Kirjoittaja Aihe: Short Course -rata Espoossa  (Luettu 134879 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa qaw

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #300 : 31.08.10 - klo: 12.36 »
Juu kyllä näillä ajajamäärillä radalle mahtuu melkein mikä vaan. Kunhan muistetaan se ainoa kaluston suhteen oleva sääntö, että sähköllä pitää liikkua :police:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #301 : 31.08.10 - klo: 14.30 »
hehe.. hyvä. Assuauto vaihtui siis harjattomaan bugiin ja tulossa pelipaikalle (toivottavasti ei sada). Tulen Tomia aikasemmin, mutta otan laturit mukaan jos olis sitten vielä virtaa kello 19:30kin kun Tomi tulee paikalle.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #302 : 31.08.10 - klo: 15.14 »
Ota Mika 2WD myös niin ei tartte kokoajan varoa ohituksia :smiley:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #303 : 31.08.10 - klo: 16.05 »
Otan.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Trimaran

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #304 : 31.08.10 - klo: 16.37 »
Tulossa ollaan myös kössi-osastolta. Katsotaan millä radalla pysyn uudellä koneella. Sehan piti tietenkin asentaa ennen uusia iskareita ;)

Poissa rata3

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #305 : 31.08.10 - klo: 20.42 »
Kivaa oli, ennenkun meni auto rikki :)

Laitan ratamaksun tilille.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #306 : 31.08.10 - klo: 20.51 »
Taas oli aivan älyttömän hauska ilta ja autokaan ei hajonnut, porukkaakin oli mukavasti mukana. Ketäs kaikkia meitä siellä oli? minä olin se kenellä oli vaalea ratsu(volvo) :mrgreen: :mrgreen: ja se SCRT10.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #307 : 31.08.10 - klo: 21.14 »
Kiitos kaikille,   mahtavat ajot. Aina on ollut liian jäykkä alusta, mutta nyt se oli liian pehmeä ja auto pohjasi aika pahasti. Mutt ihan hyvin se silti liikku.
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #308 : 31.08.10 - klo: 21.21 »
Kiitos kaikille,   mahtavat ajot. Aina on ollut liian jäykkä alusta, mutta nyt se oli liian pehmeä ja auto pohjasi aika pahasti. Mutt ihan hyvin se silti liikku.

Luulen että mulla oli vähän sama ongelma, täytyy kokeilla vähän jäykempiä öljyjä
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa Trimaran

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #309 : 31.08.10 - klo: 21.23 »
itse pääsin vasta vähän vauhtiin uusitulla autolla kun laadukkaasti kolvattu (tm) deans liitäntä antoi periksi kolmannen kuperkeikan jälkeen  :laugh:


Poissa qaw

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #310 : 31.08.10 - klo: 21.24 »
Tuolla radalla löysä alusta toimii parhaiten. En usko että auto niinkään pohjaa, vaan kolisee kiviin. Kiviä saa jokainen poistaa radalta ihan oman maun mukaan, työkalut löytyy  :grin:

Ja jos jollekin jäi epäselväksi, meikäläinen on se pitkätukka joka ajoi rallia puna-mustalla slässillä.


Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #311 : 31.08.10 - klo: 21.27 »
itse pääsin vasta vähän vauhtiin uusitulla autolla kun laadukkaasti kolvattu (tm) deans liitäntä antoi periksi kolmannen kuperkeikan jälkeen  :laugh:



Sulla on ollu vaan kylmäjuotos siinä liittimessä, kolvailet sen kunnolla niin taas toimii.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #312 : 31.08.10 - klo: 21.32 »
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #313 : 31.08.10 - klo: 21.46 »
No niin, nyt saatiin autolle ja kuljettalle "nimi" eli siis Matti :grin:
Minä olin sillä musta-vihreällä SC tuupilla (Ultimalla), siis Mika.

Komppaan edellisiä, mahtavat ajot! kiitos seurasta.

Omassa tuupissa toimi ihan älyttömän hyvin noi vanhat Prolinen beadlockit tuolla baanalla. Ei moittimista tosiaankaan.

Lopuksi päästiin hieman kokeilee vielä harjattomia buggyja. Hyvinhän nekin tuonne taittui ja kyyti oli aika vinkeää. Pahus kun oli ruuvilukite kasatessa loppu niin pinjoni irtoili muutaman kerran ja sitten alkoikin jo ilta hämärtää. Mutta ehkä mielummin SC trukeilla tuolla kuitenkin.

« Viimeksi muokattu: 31.08.10 - klo: 21.49 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #314 : 31.08.10 - klo: 21.51 »
No niin, nyt saatiin autolle ja kuljettalle "nimi" eli siis Matti :grin:
Minä olin sillä musta-vihreällä tuupilla, siis Mika.

Komppaan edellisiä, mahtavat ajot! kiitos seurasta.

Omassa tuupissa toimi ihan älyttömän hyvin noi vanhat Prolinen beadlockit tuolla baanalla. Ei moittimista tosiaankaan.

Lopuksi päästiin hieman kokeilee vielä harjattomia buggyja. Hyvinhän nekin tuonne taittui ja kyyti oli aika vinkeää. Pahus kun oli ruuvilukite kasatessa loppu niin pinjoni irtoili muutaman kerran ja sitten alkoikin jo ilta hämärtää. Mutta ehkä mielummin SC trukeilla tuolla kuitenkin.



Kunhan talvi tässä taittuu niin ehkäpä radalla nähdään kaksi SC8eetä :wink: Omassani tulee olemaan castle/neu 1520 kone ja mamba max monster ja näitä tulee ruokkimaan 6S lipo luonnollisesti
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #315 : 31.08.10 - klo: 21.52 »
Mainiota!!  :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #316 : 31.08.10 - klo: 22.48 »
Heh, minäkin olin tänään matti, nimittäin mattimyöhänen!  :grin: Pääsin vasta kasin jälkeen mestoille ja ehdin yhden akullisen turrata patterikasilla.

Täytyy sanoa, että tuli patterikasin kanssa kaksi ajokertaa samalla, ensimmäinen ja viimeinen. Kyllä tuo rata on hiton hauska 2S-tehoisille SC-autoille, mutta muilla tuolla on vähän onnetonta mennä. Patterikasilla pystyi toki jättämään SC-auton ajamalla varovasti 60% tehoilla, mutta oliko järkeä hakata pohjalevyä kivikossa ja pelätä tuhoisaa kärrynpyörää pikku patista, niin enpä tiedä. Ei vaan osaa ajaa, siitähän se on kiinni... Toisaalta olihan tuota pienen hakemisen jälkeen aika hauska viedä, täydellä teholla jo täysin mahdoton ajettava!

Itsellä alkoi maanantaina työt 9vko tauon jälkeen, joten taas alkaa arki, jossa ei löydy vapaita ajoiltoja. Seuraavat kaksi viikkoa menee reissatessa jne. Toisekseen taidan kohta keskittyä rakentamaan uutta SCRT-10 sisäkautta varten, joten sitä ei raaski ulos tuoda ennen kevättä...  :tongue:

 

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #317 : 31.08.10 - klo: 22.57 »
Kivaa oli taas :smiley:
"Pientä" hakemista uusilla renkailla, pitää muuttaa ajotapaa että pääsee mutkista ulos. Mutta selvästi nopeampi ajaa näillä.

Ja jos joku ei vielä tunnista niin minä ajan oranssi-musta-valkoista 2wd slässiä.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #318 : 31.08.10 - klo: 23.02 »
Mun patterikasi on saanu sellasta kyytiä tuossa lähimaastossa ettei paljon puristellut  :grin:
Mukavaahan se oli Tomi vetää muutama testikierros ihan vaan kokeeksikin, mutta ei se tuolla voita Short Coursen porukassa ajamista kuten sanoit. Trukki (kymppi tai kasi) se tuolla olla pitää ja sitä buggy ei kuitenkaan ole...
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa rami.lehto

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #319 : 31.08.10 - klo: 23.14 »
Oli viihtyisä ilta vaikka multa meni (taas) vähän korjaamiseksi. Mä ajan siis sillä nippusidekorisella 2WD slässillä. Ekaks päästi servo käyttösavun ulos, seuraavaksi korkkasi etuiskarin yläpultti, sitten pamahti takanapa mutta noi on normaaleja varikko-operaatioita. Illan kuitenkin hyydytti slipperiakselilta putkisokan yllättävä sirpaloituminen askin sisäpuolelta. En jaksanut paikanpäällä ryhtyä vaihtamaan kun ajoaikaa oli rapiat puoli tuntia enää jäljellä.

Pitäs varmaan virittää oma fenktsui jollekin seuraavalle levelille, asentaa kuskiin pedantimpi käyttis tai ottaa jotain tippoja - ei oo auton vika että sitä pitää korjata. :roll:

Hauskaa oli kumminkin koko ratamaksun edestä ja mukavaa porukkaa paikalla. Torstaina taas paikalla jos foreca ja fmi on samaa mieltä.

-Rami
Slash 2x4, Slash 4x4

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #320 : 31.08.10 - klo: 23.18 »
haha  :grin: Hyvä Rami.

"Henkistymistä" kuten radalla puheltiin siis  :cheesy:

Todellakin näin.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #321 : 01.09.10 - klo: 17.20 »
Ihan loppuillsta autoon tulleen omituisen "pärinän" syy selvisi. Sen verran on tullut iskua pohjaan, että spurrille oli tullut ahtaat oltavat. Muutama hammas vähän lintassa. Tärinan opetus on - Nupuriin pienempi spurri, niin mahtuu pyörimään, vaikka pohja välillä tuleekin vähän sisään päin.  Ja kyllä noin 20set öljyt iskareissa on oikeesti jo liian löysät.
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #322 : 01.09.10 - klo: 19.01 »
Huomenna olisi tarkoitus taas ajella.
Olen paikalla viimeistään 18, todennäköisesti jo aikaisemmin.
Toivotaan että sade jää tähän...

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #323 : 02.09.10 - klo: 06.33 »
Meikäläinen ei tänään pääse
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa Trimaran

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #324 : 02.09.10 - klo: 08.34 »
Iltalomat jäissä eli ehkä ensi viikolla. Jollei sada lunta.............. :evil:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #325 : 02.09.10 - klo: 12.42 »
mullakin on tänään muuta menoa valitettavasti. mutta tiistaina taas
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #326 : 02.09.10 - klo: 23.26 »
En varmaankaan ole tulossa radalle ensiviikon tiistaina.
Olisi tarjolla muuta RC-ohjelmaa: http://rc10.fi/index.php?topic=49286.msg466353#msg466353

Tietenkin, jos sää on loistava ja rata kuiva voi olla että kiusaus on liian kova...
Varmistan maanantaina.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #327 : 04.09.10 - klo: 13.32 »
Onkos radalla sunnnuntaina toimintaa?? voisin tulla kokeilemaan honkkaria jäykemmillä iskari öljyillä nyt on edessä 60wt ja takana 40wt kun vanhat oli edessä 50wt ja takana 35wt
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #328 : 05.09.10 - klo: 20.49 »
Tiistai illaksi olisi pieni iltavapaa tiedossa, eli jos on rata auki, liittyn seuraan noin klo 19.30. Kai siinä ehtii vähän pöristä ennen pimeää.
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa rata3

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #329 : 06.09.10 - klo: 12.56 »
... oliko huomenna tiistaina rata auki?