Kirjoittaja Aihe: TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004  (Luettu 18358 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« : 28.10.03 - klo: 15.33 »
Tiedoksi ensi vuoden sääntömuutoksia, koskien TJ/TS–10 luokkia !

Luokissa TS-10 ja Tj-10 käytetään EFRA:n mukaisia kori- ja akkuluokituksia 1.1.2004 lähtien. EFRA siirtyy vuoden 2004 luokituksiin 1.4.2004. Suomessa nämä luokitukset otetaan TS-10 luokan osalta käyttöön 1.5.2004. Tj-10 ajaa koko vuoden vanhalla luokituksella.


EFRA 2003 hyväksytyt korit TJ/TS-10      

-> http://www.efra.se/el_tc_bodies.pdf

2003-07-20    EFRA Touring Car Bodyshells List

All Touring car bodies shall be accurate 1/10th scale representations of full size touring cars. 2 and 4 door versions, as raced in International 2Lt Touring Series, are allowed. No GT or sports car bodies allowed.

The listed bodyshells have been approved for use in EFRA Touring Car Events and must run to the 115mm minimum roof height. The list will be updated for any new bodyshells that meet the above criteria.

Andy's #3300: Dodge Stratus

GM #93430: Alfa Romeo156 #93422: Dodge Stratus

Hot Bodies
#10709: Alfa Romeo 156
#10707: Audi A4
#10715: Dodge Stratus

HPI #7411: Alfa Romeo 156 #7093: Audi A4 #7316: Dodge Stratus #7356: Ford Mondeo #7407: Honda Accord ( 98 )

Losi Dodge Stratus Honda Accord

Protoform #1419: Alfa Romeo 156 #1436: BMW 3-Series #1427: Dodge Stratus #1420: Ford Mondeo #1421: Honda Accord #1416: Nissan Primera #1429: Vauxhall Vectra #1413: Volvo S40

Yokomo #ZR-YSB: Dodge Stratus Type A #ZR-TAB: Toyota Altezza
#ZR-TCB: Toyota Chaser


EFRA 2003 hyväksytyt akut TJ/TS-10

-> http://www.efra.se/news/download/2003_1_EFRABatteryList.PDF

Rechargeable Batteries

The following rechargeable batteries will be eligible for use in EFRA events from 1st April 2003.

Manufacturer - Type / Range – Description - Date of Approval

Gold Peak GP330SCHR Orange/Purple/Green Heatshrink with ‘3300’ in Green/Yellow. ‘GP NiMH’ in Black. Made in China. 31.12.02

Gold Peak GP330SCHC Orange/Green Heatshrink with ‘3300’ in Orange/White and ‘GP NiMH’ in Black. Made in China. 31.12.02

Powers International R3300 Blue Heatshrink with ‘Powers’ in White, ‘R’ in Red, ‘3300’ in Yellow. ‘3300 mAh 1.2V NiMH’ in White. Made in China. 31.12.02

Sanyo RC3300HV Black Heatshrink with ‘Sanyo’ & ‘3300’ in White. ‘High Capacity NiMH’ in Orange.
Made in Japan. 31.12.02

Yokomo Z3300HVR Blue Heatshrink with ‘Yokomo’ in Black, ‘3300’ in Silver, ‘ZAP-2’ in Red. 1.2V
3300mAh. Made in China. 31.12.02

Gold Peak GP300SCHR Green/Yellow/Orange Heatshrink with ‘3000’ in Orange/White and ‘GP NiMH’
in Black. Made in China. 31.12.02

Panasonic HHR300SCU Gold Heatshrink with ‘3000’ in Orange/Red, ‘Panasonic’ in White, ‘Ultra Metal’ in Black, ‘High Voltage Ni-MH’ in Yellow. 31.12.01

Sanyo RC3000HV Blue/Green Heatshrink with ‘3000’ in Yellow. High voltage, High Capacity. Made
in Japan. 31.12.01

Panasonic HHR300SCP Blue Heatshrink with ‘NiMH’ in White and ‘3000’ in Orange. Made in Japan.
31.12.00

Panasonic HHR300SCZ Grey Heatshrink with 'NiMH' in White, '3000' in Orange and ‘Stock Metal Hydride’ in Blue. Made in Japan. 31.12.00

Powers Max 3000 Red Heatshrink with ‘Powers’ in White, ‘Max’ in Blue and ‘3000’ in Gold. 31.12.00

Powers GT-3000 R Blue Heatshrink with ‘Powers’ in White, ‘GT’ in Black and ‘3000’ in Yellow. Made in China. 31.12.00

Sanyo RC2000 NiCd. Silver/Grey Heatshrink with ‘2000’ in Orange, or Brown/Silver Heatshrink with ‘2000’ in Black, or Green/White Heatshrink with ‘2000’ in Yellow. 31.12.00

Sanyo RC2400 NiCd.White/Yellow/Red/Purple Heatshrink with ‘2400’ in Yellow. 31.12.00

Sanyo RC3000 Yellow/Green Heatshrink with ‘3000’ in Yellow.
31.12.00

N.B. No new types of rechargeable battery will be homologated after 31 st December each year, e.g. a new type of rechargeable battery goes on sale in August 2003. Subject to the battery meeting the requirements, then it will appear on the homologation list published on 1st January 2004 and will be eligible for use in EFRA sanctioned events from 1st April 2004.
All of the cells on the above list will be allowed at the 1/12th European Championships to be held at
Montbrison in France from 7th to 9th March 2003.



Oli myös juttua, että jos niitä vanhoja vanhoja akkuja löytynee, niin tulemme kyllä nekin sallimaan....



Virallinen tiedote asiasta on jo lähtenyt....
-> http://www.akk-motorsport.fi

ja tuolta viralliselta webbisaitilta sen voi myös lukea

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #1 : 28.10.03 - klo: 17.39 »
Tarkoittaako, että ensi vuoden alusta NiCd 1700/2000/2400 -akut eivät ole sallittuja? Ei voi olla niin.

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #2 : 28.10.03 - klo: 17.42 »
Katsotaan ne linkit VesaK! Kyllä Sanyon 2000 ja 2400 akut ovat vielä kuranttia kamaa, mutta 1700 puuttuu jo listasta.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #3 : 28.10.03 - klo: 17.44 »
Ei olekkaan aivan niin. Jos katsot tuota linkkiä EFRAN sivuille, niin sekä 2000, että 2400 kennot on sallittuja. Tumpilta oli vain jäänyt tuosta tekstiosasta ne puuttumaan. Korjaus kuulemma tulossa.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #4 : 28.10.03 - klo: 17.48 »
Jesse näköjään kerkis ensin. :)

Koriasioihin tuolla on kuitenkin huomattavaa vaikutusta. Vähintäänkin talvikauden ajan kiellettyjen korien listalle joutuvat kisoissa nähdyistä koreista ainakin seuraavat:
- Protoform Stratus 2.0
- Protoform Alfa 2.0
- Protoform Nissan Altima

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #5 : 28.10.03 - klo: 18.01 »
Lisäksi Yokomon kolmesta Stratuksesta vain yksi on listalla, eikä uutta suosittua Chevroninmodelsin koria ole myöskään mainittu. Onneksi en vielä ehtinyt ostaa uusia koreja!...

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #6 : 28.10.03 - klo: 18.13 »
Lainaus käyttäjältä: "JesseT"
Onneksi en vielä ehtinyt ostaa uusia koreja!...

Tekisi mieli mainita jotakin tiedottamisesta, mutta ymmärrettävästi jätän mainitsematta.
Koskahan muuten virallinen tieto tulee, koska täältähän ei kenenkään voi odottaa poimivan tietoja. Toivottavasti kuitenkin ennen kuin säännöt astuvat voimaan  :wink:

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #7 : 28.10.03 - klo: 18.49 »
Suomessa nämä luokitukset otetaan TS-10 luokan osalta käyttöön 1.5.2004. Tj-10 ajaa koko vuoden vanhalla luokituksella.

Edit: 21.11-03

Suomessa 2004 luokitukset tulevat voimaan:
TS 10   1.5.2004  ja
TJ  10    1.1.2005
näihin päivämääriin asti voimassa 2003 luokitukset!

Näin sen nyt ymmärrän!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #8 : 28.10.03 - klo: 18.57 »
Ou nou. Itse tulkitsen siten, että kaikkia koskevat 1.1.2004 alkaen ne säännöt, jotka Tumppi on ylös kopioinut.

Uusiin vuoden 2004 sääntöihin, kun ne on aikanaan julkaistu, TS-luokka siirtyy 1.5.2004. Tällä hetkellä niitä ei vielä ole. Lienevät kuitenkin ainoastaan lisäyksiä tämän hetken sääntöihin korien ja akkujen osalta.

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #9 : 28.10.03 - klo: 20.08 »
Joo kyllä asia on niin, että ko. luokitus astuu voimaan 1.1.2004 ja TJ luokkaa koskien käytetään koko 2004 vuosi siis EFRAn 2003 luokituksia ja TS osalta tämä listaa muuttuu meillä 1.5.2004.

Paikalla Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #10 : 28.10.03 - klo: 20.14 »
Mikä on kone/kori sääntö C-12 luokassa ensi vuonna?

Toivottavasti ainakaan korisääntö ei noudata EFRA:n vastaavaa.... :(
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #11 : 28.10.03 - klo: 20.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Mikä on kone/kori sääntö C-12 luokassa ensi vuonna?

Toivottavasti ainakaan korisääntö ei noudata EFRA:n vastaavaa.... :(


tulihan niihinkin muutoksia.....

Paikalla Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #12 : 28.10.03 - klo: 20.25 »
Eli 12 lankaset on koneina? Hyvä niin.

Onko matto-SM (C-12) sarja mahdollinen, jos kisajärjestäjiä olisi 3-4?
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #13 : 28.10.03 - klo: 20.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Eli 12 lankaset on koneina? Hyvä niin.

Onko matto-SM (C-12) sarja mahdollinen, jos kisajärjestäjiä olisi 3-4?


eipä tuohon matto-SM sarjan järjestämiseen ehkä ole enää mahdollisuuksia.... en ole varma, tiedän ensi lauantain jälkeen enemmän.... ehkä jos niin samat viikonloput kuin TJ/TS ?? selvittelen...

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #14 : 28.10.03 - klo: 20.41 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "JesseT"
Onneksi en vielä ehtinyt ostaa uusia koreja!...

Tekisi mieli mainita jotakin tiedottamisesta, mutta ymmärrettävästi jätän mainitsematta.
Koskahan muuten virallinen tieto tulee, koska täältähän ei kenenkään voi odottaa poimivan tietoja. Toivottavasti kuitenkin ennen kuin säännöt astuvat voimaan  :wink:



Homma pelaa niin, että LR tekee esitykset ja AKK:n hallitus päättää. Kun päätökset on olemassa niistä tiedotetaan, ensin jopa "viidakkorummuin" ja sitten  odotellaan virallista tiedotetta, joka siis tulee 31.10.2003. En ole saanut tietoa, onko hallitus ko. asioita päättänyt hyväksyä vai ei ? Oletan että se on ne hyväksytysti päättänyt, koska sen virallisilla webbisivuilla asia on näin kerrottu.

Paikalla Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #15 : 28.10.03 - klo: 20.41 »
Tai toisaalta... kisojen määrä kasvaisi aika suureksi... Ehkä kerta SM on parempi C-12 luokassa.... :)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #16 : 28.10.03 - klo: 23.12 »
Onkos niin että GP3300 SP2 kennot on laittomia? Nehän on hieman erivärisiä...

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
http://www.akk-motorsport.fi/3333.html
« Vastaus #17 : 29.10.03 - klo: 00.10 »
Ote AKK-tiedotteesta:
"Muutos sääntökirjan kohtaan3.3.3.... ilmoittauduttaessa kilpailuun on ilmoitettava vähintään neljä 3.3.2. kohdan mukaista taajuutta..."

Onko kyseessä virhe?
Haluaisin perusteluja tähän asiaan, hyvin (?) on pärjätty kolmellakin.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #18 : 29.10.03 - klo: 11.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
Onkos niin että GP3300 SP2 kennot on laittomia? Nehän on hieman erivärisiä...
Entä Reedy X-cell?

Poissa Juho

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • www.rc10.com
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #19 : 29.10.03 - klo: 12.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
Onkos niin että GP3300 SP2 kennot on laittomia? Nehän on hieman erivärisiä...
Entä Reedy X-cell?


Reedyn akut on yokomon sukissa, eli noi siniset yokomon zap-2:t.
Associated/Reedy/Sanwa/Pro-Line/Protoform/V-Dezing/RC-Trim

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Re: http://www.akk-motorsport.fi/3333.html
« Vastaus #20 : 02.11.03 - klo: 16.50 »
Lainaus käyttäjältä: "APK"
Ote AKK-tiedotteesta:
"Muutos sääntökirjan kohtaan3.3.3.... ilmoittauduttaessa kilpailuun on ilmoitettava vähintään neljä 3.3.2. kohdan mukaista taajuutta..."

Onko kyseessä virhe?
Haluaisin perusteluja tähän asiaan, hyvin (?) on pärjätty kolmellakin.

Kysymys ei ole ihan aiheeton, ja kyllä siihen voisi odottaa vastattavan.

Kun SM/NM-sarjaan osallistuvat 100-120 kilpailijaa joutuu hankkimaan itselleen yhden kiteen lisää, niin siinä pyörähtää jo muutama eurokin: 100x30=3000.

Pahimmillaan jokunen saattaa jättää osallistumatta sen vuoksi, että ei ole tullut hommattua neljättä kidettä.

Nimim. Suosittelen lämpimästi kiteetöntä radiota

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #21 : 02.11.03 - klo: 21.04 »
Ja esitämpä samaan syssyyn toisen kysymyksen: Mitkä ovat TP-10 luokan kori määritykset, samat kun sähkössä?
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa TJ

  • Jäsen
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #22 : 02.11.03 - klo: 21.18 »
Lainaus käyttäjältä: "teemu12"
Ja esitämpä samaan syssyyn toisen kysymyksen: Mitkä ovat TP-10 luokan kori määritykset, samat kun sähkössä?

EFRA ei toistaiseksi ole homologisoinut koreja joten ne ovat täysin mielivaltaiset
Xray / Serpent / Orion / Nosram / Hudy

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #23 : 02.11.03 - klo: 23.18 »
Eipä nykyäänkään tuota kolmea kideparia ole vaadittu kisoissa, saatika sitten tulevaisuudessa neljää. Käsittämätön sääntö kuitenkin, jota varmastikaan ei tulla noudattamaan käytännössä.
Tuo stanuluokkien tuleminen yhden kauden perässä esim. akkujen suhteen on ihan tervettä.

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Re: http://www.akk-motorsport.fi/3333.html
« Vastaus #24 : 03.11.03 - klo: 00.21 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "APK"
Ote AKK-tiedotteesta:
"Muutos sääntökirjan kohtaan3.3.3.... ilmoittauduttaessa kilpailuun on ilmoitettava vähintään neljä 3.3.2. kohdan mukaista taajuutta..."

Onko kyseessä virhe?
Haluaisin perusteluja tähän asiaan, hyvin (?) on pärjätty kolmellakin.

Kysymys ei ole ihan aiheeton, ja kyllä siihen voisi odottaa vastattavan.

Kun SM/NM-sarjaan osallistuvat 100-120 kilpailijaa joutuu hankkimaan itselleen yhden kiteen lisää, niin siinä pyörähtää jo muutama eurokin: 100x30=3000.

Pahimmillaan jokunen saattaa jättää osallistumatta sen vuoksi, että ei ole tullut hommattua neljättä kidettä.

Nimim. Suosittelen lämpimästi kiteetöntä radiota


Itse asiassa sain ½ päivän sisällä vastauksen, lajiryhmän jäseneltä puhelimitse. Viimeksi tänään keskustelin asiasta enemmänkin.

Kyseessä ei ole virhe, vaan 4 kidettä tulee olla jatkossa, ja niiden pitää olla lailliset (=pienoisautoiluun sallitulla kanavavälillä).
Miksi 4? No siksi että kun kanavaväli pienenee-->kiteiden määrä pienenee-->samojen kiteiden määrä kasvaa= tarvitaan lisää kiteitä/kuljettaja jotta erät saadaan aikaan.

Vaikea se itsekin oli ymmärtää aluksi, lähinnä rahallisen kantin takia.
Tähän voi joku korjata/lisätä jos jotain meni väärin tai on siis sitä lisättävää...
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #25 : 04.11.03 - klo: 20.45 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Mikä on kone/kori sääntö C-12 luokassa ensi vuonna?

Toivottavasti ainakaan korisääntö ei noudata EFRA:n vastaavaa.... :(


tulihan niihinkin muutoksia.....




Ups... eli C-12 luokassa on ensi vuonna myös EFRAn koriluokitukset käytössä sekä ei käämirajoitusta.

alla EFRAn uudet asiat koskien C-12 luokkaa....

C-12: hajuttomat pitoaineet (CorallyTC2, LRP Tracktion, Orion Foam TQ + muut mahd. Section Chairmanin hyväks.), "Spec Motor" 6-kennon lisäluokkaan, LMP (LeMansProto) korit hyväksytään, minimipainot personal trans kanssa 812g/4-cell ja 906g/6-cell.

Poissa sillu

  • Jäsen
    • Profiili
Re: http://www.akk-motorsport.fi/3333.html
« Vastaus #26 : 05.11.03 - klo: 23.22 »
Lainaus käyttäjältä: "APK"

Kyseessä ei ole virhe, vaan 4 kidettä tulee olla jatkossa, ja niiden pitää olla lailliset (=pienoisautoiluun sallitulla kanavavälillä).
Miksi 4? No siksi että kun kanavaväli pienenee-->kiteiden määrä pienenee-->samojen kiteiden määrä kasvaa= tarvitaan lisää kiteitä/kuljettaja jotta erät saadaan aikaan.


Tulen ajamaan ensi kaudella kolmella kiteellä ja taajuuksilla 27.xxx.
Koska mulla on radion valmistajalta mustaa valkoisella asiasta ja Viestintäviraston suullinen hyväksyminen (useita puheluita asiaan liittyen) ko. radion ja kiteiden käyttöön (liittyen aikanaan siihen CE-tarrapelleilyyn), katson että mulla on täysin laillinen radio ja taajuudet käytössä.

Jos se ei AKK:lle kelpaa, niin olkoon sitten; menetitte taas yhden kisakuskin. En henkilökohtaisella tasolla voi mitenkään hyväksyä sitä että Viestintävirastolle asia on ok, mutta AKK:lle ei. Maalaisjärjellä kuvittelisi että AKK toimii radioiden suhteen Viestintäviraston ohjeiden mukaan. Mutta ei ilmeisesti..

Joo, tulipa taas vuodatettua, sori  :wink:
---
OULU RC RACING | C-12 | Corally | V-Dezign

Paikalla Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #27 : 05.11.03 - klo: 23.30 »
Sillu:

Hokasit nyt väärin.....

Ei ollu kyse radioiden laillisuudesta, vaan kiteiden laillisuudesta, ja että kanavavälin täytyy olla tietty. Siksi mm. "laittomia kiteitä" eli tiheämmällä kanavavälillä olevia kiteitä ei hyväksytä.

Eikä tästäkään oikeestaan ollu kyse, vaan.... :)

Siitä että jokaisella tulee olla 4 kidettä ilmoittautumisessa, jotta erälistojen tekeminen helpottuu, koska taajuuksia on siis käytössä vähemmän  "laittomien" poistuttua käytöstä....

Sulla on lailliset kiteet, tiedän...... ;)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Re: http://www.akk-motorsport.fi/3333.html
« Vastaus #28 : 06.11.03 - klo: 11.45 »
Lainaus käyttäjältä: "sillu"
Tulen ajamaan ensi kaudella kolmella kiteellä...
Tuskin tulet.

Minkä takia sinun ei pitäisi hommata neljättä kidettä, jos kaikkien muiden se pitää hommata? Säännöt on kaikille samat. Reilu peli.

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #29 : 06.11.03 - klo: 20.10 »
No ei ole ennen kolmeakaan kidettä omistettu ja hyvin on pärjätty. Eiköhän se ole käytännössä lähinnä kilpailunjärjestäjien asia päättää tämmöisistä viime kädessä.