Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1909492 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rekonen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2760 : 11.08.08 - klo: 22.02 »
Onko fiksuin kysellä suoraan valmistajalta?

Kannattaa Traxxasin tapauksissa kysellä suoraan valmistajalta.

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2761 : 11.08.08 - klo: 22.33 »
On tuossa tullut nyt muutamia akullisia ajettua tuolla uudella koneella

Team Orion SV2 METHOD R 17X2 16-hampaisella pinjonilla

Kyllä täytyy nyt sanoa että on vaan alkanut sekin lämmetä, ei puolta akullista saa ajettua kun se alkaa olla jo niin kuuma ettei uskalla ajaa enempää... + johtokin lämpenee tosi kuumaksi"taitaa olla liian ohkasta se orionin mukana tullut piuha"

Sitä slipperiäkin sääsin helpommin periksi antavaksi kun yhden idlerin jo hajotin, onko tuo lämpeneminen nyt siitä kiinni?

Olis pitäny nitro vaan ostaa kun luulin että noi sähkökäyttöset olis ollu hiukan vaivattomampia, mutta ei niissä tuollaisia huolia ollut :embarrassed:
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2762 : 11.08.08 - klo: 22.36 »
peden kanssa kannattaa olla se pinjoni kaksi hammasta pienempi kuin koneen lankamäärä.
kuinka moni kennoisella akulla ajat?
kai motti on sisäänajettu oikein?
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2763 : 11.08.08 - klo: 22.45 »
Eipä ollut sabella silloin 15 hampaisia joten otin tuon 16

Oikeasta tavasta en tiedä mutta kyllä yhen akullisen sitä ilman kuormaa pyörittelin ja sitten se noparin treenausmoodi päällä ajelin...
Avasin tänään sen motin kannen niin kyllä kollektori ja hiilet hyväkuntoisilta näyttivät, kai se ajoitus voi olla siinä +-0? siinä se ainakin on ollut kuten se uutenakin oli...
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2764 : 11.08.08 - klo: 22.59 »
Kyllähän kone kuin kone lämpenemään saadaan eli kyse on tietty aina kokonaisuudesta, jossa moottori, välitykset, renkaat ja ajomaasto vaikuttavat siihen miten paljon kone lämpenee. Jos ajomaasto on raskasta, niin sitä välitystä pitää vaan lyhentää oikein raskaalla kädellä.

Syyllinen voi toki löytyä myös noparin ja koneen välisistä johdoista ja erityisesti koneen puolessa olevasta liitoksesta. Noiden liittimillä kytkettyjen johtojen kanssa voi helposti käydä niin, että liitos löystyy sen verran, että pinta-ala pienenee eikä riitä käytetylle virralle ja aiheuttaa koneen lämpenemisen.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2765 : 11.08.08 - klo: 23.11 »
Selvä, no aloitan nyt huomenna sitten ainakin siitä että vaihdan siitä titaanista ne alkuperäiset paksummat johdot tuohon koneeseen kiinni juottamalla kun ne nyt ovat sellasilla heiveröisillä abikoliittimen näköisillä...

Täytyypä koittaa metsästää vielä pienempiä pinjoneita

Ainiin ja tuosta aiemmasta unohtui että normaali 6kennoisella akulla ajellaan
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa Fujima

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2766 : 11.08.08 - klo: 23.33 »
Ajattelin tässä ostaa tuon Sidewinder ESC/motor combon 4600 tai 5700:sen(otsikon autoon). Kumpi näistä kannattaisi ottaa 4600 vaiko 5700?

Ja sitten vielä semmoinen juttu eli mitä osia menee rikki ensimmäisenä/kannattaa vaihtaa että kestää?

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2767 : 12.08.08 - klo: 01.04 »
Itse ottaisin sen 5700. Osien rikki meno riippuu ihan miten sille autolle antaa kenkää.
Stampede on kyllä melko kestävä vakionakin, eli laita sitä mukaan parempia osia kun jos hajoaa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2768 : 12.08.08 - klo: 01.14 »
Varmaan muovirattaat menee ensimmäisenä. Itselläni meni juuri spurri sileäksi sidewinder + 5700kV combolla ja 2s lipolla.

Toi 4600kV vois olla parempi siinä mielessä että sen kanssa sidewinder kestää myös 3s lipon. (suositusten mukaan, onhan jotkut 5700kV:n kanssakin 3s lipoa käyttäneet sidewinderin kanssa)

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2769 : 12.08.08 - klo: 01.18 »
Joono, siis teräsidleri ja kuulalaakerit tietysti heti kiinni jos ei ole vielä.
Spurri kestää hyvin jos on oikea välys, ja ei pääse motti liikahtamaan.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2770 : 12.08.08 - klo: 08.54 »
Oikeasta tavasta en tiedä mutta kyllä yhen akullisen sitä ilman kuormaa pyörittelin ja sitten se noparin treenausmoodi päällä ajelin...

Minkälaisilla kierroksilla? Täysillä kierroksilla sitä ei saa menä sisäänajamaan, pikemminki maltilliset kierrokset. Esim. itse pyöritin n. 1/4 kaasulla yhden 4500mAh-akun oman sähkiksen konetta sisään.

Ennakon säädöstä: http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/sahkomoottori/sahkomoottori.html#ennakko
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Fujima

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2771 : 12.08.08 - klo: 17.18 »
Joo kiitos paljon vastauksista.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2772 : 12.08.08 - klo: 23.26 »
Nonni, nyt tuli sitten toinen ajamisen estävä stoppi ajoille tän auton historiassa.. ohjausakseli napsahti poikki toiselta puolelta. Ja vieläpä hemmetin helpon näkösesti. Vauhtia ei ollu paljon, mutta nähtävästi tarpeeks.. :embarrassed:
Liekö nuo sitten akilleen kantapäät Stampedessa, sen verran helposti poikkes..
No, uudet laitettu tilauksee Racing Factoryltä, toivotaan että tulee nopeaan.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2773 : 13.08.08 - klo: 19.52 »
Kaivoin kaapin pohjalta peden (se Flm versio) pitkähkön tauon jälkeen, laitoin uuden kopan ja tilasin jaton nappulakumit vanteilla.

Koritolpat otin pois, kori on kiinni tarranauhalla -pysyy kiinni ja ei tule tolpat enään läpi/riko koria.

Kori on Prolinen H1, mustana ja alumiiniturkkilevytarrat (pitkä sana) -menossa kiinni.

Kamera on mökillä , kuvia alkuviikosta.
« Viimeksi muokattu: 13.08.08 - klo: 20.42 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2774 : 13.08.08 - klo: 21.50 »
Mielenkiintoiset on akkujen mitoituksen Maxampsilla. Tilasin 7-kennon hump packin Stampedeen (http://www.maxamps.com/proddetail.php?prod=MA-4700-7Cell-Hump&cat=118), mutta sehän ei mahtunutkaan paikalleen, vaan on noin 6 mm liian pitkä. Ratkaisin ongelman poistamalla tuon noparin (XL-5) alla olevan väliseinän rungosta ja laittamalla päätyyn palan foamia, jotta akkutila olisi aina "täynnä" riippumatta siitä onko akku vähän pidempi vai lyhyempi. Täytyy vielä kysellä niiltä, että mihin Stampedeen sen akun pitäisi mahtua noilla mitoilla, kun tilaussivuilla ei mitään erityistä mainita.

Päivän toinen mielenkiintoinen kokeilu/hankinta on renkaat (370634) Biltemasta. Eivät nuo ainakaan hinnalla ole pilattu, kun koko kierroksen sai hintaan 8,99 €. Ovat ainakin pehmeämmät ja pitävämmän tuntuiset kuin orkkisrenkaat ja jos vielä kestävät ehjänä repeilemättä, niin voivat olla jopa ihan hyvä hankinta. Toki tietty hinta pistää epäilemään, sillä sehän tiedetään ettei hyvää saa halvalla. Jos nyt kuitenkin pihasuttailuun kelpaisivat. Vanteiksi sopivat Traxxasin omat 2,2 tuumaiset, jotka Liquid RC:ltä tulevat kotiin asti n. 5,70 euron kokonaishintaan per kierros. Kai tässä nyt pitää vaan malttaa maanantaihin odottaa, että pääsee testaamaan noita renkaita.

Edit: Maxampsin live support oli sitä mieltä, että kyllä sen akun pitäisi mahtua. Ovat kuulemma vuosia myyneet samaa akkua, eikä kukaan muu ole valittanut ettei mahtuisi. Katsotaan mitä sanovat, kun lähetän sinne pari kuvaa todisteeksi siitä että ei todellakaan mahdu. Onneksi on vielä toinen Stampede, jonka runkoa ei ole modattu.

Edit2: tällaiset kuvat laitoin maxampsille menemään:
« Viimeksi muokattu: 13.08.08 - klo: 23.12 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Toni.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2775 : 13.08.08 - klo: 22.11 »
Kun tuo VXl mallin oma nopari on huollossa varmaan vielä vuoden, niin taitaa olla paras hankinta hankkia tuohon MM5700Combo?

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2776 : 13.08.08 - klo: 22.11 »
Tai pelkkä nopari, jos moottorissa ei ole mitään vikaa?
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Jape

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2777 : 13.08.08 - klo: 22.15 »
Mielenkiintoiset on akkujen mitoituksen Maxampsilla. Tilasin 7-kennon hump packin Stampedeen (http://www.maxamps.com/proddetail.php?prod=MA-4700-7Cell-Hump&cat=118), mutta sehän ei mahtunutkaan paikalleen, vaan on noin 6 mm liian pitkä. Ratkaisin ongelman poistamalla tuon noparin (XL-5) alla olevan väliseinän rungosta ja laittamalla päätyyn palan foamia, jotta akkutila olisi aina "täynnä" riippumatta siitä onko akku vähän pidempi vai lyhyempi. Täytyy vielä kysellä niiltä, että mihin Stampedeen sen akun pitäisi mahtua noilla mitoilla, kun tilaussivuilla ei mitään erityistä mainita.

Päivän toinen mielenkiintoinen kokeilu/hankinta on renkaat (370634) Biltemasta. Eivät nuo ainakaan hinnalla ole pilattu, kun koko kierroksen sai hintaan 8,99 €. Ovat ainakin pehmeämmät ja pitävämmän tuntuiset kuin orkkisrenkaat ja jos vielä kestävät ehjänä repeilemättä, niin voivat olla jopa ihan hyvä hankinta. Toki tietty hinta pistää epäilemään, sillä sehän tiedetään ettei hyvää saa halvalla. Jos nyt kuitenkin pihasuttailuun kelpaisivat. Vanteiksi sopivat Traxxasin omat 2,2 tuumaiset, jotka Liquid RC:ltä tulevat kotiin asti n. 5,70 euron kokonaishintaan per kierros. Kai tässä nyt pitää vaan malttaa maanantaihin odottaa, että pääsee testaamaan noita renkaita.

Bilteman renkailla oon suditellut viime syksystä saakkaa. Pitoa on ollut riittävästi kun en paremmastakaan tiedä. Hinta on todellakin edullinen. Nappulat kuluu nopeasti, mutta tuntuu pitoa löytyvän kohtalaisesti ilman niitäkin. Laita kommenttia kun saat testattua renkaat. Vanteet on myös Biltema, mutta jokainen on haljennut jostain kohtaa, joten väistelkää niitä.
Brushless Stampede, E-Firestorm Flux

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2778 : 13.08.08 - klo: 23.06 »
Bilteman renkailla oon suditellut viime syksystä saakkaa. Pitoa on ollut riittävästi kun en paremmastakaan tiedä. Hinta on todellakin edullinen. Nappulat kuluu nopeasti, mutta tuntuu pitoa löytyvän kohtalaisesti ilman niitäkin. Laita kommenttia kun saat testattua renkaat. Vanteet on myös Biltema, mutta jokainen on haljennut jostain kohtaa, joten väistelkää niitä.

Pitää koittaa vertailla vähän muihinkin. Pakista löytyy moabit (joita ei ole vielä ehditty edes testata), dirt hawg II:set, kahdet erilaiset stampeden alkuperäisrenkaat (traktorikuvioiset ja talonit), rustlerin alkuperäiset (alias) ja Jaton orkkikset (anaconda). Laparenkaatkin on, mutta niihin on ehkä turha verrata mitään noista.

Katselin noita bilteman vanteita, mutta näyttivät niin surkeilta ja offset olisi ollut mitä sattuu, että päätin tilata orkkisvanteet, kun eivät ne maksa kuin pari euroa enemmän.
« Viimeksi muokattu: 13.08.08 - klo: 23.16 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2779 : 14.08.08 - klo: 13.24 »
Olkaahan muuten tarkkana kun tilaatte esim. etuohjausakseleita Stampedeen. Ite tilasin suoraan Racing Factoryn sivuilta, akselit tuli tänään, mutta ovat XL-5 malliin, Traxxasin varaosanumero kun on sama molemmilla. VXL:ssä on isommat kuulalaakerit, eli nuo XL-5:n laakeripesät on liian pienet.
Ei ole millään tavalla Racing Factoryn moka, enpä tajunnu sitä itekään tarkistaa.. :huh:
Nuo XL-5:n akselit jätän varalle ja hommaan jossain vaiheessa niihin sopivat liukulaakerit.
Noh, Sabelta tullee nyt sit huomiseksi RPM:n valmistamat akselit, toivon mukaan oikeilla laakeripesillä.
« Viimeksi muokattu: 14.08.08 - klo: 14.14 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2780 : 14.08.08 - klo: 17.51 »
Olkaahan muuten tarkkana kun tilaatte esim. etuohjausakseleita Stampedeen. Ite tilasin suoraan Racing Factoryn sivuilta, akselit tuli tänään, mutta ovat XL-5 malliin, Traxxasin varaosanumero kun on sama molemmilla. VXL:ssä on isommat kuulalaakerit, eli nuo XL-5:n laakeripesät on liian pienet.
Ei ole millään tavalla Racing Factoryn moka, enpä tajunnu sitä itekään tarkistaa.. :huh:
Nuo XL-5:n akselit jätän varalle ja hommaan jossain vaiheessa niihin sopivat liukulaakerit.
Noh, Sabelta tullee nyt sit huomiseksi RPM:n valmistamat akselit, toivon mukaan oikeilla laakeripesillä.

Siis pelkkä akselihan on ihan sama, vain laakereiden ulkomitassa ja laakeripesän koossa on ero. Onko siis olemassa jokin paketti, jossa on akselit ja laakerit ja sitä on kahta kokoa samalla osanumerolla?
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2781 : 14.08.08 - klo: 19.11 »
Olkaahan muuten tarkkana kun tilaatte esim. etuohjausakseleita Stampedeen. Ite tilasin suoraan Racing Factoryn sivuilta, akselit tuli tänään, mutta ovat XL-5 malliin, Traxxasin varaosanumero kun on sama molemmilla. VXL:ssä on isommat kuulalaakerit, eli nuo XL-5:n laakeripesät on liian pienet.
Ei ole millään tavalla Racing Factoryn moka, enpä tajunnu sitä itekään tarkistaa.. :huh:
Nuo XL-5:n akselit jätän varalle ja hommaan jossain vaiheessa niihin sopivat liukulaakerit.
Noh, Sabelta tullee nyt sit huomiseksi RPM:n valmistamat akselit, toivon mukaan oikeilla laakeripesillä.

Siis pelkkä akselihan on ihan sama, vain laakereiden ulkomitassa ja laakeripesän koossa on ero. Onko siis olemassa jokin paketti, jossa on akselit ja laakerit ja sitä on kahta kokoa samalla osanumerolla?

Tuskin, laakerit myydään aina erikseen käsittääkseni.
No, mutta vertailun vuoksi tässä on räjäytyskuvat Stampede XL-5:stä ja VXL:stä:
Ensin XL-5, jossa ohjausakselin tuotekoodi on 3636 ja laakerin koko 5x8x2,5:

http://www.traxxas.com/products/electric/stampede2006/blueprints/070810_stampede_front.pdf

Ja VXL, jossa ohjausakselin tuotekoodi on 3736, TAI, optionaalisesti 3636X tai 3636A ja laakerin koko 5x11x4:

http://www.traxxas.com/products/electric/stampede3608/blueprints/070820-3608Stampede-front.pdf

Itse tilasin RF:stä tuotekoodilla 3636, joten eipä juolahtanu mieleenkään että vois olla väärä.


« Viimeksi muokattu: 14.08.08 - klo: 19.19 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2782 : 14.08.08 - klo: 19.55 »
Eli sait mitä tilasit?

Sori, oli pakko...  :mrgreen:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2783 : 14.08.08 - klo: 19.57 »
Onko steering block suomeksi ohjausakseli? Kovin akselilta se ei minusta vaikuta, eikä sillä samalla osanumerolla siis ole kahta eri kokoista osaa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2784 : 14.08.08 - klo: 20.56 »
Eli sait mitä tilasit?

Sori, oli pakko...  :mrgreen:

No, kyllä. Oma mokahan tuo oli, ei siinä mitään.

Onko steering block suomeksi ohjausakseli? Kovin akselilta se ei minusta vaikuta, eikä sillä samalla osanumerolla siis ole kahta eri kokoista osaa.


Ainakin suomennettu ohjausakseliksi joissain paikoissa. No juu, ei ole kahta erikokosta osaa, ite vaan sekoilin noiden kanssa.. :embarrassed:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2785 : 15.08.08 - klo: 09.41 »
Olisiko tietoa mistä saisi spedeen 5mm moottorin akseliin sopivan pinionin?  :undecided:
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2786 : 15.08.08 - klo: 10.33 »
Kershaw Designs tekee (sivun alempi osa), ovat kalliita eikä tietääkseni noita muut taida valmistaa.
Vaihtoehtoina on porata 3.17mm reikäinen pinioni 5 milliseksi, tai vaihtaa rattaat 32 pitch mallisiksi.
Jatossa käytettävä 54-hampainen 32p spurri meni muistaakseni sinne vakion ratassuojan alle juuri ja juuri, sille kaveriksi 12-hampainen 32p pinioni 5mm akselille niin välitykset on lähellä vakiota.

edit: Medaseciltä löytyy jotain 32p 5mm pinioneita ja jenkeistä noita löytyy ainakin LiquidRC:stä ja RC-Monster:ilta.
« Viimeksi muokattu: 15.08.08 - klo: 10.57 kirjoittanut Janezki »

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2787 : 15.08.08 - klo: 10.51 »
meneekö toi jaton spurri suoraan stampedeen , ilman muita osia
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2788 : 15.08.08 - klo: 10.58 »
Heittämällä menee. Tosin kun tuo spurrin muoto on suora, niin isommat (56 ja 58-hampaiset) ottavat siihen ratassuojaan kiinni.
Kannattaa myös tarkastaa että moottorin akselissa riittää pituus pinionin saamiseksi spurrin kohdalle.

edit tähänkin:
taisi sittenkin olla tuo Revon 40-hampainen mod1 spurri (karvan pienempi kooltaan kuin Jaton 54-hampainen 32p) mikä meni sinne ratassuojan alle ilman isompia muutoksia, en nyt pysty tuota tarkastamaan kun ei ole käypästä kalustoa.  :tongue:
Noilla isommilla rattailla on vaikeampi löytää käypäsiä välityksiä jos käytössä on kovinkin kierroskone.
« Viimeksi muokattu: 15.08.08 - klo: 11.30 kirjoittanut Janezki »

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #2789 : 15.08.08 - klo: 12.41 »
Kershaw Designs tekee (sivun alempi osa), ovat kalliita eikä tietääkseni noita muut taida valmistaa.

Kiitoksia. Kyllähän nuo jonkin verran maksavat, mutta eipä nuo 32p 5mm rattaatkaan mitään ihan ilmaisia olleet. Joten taidanmpa tilata kokeeksi pari tuolta. Saa noita kiinan halpis koneita testailtua.  :grin:
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...