Kirjoittaja Aihe: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC  (Luettu 285228 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #240 : 14.08.10 - klo: 08.56 »
Tuo kori vaikuttaa siltä että lexani/polykarbonaatti on jääny valmistusvaiheessa liian ohueksi, sitten vedetty molemmin puolin tuplasti liikaa lakkaa päälle. Tai jopa väärällä seoksella tehtyä lakkaa..
Tuo on siis vaan mutua koska mikään asiantuntija en ole näissä asioissa..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #241 : 14.08.10 - klo: 09.09 »
Tuo kori vaikuttaa siltä että lexani/polykarbonaatti on jääny valmistusvaiheessa liian ohueksi, sitten vedetty molemmin puolin tuplasti liikaa lakkaa päälle. Tai jopa väärällä seoksella tehtyä lakkaa..
Tuo on siis vaan mutua koska mikään asiantuntija en ole näissä asioissa..


Enpä ole itse kyllä kertaakaan käyttänyt lakkaa kun koria olen maalannut...

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #242 : 15.08.10 - klo: 18.11 »
olisko tuo servo hyvä tähän autoon   http://www.robomaa.com/index.php?main_page=product_info&products_id=57   onko noi hitech servot muuten hyviä , kestääkö rattaat mitään
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #243 : 15.08.10 - klo: 20.58 »
olisko tuo servo hyvä tähän autoon   http://www.robomaa.com/index.php?main_page=product_info&products_id=57   onko noi hitech servot muuten hyviä , kestääkö rattaat mitään

Tuo servo on vastaava mikä orkkis on.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa clute

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #244 : 16.08.10 - klo: 07.56 »
Käviskö tollanen combo tähän autoon http://www.racingfactory.fi/tuotteet/NOPEUDENSAATIMET-Nopeudensaatimet/Speed-Passion-Inspire-20-RTR-Combo-108710? Racingfactory myy ja maksaa 89e. Onko jollain kokemusta tollasesta?

Poissa bazz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #245 : 16.08.10 - klo: 08.10 »
Käviskö tollanen combo tähän autoon http://www.racingfactory.fi/tuotteet/NOPEUDENSAATIMET-Nopeudensaatimet/Speed-Passion-Inspire-20-RTR-Combo-108710? Racingfactory myy ja maksaa 89e. Onko jollain kokemusta tollasesta?

Tottahan toki käy, tosin ei se tuolla mikään raketti ole, mikä ei välttämättä olekaan huono asia.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #246 : 16.08.10 - klo: 21.16 »
Jee, nyt on oma S10 BX kasassa. Tai olihan se ihan valmiina paketissa, mutta eilisen ja tämän päivän aikana auto kävi täysin osina ja tuossa 15min sitten tuli kuntoon.

Muutoksia suoraan pakettiversioon:

  • HPI Blitzin hexat (alkuperäiset ovat hieman liian kapeat ja renkaita kiristäessä saa olla tarkkana ettei vanne ota kiinni ohjauspalaan/ takahubiin, noita heksoja varten joutuu vetoakselin läpi tulevaa pientä tappia lyhentämään n. 0,5mm, dremel on ystäväsi)
  • Öljyt iskareihin (45 WT eteen ja 35 WT taakse)
  • Öljyt diffeihin (10k eteen ja 7k taakse, etudiffissä oli tiiviste joka meni rikki, tein muovitetusta kartongista uudet tiivisteet eteen ja taakse)
  • Polttoaineletkusta pienet pätkät keskikardaanin ja takakoiranluiden pallokuppeihin (kardaani ei liiku pitkittäisuunnassa ja koiranluut takana ei jumita / hypi pois)

Yritin myös sovittaa nivelvetoakseleita taakse, mutta etuvetarit ovat sen verran pidemmät ettei niitä edes pienellä dremelöinnillä saanut paikalleen.

Huomioita:
  • Takavetoakseleiden ulommat pallokupit ovat hieman liian ahtaat koiranluun päässä olevalle pallolle. Vetoakseli jumitti välilä todella pahasti ja jumitti jopa jousituksen kerran, mutta kun näytin vähän dremelin hiomapäätä ja laitoin nuo polttoaineletkut kuppeihin, niin nyt tuli takapäänkin jousitus ja voimansiirto herkäksi.
  • Etu- ja takadiffit olivat hieman eri tekoa. Takadiffin lautasratas oli selvästi krouvimpaa tekoa ja takadiffi toimi ihan herkästi ilman tiivistettäkin, etudiffi vaati taas tiivisteen, muuten diffi puristui liian kasaan ja rattaat sisällä eivät päässeet pyörimään.
  • Vakiona olevat ruuvit ovat hyvin pehmeää materiaalia, onneksi noita M3 ruuveja löytyy ihan jokaisen pakista.
  • Vakiona diffibokseissa on jotain vadelmahillolta näyttävää ja polttoöljyltä tuoksuvaa vaseliinia. Samaa kamaa on myös diffien sisällä. Suosittelen ottamaan diffit auki (vaikka se tarkoittaakin että pitää tehdä tiivisteet tai ostaa kaksi näitä (vaikka kuvassa ei näy, niin tuon rattaan mukana tulee tiiviste)
  • Vakiona iskareissa on jotain todella löysää hieman härskiintyneelle haisevaa kirkasta öljyä. Suosittelen vaihtamaan tilalle omaan ajoalustaan sopivat silikoniöljyt.

Saa nähdä onkohan tuo 20 hampainen pinion vähän liikaa 8,5T koneelle? 17T on pienin mitä löytyy pakista, heti kun ohjaimen akku on täynnä käyn koittamassa vähän parkkiksella vauhteja ja huomenna RC Areenalle.

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 17.08.10 - klo: 18.59 kirjoittanut Hount »

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #247 : 16.08.10 - klo: 22.01 »
Tuo pinjonin kokokin on kumma juttu. BX:ssä näköjään 19T on pienin mitä saa menemään mutta TX:ssä se on 17T.

Ollu oma LRP jo pitkään ajamatta kun ei uskalla ajaa ettei vaan taas hajoa jotain..  :grin:
Toisekseen, lähetin risukasa koppani Hobbylinnalle ja ei ole mitää tietoa millon saa korvaavan tilalle. Pitänee soitella..

On kyllä kumman sudeksi rakennettu tämä auto, ei voi kun ihmetellä.
Sen verran annan armoa että odottelen niitä optio-osia, jotka tosin pitäs saada sitten todella halvalla kun vakio-osat on silkkaa skeidaa..

Ja haukkuivat Losi Strikeä heikoksi..  :huh:
Hemmetti, se auto nimittäin oikeasti kesti tähän verrattuna!
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #248 : 16.08.10 - klo: 22.27 »
Tuo pinjonin kokokin on kumma juttu. BX:ssä näköjään 19T on pienin mitä saa menemään mutta TX:ssä se on 17T.

Ollu oma LRP jo pitkään ajamatta kun ei uskalla ajaa ettei vaan taas hajoa jotain..  :grin:
Toisekseen, lähetin risukasa koppani Hobbylinnalle ja ei ole mitää tietoa millon saa korvaavan tilalle. Pitänee soitella..

On kyllä kumman sudeksi rakennettu tämä auto, ei voi kun ihmetellä.
Sen verran annan armoa että odottelen niitä optio-osia, jotka tosin pitäs saada sitten todella halvalla kun vakio-osat on silkkaa skeidaa..

Ja haukkuivat Losi Strikeä heikoksi..  :huh:
Hemmetti, se auto nimittäin oikeasti kesti tähän verrattuna!

Truggymalli tuntuu hajoavan vähän helpommin. Liekö kukaan saanut vielä Buggystä mitään enempää rikki? Itse ajelin Hobbylinnan testiautolla aika paljon ja sain pelkästään toisen ohjauspalan ja takasiiven rikki. rph on ajanut omalla BX:llään PALJON ja särkyneet osat ovat kai vielä aika vähäisiä. Buggyssä ei ole takakoiranluita lukuunottamatta oikein mitään selkeästi heikkoa kohtaa. Laitan tähän nyt kuitenkin listan mitä optio-osia kaipailen eniten.

Nivelvetarit taakse
Eri jäykkyisiä jousia
Iskarin yläpään kumitutteja
Alumiiniset ohjauspalat
Teräksisiä pinjoneita
Neljärattaiset tasauspyörästöt
(leveämmät hexat)

 - Hount

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #249 : 16.08.10 - klo: 23.05 »
Mulla varmaan takana noin 170kilometriä radalla. Rikki mennyt seuraavat osat:

- Siipi 2kpl.
- Kardaanista irtosi tappi, laitettu tig langasta uusi. Kiinnitys sinisellä lukitteella.
- Spurreja pari ja pinioneita pari. Kuluivat. Nyt traxxasin 4X4 slassin 50t32p spur ja pinionina 14t32p.
- Etuiskaritornin kiinnikkeet petti. Tein sovitepalan joka ottaa tuennan etudiffikotelosta ja iskaritornista.
- Iskarin alapään tiivisteet korvasin traxxasin sinisillä silikooni tiivisteillä.

Hmmm... eipä muita osia.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #250 : 17.08.10 - klo: 01.16 »
Tuo pinjonin kokokin on kumma juttu. BX:ssä näköjään 19T on pienin mitä saa menemään mutta TX:ssä se on 17T.

Hmm.. outoutta. Netistä saa lukea miten jengillä on 18T pinjoneita Buggyssä... Nyt pitää melkein irroittaa moottoripukki ja testata. Tuo 20T pinjoni mikä nyt on kiinni tuntuu vähän turhan pitkältä välitykseltä 8,5T koneelle.
Kävin äsken kokeilemassa ulkona ja ei oikein löytynyt semmoista tehoa mitä odotin 8,5T koneelta. Vauhtia sitä sitten riittikin. Slipperi pitää säätää sitten kun pääsen sisäradalle.

Aikaisemmin asensin 19T messinkipinjonin ja siinä ainakin otti ruuvit kiinni moottoripukkiin, olisin halunnut vähän vielä lähemmäksi laittaa. Ja äsken kun laitoin omaan autooni tuon 20T pinjonin, niin hyvin lähellä oltiin jo moottoripukin rajoja.

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 17.08.10 - klo: 01.22 kirjoittanut Hount »

Poissa simmerman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #251 : 17.08.10 - klo: 09.43 »
kuitenkin näissä on moottoripukki sama molemmissa autoissa. minkä kokoinen spurri on vakiona bx:ssä, tx:n spurri on 68t.
-LRP S10 Blast TX + nosram matrix/7.5T-

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #252 : 17.08.10 - klo: 11.46 »
Sekotetaas tätä soppaa hieman lisää.. Mulla on siis tuo Castlen 4600kv-motti ja 17T pinjoni ja säätövarat moottoripukissa nolla, eli aivan tapissa. Kaverilla sama auto, sama pinjoni ja sama motti, mutta säätövaraa on vielä vaikka kuinka.. Ollaan tutkittu asiaa mutta mitään näkyvää syytä tuolle ei löytyny. Kumma auto kertakaikkiaan..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #253 : 17.08.10 - klo: 12.47 »
Sekotetaas tätä soppaa hieman lisää.. Mulla on siis tuo Castlen 4600kv-motti ja 17T pinjoni ja säätövarat moottoripukissa nolla, eli aivan tapissa. Kaverilla sama auto, sama pinjoni ja sama motti, mutta säätövaraa on vielä vaikka kuinka.. Ollaan tutkittu asiaa mutta mitään näkyvää syytä tuolle ei löytyny. Kumma auto kertakaikkiaan..

Oletteko tarkistaneet ettei koneen etulaakeri tai etulaakeria tukeva uloke ota kiinni moottoripukkiin jyrsittyyn uraan? Hitto vie... olisko teillä mahdollisuus vaikka ottaa moottoripukit irti ja kuvata ne vierekkän ja päällekkäin? Olisiko niitä liikkeellä erilaisia?

 - Hount

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #254 : 17.08.10 - klo: 14.39 »
Olenko ymmärtänyt oikein että nämä renkaat sopivat buggy versioon?
http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=17505&grpid=5035
http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=17507&grpid=5035

Mutta mitkä vanteet ja sisältääkö nuo renkaat myös insertit?

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #255 : 17.08.10 - klo: 15.28 »
Sekotetaas tätä soppaa hieman lisää.. Mulla on siis tuo Castlen 4600kv-motti ja 17T pinjoni ja säätövarat moottoripukissa nolla, eli aivan tapissa. Kaverilla sama auto, sama pinjoni ja sama motti, mutta säätövaraa on vielä vaikka kuinka.. Ollaan tutkittu asiaa mutta mitään näkyvää syytä tuolle ei löytyny. Kumma auto kertakaikkiaan..

Oletteko tarkistaneet ettei koneen etulaakeri tai etulaakeria tukeva uloke ota kiinni moottoripukkiin jyrsittyyn uraan? Hitto vie... olisko teillä mahdollisuus vaikka ottaa moottoripukit irti ja kuvata ne vierekkän ja päällekkäin? Olisiko niitä liikkeellä erilaisia?

 - Hount

Pitääpä tarkistaa tuo homma, en muista katottiinko noin tarkkaan.

Oma koriasia selvisi soitolla Hobbylinnaan.
Tulossa on nyt sitten HPI E-Firestormin koppa, on mitoiltaan todella lähellä ja Linnassa olivat sitä sovitelleet jo LRP:n päälle.
Tulee kirkkaana, eli saa sutia maalitkin ite kun valmiiks maalatussa on korireiät valmiiks ja ne on tietty väärilä kohdilla.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #256 : 17.08.10 - klo: 18.15 »
Onpas noloa, olen sählännyt näiden pinjoneiden kanssa oikein kunnolla.
Tuo 19T pinjoni, minkä olen sanonut olevan pienin mitä mahtuu, onkin aina ollut 17T

Pussin päällä (ei LRP:n pinjoni) luki 19T ja siinä uskossa olen koko ajan ollut, mutta nyt kun vaihdoin omaan autoon 20T tilalle tuota "19T" niin katsoin niiden rajua kokoeroa ja laskin hampaat. 17 hammasta. Eli ainakin 17T pitäisi mennä paikalleen niin Truggyyn kuin Buggyyn.

Nyt testaan siis 17 hampaisella. 20 oli aivan liian pitkä, kone lämpeni liian nopeasti.

 - Hount

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #257 : 17.08.10 - klo: 19.30 »
Hmm.. kone se vaan tykkää lämpiämisestä. Liekkö syynä tämä sisäradan älytön pito vai mikä, mutta 68/17 välityksilläkin 8,5T kone kuumenee liian kuumaksi hetkessä.

Rph:lla on 50/14 välitykset (~3,57)
Minulla 68/17 (=4) Eli paljon lyhyemmät. Eikös tuollaisessa Nosramin Storm Evolution (LRP X11) pitäisi kuitenkin teho riittää krossarin lennätykseen? Nopari on korkeintaan kädenlämpöinen. Takaisin sorvin ääreen...

 - Hount

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #258 : 17.08.10 - klo: 19.37 »
Joo lämpiää se Castlen mottikin pirun kuumaks tolla vakiovälityksellä.
Mutta motti saa kuumeilla ihan rauhassa nii kauan ku nopari on kohtuu lämmöissä.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #259 : 17.08.10 - klo: 20.39 »
Mutta motti saa kuumeilla ihan rauhassa nii kauan ku nopari on kohtuu lämmöissä.

...kunnes hajoaa.  :roll:

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #260 : 17.08.10 - klo: 20.49 »
Mutta motti saa kuumeilla ihan rauhassa nii kauan ku nopari on kohtuu lämmöissä.

...kunnes hajoaa.  :roll:

Sitten ostetaan uusi, so what? Castlen motit käy muutenkin aina helkkarin lämpösenä, minkäs teet..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #261 : 17.08.10 - klo: 20.58 »
No laittaa vaikka semmoset välitykset ettei lämpene? Tai kenties jopa tuulettimen?
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #262 : 17.08.10 - klo: 21.01 »
No laittaa vaikka semmoset välitykset ettei lämpene? Tai kenties jopa tuulettimen?

Mutta kun se ongelma on tuo mikä on tänäänkin jo tässä topicissa todettu, eli tuohon ei pienempää pinjonia vaan saa kun moottoripukissa ei säädöt riitä.
Isompaa spurriahan ei ole olemassakaan kun sellasta ei ole tehty, joten välitysten muuttaminen ei ole optio.
Mun motti käy kuumimmillaan jossain 78 asteessa, joten en nyt katso että tuo vielä liian kuumana käy.
Mutta sen verran kuumana kuitenkin että näppinsä tuohonki polttaa jos kokeilee..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #263 : 17.08.10 - klo: 21.06 »
No laittaa vaikka semmoset välitykset ettei lämpene? Tai kenties jopa tuulettimen?

Mutta kun se ongelma on tuo mikä on tänäänkin jo tässä topicissa todettu, eli tuohon ei pienempää pinjonia vaan saa kun moottoripukissa ei säädöt riitä.
Isompaa spurriahan ei ole olemassakaan kun sellasta ei ole tehty, joten välitysten muuttaminen ei ole optio.
Mun motti käy kuumimmillaan jossain 78 asteessa, joten en nyt katso että tuo vielä liian kuumana käy.
Mutta sen verran kuumana kuitenkin että näppinsä tuohonki polttaa jos kokeilee..

Noparista "ennakkoa" pienemmälle jos mahdollista. Mulla loppui kaikki lämpöongelmat kun tiputin ennakkoa pykälällä.

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #264 : 17.08.10 - klo: 21.50 »
Juu jos se alle 80 asteen pysyy niin antaa mennä vaan. Ei se siitä kärsi. Kyllähän esim rph modasi 4x4 slashin spurrin tuohon sopivaksi joten riittää vaihtoehtoja pinjoneissa ja spurreissa jos hieman askartelee.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #265 : 17.08.10 - klo: 22.04 »
Liian kuumaksi en haluaisi konetta päästää, magneettisuus katoaa tietyn lämpötilan jälkeen.

Ainiin. Slipperi oli tehtaalta tullessaan aivan liian löysällä. Poltin konetta kokeillessa yhdet slipperpadit (käänsin ympäri ja taas toimii) ja alumiinisista slippeplateista lähti anodisointi mäkeen. Harjattomalle koneelle saa slipperin säätää näemmä todella kireälle.

En haluaisi kikkailla mitään erikoisia osia autoon, helpottaa paljon talvella jos saa kaikki varaosat suoraan radalta. Vaikka kyllähän Hobbylinnassa Traxxasin osiakin on, mutta siinä on se turha kikkailu. Nuo messinkiset ja alumiiniset mod 0,6 pinjonit kelpaavat minulle ihan hyvin. Eri asia on sitten jos ajaisi ulkona (Kuten Rph)... silloin sitä kaipaisi teräspinjonia.

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 17.08.10 - klo: 22.07 kirjoittanut Hount »

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #266 : 17.08.10 - klo: 22.06 »
Mutta motti saa kuumeilla ihan rauhassa nii kauan ku nopari on kohtuu lämmöissä.

...kunnes hajoaa.  :roll:

Sitten ostetaan uusi, so what? Castlen motit käy muutenkin aina helkkarin lämpösenä, minkäs teet..

Ei niiden pitäisi mitenkään tolkuttoman kuumina käydä. Fysiikan lait tulee vastaan niissäkin (magneetit hajoaa). En muista nyt ulkoa millaisella hyötysuhteella nuo Castlen tarroittamat koneet vaihtaa sähköä liikkeeksi.

 - Hount

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #267 : 18.08.10 - klo: 08.01 »
Mutta motti saa kuumeilla ihan rauhassa nii kauan ku nopari on kohtuu lämmöissä.

...kunnes hajoaa.  :roll:

Sitten ostetaan uusi, so what? Castlen motit käy muutenkin aina helkkarin lämpösenä, minkäs teet..

Ei niiden pitäisi mitenkään tolkuttoman kuumina käydä. Fysiikan lait tulee vastaan niissäkin (magneetit hajoaa). En muista nyt ulkoa millaisella hyötysuhteella nuo Castlen tarroittamat koneet vaihtaa sähköä liikkeeksi.

 - Hount

Castlen halpiskoneet todellakin käyvät kuumana. Hyötysuhde on huono. Oma kone on sisäradalla melkein 90 vaikka mitä tekisi. Tai jos ei paina kaasua pohjaan niin sitten ei lämpene mutta kiihdyttäminen on myrkkyä näille kannuille.

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #268 : 18.08.10 - klo: 18.24 »
Minkälaista moottori ja nopari settiä teillä on kiinni? Jos saisi alle satasen jonkun harjattoman setin?
Passiivista harrastelua

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #269 : 18.08.10 - klo: 19.01 »
Minkälaista moottori ja nopari settiä teillä on kiinni? Jos saisi alle satasen jonkun harjattoman setin?

Mulla on tämä ja olen todella tyytyväinen ollut.


Osaisiko joku kertoa noista vanne ja rengas asioista?
« Viimeksi muokattu: 18.08.10 - klo: 19.04 kirjoittanut Ama »