitä.

-Ippe
dodii...

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #157 : 11.03.13 - klo: 14.30 »
tuli tilattua otsikon mukainen autoa 2 versiona.topiccia on selattu myös jenkkifoorumi koluttu.kuitenkin vinkkiä optioista,must have varaosista jne kaivattaisi.en vielä tilannut varaosaa eikä optiota kun ei vielä tietenkään ole tuntumaa et mitä menee ja mitä tarviaa.

tulisi vaan paketti että pääsisi kasaamaan.sähköiksi valikoitui CS rocket competiton säädin,HW 3656 sc kone(kv4000) ja futten s9452.

5mm akselille ei taida 48 jakoisia pinjoneita löytyä joten voi olla et jokin 540 kokoinen kannu löytää vielä paikkansa.toistaiseksi mod1:llä mennään.
Jenkkien juttuja ei sit kannata ottaa kauhean vakavasti, hyvä fakta on mutta todella paljon ihan turhaa  :wink: V2 kannattaa mielestäni heti päivittää rpm tukivarret. Normitukivarret kestää normajoa, mutta jos hypäät tolppaan niin vakiotukivarsi hajoaa ja samalla menee hingepinni ja ehkä iskarinkorkki. Eteen kuin laittaa rpm etutukivarret niin auto on todella kestävä eikä ihan helpolla hajoa. Aluhexit voi olla hyvä idea, mutta tiedän useamman jotka ajaa muovihexeillä eikä ole ollut ongelmia. Jos sinulla hajoaa rear gearbox holder niin voit päivittää sen alumiiniseksi, eli siis tämä: http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat-rungon-osat/rear-gear-box-holder-aluminium1pc-td310208 Myös nämä voi päivittää jos ne hajoaa: http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat-rungon-osat/rear-gearbox-insert-left-1pc-td310006 Muuten ei pitäisi olla kauheasti hajoavia osia. 48dp spurri hajoaa aika helposti, mutta jos tuntuu että hajoaa liikaa niin voi vain ajella mod1 rattailla.

Varaosia jotka kannattaa pitää pakissa on kierros tukivarsia, hingepinni kierros, iskarinkorkki, spurri ja mahdollisesi vetari. Olen kuullut yhdestä hajonnesta takaiskaritornista, eli ehkä sekin. Aluhubit, lukkoslipperi ja lisäpainot kuullostaa mielestäni turhalta, jos ei tykkää slipperistä niin voi vain kiristää pohjaan eikä hubit ole mulla koskaan hajonnut, vähän kyllä väljistyneet.

Kasatessa kannattaa iskarinkorkit veistää sisäpuolelta hieman jolloin tiiviste mahtuu paremmin ja korkki ei irtoa niin helposti. 4 reikäiset männät kannattaa ehdottomasti laitaa, paketin mukana tulee tyhjät männät johon voit itse porata esim 4x1.1 tai sitten vakio 6 reikäsistä männistä tukit 2 reikää. Diffien ulostulojen hexit kannattaa hioa niin että ratas liukuu helposti pois, auttaa huomattavasti huoltoa... Kannattaa myös tarkistaa durangon sivuilta blogi missä löytyy lisää kasausvinkkejä  :wink: Luulen että pakettisetuppi ei ole kauhean hyvä ja suosittelen että kasaat auton suunnilleen niihin setuppeihin mitä tästä säikeestä löytyy, silloin auto on helppo ajaa ja pitäisi olla suht nopee  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #158 : 11.03.13 - klo: 14.43 »
Hieno kirjoitus Max. Miten helposti diffit vaihdetaan tässä mallissa ja onko ne olleet mallia vuotavat kuten tuupissa?

Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Team Durango DESC410R
« Vastaus #159 : 11.03.13 - klo: 14.48 »
Täällä ainakin epäiltiin että slipperi luistaa hiukan vaikka kuinka kiristät pohjaan jos hieman tihkuu öljyä ulos niille levyille. Tai jos kiristät liikaa niin akseli vääntyy ja diffi menee jumiin.

Siinä on koettu toimivaksi avuksi tuo slipper lock. Mutta tosiaan ei ole välttämätön. Mutta ei turhakaan kuten edellinen sanoi. Ei mikään kallis pala.

Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #160 : 11.03.13 - klo: 17.07 »
Yleisimmin porukalla on slipperi aivan liian kireällä.

Itseasiassa kisoisakin jopa Maxxi pistettiin löysyttämään slipperiään.
Säästää kummasti vetareita ja voimansiirtoa kun ei ole lukossa.

Ylempänä joku mainitsi diffin O tai X renkaat...

V2 mallissa ne on vakiona jo ne oikeat oranssiset, eli niihin ei kosketa.

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #161 : 11.03.13 - klo: 23.30 »
Hieno kirjoitus Max. Miten helposti diffit vaihdetaan tässä mallissa ja onko ne olleet mallia vuotavat kuten tuupissa?
Keskidiffin saa käteen kahdessa sekunnissa  :wink: Takadiffiin pääse neljällä ruuvilla, kunhan ei käytä sitä ylimääräistä turhaa puskuria. Etudiffiin tarvii avata kai 6 ruuvia ja irroittaa linkki tai iskari jommasta kummasta päästä. Eli todella nopeasti pääsee diffeihin käsiksi. Diffit eivät ole minulla juurikaan vuotaneet, aina kun olen diffin avannut on se ollut täysi.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #162 : 12.03.13 - klo: 01.21 »
Täällä ainakin epäiltiin että slipperi luistaa hiukan vaikka kuinka kiristät pohjaan jos hieman tihkuu öljyä ulos niille levyille. Tai jos kiristät liikaa niin akseli vääntyy ja diffi menee jumiin.

Siinä on koettu toimivaksi avuksi tuo slipper lock. Mutta tosiaan ei ole välttämätön. Mutta ei turhakaan kuten edellinen sanoi. Ei mikään kallis pala.

Itseasiassa todellisuudessa slipperi saa olla aika löysällä että ylipäänsä luistaisi. Suurimmalla osalla tuntuu olevan aivan liian jäykäksi säädetty. Ja eikö hieman luistava slipperi ole toimiva slipperi, sehän sen idea on  :wink:

Sähköiksi ehdottomasti 540 kokoiset, vielä ei ole tullut vastaan hyvin toimivaa isompaa komboa. Ja 540 kokoisilla saa autoon jo niin paljon kulkua ettei sitä voi hyödyntää edes tikkurilan radalla, lämmöt luokkaa 50 astetta akullisen jälkeen.

Yhtäkään hubia en ole saanut vielä rikki, joten ehdottaisin niiden rahojen sijoittamista mielummin low roll center palaan taakse.

Poissa kaistapää

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #163 : 12.03.13 - klo: 06.10 »
painonsa puolestahan toi HW:n kone ei paljonkaan eroa 540 kokoisista.en tiedä miten muilla mutta mulla on semmoinen tuntuma et toi pannu ja CS:n säädin on tuntumaltaan niin smooth kuin olla voi.vääntää mukavasti ja voi hieman "ylivälittää" ja ei siltikään kuumu paljon.toki tossa koneessa on enempi tehoa kuin 540 koneissa saa säädettyä sillai ettei revi aivan älyttömiä ja säästää voimansiirtoa.paljon suositellaan 540 koneita ja ehdottomasti kokeilen jossain vaiheessa.

työreissu vaan pukkaa päälle ja ei pääse kasaamaan ennenkuin ensviikolla.

Kesämies!

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #164 : 12.03.13 - klo: 07.39 »
Nelkku Dexissä säädin slipperin niin että heti ajon jälkeen koppa pois ja jos slipperi oli kunnolla kuuma niin slipperiä kireämmälle, reilu käden lämpöinen slipperi tuntui toimivan hyvästi ja otti pahimmat rasituspiikit pois voimansiirrolta :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Team Durango DESC410R
« Vastaus #165 : 12.03.13 - klo: 08.15 »
Kertokaa mulle miksi pitäisi olla Slipperi käytössä jos on normaali öljytäytteinen rataskeskidiffi?

Tämä ei ole mennyt vielä mun ymmärrykseen. Siihen keskidiffiin kun jätetään rakentaessa ne slipper padsit, ja vain kiristetään. Eikös se ole huono jos slipperi alkaa luistamaan? Eikö ole aika hankala säätää keskidiffiä jos se on samalla ratasdiffi ja slipperi? Meinattiin että jos öljyä pääsee tihkumaan levyille, niin ne voi alkaa luistamaan.

Toki voi olla että olen vain niin tyhmä etten tajua. Siksi olisi hyvä jos joku selittäisi asian hieman tarkemmin.

Kaveri jonka autoon tämä Slipper lock osa viritettiin ajoi kuitenkin neljänneksi Turussa ja sanoi että oli hyvä päivitys. Voi olla että sekin on ihan urpo 😜
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #166 : 12.03.13 - klo: 08.58 »
No kyllähän keskidiffi ja slipperi hoitaa ihan eri asiaa voimansiirrossa. Joissain autoissa ne on vaihtoehtoiset palikat, mutta tässä saa hienosti molemmat. Diffillä säädetään ajo-ominaisuuksia ja slipperi suojaa voimansiirtoa kovilta rasituksilta joita voi tulla esim kaasu pohjassa hypystä laskeutuessa. Ei siinä diffi välttämättä paljoa auta jos auto laskeutuu neljälle pyörälle ja pito on hyvä.

Mä en oikein ymmärrä mitä haittaa ehjästä ja oikein säädetystä slipperistä voi olla. Eihän se luista kuin ääritilanteissa kun diffi toimii taas kokoajan, joten ei slipperi mielestäni haittaa sopivien öljyjen hakemista keskidiffiin.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Team Durango DESC410R
« Vastaus #167 : 12.03.13 - klo: 09.30 »
Ei siinä varmaan mitään vikaa ole jos haluaa että se luistaa, mutta jos ei halua niin onko sekään niin vaikea ymmärtää?   Vai onko aina vain yksi oikea tapa tehdä asioita?
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #168 : 12.03.13 - klo: 10.22 »
Jos slipperi on edes lähelle oikein säädetty niin siitä ei ole mitään haittaa. Se ainoastaan vähentää kovat rasitukset pois voimansiirrosta.
Ei mitään muuta.
Sillon siitä ei ole mitään haittaa, enkä ymmärrä miksi se pitäisi silloin edes lukita.
Jos ei osaa säätää slipperiä edes lähelle, tai edes saman kunnan sisälle niin sitten toki voi sen slippwrin tempasta lukkoon.
Tosin... Saman asian voi tehdä ihan vaan kiristämällä slipperi pohjaan.

En keksi edes yhtä asiaa joka puoltaisi ennemmin lukkoa kuin slipperiä.

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #169 : 12.03.13 - klo: 10.30 »
Ei siinä varmaan mitään vikaa ole jos haluaa että se luistaa, mutta jos ei halua niin onko sekään niin vaikea ymmärtää?   Vai onko aina vain yksi oikea tapa tehdä asioita?

Jos ei halua että slipperi luistaa niin silloinhan se pitää lukita, sehän on suorastaan helppo ymmärtää.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #170 : 12.03.13 - klo: 15.36 »
Vaikka haluaisi ajaa ilman slipperiä niin mielestäni parempia tuningkohteita on valkoiset jouset, eripaksuisia vakaajia tai vaikka low rollcenter pala. Jos tykkää ajaa ilman slipperiä niin ainakin minun diffiä voi vain kiristää sopivasti niin ei varmasti luista. Jos öljyä vuotaa slipperipädeille niin kannattaisi ehkä katsoa ettei öljy sinne vuoda. Ainakaan minulla öljyä ei ole sinne koskaan vuotanut...  :smiley:

Ruuvin mikä tulee servovarteen kannattaa laittaa lukitteella kiinni. Moottorin johdot voi vetää keskidiffi tuen alta jolloin ne jää hyvin piiloon.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #171 : 13.03.13 - klo: 08.44 »
Onkos Durassa heikko voimansiirto kun pitää slipperiä käyttää

T.Losi ja kaksi katkennutta vetaria Turussa :)

Tosin ihan oikeasti Losissa on voimansiirto kestänyt todella hyvin.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #172 : 13.03.13 - klo: 08.51 »
Onkos Durassa heikko voimansiirto kun pitää slipperiä käyttää

T.Losi ja kaksi katkennutta vetaria Turussa :)

Tosin ihan oikeasti Losissa on voimansiirto kestänyt todella hyvin.

Noiden sun vetareiden osalta kyllä tapahtui jotain outoa. Mä vaihdan aina molemmat kerralla ja ne kestää kauan -sitten molemmat antaa periksi hyvin samaan aikaan, kun ne on loppu.

Slippery= muinaisjäänne ;-)

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #173 : 13.03.13 - klo: 09.53 »
Onkos Durassa heikko voimansiirto kun pitää slipperiä käyttää

T.Losi ja kaksi katkennutta vetaria Turussa :)

Tosin ihan oikeasti Losissa on voimansiirto kestänyt todella hyvin.
Olen ajanut durangolla ehkä n. 500 akkua ja rikkonut yhden vetarin kun olen käyttänyt keskidiffiä. Jos ajaa keskidiffi lukossa niin vetarit hajoaa aika helpolla, jos laittaa keskidiffiin vaikka 500.000 niin ei enää hajoaa. 48dp spurri hajoaa aina välillä, mod1 kestää melkein mitä vaan. Diffit eivät hajoaa, ulostulot kuluu ehkä jossain sadassa - kahdesasadassa akullisessa vähän kuluneiksi.

Eli voimansiirto on aika lailla pomminvarma jos käyttää keskidiffiä sekä mod1 pinjonia, tosin auto käytäytyy vähän paremmin ainakin sisällä 48dp + lukko yhdistelmällä...
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #174 : 13.03.13 - klo: 12.22 »
Eli voimansiirto on aika lailla pomminvarma jos käyttää keskidiffiä sekä mod1 pinjonia, tosin auto käytäytyy vähän paremmin ainakin sisällä 48dp + lukko yhdistelmällä...

Miksi tuo 48dp pinjoni on parempi? Onko siihen jotain faktista todistetta? Vai eikö diffia saa lukkoon MOD1 pinjonilla?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #175 : 13.03.13 - klo: 13.02 »
Eli voimansiirto on aika lailla pomminvarma jos käyttää keskidiffiä sekä mod1 pinjonia, tosin auto käytäytyy vähän paremmin ainakin sisällä 48dp + lukko yhdistelmällä...

Miksi tuo 48dp pinjoni on parempi? Onko siihen jotain faktista todistetta? Vai eikö diffia saa lukkoon MOD1 pinjonilla?
Voimansiirto pyörii herkemmin ja hiljaisemmin. Minä vaihdoin itse aikoinaan lähinnä äänen takia.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Kalle

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #176 : 17.03.13 - klo: 19.09 »
Jollei oo ääntä, ni ei oo kyl voimaakaa! :D

Pitää laittaa medallispurri, nii johan lähtee!

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #177 : 01.04.13 - klo: 23.41 »
Mikäs se täältä tulee...











Älytöntä! 2S 13200mAh! 4S 6600mAh! Akkulavetti! ei voi toimia! pitäisi kieltää! Endurance!
Mautonta! Painaa sikana! ei paina tarpeeks! Kaakelit halkee! Matot syttyy! Jne!

Hauskaa pääsiäsen jälkeistä elämää!
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Gerri

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #178 : 02.04.13 - klo: 00.13 »
Mikäs se täältä tulee...











Älytöntä! 2S 13200mAh! 4S 6600mAh! Akkulavetti! ei voi toimia! pitäisi kieltää! Endurance!
Mautonta! Painaa sikana! ei paina tarpeeks! Kaakelit halkee! Matot syttyy! Jne!

Hauskaa pääsiäsen jälkeistä elämää!

 :shocked: On se hurja toi volvo!!!  :grin:
Team durango DESC410R, HPI Baja 5B Flux

Poissa MLA

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #179 : 02.04.13 - klo: 09.11 »
Miten akkujen vaihto tuohon? Takakardaani ja takaylädekki irti joka vaihtoa varten, vai akkujen lataus paikoillaan?