Kirjoittaja Aihe: Dualsky XC800TF kokemuksia  (Luettu 15187 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Dualsky XC800TF kokemuksia
« : 07.05.10 - klo: 15.43 »
Harkinnassa hommata Dualsky XC800TF takapotkuun. Itseäni houkuttaa edullinen hinta specseihin nähden. Myös kohtuullisen pieni koko on kriteerini. Säädin on ilmeisesti täysin metallikuorinen, joten olettaisi olevan myös mekaanisesti kestävä. USB-liitännällä säätöjen muuttaminen tietokoneella on ehdoton siihen tottuneelle.

Muutamia on vissiin jo käytössä, miltä on vaikuttanut tositoimissa?

Speksejä: http://rc10.fi/index.php?topic=44518.0

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #1 : 07.05.10 - klo: 20.15 »
Ajoin sillä ekalla kappaleella minkä messuilta sain matkaan ja hyvin toimi tuupissa kun ajoin, samalla säätimellä Henkka ajo modi turistia ja siinäkin pelitti varsin hyvin.
Etenkin jarrun tuntuma mielytti verrattuna vaikka tekiniin millä tällä hetkellä ajan. Säätimen kun ostaa niin kannattaa panostaa samalla siihen usb linkkiin jotta jatkossa saa säädintä päivitettyä ja säädettyä tarkemmin.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #2 : 08.05.10 - klo: 12.50 »
Eli jos olisit säädintä vailla, voisit ostaa. kö?

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #3 : 08.05.10 - klo: 13.49 »
Eli jos olisit säädintä vailla, voisit ostaa. kö?
Kyllä. Oli tarkotus tuolla ajaa kesä mutta jäi noita muita säätimiä käsiin niin paljon niin ajoin vanhoilla.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa Bridge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #4 : 12.05.10 - klo: 11.57 »
Eli jos olisit säädintä vailla, voisit ostaa. kö?
Kyllä. Olin eilen ajamamma "keskimoottori" tuuppi testiä, autossa oli DualSky kiinni. Kaasu tuntuma oli hyvä, käytin lineaarista käyrää ja radiosta -15% expoa. Kokeilin myös -exp käyrää, mutta sillä alapään tunto oli hieman liian pehmeä omaan ajo tyyliin. Toinen Hyvä ominaisuus on säädettävä Kers (ennakon säätö). Se toimii hyvin pehmeästi ja näin ollen sitä voi myös krossissa käyttää, poiketen muista stock säätimistä. Jarru tuntuma oli hyvä, Automaattijarrun ja täys jarrun asetuksiin kaipaisi lisää hienosäätö varaa. Varsinkin automaattijarruun, koska se on hyvin kuski kohtainen. Uskoisin asian olevan korjattavissa tuleviin firmware versioihin. USB link on helppo, kätevä lisä säätimen säätämiseen. Ohjelmalla voi päivittää säätimen firmwaren ja asettaa custom profiilin asetuksia (kaasu käyrä, startmode, kers, autm.jarru, jarru, yms). vakio profiileissa ei suoraan löydy optimaalista profiilia tuuppikrossi käyttöön, joten USB link on hyvä apu.
Nelkku testit säätimellä ajetaan ensi viikonlopun aikana.
Lentäen olisit jo perillä -- WinterJump

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #5 : 19.05.10 - klo: 11.21 »
Pari kiperää kysymystä:
Mitä konetta käytit? Millaisia lämpöjä säätimessä esiintyi akullisen jälkeen?

Joko testit nelkussa on tehty?

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #6 : 19.05.10 - klo: 12.00 »
Pari kiperää kysymystä:
Mitä konetta käytit? Millaisia lämpöjä säätimessä esiintyi akullisen jälkeen?

Joko testit nelkussa on tehty?

Nelkkua tuli tosiaan testattua parina päivänä dualskyllä.. Testialustana toimi säätimelle melko rankat puitteet eli ratasdiffeillä varustettu dex410 ja jyväskylän loikotusbaana. Tuntuma säätimellä on pehmeä ja hyvä. Säätimessä on tempcut asetettu melko alas, ja raskasvetoinen auto hellekelillä nosti 6.5 lipotechin koneella lämmöt suht nopeasti tuohon cutpisteeseen. Laina noparilla en viitsinyt ottaa tempcuttia pois päältä, mutta uskon että se ratkaisee lievän lämpöongelman. Uskoakseni rcm:n matti pystyy pyytämään tarvittaessa tehdasta nostamaan aavistuksen tempcutrajaa..

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #7 : 23.05.10 - klo: 23.16 »
Tuleeko USB-link ja tarvittavat softat säätimen mukana vai ovatko lisävarusteita?

Poissa immuli

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #8 : 23.05.10 - klo: 23.39 »
Tuleeko USB-link ja tarvittavat softat säätimen mukana vai ovatko lisävarusteita?

Linkin joutuu ostamaan erikseen softa löytyy rcm'n sivuilta.
Booze, broadz and Beelzebub.

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #9 : 24.05.10 - klo: 13.22 »
Nonni, säädin tilauksessa... Harmi vaan kun USB-linkit oli loppu.

Kertokaapas mitä eroa on Neutral brakella ja Initial brakella?


Ja lähtö-setuppi esille takavetokrossiin kiitos  :grin:

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #10 : 24.05.10 - klo: 16.56 »
Jarnolla oli kokemuksia noista setupeista, jospa ehtisi vielä tänne laittamaan hyvät avaussetupit...

Ja USB lähti mvar:lle kirjeessä vielä tänään, on siis tulossa...

Pitää ilmoitella tehtaalle tuosta temp cut arvosta, periaatteessahan voisi olla hyvä olla vaikka muutama eri vaihtoehto säädettävissä. Mites muissa merkeissä tuo on toteutettu?

Matti / RCM

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #11 : 24.05.10 - klo: 19.33 »
Ainakin speedpassionissa on vain on/off. Puhallin varmaan auttaisi lämpöongelmiin jos sen saisi viriteltyä nopariin.

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #12 : 24.05.10 - klo: 20.15 »
Säätimeenhän on valmis liitäntä tuulettimelle. Speksit kyllä lupaavat ettei nelikossakaan sitä tarvittaisi. Firmiksen päivitys tosiaan voisi olla myös paikallaan jos lämpö cutoff tulee turhan miedolla lämmöllä. Mutta miten lämmin säädin on ollut em. tapauksessa, en tiedä kun en ole ollut paikalla...

GM Genius vainaassa oli on/off ja tuntuisi äkkiseltään turhalta säädettävä lämpö-cutoff. Firmwareen vain cutoff niin korkealle kuin säädin kestää. Tietenkin lähtökohta on se ettei sitä niinkään kuumaksi ajeta, eli tuuletin paikalleen jos muu ei auta. lämpö cutoff on säätimen suojaustoiminto minun nähdäkseni, ja ainakin itse aijon pitää sen aina päällä. Sitä ei koskaan tiedä jos autoon tulee jokin vaurio mikä kuormittaisi säädintä liikaa ja käristäisi sen.

Ja USB lähti mvar:lle kirjeessä vielä tänään, on siis tulossa...

Suuret kiitokset, homma pelaa hyvin niinkuin aina.  :smiley:

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #13 : 24.05.10 - klo: 21.05 »
Laittelin tehtaalle kysymyksiä tuosta cut offista, katsotaan, mitä vastauksia sieltä tulee. Kyselin myös, missä tuo todellinen riskiraja on.

Cut off on vakiona 70 astetta. Ainakin Tenhusen Henkka ajeli Kuusankoskella touringia 4,5t koneella ilman cut offia, lämmöt säätimessä oli erän jälkeen n. 80 asteessa eikä ongelmia siis ollut.

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #14 : 24.05.10 - klo: 21.12 »
On ehkä hivenen alhainen cutoff lämpö mutta en ole asiantuntija. Helteiset kelit varmaan vaikuttaneet sitten ja millä tolalla säätimen ilmanvaihto ollut durangossa.. mene ja tiedä.

Takapotkussahan ei ongelmia varmastikkaan tule mutta reilun tehoisen säätimen halusin siksi että voi käyttää hätätilassa myös nelikossa, kuten nytkin piti hetken aikaa lainata Novakkia tuuppiin, eli ns. yhteensopivat sähköt vaadin autoissani

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #15 : 26.05.10 - klo: 15.29 »
Tänään ehdin ajaa pari akullista DualSkyn combolla ennen kuin sade yltyi sietämättömäksi. Minähän ei ole pelimiehiä lainkaan, joten en osaa säätimestä sanoa muuta kuin että erittäin helppo ottaa käyttöön, vakiokaasukäyrä on hyvin miellyttävä ja "softi". Jarruun kaipaisin itse enemmän tehoa. Mutta ehkä sitä löytyy, kun kytkee noparin tietokoneeseen. Lämpöongelmia ei tänään esiintynyt lainkaan. Nopari oli suorastaa kylmä koleassa sateessa. Autona Schumacher Cat SX.

Se mikä jäi ihmetyttämään on noparin cut-off. Millä tavalla nopari ilmoittaa cut-offista? Meneekö kerrasta poikki, vai miten. Ehkä 7-8 minuutin ajon jälkeen nopari (tai näin ainakin luulen) alkoi rajoittamaan tehoja, välillä pääsi taas täydellä teholla ajamaan ja sitten taas antoi vain puolikaasun verran vauhtia. Vaihdoin akun ja taas mentiin täysillä 7-8 minuuttia. Tästä päättelin, että olisiko tämä ilmiö noparin cut-off. Akkuina oli 4000mAh 25C Kiina-lipot. Kotona jännitteen mittaus näytti ajon jälkeen 3,8V ja akkuun meni 2700mAh. Eli aika paljon kapasiteettia jäi vielä käyttämättä. Täytyy illalla tutkia onko cut-off säädettävissä USB-linkin kautta.

Tomi

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #16 : 27.05.10 - klo: 12.34 »
Jarnolla oli kokemuksia noista setupeista, jospa ehtisi vielä tänne laittamaan hyvät avaussetupit...
?

Erityisesti kiinnostaa tuo Timing advance. Ei kokemuksia oikein mitä tuolla säädöllä haetaan ja miten oikea arvo suurinpiirtein löytyy. Miten välitykset suhtautuu tuohon kun käsittääkseni tuo Timing muuttaa välityksiä "sähköisesti" eli ennakkoa koneeseen --> kierroksia lisää --> lisää vauhtia. Mutta toimiikos sitten tuo timing ihan alusta asti vai toimiiko kierroksista riippuvaisena? Arvelin lähteä nolla-arvosta liikkeelle, kun ei kokemusta ja testiäkään ei ole päässyt ajamaan kun posti möhli homman ja säädin tuli tänä aamuna vasta postikonttoriin noudettavaksi. USB-Johto kyllä tuli jo kirjeessä heti tiistaina  :laugh:

Kertokaapas mitä eroa on Neutral brakella ja Initial brakella?

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #17 : 27.05.10 - klo: 12.39 »
Kertokaapas mitä eroa on Neutral brakella ja Initial brakella?

Neutral brake tarkoittaa automaattijarrua, eli kun liipasin on nolla/neutraali asennossa. Initial brake taasen on liipaimisen "työnnettävä" jarru.
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #18 : 27.05.10 - klo: 13.20 »
Joo tosiaan niinhän se olikin, eli Initial Brake on arvo jolla jarrutus alkaa.
Jarrutusvoima-alueen saa säädettyä esim. 20%-80% (Inital Brake 20%, Brake force 80%)
Olihan sellainen GM:ssäkin vaan eipä sitä kaikkea muista  :grin:

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #19 : 03.06.10 - klo: 08.43 »
Olen tosiaan ajanut touring-modia tuolla säätimellä nyt jo maaliskuusta asti. Tempcut ongelmien kanssa ennen tuota usb-linkkiä tuli painittua monella eri tavalla, laitoin jäähdytyssiilen + puhaltimen, pelkän siilen ja välillä kokeilin ilman näitä. Tämä ei kuitenkaan poistanut ongelmaa, vaan 3min 30sek - 4,30sek aikana tuo pätkäseminen tuli lämmön takia, ajettiin sisäradalla tai n. 15c kelillä ulkoradalla. Vaihdoin Laukaan sisäkisassa Lipotech 4.5T -> Lipotech 5.5T lämpöongelmien takia, ja se poisti ongelman tempcutin osalta. Nyt kun on USB-link, on helppoa säätää tempcut OFF asentoon. 60c taitaa olla aika lähelle se lämpö, jossa tehtaan temp-cut tulee vastaan, ainakin säätimen ulkokuoresta mitattuna. Nyt Kuusankoskella ja Laukaan ulkoradalla ilman tempcuttia ajaneena, on lämmöt pyörinyt n. 75 - 85 asteen paikkeilla, vaikka välillä olisikin ajanut 5,5 - 6min.

Usb-linkillä olen nyt säätänyt säätimen kaasukäyrän lineaariseksi kuten Bridge, ja ottanut ennakonsäädöt pois päältä. Huomattavaa eroa en huomannut, vaikka testasin nämä ääripäät näistä ennakoista, mutta ehkä se vähensi sitä turhaa lämpenemistä. Säädin on miellyttävä ajaa, näin "vanhanajan" hiilikoneilla ajaneena niin tuntuma on hyvin samanlainen, tältä osin Dualsky on onnistunut hyvin! Ehkä tulevaisuuteen olisi mukava saada vähän lisää noita säätö mahdollisuuksia, kuten tuo temp-cut 60 / 80 / 90 asteen säädöt, tuo on / off on vähän raju, jos erehtyy ajamaan tuon 6min tuollaisella 4,5T koneella, on lämmöt aika rouheat  :cool:

Kuitenkin suosittelen tuota siilen+tuulettimen laittamista tuolle säätimelle, vaikka olisikin tempcut off-asennossa niinkuin minulla. Onhan tuossa kuitenkin kätevästi se tuulettimen pistoke jo valmiina. Kaikenkaikkiaan hyvin kelpo säädin touring-luokkiin, modinkin osalta. Se, että miten tuolla saa sen maksimaalisen "punchin", olisi kiva tietää vaikka tehtaan kavereiden mietteet miten nuo namiskat säädettäisi heidän mielestä.
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #20 : 06.06.10 - klo: 22.30 »
Minua on vaivannut säätimen lipo cut-off. Tai näin ainakin luulin. Säädin on katkonnut virransyöttöä noin 7-8 minuutin ajon jälkeen. Ajattelin, että se on säätimen cut-off. 4000mAh akkuun on ajon jälkeen mennyt vain reilut 2000mAh. Aluksi luulin, että Kiina-lipo kyykkää huonouttaan jännitteen laskettua. Tänään kuitenkin kokeilin ajoa ilman temp cuttia ja kappas, ajoaikaa tulikin reilut 15min ja akkuun meni ajon jälkeen n. 3500mAh. Autona Schumacher Cat SX. Säädin oli 15 asteen ulkoilmassa korkeintaan käden lämpöinen. Tehtaan temp cut lämpötila vaikuttaisi siis olevan aivan liian matala, kuten ketjussa on jo todettu.

Säätimella on nyt ajettu reilut 15 akullista, eikä mitään muuta huomioitavaa ole ilmennyt. Toistaiseksi mainio säädin!

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #21 : 07.06.10 - klo: 09.21 »
Autona Schumacher Cat SX. Säädin oli 15 asteen ulkoilmassa korkeintaan käden lämpöinen. Tehtaan temp cut lämpötila vaikuttaisi siis olevan aivan liian matala, kuten ketjussa on jo todettu.


Säädin on oikeasti lämmin, kun 6-7 minuuttia olen ajanut touringilla 4.5T koneella. Itsellä on säätimen päälle lämpöteipillä kiinnitetty LRP siili ja CS:n tuuletin.

Kun säätimen lämpö kuoresta (pohjassa kovemmat lämmöt kuin säätimen päällä) mitattuna on siellä 70 astetta, on se käsituntumalla aivan yhtä kuuma kuin 80 asteinen moottori. Eli jos sinun säädin on kädenlämpöinen, ei huolta ole hajoamisesta. Tietenkin kesto- ja turvasyistä tuo tempcut olisi hyvä olla olemassa, jos moottorissa / autossa ilmenee vikaa joka sitten lämmittää vielä normaalia enemmän.
Matti on tästä asiasta varmaankin jo laittantu tehtaalle tietoa, että tuota tehtaan tempcut rajaa voisi nostaa, joten tätä voimme odotella sitten uusien softien myötä. Tietenkin jos ajaa treeneissä tietoisesti vain 5-6 minuutia kerrallaan, niin silloin tempcutilla / lipo-cutilla ei niinkään virkaa ole koska lämmöt ei pääse nousemaan niin korkealle kuin esim. 10-15min setin aikana.
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #22 : 07.06.10 - klo: 19.52 »
Tänään sain vähän tarkempaa tietoa lämmöistä, kun oli kuski paikalla lämpömittarin kanssa. Ajoin kaksi akkua yhteen kyytiin, n. 30 min, ja lopussa mitattiin moottorista ja säätimesta vajaat 60 astetta. Säätimen pohjan ja kannen välillä ei ollut merkittävää eroa. Ulkolämpötila oli muistaakseni 15-16 asteen hujakoilla. Tämä lienee vielä ok?

Kunnon kesähelteellä saa varmasti jo tarkkailla lämpöjä huolellisemmin.

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #23 : 07.06.10 - klo: 20.16 »
Tänään sain vähän tarkempaa tietoa lämmöistä, kun oli kuski paikalla lämpömittarin kanssa. Ajoin kaksi akkua yhteen kyytiin, n. 30 min, ja lopussa mitattiin moottorista ja säätimesta vajaat 60 astetta.

Hyvin normaalit lämmöt on nuo ~60 asteen tietämillä. Mikäli kovasti yli 75 lähdetään nousemaan, alkaa olemaan syytä huomioida asia - jäähdytystä paremmaksi.
Tietenkin tuo 30min putkeen ajamista on muutenkin vähän kyseenalaista jo kaikille laitteille, vaikka en tiedäkkään kuin kovalle rasitukselle nelkussa kamat joutuu, mutta pitäisin akullisten välissä vaikka 10-15min taukoa, vaikkei lämmöt ei olisikaan korkeat.
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #24 : 06.10.10 - klo: 23.31 »
Täällä kanssa Dualsky-säädin. Itse suunittelin sitä Stanuturistiin, edelyttäen että arvon raati hyväksyy tuon säätimen stanuautoon. Vielä en ole päässyt testaamaan kunnolla mutta säätövalikot ovat ainakin helpot ja selkeät. Jos stanuluokkaan ei hyväksytä kyseistä säädintä tulee säädin takatuuppariin. Nuita eri softia jo odotellaan kovasti
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Mikkos

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #25 : 09.10.10 - klo: 20.22 »
Osaisko kukaan tehdä pientä ohjetta tuolle dualsky usb link ohjelmalle. Mitä nuo kaikki säätö mahdollisuudet ovat ja mihin ne vaikuttavat,

Poissa Mikkos

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #26 : 10.10.10 - klo: 21.45 »
Avatkaas nyt tietäjät hieman sitä tiedon arkkuanne.
AutoCell, NeutralBrake, InitialBrake on jo selvillä mutta mitä Brake, RevenceForce, NeutralRange tarkoittavat?
« Viimeksi muokattu: 10.10.10 - klo: 22.34 kirjoittanut Mikkos »

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #27 : 11.10.10 - klo: 00.26 »
Pikaisesti kerrottuna kaikki samaan rahaan.

Autocell = Säädin päättelee käytettävän akun kennojen määrän ja suojaa ylipurkautumiselta
Huom. tällä säädöllä määritellään akkutyyppi, tai suoraan katkaisujännite.

Neutral brake = Neutraali jarru. Eli voit määrittää paljonko moottori jarruttaa kaasun ollessa neutraali asennossa, eli ns. moottorijarru. huom custom-asetus ei toimi orkkis firmwarella ja päivitystä odotellaan.

Brake = Maksimi jarrutusvoima kun painetaan "liinat kiinni". Jos jarruttaessa pyörät lukkiutuu liian herkästi niin tätä voi pienentää.

Initial brake = minimi jarrutusvoima kun säädin saa jarrutus signaalia. Huom. Kuitenkin aina vähintään yhtä paljon kuin Neutral Brake.

Eli (Edit-->)Initial brakella ja brakella määritellään jarrutus voima alue, esim. 20%-75%, ja tuo alue siis toimii lineaarisesti koko liipasimen jarrualueella.

Neutral range = Kaasun kuollut alue. Eli kuinka suuri alue kaasuliipasimessa on liikettä ilman että säädin menee kaasulle tai jarrulle. Hyvä Säätö esim jos ajaa halpis kideradiolla ja singnaali "huojuu".

Reverse forse = maksimi peruutus voima mutta ei käytössä tällä säätimellä koska säätimessä ei pakkia.

Huom. Muista säätimen kalibrointi, ja myös sen jälkeen kun olet tehnyt säätöjä PC-linkillä!
« Viimeksi muokattu: 11.10.10 - klo: 12.59 kirjoittanut mvar »

Poissa Mikkos

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #28 : 11.10.10 - klo: 12.10 »
Kiitos. Noilla ohjeilla pääsee jo pitkälle.    :azn:

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« Vastaus #29 : 11.10.10 - klo: 12.57 »
Pikku virhe yöllä kirjottaessa oli, tuo siis korjattu...
Eli Initial brakella ja brakella määritellään jarrutus voima alue, esim. 20%-75%...