Kirjoittaja Aihe: Postimyyntimiehen ihmeelliset seikkailut, osa 2007  (Luettu 1310 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mre

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.remonen.net
Laitan tästä oman threadin, vaikka tuo TowerHobbies threadikin on vielä elossa, mutta tämä on niin totaalisen pimeä juttu, että sitä kannattaa kunnioittaa omalla tontilla. Asiaan:

Edellisessä jaksossa tapahtunutta:
Lainaus

Lainaus

Jos jotain arvokkaampaa joutuu palauttamaan, niin tullit yms. saa takaisin, kuten Mre sanoikin. Korvaavat osat menee kuitenkin tulliin, jos hinta ylittää sen maagisen 39 Euron rajan.

Voin olla väärässäkin (on todettu aiemminkin), mutta todennäköisesti kamat tulevat 0-arvoisena, eli tulliselvityksessä hinnan kohdalla lukee 0$ (koska ne on maksettu jo aiemmin).

Palaan asiaan...


No niin, tulin siis eilen duunista himaan ja pöydällä oli kaksi lähetystä minulle: pehmustettu kirjekuori ja paketti-ilmoitus postista.

Jahas, mitäs täällä. Tutun näköinen kuori... No, mutta - täällähän on ne osat, jotka piti palauttaa Toweriin sieltä tullista. Tullin täti oli kirjoittanut päälle "To be Returned" ja heittänyt lähtevän postin laatikkoon. Postimies oli sen sieltä noukkinut ja katsonut, että Remosen pojallehan tämä. Ja ei kun prosessissa eteenpäin. Ja osat päätyivät minun keittiön pöydälle. Tullissahan he olivat jo käyneet, joten eihän sinne enää, eihän.

Aamulla sitten 10-postiin (aukeaa seitsemältä) ja täti hakee takahuoneesta puolen kuution lootan. Sisältä paljastuu kaksi Traxxas Titan 550 -mottia kuten pitikin. Päällä tulliselvityslappu (se vihreä lätkä), jossa lähetyksen arvona 0$.

Mitä jäi käteen:
- väärät ylimääräiset osat (joita en voi edes käyttää, kun ne ei käy mun modattuun E-maxxiin)
- kaksi moottoria, kuten pitikin
- ei tulleja

Joskus voittaa, joskus häviää...

Ainoa mikä harmittaa, on se että miksen tilannut vaikka E-Maxxia ja sitten tampiot olisi lähettäneet mulle vahingossa Stampeden...
What! Me Worry? - Alfred E. Neumann