Kirjoittaja Aihe: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC  (Luettu 285185 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa clute

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #270 : 18.08.10 - klo: 19.42 »
Itselläni on autossa tollanen combo kiinni http://www.racingfactory.fi/tuotteet/NOPEUDENSAATIMET-Nopeudensaatimet/Speed-Passion-Inspire-20-RTR-Combo-108710
Tuli tännään postissa ja nyt autossa kiinni, tajuais vaan jotain ohjelmointikapulasta  :grin:

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #271 : 18.08.10 - klo: 20.02 »
Ohjelmointi kapulasta:

Ota noparin liitin irti vastaanottimesta ja laita se liitin kiinni ohjelmointikapulaan.
Kapulassa on merkinnät + ja - piuhoille.

Laita nopariin kiinni akku ja laita nopariin virta päälle.

Kapulassa on painatettuna ohjelmointi kartta.
"Item" painikkeella valitset parametrin ja "Value" painikkeella sen asetuksen.

Kun olet ohjelmoinut noparin, niin paina "Ok" painiketta ja
sammuta nopari virta kytkimestä.

Ota noparin piuha irti kapulasta ja laita se takaisin vastaanottimeen.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #272 : 18.08.10 - klo: 20.19 »
Lisätään tuohon Tonin tekstiin se että älä nyt missään nimessä säädä mitään jos et tiedä mitä säädät.
Ota selvää mitä erilaiset säädöt tekee ja sitten alat säätämään.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #273 : 19.08.10 - klo: 18.44 »
Takapää takelteli, syynä bevelin kiinni pitävän C klipsin irtoaminen. Lautaspyörästä yksi hammas lohjennut. Muuten diffit sisuskaluineen erittäin hyvässä kunnossa.



mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa bazz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #274 : 19.08.10 - klo: 21.59 »
Mulla oli etudiffin lautasrattaasta puolet hampaista lohkeillut. Muutama hammas puuttui kokonaan. Ei ihme että vähän kummaa ääntä piti  :grin:. Toki uuden vaihdoin, ennenkuin möin koko värkin pois. Kiitti mulle riitti  :evil:

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #275 : 19.08.10 - klo: 22.26 »
Takapää takelteli, syynä bevelin kiinni pitävän C klipsin irtoaminen. Lautaspyörästä yksi hammas lohjennut. Muuten diffit sisuskaluineen erittäin hyvässä kunnossa.


Miltäs sulla näytti tuon lautaspyörän "takapuoli"? Mulla nimittäi oli laakerin mentävä syvennys hiertyny siihen ja epäilenkin että laakeri on syöny itellee uran sinne ja sen takia tuo lautaspyörä on päässy elämää ja hyppimää hampaiden yli ja tehdä tuhoa.
Siispä panin shimmiprikan laakerin ja lautaspyörän välii, ei pitäs enää laakerin hinkata suoraa lautaspyörään.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #276 : 20.08.10 - klo: 00.48 »
Miltäs sulla näytti tuon lautaspyörän "takapuoli"? Mulla nimittäi oli laakerin mentävä syvennys hiertyny siihen ja epäilenkin että laakeri on syöny itellee uran sinne ja sen takia tuo lautaspyörä on päässy elämää ja hyppimää hampaiden yli ja tehdä tuhoa.
Siispä panin shimmiprikan laakerin ja lautaspyörän välii, ei pitäs enää laakerin hinkata suoraa lautaspyörään.

Siellähän on uutena jo se ura. Jos katsot tarkkaan, niin urassa on koroke minkä päällä laakeri lepää -> ei pääse hankaamaan lautasrattaaseen.
Diffit on hyvä shimmata jo heti uutena jos haluaa varmistua siitä että auto toimii ja kestää pitkään.
Muutenkin valmiiksi kootun auton tapauksessa on hyvä käydä kaikki tuommoiset paikat läpi. Ihmiset niitä siellä tehtaalla kokoaa eikä siinä kiireessä varmasti lähdetä shimmaamaan välyksiä pois.

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 20.08.10 - klo: 19.16 kirjoittanut Hount »

Poissa Fopa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #277 : 21.08.10 - klo: 21.15 »
No osallistutaan myös tähän keskusteluun.
Mä ostin tuon bazz:sin vanhan vehkeen (kiitos siitä) ja kävästiin montulla sitä pikkasen kiusaamassa.

No etuvetari antautui pienen lenkin jälkeen ja jatkoin sitte takavedon voimin.
Eipä aikaakaan kun spurrista lähti hampaat :) Että tälleen alko hommat tämän auton kanssa...

Kaverilla on samanlainen auto ja kerkesin just ennen kotia lähtöä kehasta, että sulta jäi auto sentään ehjäksi, niin samassa teki pienet voltit autonsa kanssa ja kääntöpää p*skaks.

Siintähän se ajatus sitte lähti...



Nyt käy takavetarit eteenkin ja pitäis kääntöpään kestää pikkasen paremmin :)

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #278 : 21.08.10 - klo: 21.43 »
Itekin pitäs tuo HPI E-Firestormin koppa vielä teippailla ja porata reiät niin pääsis sitäkin kokeilemaan.
Autossa vaan ei ole sähköjä tällä hetkellä..  :grin:

Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #279 : 21.08.10 - klo: 22.18 »

Nyt käy takavetarit eteenkin ja pitäis kääntöpään kestää pikkasen paremmin :)


Älä suinkaan kerro mitä vaihdoit, miten muokkasit, eihän se kannatakkaan...

Poissa Fopa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #280 : 21.08.10 - klo: 23.57 »

Älä suinkaan kerro mitä vaihdoit, miten muokkasit, eihän se kannatakkaan...

Ai sä haluut itse selvittä mitkä osat käy, ok... :)
Onhan siinä tietysti oma viehättävyys...

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #281 : 22.08.10 - klo: 00.22 »
Siintähän se ajatus sitte lähti...

*clip-kuvapoisquotesta*

Nyt käy takavetarit eteenkin ja pitäis kääntöpään kestää pikkasen paremmin :)


Näyttäisi siltä että olisit laittanut takavetarit eteen? Eihän tuo missään tapauksessa kestä paremmin kun vakio CVD.

 - Hount

Poissa simmerman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #282 : 22.08.10 - klo: 00.40 »
Siintähän se ajatus sitte lähti...

*clip-kuvapoisquotesta*

Nyt käy takavetarit eteenkin ja pitäis kääntöpään kestää pikkasen paremmin :)


Näyttäisi siltä että olisit laittanut takavetarit eteen? Eihän tuo missään tapauksessa kestä paremmin kun vakio CVD.

 - Hount
joo vetarit ei kestä mut kääntöpäät kestää ja onhan noi takavetarit halvempia särkeä.
-LRP S10 Blast TX + nosram matrix/7.5T-

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #283 : 22.08.10 - klo: 00.59 »
Haluaako joku selvittää mitä tuolla kääntöpäällä tarkoitetaan? Ohjauspala?
En minä ainakaan haluaisi vaihtaa autooni koiranluita eteen. Koitin kaikin keinon saada taaksekin sopimaan CVD:t jotta veto olisi katkotonta ja ei olisi pelkoa voimansiirron jumittumisesta tai särkymisestä. CVD kestää ja on hienoa että näin halvassa autossa on vakiona CVD-akselit edessä. Edessä niitä tarvitaan vielä kipeämmin, kun normaalin jousituksen liikkeen lisäksi etummaiset akselit joutuvat välittämään voimaa vielä äärimmäisemmissä asennoissa ohjauksen takia.

 - Hount

Poissa Fopa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #284 : 22.08.10 - klo: 09.46 »
Haluaako joku selvittää mitä tuolla kääntöpäällä tarkoitetaan? Ohjauspala?
En minä ainakaan haluaisi vaihtaa autooni koiranluita eteen. Koitin kaikin keinon saada taaksekin sopimaan CVD:t jotta veto olisi katkotonta ja ei olisi pelkoa voimansiirron jumittumisesta tai särkymisestä. CVD kestää ja on hienoa että näin halvassa autossa on vakiona CVD-akselit edessä. Edessä niitä tarvitaan vielä kipeämmin, kun normaalin jousituksen liikkeen lisäksi etummaiset akselit joutuvat välittämään voimaa vielä äärimmäisemmissä asennoissa ohjauksen takia.

 - Hount

Etkö arvaa oikeasti mitä kääntöpäällä tarkoitetaan?
No katsos, me noviisit tarkoitamme sillä tuota sinistä mötikkää mikä tuossa kuvassa näkyy.

Jep, kuten simmermanni tuossa aiemmin kertoi tarkoitushan on vain säästää rahaa, eipä nuo "kestävät" CVD:t oikein ole vakuuttaneet kestollaan.

Tosin jos haluat niin saahan tuohon "alumiinimötikkään" käymään myös tuon huippu kestävän CVD:n , hyvin pienellä modifikaatiolla.

Ja niin noi osat on sitte Tamian TA-05:sta.

Ja jotta myös enempi lajinkanssa toimineet ymmärtäisivät, mistä puhutaan, niin noita osia kutsutaan myös nimeltä ohjauspalat tai ehkä vielä tunnetumpi nimi on steering knuckle, ehkä ;)


Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #285 : 22.08.10 - klo: 17.17 »
Jep, kuten simmermanni tuossa aiemmin kertoi tarkoitushan on vain säästää rahaa, eipä nuo "kestävät" CVD:t oikein ole vakuuttaneet kestollaan.

Tosin jos haluat niin saahan tuohon "alumiinimötikkään" käymään myös tuon huippu kestävän CVD:n , hyvin pienellä modifikaatiolla.

Ja niin noi osat on sitte Tamian TA-05:sta.

Vaihdoit 10,50 € maksavan osan vähintään puolet heikompaan 7,30 € maksavaan osaan ja aiot tällä säästää rahaa? Logiikka ei nyt oikein pure.
Varsinkin kun nuo ylläolevat hinnat ovat kahdelle vetoakselille, niin tuo 10,50 on aivan naurettavan halpa hinta CVD-vetoakseleista. Kaiken lisäksi kun oikein käytettynä ne kestävät hyvin pitkään.
Kai tarkistit että ohjausgeometria pysyy alkuperäisenä tuolla Tamiyan ohjauspalalla?

 - Hount

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #286 : 22.08.10 - klo: 18.23 »
Olipas oikeasti hauska sessio eka kertaa koskaan LRP:n kanssa. Mitään ei hajonnu, mitä nyt slipper padin joutu vaihtamaa kun orkkis alko huutamaa nii pahasti.

LRP sai siis myös uudet vaatteet:





Kori on siis HPI E-Firestormin koppa ja istuu todella nätisti. Valkonen väri vaan lähti kävelemään parin kaadon jälkeen, liekö sitten pskalaatusta maalia.. maalaria ei arvaa soimata muuten se ei maalaa mulle enää koppaa koskaan..  :grin:
Spoikkaa en malttanu viel alkaa ruuvailemaa kiinni kun oli päästävä hajottamaan autoa jossa sitten epäonnistuinkin surkeasti..  :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Fopa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #287 : 22.08.10 - klo: 18.37 »

Vaihdoit 10,50 € maksavan osan vähintään puolet heikompaan 7,30 € maksavaan osaan ja aiot tällä säästää rahaa? Logiikka ei nyt oikein pure.
Varsinkin kun nuo ylläolevat hinnat ovat kahdelle vetoakselille, niin tuo 10,50 on aivan naurettavan halpa hinta CVD-vetoakseleista. Kaiken lisäksi kun oikein käytettynä ne kestävät hyvin pitkään.
Kai tarkistit että ohjausgeometria pysyy alkuperäisenä tuolla Tamiyan ohjauspalalla?

 - Hount

No täytyty sanoa, että ne on sitte jo tosi heikkoja :( Jos kerta puolet vielä heikompia on.
Mutta juu, eihän sun onneksi tarvi niitä vaihtaa, eikö?

Mä kerron sen ohjausgeometrian sitte kun pääsen oikeasti tuota testaamaan.
Näkee oikeasti vaikuttaako tuo johonkin vai ei.

Jos ruvetaan hiuksia halkomaan, niin vaihdoin, tai oikeasti vaihdan 14,20€ maksavan osan 5,10€ maksavaan osaan, eli säästän yli puolet siinä, enkö?
Lisäksi saan boonuksena huomattavasti vahvemman .. ohjauspalan..

No eiköhän aika ole jo jättää tämä tähän ja siirtyä eteenpäin...

Tein taas lisää tyhmyyksi ja pyyhkäsin tuollaisen pikku renkulan tuollaiseen isoon renkulaan





Ja ihan vaan kaikki sen takia, että sattuu olemaan kotosalla noita Tamiyan rattaita.
Niin ja vaikutti siihen tietysti sekin, että tuo Blastti söi tuon spurrin sileeksi

« Viimeksi muokattu: 22.08.10 - klo: 19.30 kirjoittanut Fopa »

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #288 : 23.08.10 - klo: 03.04 »
No täytyty sanoa, että ne on sitte jo tosi heikkoja :( Jos kerta puolet vielä heikompia on.
Mutta juu, eihän sun onneksi tarvi niitä vaihtaa, eikö?

Mä kerron sen ohjausgeometrian sitte kun pääsen oikeasti tuota testaamaan.
Näkee oikeasti vaikuttaako tuo johonkin vai ei.

Jos ruvetaan hiuksia halkomaan, niin vaihdoin, tai oikeasti vaihdan 14,20€ maksavan osan 5,10€ maksavaan osaan, eli säästän yli puolet siinä, enkö?
Lisäksi saan boonuksena huomattavasti vahvemman .. ohjauspalan..

No eiköhän aika ole jo jättää tämä tähän ja siirtyä eteenpäin...

Tein taas lisää tyhmyyksi ja pyyhkäsin tuollaisen pikku renkulan tuollaiseen isoon renkulaan

Ja ihan vaan kaikki sen takia, että sattuu olemaan kotosalla noita Tamiyan rattaita.
Niin ja vaikutti siihen tietysti sekin, että tuo Blastti söi tuon spurrin sileeksi

Ahaa, sulla on siis Truggy, laskin hinnat Buggyn osien mukaan. No joka tapauksessa hintaero ei ole sitä vertaa että lähtisin vaihtamaan noin paljon heikompaa osaa tilalle.

Ja tuo "yli puolet heikompi" vertaus tulee siitä että edessä (missä tosiaan ohjaus aiheuttaa moninverroin suuremmat vaatimukset vetoakselille) tuo koiranluu ei tule kestämään lähellekään sitä mitä alkuperäinen CVD. Takana koiranluu puolestaan kestää, koska jousituksen liike on hyvin pientä verrattuna ohjauspalan liikkeeseen.

Ohjausgeometrian huomaat ilman ajamista, sen kuin otat työntömitan käteen ja katsot että kaikki kriittiset mitat pysyvät samoina.

Nuo vakio spurrit saa kestämään, kun käyttää teräksisiä pinjon-rattaita. Esimerkiksi Robinson Racingin valikoimista löytyy "kaikkia" kokoja "metric 0,6 mod" pinjoneita. Messinkinen pinjon ratas kuluu melko nopeasti ulkona ajettaessa. Mutta kun on teräksinen pinjoni, niin spurrikin kestää huomattavasti pidempään.

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 23.08.10 - klo: 16.46 kirjoittanut Hount »

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #289 : 23.08.10 - klo: 15.33 »
tietääkö kukaan mitä uusia optio osia mahtaa tulla?
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #290 : 23.08.10 - klo: 16.35 »
Eipä ole vielä tietoa.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #291 : 24.08.10 - klo: 18.48 »
Suosittelen kaikille auton ruuvien vaihtamista kunnon kamaan. Itse tilasin muutamia viikkoja sitten tuolta kopterit.net kautta kaikkia ruuveja mitä autoon menee. Ja onneksi tilasin. Tänään saapui hobbylinnasta varaosia remonttia varten ja siinä ruuvatessa ajattelin että vaihdan ruuveja parempiin jos nylppääntyy tai tuntuu muuten väljältä. Tulin siihen tulokseen että ruuvataan vähän enemmän joten vaihdoin kaikki ruuvit uusiin. Syy tähän on LRP:n ruuvien pehmeys ja tolkuton toleranssi kannoissa. Ja kaikki kupukantaiset ruuvit vaihdoin lieriökantoihin koska lieriökantaisissa on 3mm kuusiokolokanta.

Pinioni ja spurri tulee vaihtumaan 32p hammastukseen kunhan tavaraa saapuu jenkeistä. Slipperiin pitäisi löytää jostain kitkamateriaalia, alkuperäiset on antanut periksi. Toinen on revennyt. Alkuperäinen materiaali vaikuttaa tasotiivisteeltä jota käytetään vesijohtojen laippaliitoksissa. Onko ehdotuksia?

Vetarikeskusteluun otan osaa sen verran että koiranluut tuntuu olevan aika pehmeää materiaalia verrattuna etupään CVD keppeihin. Ainakin buggy mallissa.
« Viimeksi muokattu: 24.08.10 - klo: 18.54 kirjoittanut Ama »

Poissa Eikkis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #292 : 24.08.10 - klo: 19.02 »
Auttakaas alottelijaa! tuli hommattua tollanen truggy ja eilen tuli sitten tilattua tällänen harjaton moottori http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=11059.

Nyt kuuluukin kysymys että ajelenko tuolla vakio akulla ja lisä akulla jotka hommasin autoon, vaiko tilailenko jostain lipo akkuja ja laturia. Jos lipot kannattaa tilata niin suositelkaa jotain sopivia jotka on hinta/laatusuhteelta hyviä.

Kiitän :)
Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.

Poissa bazz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #293 : 24.08.10 - klo: 19.14 »
Sen voin sanoa, että noilla sähköillä vakioakku tai mikä tahansa nimh kyykähtää heti. Lipoja kehiin vaan. Hobbykingin turnigyt on ihan ok hinta/laatusuhteeltaan. Esim. http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10098&Product_Name=Turnigy_5000mAh_2S1P_20C_hardcase_pack

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #294 : 24.08.10 - klo: 19.15 »
Auttakaas alottelijaa! tuli hommattua tollanen truggy ja eilen tuli sitten tilattua tällänen harjaton moottori http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=11059.

Nyt kuuluukin kysymys että ajelenko tuolla vakio akulla ja lisä akulla jotka hommasin autoon, vaiko tilailenko jostain lipo akkuja ja laturia. Jos lipot kannattaa tilata niin suositelkaa jotain sopivia jotka on hinta/laatusuhteelta hyviä.

Kiitän :)

Mulla on muuten sama combo mutta 6,5T moottorilla. Itse olen todella tyytyväinen HK:n settiin.

Samalla olisi kannattanut tilata ne lipot tuolta.
Itsellä on pari näitä ja pari tulossa kunhan saavat niitä varastoon.

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #295 : 24.08.10 - klo: 19.18 »
Suosittelen kaikille auton ruuvien vaihtamista kunnon kamaan. Itse tilasin muutamia viikkoja sitten tuolta kopterit.net kautta kaikkia ruuveja mitä autoon menee. Ja onneksi tilasin. Tänään saapui hobbylinnasta varaosia remonttia varten ja siinä ruuvatessa ajattelin että vaihdan ruuveja parempiin jos nylppääntyy tai tuntuu muuten väljältä. Tulin siihen tulokseen että ruuvataan vähän enemmän joten vaihdoin kaikki ruuvit uusiin. Syy tähän on LRP:n ruuvien pehmeys ja tolkuton toleranssi kannoissa. Ja kaikki kupukantaiset ruuvit vaihdoin lieriökantoihin koska lieriökantaisissa on 3mm kuusiokolokanta.

Pinioni ja spurri tulee vaihtumaan 32p hammastukseen kunhan tavaraa saapuu jenkeistä. Slipperiin pitäisi löytää jostain kitkamateriaalia, alkuperäiset on antanut periksi. Toinen on revennyt. Alkuperäinen materiaali vaikuttaa tasotiivisteeltä jota käytetään vesijohtojen laippaliitoksissa. Onko ehdotuksia?

Vetarikeskusteluun otan osaa sen verran että koiranluut tuntuu olevan aika pehmeää materiaalia verrattuna etupään CVD keppeihin. Ainakin buggy mallissa.

ite vaihdoin myös noi kaikki auton ruuvit ja tilasin myös tuolta samasta paikasta.
13 eurolla sai kaikki ruuvit mitä tarvitsi
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #296 : 24.08.10 - klo: 19.27 »
Nyt on uusi servo tilattu tommonen http://www.robomaa.com/index.php?main_page=product_info&products_id=57 sain uuden 15€ sis pkt. joku sanoi että on periaatteessa sama kuin vakio blastissakin vai onko tuo nopeampi. aiemmin oli tollanen power hd 8 € servo mistä meni rattaat heti eli ihan P*****a nuo power hd servot :grin:.

- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa Eikkis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #297 : 24.08.10 - klo: 19.39 »


Mulla on muuten sama combo mutta 6,5T moottorilla. Itse olen todella tyytyväinen HK:n settiin.

Samalla olisi kannattanut tilata ne lipot tuolta.
Itsellä on pari näitä ja pari tulossa kunhan saavat niitä varastoon.

Jees, pitääpä laittaa noitaki tilaukseen. Oliskos vinkkejä laturille?
Mitäs muuta oleellista pitäisi ottaa huomioon moottoria vaihtaessa ja lipojen käyttöön otossa?
Sorry tyhmistä kysymyksistä :)
Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #298 : 24.08.10 - klo: 19.56 »


Mulla on muuten sama combo mutta 6,5T moottorilla. Itse olen todella tyytyväinen HK:n settiin.

Samalla olisi kannattanut tilata ne lipot tuolta.
Itsellä on pari näitä ja pari tulossa kunhan saavat niitä varastoon.

Jees, pitääpä laittaa noitaki tilaukseen. Oliskos vinkkejä laturille?
Mitäs muuta oleellista pitäisi ottaa huomioon moottoria vaihtaessa ja lipojen käyttöön otossa?
Sorry tyhmistä kysymyksistä :)

Esim tässä on ihan hyvä laturi.

Noparista lipo cut-off päälle. Ja lataat aina balance ohjelmalla.
Ja lue tämä topic.

Poissa Eikkis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #299 : 24.08.10 - klo: 22.09 »


Esim tässä on ihan hyvä laturi.

Noparista lipo cut-off päälle. Ja lataat aina balance ohjelmalla.
Ja lue tämä topic.

Laitoin tuon laturin ja 3kpl näitä lipoja tilaukseen http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10098&Product_Name=Turnigy_5000mAh_2S1P_20C_hardcase_pack

Jäädään odottelemaan.
Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.