Kirjoittaja Aihe: TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004  (Luettu 18371 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #30 : 06.11.03 - klo: 20.28 »
Pärjätty on varmasti, mutta ei hyvin ... ainakaan kilpailun järjestäjän kannalta. Ja jos oikein ruvetaan saivartelemaan, niin kilpailijat jotka eivät hanki neljättä kidettä saavat epäreilun kilpailuedun koska voivat käyttää kiteen hankintaan kuluvat taloudelliset resurssit johonkin kaluston suorituskykyä parantavaan kohteeseen tai toimintaan, kuten esim. testirenkaisiin. ;)

Mielestäni on hyvin typerää tehdä sellaisia sääntöjä, joita ei ole tarkoitus noudattaa. Jos säännön ideana oli se, että edes jotkut kisaajat hommaavat neljännen kiteen niin tämä on mielestäni huono homma.

Kukaan järjestäjä tuskin viitsii tässä maassa hylätä ilmoittautumisia puutteellisten kiteiden vuoksi. Käytäntö tullee kuitenkin olemaan seuraava (ainakin meidän kisoissa). Kuskit jaetaan eriin katsomatta kiteitä, jos kiteet eivät sovi, niin sellaisille kuljettajille, jotka eivät ole neljää laillista kidettä ilmoittaneet määrää järjestäjä kiteen. Jos määrättyä kidettä ei löydy, ei radalle ole asiaa.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #31 : 06.11.03 - klo: 21.01 »
Joo, itse en henkilökohtaisesti pidä tuota kide asiaa ongelmana koska olen omistanut 4 kideparia jo useamman vuoden. Yhtä käyttänyt enimmäkseen treeni käytössä ja loppuja kisoissa.

Edit: hups, se treeni kide onkin ns. yli kide... eli kaupan kautta :oops:
Sponsored by own wallet

Poissa Toke

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #32 : 07.11.03 - klo: 12.30 »
Mitkäs kiteet nyt sitten on sallittuja. Muistan että jokin lista olisi joskus julkaistu, mutta on tainnut kadota netin syövereihin.

Mikähän on syy korisäännön tiukentamiseen... Ennestään aika tarkasti sallitut korit rajannut sääntö on nyt sitten reilusti tarkempi, mutta miksiköhän. Pitääkö jotkut koria niin merkittävänä säätökohteena että hankkivat niitä useamman.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #33 : 07.11.03 - klo: 16.18 »
Sallittuja taajuuksia ei ole muutettu, mutta säännöksiä on vain alettu noudattaa. Lista löytyy sääntökirjasta ja myöskin sääntökirjan nettiversiosta.

http://www.akk-motorsport.fi/saannot/Pienois.htm

Kohta 3.3.2

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #34 : 08.11.03 - klo: 11.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"

Kukaan järjestäjä tuskin viitsii tässä maassa hylätä ilmoittautumisia puutteellisten kiteiden vuoksi. Käytäntö tullee kuitenkin olemaan seuraava (ainakin meidän kisoissa). Kuskit jaetaan eriin katsomatta kiteitä, jos kiteet eivät sovi, niin sellaisille kuljettajille, jotka eivät ole neljää laillista kidettä ilmoittaneet määrää järjestäjä kiteen. Jos määrättyä kidettä ei löydy, ei radalle ole asiaa.

... taikka alkueräpaikka automaattisesti viimeisestä honkkelierästä, jos taajuudet sopivat. Finaalieräpaikka tulosten perusteella vain, jos taajuudet sopivat. Muuten siitäerästä Ö-suunnassa, josta taajuuspaikka löytyy. Kantapääkasvatusta siis  :mrgreen:

En ole milloinkaan erälistoja tehnyt, ja olen väärä heppu arvioimaan 4. kiteen merkityksellisyyttä. Mutta silti tuntuu, että tähdellisempiäkin sääntömuutosaiheita löytyisi.

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #35 : 09.11.03 - klo: 15.12 »
Lainaus käyttäjältä: "TJ"
EFRA ei toistaiseksi ole homologisoinut koreja joten ne ovat täysin mielivaltaiset



Elikä periaattessa saa ajaa millä tahans mittoihin sopivalla korilla?
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa sillu

  • Jäsen
    • Profiili
Re: http://www.akk-motorsport.fi/3333.html
« Vastaus #36 : 09.11.03 - klo: 22.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Lainaus käyttäjältä: "sillu"
Tulen ajamaan ensi kaudella kolmella kiteellä...
Tuskin tulet.

Minkä takia sinun ei pitäisi hommata neljättä kidettä, jos kaikkien muiden se pitää hommata? Säännöt on kaikille samat. Reilu peli.


Tulen. Koska tuo on mun mielestä liiottelua että neljät kiteet pitää olla. Enpä muista kisoja ettei kolmella olis pärjätty.

Sitäpaitsi A) Ajan 27:oilla. 40:llä voisin neljän kiteen vaatimuksen vielä ymmärtää, mutta 27:oilla ajaa niin vähän kuskeja että jos kaikilla heillä on kolmet kiteet niin riittävät kyllä.

Sitäpaitsi B) Kerro mulle mistä saa ostaa 27FM kiteitä niin voinen -ehkä- harkita yhden parin ostamista.

Sitäpaitsi C) Jos kolme on liian vähän, niin voinhan aina jättää ajamatta.
---
OULU RC RACING | C-12 | Corally | V-Dezign

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Re: http://www.akk-motorsport.fi/3333.html
« Vastaus #37 : 10.11.03 - klo: 11.45 »
Lainaus käyttäjältä: "sillu"
Sitäpaitsi B) Kerro mulle mistä saa ostaa 27FM kiteitä niin voinen -ehkä- harkita yhden parin ostamista.


RC-piste ky
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa tuukka.m

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #38 : 10.11.03 - klo: 12.34 »
Eipä yksi pari kiteitä taida kovin suurta lisää kisa budjettiin tuoda, tosin kyllähän se tuo lisää "taakkaa" aloittelijalle.
...

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Re: http://www.akk-motorsport.fi/3333.html
« Vastaus #39 : 10.11.03 - klo: 13.01 »
Lainaus käyttäjältä: "sillu"
Tulen. Koska tuo on mun mielestä liiottelua että neljät kiteet pitää olla. Enpä muista kisoja ettei kolmella olis pärjätty.

Ei kuullosta hirveän tervehenkiseltä, että jos jonkun mielestä jokin sääntö tuntuu liioitetulta, niin hänen ei sitä tarvitsisi noudattaa.

Sen verran on tullut eriä tehtyä, että monta kertaa ainoana pelastuksena ovat olleet ne kilpailijat, jotka ovat hyvää hyvyyttään ilmoittaneet enemmän kuin minimimäärän kiteitä. Muussa tapauksessa on jouduttu vaihtamaan kavereita hitaampiin eriin kuin he muuten olisivat kuuluneet, mikä ei ole hyvä asia.

Vaikka en ole innoissani siitä, että joudun ostamaan uuden kideparin, niin hyödyt heijastuvat myös takaisin. Nyt on huomattavasti useammin mahdollista tehdä erät siten, ettei peräkkäisissä erissä käytetä samoja kiteitä. Tällöin mm. vapaaharjoitusvuorojen vaihtumiset sujuvat huomattavasti sujuvammin.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Re: http://www.akk-motorsport.fi/3333.html
« Vastaus #40 : 10.11.03 - klo: 13.57 »
Lainaus käyttäjältä: "APK"
Ote AKK-tiedotteesta:
"Muutos sääntökirjan kohtaan3.3.3.... ilmoittauduttaessa kilpailuun on ilmoitettava vähintään neljä 3.3.2. kohdan mukaista taajuutta..."

Onko kyseessä virhe?
Haluaisin perusteluja tähän asiaan, hyvin (?) on pärjätty kolmellakin.


Eihän tuossa vaadita, tarkalleenottaen, yhtään kidettä!
Kunhan vain neljä taajuutta löytyy!

Hankkii vain kiteettömän ohjaimen!   :D     (VesaK. neuvoo.....)
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #41 : 13.11.03 - klo: 13.25 »
Nyt on GP:ltä tullut uusi akku markkinoille, punainen GP3300SP. Eli kyseistä akkua saisi ilmeisesti käyttää vuoden loppuun asti, kosoka EFRA säädökset eivät vielä meitä koske. Sitten koska vuodenvaihteen jälkeen mennään EFRA 2003 listan mukaan niin sitä ei saisi käyttää. 1.5 2004 lähtien sitten TS-10 saisi ottaa sen käyttöön koska se ilmeisesti tulee uudele listalle. Stanussa sitten sama homma vuotta myöhemmin.
Toivottavasti olen oikein tulkinnut. Nyt siis laitetaan uusien sääntöjen idea puntariin. Saa nähdä sitten vuoden päästä, oliko sääntömuutos hyvä, huono, helpottava vai hankaloittava.

Huono puoli on ainakin se, että nyt ei tiedä mitä akkuja pitäisi hankkia. Uusia parempia, joilla ei saa ajaa alkukaudesta vai vanhoja alehintaisia, jotka sitten voi myydä vaikka stanuluokkaan.

Kunhan spekuloin, kun se on niin kivaa...

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #42 : 13.11.03 - klo: 21.21 »
Tuohan alkaa kuulostaa mielenkiintoiselta. Toivotaan nyt sitten kun alkaa olla aika päivittää akkukantaa uudemmaksi, jotta ne alan kauppiaat opastavat meidät oikeiden akkujen lähteelle.

Meinaan vaan että on hyvä tietää ajaako ensikaudella uuden säännön mukaisilla akuilla?

Vaihtoehtohan on ostaa taasen käytettyjä tiimikuskeilta.

Kunhan kommentoin...
Sponsored by own wallet

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #43 : 14.11.03 - klo: 00.48 »
Lainaus käyttäjältä: "JesseT"
Nyt on GP:ltä tullut uusi akku markkinoille, punainen GP3300SP. Eli kyseistä akkua saisi ilmeisesti käyttää vuoden loppuun asti, kosoka EFRA säädökset eivät vielä meitä koske. Sitten koska vuodenvaihteen jälkeen mennään EFRA 2003 listan mukaan niin sitä ei saisi käyttää. 1.5 2004 lähtien sitten TS-10 saisi ottaa sen käyttöön koska se ilmeisesti tulee uudele listalle. Stanussa sitten sama homma vuotta myöhemmin.
Toivottavasti olen oikein tulkinnut. Nyt siis laitetaan uusien sääntöjen idea puntariin. Saa nähdä sitten vuoden päästä, oliko sääntömuutos hyvä, huono, helpottava vai hankaloittava.

Huono puoli on ainakin se, että nyt ei tiedä mitä akkuja pitäisi hankkia. Uusia parempia, joilla ei saa ajaa alkukaudesta vai vanhoja alehintaisia, jotka sitten voi myydä vaikka stanuluokkaan.

Kunhan spekuloin, kun se on niin kivaa...


Tarkoitatko nyt niitä GP-akkuja jotka on muuten samoja kuin vanhat eli niissä on se vihreä raita toisella puolen kennoa mutta keltaista sen vastakkaisella puolella ei ole vaan kenno on muuten punainen. Näitähän on saanut jo viime kesästä asti ja munkin kisa-akut on niitä ja varmaan aika monella muullakin kisakuskilla, joten olisi aika mielenkiintoista jos niillä ei saa ajaa vuodenvaihteen jälkeen. Kalliit 10 kertaa ajetut akut treeniakuiksi?

rcZone juttu viime kesältä...
http://www.rczone.net/modules.php?name=News&file=article&sid=389

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #45 : 14.11.03 - klo: 01.22 »
Ihan samannäkösiä kuin viimekesäiset... H******n kikkailua taas...

Poissa TJ

  • Jäsen
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #46 : 14.11.03 - klo: 08.12 »
Lainaus käyttäjältä: "JesseT"
En tarkoita:
http://www.team-orion.ch/news/images/orion-gp3300sp.jpg

Todennäköisesti menee ihan saman GP speksin alle
Xray / Serpent / Orion / Nosram / Hudy

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #47 : 14.11.03 - klo: 10.24 »
Eli kyseessä onkin ilmeisesti Orionille tehty uusi kutistesukka, kun taas muut valikoijat saavat samaa kennoa vanhassa sukassa. Tämä ei nyt helpota asiaa ollenkaan...
Lukeeko tuossa siis 3300SCHR ollekaan? Ilmeisesti tuota ei kuitenkaan ole listassa?
http://www.efra.se/news/download/2003_1_EFRABatteryList.PDF
Ei ole helppoa näidenkään asioiden tulkinta, kun kennot ja ulkoasu (kutistesukat) vaihtuvat milloin lystää toisistaan riippumatta ja vielä sama kenno hankittuna eri kautta on eri näköinen.
Yleinen kanta on siis se, että kenno on sama kuin ennenkin ja sillä ajetaan, mutta listalla sitä ei ole....  :roll:

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #48 : 14.11.03 - klo: 12.05 »
Noissa on ilmeisesti se ero noihin viime kesäisiin kennoihin se että on tullut tuo pieni SP teksti tuohon. Onko joku nähnyt livenä tuollaista kennoa jossa on SP teksti? Ainakin viime kesän kennoissa on tuo 3300SCHR...

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #49 : 14.11.03 - klo: 12.34 »
Ei voi muuta sanoa, kuin että jo on taas liikaa kuskeja kisoissa, kun pitää alkaa karsimaan laittomien akkujen perusteella....

Eihän vanhemmalla kutistesukalla edes myydä noita kennoja enää!!

Ja muutamat firmat kuten Yokomo ja SMC saavat kennonsa myyntiin vanhalla sukalla mutta sisältönä on uusi kennotyyppi.

Mitä HEL****TIN järkeä tässä nyt taas on, kysyn vaan?!
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #50 : 14.11.03 - klo: 14.32 »
Eikö siellä Batterin Bäässä lue jotain numeroita, mistä voi iän lukea.... Onhan toi vähän sekavaa. Esim Reedy X-cell on kiellettyjen listalla.

Tietty niitähän voi tilata vaikka 5 vuotta wanhoilla sukilla jos haluaa.
Olis kiva ajaa kisaa sukilla joiss lukee 2000 Mah NiCad.
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #51 : 14.11.03 - klo: 18.09 »
Jos ei tuosta myöhemminkään tolkkua saa niin luulen että porukat rupee ajaan mieluummin a-8 ja clubi kisoja eikä kukaan nipota akkuasioista... :roll:

Just my 0,1 €
Sponsored by own wallet

Poissa Toke

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #52 : 14.11.03 - klo: 20.38 »
Sanoisin että sekä akku- että korisäännön noudattaminen tulee olemaan lähinnä kilpailunjärjestäjästä kiinni. Miten voi varmistaa että väki tosiaan ajaa sallituilla kamoilla?

Poissa Juho

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • www.rc10.com
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #53 : 15.11.03 - klo: 12.58 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Esim Reedy X-cell on kiellettyjen listalla.


Miten niin? Reedyn akut on Yokomon Zap-2 sukissa, jotka on kyllä ton listan mukaan sallittu...
Associated/Reedy/Sanwa/Pro-Line/Protoform/V-Dezing/RC-Trim

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #54 : 16.11.03 - klo: 12.04 »
Tätä topiccia seuraillessa ei ole oikein jäänyt hyvää makua.  

Neljäs kidetajuus aiheutti ja aiheuttaa paljon tyytymättömyyttä. Toisaalta myös tyytyväisyyttä. Tämä muutos tipahti jälleen kuin tyhjästä, ja perusteet sille pitäisi kuulla niiltä, jotka ovat sen tehneet. Sellaiset perusteet, jotka huomioivat hyödyt vs. kustannukset: helpommat erälistojen laatimiset vs. 140 kisaajaa x 30€ = 4.200€.

Korikauppiaat ja -maalarit tietävät, että uutta sisäkautta varten hankittuja, mutta nyt laittomiksi luokiteltavia koreja on maassa pilvin pimein. Olen tavannut aktiivikisaajia, jotka ketovat, että koreja on hyllyssä useita, mutta yksikään niistä ei ole laillinen 1.1.2004.

Akkukennojen osalta tilanne on vähintään sekava.

Kaksi viimeksimainittua muutosta ovat suoran EFRA:n säännöistä, eikä niihin siten ole välittömästi mahdollisuutta vaikuttaa. On hyvä, että meidän sääntömme harmonisoidaan EFRA:n mukaisiksi, mutta tällaiset voimaantulot pitäisi ehdottomasti tiedottaa vähän aikaisemmin kuin 2 kuukautta etukäteen. Puoli vuotta on minimi.
Jos tieto on ollut olemassa, kuten joku sanoi, on tiedottaminen siitä epäonnistunut katastrofaalisesti. Kaikille, jotka itse maksavat kalustonsa, kysymys on isosta asiasta.

Tekisi mieli sanoa, mikä on tunnusomaista taitamattomalle päätöksenteolle ja vallankäytölle, mutta en kuitenkaan sano.

Nimim. Turpiin tulee taas, mutta tulkoon.

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #55 : 16.11.03 - klo: 12.36 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Tätä topiccia seuraillessa ei ole oikein jäänyt hyvää makua.  

Neljäs kidetajuus aiheutti ja aiheuttaa paljon tyytymättömyyttä. Toisaalta myös tyytyväisyyttä. Tämä muutos tipahti jälleen kuin tyhjästä, ja perusteet sille pitäisi kuulla niiltä, jotka ovat sen tehneet. Sellaiset perusteet, jotka huomioivat hyödyt vs. kustannukset: helpommat erälistojen laatimiset vs. 140 kisaajaa x 30€ = 4.200€.



Juttu ei ole niinkään tuulesta temmattu, vaan nyt on alettu vihdoin noudattamaan viestintäviraston määräystä pienoisautoiluun tarkoitetun kaistavälin suhteen. Se on vaan määräys ns. ylemmältä taholta, jota on noudatettava. Asiasta EI VOI syyttää/osoittaa tikulla lajiryhmää.
Se mikä tässä on tyhmää ollut, on se että maahantuojat ovat myyneet kiteitä, joita ei saisi käyttää. Oma vika on tietty jos niitä on ostanut (olen itsekin syyllistynyt siihen), mutta mutta...
Se siitä, määräys on määräys ja sillä selvä.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa Teppo

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.mx.teamentisetkuskit.com
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #56 : 16.11.03 - klo: 12.52 »
Team Orionin mainostama GP3300SP on Efra laillinen ja näin myös Suomessa sallittu. Sama kenno ja sukka kuin kesälläkin käytetyissä akuissa. GP on lisännyt SP logon kennon kylkeen merkiksi että kyseiset kennot kuuluvat uuteen tuotantoon joka on entisiä parempi.

Poissa Teppo

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.mx.teamentisetkuskit.com
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #57 : 16.11.03 - klo: 13.00 »
Koriasiasta olen myös hieman ihmeissäni, koska tietääkseni Stratus 1 korin valmistus on tarkoitus lopettaa mm. siksi koska sillä ei juurikaan ajeta missään sen jälkeen kun Stratus 2 ja Alfa 2 korit ovat korvanneet sen. Nuo korithan ovat sallittuja lähes jokapaikassa paitsi Efran säännöissä. Ymmärtääkseni myös nuo korit ovat tulossa Efra sallittujen listalle(en ymmärrä miksei esim alfa 2 ole jo siellä?) joten ne olisivat Suomessa kiellettyjä vain kevätkauden... joku asiasta tietävähän voisi ehkä valaista jos nämä kuulopuheet ovat vääriä?

Mitä kiteisiin tulee niin eihän se ylivoimaista ole pitää 4-5 yhteistä kidettä esim. toista luokkaa kisaavan kanssa. Näin hätä tilanteessa löytyy se 4 kidettä, mutta keskimäärin vain yksi on käytössä... järjestäjähän yleensä ottaa huomioon jos jotain tiettyä kidettä pyytää ykkösvaihtoehdoksi ilmoittautuessa...

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
TJ/TS-10 akku- ja koriluokitukset 2004
« Vastaus #58 : 16.11.03 - klo: 17.25 »
Lainaus käyttäjältä: "APK"
Asiasta EI VOI syyttää/osoittaa tikulla lajiryhmää.

En syytä lajiryhmää, vaan odotan, että sääntömuutoksiin esitetään perustelut, ja että niistä tiedotetaan kohtuullinen aika etukäteen.  Tämän tason asioille kaksi kuukautta ei ole kohtuullinen aika.

Olit näköjään esittänyt perusteet neljännelle taajuudelle jo aiemminkin. Hyvä niin, vaikka se tehtävä kyllä kuuluisi sääntömuutoksen tekijöille.

Poissa Mr Ollinmaki

  • Jäsen
    • Profiili
Asiaa ja purnausta
« Vastaus #59 : 17.11.03 - klo: 16.04 »
Ja taas on nippu uusia saantoja tulut esittelyyn tanne foorumiin. Ja jarjestelmallisesti porukka rupeaa ampumaan niita alas,kuten aina ennenkin.

Toi kidejuttu on mun mielesta turhanpaivaista jankuttamista. Uuden kideparin hankkiminen helpottaa jokaisen elamaa tuntuvasti. Pahin hassakkahan ei yleensa ole kisoissa, enaa nykyaan, vaan kisaa edeltavissa tuomiopaivan harjoituksissa, missa autoja on radalla vahintaan riittavasti, eika kukaan valvo kuria ja jarjestysta.

Kori ja akkuasia taasen... hyvia juttuja, mutta liian nopealla varoitusajalla. Mielestani voitaisiin unohtaa saannon voimaantuleminen 1.1.2004 ja aloittaa uusien rajoitusten kayttaminen vasta 1.5.2004 eli niin etta kaverit kerkiaisivat kuluttamaan vanhan laittomaksi muuttuvan kaluston pois kevatkaudella ja hankkia sitten kesaksi laillista tavaraa tilalle.

Mulla on kotona uusi maalaamaton Stratus 2 kori, ja aion ajaa silla koko kevatkauden. Niissa tapahtumissa, missa nain sallitaan tehda. Muut tapahtumat jaavat sitten valiin, ei voi mitaan.