Kirjoittaja Aihe: ONKO MIELENKIINTOA MINI-Z TOIMINTAAN  (Luettu 1931 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
ONKO MIELENKIINTOA MINI-Z TOIMINTAAN
« : 29.10.03 - klo: 22.22 »
MOI.
Minulla on työpaikalla n.25 neliöinen huone mistä saisi tehtyä pieni muotoinen MINI-Z rc auto rata. Kysyn nyt porukalta että onko mahdollista löytää porukkaa tähän toimintaan. Luulen että autoja on myyty paljon tänne hesaankin päin. Mikä sen parempaa kuin omat skabat pimeinnä iltoina porukan kanssa.
Mailatkaa jos on kiinostusta niin katson kuinka paljon porukkaa on kiinostuneita. :)

jerry.hellstrom@welho.com

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
ONKO MIELENKIINTOA MINI-Z TOIMINTAAN
« Vastaus #1 : 30.10.03 - klo: 10.06 »
Laitoin meiliä!

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
ONKO MIELENKIINTOA MINI-Z TOIMINTAAN
« Vastaus #2 : 30.10.03 - klo: 15.54 »
NO JAA 1 kiinostunut, täähän alkaa hyvin, jos vaikka 15-20 miestä/naista/poikaa/tyttöä saadaan yhteensä niin minä lähden harkitsemaan tätä hommaa loppuun asti. Ai niin unohdin kertoa että paikka on albertin ja uudenmaankadun kulmassa eli lähes ydin keskustassa.
Jerry

Poissa claustro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://claustro.bbs.fi
ONKO MIELENKIINTOA MINI-Z TOIMINTAAN
« Vastaus #3 : 30.10.03 - klo: 18.10 »
Aika paljon porukkaa odottelet... Jo muutaman kuskin voimin saa ihan mukavat kisat aikaiseksi... 5 kuskia on jo luxusta.
Toni Walther, retired operator

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
ONKO MIELENKIINTOA MINI-Z TOIMINTAAN
« Vastaus #4 : 31.10.03 - klo: 22.04 »
ÖÖÖ paljon 15-20 kuskii, luulen että MINI-Z auto paketteja on myyty tänne hesaan ainakin monta sataa niin jos saisi edes muutaman procentin siitä porukasta niin siinähän se on. Olishan se kiva lähteä skabamaan näillä autoilla porukassa, kokeilin itse tätä ihme autoa viime MODEL EXPOSSA ja olihan se nastaa vaikka nyt rata oli mitä oli. Nyt kaikki liikkeelle. :D
Jerzi

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
ONKO MIELENKIINTOA MINI-Z TOIMINTAAN
« Vastaus #5 : 01.11.03 - klo: 10.11 »
Kyseisen paikan tietäen kehoitan kaikkia radan valmistuttua vähintäänkin käymään paikan päällä. Sellaista autourheilupyhättöä ei toista tule heti vastaan. Mihinkäs tää Jerry muuten tulee. Saako Scalectrix (tai miten tuo kirjoitetaan...) väistyä?

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
ONKO MIELENKIINTOA MINI-Z TOIMINTAAN
« Vastaus #6 : 01.11.03 - klo: 10.23 »
Eiköhän kiinnostusta löydy, jos rata valmistuu.

Kuinka usein tarkoitus olisi ajoiltamia järjestää? Pimeinä talvi-iltoina mini-z kisailua, kuulostaa ihan hyvältä. Zeta löytyy jo hyllystä.
Power-Save-Racing Team

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
ONKO MIELENKIINTOA MINI-Z TOIMINTAAN
« Vastaus #7 : 03.11.03 - klo: 22.09 »
Luulis että olis jonkun sorttista mielenkiitoa olis mutta nyt tää aihe ollut jo muutaman päivän jä ei kyllä näytä hyvältä. Rata EI ole valmiina mutta se ei ole kuin ajan kysymys kuin haluan sen valmiiksi. Jos saadan porukkaa tähän hommaan niin olishan se kiva skabailla säänöllisesti. Jos nyt näyttää siltä että tästä hommasta tulee jotain niin olis kiva saada kaveri mukaan suunittelemaan radan minun kanssa.
Jerzi