Kirjoittaja Aihe: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC  (Luettu 285326 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #360 : 03.09.10 - klo: 17.43 »
Jos mahdollista niin alatukivarret suorina.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa simmerman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #361 : 03.09.10 - klo: 18.16 »
hexin tapin reiästä reikään n.256mm. edessä sekä takana. akseliväli n.300mm.
tukivarret lähes suorana.
-LRP S10 Blast TX + nosram matrix/7.5T-

Poissa polle

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #362 : 03.09.10 - klo: 20.04 »
Autosto on tullut hobbylinnaan nyt harjaton malli: http://www.hobbylinna.com/blast-buggy-combo-p-23353.html. Eikä ole hirveen kalliskaan!
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #363 : 03.09.10 - klo: 20.12 »
Autosto on tullut hobbylinnaan nyt harjaton malli: http://www.hobbylinna.com/blast-buggy-combo-p-23353.html. Eikä ole hirveen kalliskaan!

Tuossa tuolle harjattomalle paketille tulee hintaa 150 euroa (auto 99 eur ilman sähköjä).

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #364 : 03.09.10 - klo: 20.58 »
Lrp + nosram yhdessä = Pysy kaukana :mrgreen:
Jeps

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #365 : 03.09.10 - klo: 21.11 »
Lrp + nosram yhdessä = Pysy kaukana :mrgreen:

Miksi?

Poissa bazz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #366 : 04.09.10 - klo: 09.02 »
Lrp + nosram yhdessä = Pysy kaukana :mrgreen:

LRP + Nosram = sama asia

Mulla ei kyllä olen ko. valmistajan sähköistä mitään pahaa sanottavaa.

Tuo auto taas oli kyllä aika..  :p

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #367 : 04.09.10 - klo: 11.44 »
Lrp + nosram yhdessä = Pysy kaukana :mrgreen:
Itellä LPR:än nopari ainakin pelittänyt hyvin. Ei pahaa sanottavaa
.

Poissa wilmo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #368 : 04.09.10 - klo: 12.04 »
Lrp + nosram yhdessä = Pysy kaukana :mrgreen:

Ja kokemusta löytyy monenko yhdistelmän verran?! Kannattaa varmaan laittaa esimerkkejä ja/tai perusteluja väitteiden tueksi. Näitä info-arvoltaan NOLLA postauksia täällä on jo varmaan riittämiin..
| HoBao Hyper 10SC | Mamba Max Pro |

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #369 : 04.09.10 - klo: 12.26 »
Itsellä ei ole kokemuksia nosramista, mutta lrp:n nopareita kaksi palanut ja yksi motti leiponut, kummastakin noparista sensoripiirilevy kärventynyt, moottori lakkasi vaan toimimasta radalla :shock:
Jeps

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #370 : 04.09.10 - klo: 12.28 »
Itsellä ei ole kokemuksia nosramista, mutta lrp:n nopareita kaksi palanut ja yksi motti leiponut, kummastakin noparista sensoripiirilevy kärventynyt, moottori lakkasi vaan toimimasta radalla :shock:

Oot uittanu niitä vedessä?  :huh:

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #371 : 04.09.10 - klo: 12.30 »
Voisiko käyttäjässä olla vikaa? Omat kokemukset pelkästään positiivisia, onhan niitä toki rikkikin mennyt mutta yleensä kestänyt pari vuotta kovaa ajoa mikä on ihan kunnioitettava käyttöikä säätimelle ja koneelle.

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #372 : 04.09.10 - klo: 12.30 »
En oo vedessä uittanu..

E: Eiköhän tää OT riitä jo..
Jeps

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #373 : 05.09.10 - klo: 19.22 »
Tänään kävin radalla ajamassa. Viisi kierrosta ja takaa vetari poikki. Ihan omaa tyhmyyttä kun tulin liian kovaa hyppyrille ja siitä voliitsarja tuloksena kova isku taka renkaaseen. Itse auton kestosta ei ole mitään valittamista paitsi spurrin ja pinionin. Ja sekin korjaantui niillä traxxasin osilla. Siiven olen myös saanut rikki.

Hobbylinnasta kyselin muiden vanteiden sopivuutta ja he ehdottivat että Hot Bodies Cyclone D4 renkaat sopisi. Tilasin sitten sellaiset (en tosin hobbylinnasta) ja kössin ZX5 vanteet. No ei kyllä sopinut mitenkään nou hb:n vanteet eikä kössin vanteista sopinut kun takavanteet.

Sain radalla mahdollisuuden sovittaa toisia renkaita ja vanteita ja kas nehän sopi kuin nenä päähään. Kyseessä nämä etee ja nämä taakse.

PS. Hauska myös etuvetona :grin:

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #374 : 05.09.10 - klo: 21.31 »
Koitiko Ama eri hexeillä?
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #375 : 05.09.10 - klo: 23.02 »
Joo mulla on noi hpi:n alumiini hexit kiinni.

Poissa Eikkis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #376 : 05.09.10 - klo: 23.18 »
Itse auton kestosta ei ole mitään valittamista paitsi spurrin ja pinionin. Ja sekin korjaantui niillä traxxasin osilla.

Millaset tuohon sit sopii? Voisi omaankin saman homman tehdä.
Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #377 : 05.09.10 - klo: 23.27 »
Itse auton kestosta ei ole mitään valittamista paitsi spurrin ja pinionin. Ja sekin korjaantui niillä traxxasin osilla.

Millaset tuohon sit sopii? Voisi omaankin saman homman tehdä.

Et sattumoisin ole lukenut tätä ketjua? Mainitaan moneen kertaan.

No jos luku hommat ei kiinnosta niin -> Tässä

Ja suoraan ei sovi mikään. Tota slässin spurria pitää vähän muokata ja lisäksi pitää ostaa 4x11x4 laakeri tai joku samankokoinen holkki ja tietenkin tuohon spurriin sopiva pinioni.

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #378 : 06.09.10 - klo: 18.01 »
ei kellä oo vanhoja ja hyvässä kunnossa olevia renkaita jotka käy tohon?? laittakaa yv:tä jos on
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #379 : 06.09.10 - klo: 20.51 »
Hobbylinnasta kyselin muiden vanteiden sopivuutta ja he ehdottivat että Hot Bodies Cyclone D4 renkaat sopisi. Tilasin sitten sellaiset (en tosin hobbylinnasta) ja kössin ZX5 vanteet. No ei kyllä sopinut mitenkään nou hb:n vanteet eikä kössin vanteista sopinut kun takavanteet.

Sain radalla mahdollisuuden sovittaa toisia renkaita ja vanteita ja kas nehän sopi kuin nenä päähään. Kyseessä nämä etee ja nämä taakse.

PS. Hauska myös etuvetona :grin:

Kyllä HB:n vanteet sopii. Pitää vaan jättää renkaiden mutterit kiristämättä ihan "pohjaan saakka" koska alkuperäinen hex pala on hieman liian matala noille vanteille. Vaihda tilalle esimerkiksi HPI Blitzin hexat, niin johan käy "kaikki" 12mm hexalla olevat vanteet + kivana lisänä ei hexat tipu pois paikaltaan renkaita vaihtaessa, kun nuo Blitzin aluhexat ovat sivusta lukitusruuvilla kiinni.

 - Hount

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #380 : 06.09.10 - klo: 21.03 »
Hobbylinnasta kyselin muiden vanteiden sopivuutta ja he ehdottivat että Hot Bodies Cyclone D4 renkaat sopisi. Tilasin sitten sellaiset (en tosin hobbylinnasta) ja kössin ZX5 vanteet. No ei kyllä sopinut mitenkään nou hb:n vanteet eikä kössin vanteista sopinut kun takavanteet.

Sain radalla mahdollisuuden sovittaa toisia renkaita ja vanteita ja kas nehän sopi kuin nenä päähään. Kyseessä nämä etee ja nämä taakse.

PS. Hauska myös etuvetona :grin:

Kyllä HB:n vanteet sopii. Pitää vaan jättää renkaiden mutterit kiristämättä ihan "pohjaan saakka" koska alkuperäinen hex pala on hieman liian matala noille vanteille. Vaihda tilalle esimerkiksi HPI Blitzin hexat, niin johan käy "kaikki" 12mm hexalla olevat vanteet + kivana lisänä ei hexat tipu pois paikaltaan renkaita vaihtaessa, kun nuo Blitzin aluhexat ovat sivusta lukitusruuvilla kiinni.

 - Hount

Et sattunut lukemaan mun alempaa viestiä?

Kyseiset HPI:n hexit on kiinni.

Mutta vanteen ofsetti on eri ja vanne ottaa kiinni ripustuksiin.

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #381 : 08.09.10 - klo: 15.45 »
Aikovat näköjään monsterin julkaista tästä härvelistä.

Julkaisu ajankohta tässä kuussa. Olisiko optio-osien julkaisu samalla??? Toivotaan niin.

http://www.lrp.cc/forum/viewforum.php?f=2&sid=e4d8643a79d5e99fb2f4174e08f241b6


Poissa simmerman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #382 : 08.09.10 - klo: 17.22 »
näyttäis olevan tuolla lrp:n sivuilla ainakin isompia spurri pyöriä saatavana nykyään 72t ja 77t 48p.
-LRP S10 Blast TX + nosram matrix/7.5T-

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #383 : 08.09.10 - klo: 18.17 »
Et sattunut lukemaan mun alempaa viestiä?

Kyseiset HPI:n hexit on kiinni.

Mutta vanteen ofsetti on eri ja vanne ottaa kiinni ripustuksiin.

Aah, sori. Olin pari viikkoa ilman kunnollista nettiä ja olen lukenut ja kirjoitellut forumille N900:lla Siinä pieneltä näytöltä junassa tihrustaessa tulee missattua aina jotain. Viitsitkö mitata tarkemmin noita offsettejä. Olisi kiva tietää itsekin millaisia vanteita sitä lähtee metsästämään. Harmi kun HB:n vanne ei sovi, olisi ollut meinaan tosi halpa vanne + sitä saa samasta paikasta kun autoon muitakin osia.

 - Hount

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #384 : 08.09.10 - klo: 18.58 »
Et sattunut lukemaan mun alempaa viestiä?

Kyseiset HPI:n hexit on kiinni.

Mutta vanteen ofsetti on eri ja vanne ottaa kiinni ripustuksiin.

Aah, sori. Olin pari viikkoa ilman kunnollista nettiä ja olen lukenut ja kirjoitellut forumille N900:lla Siinä pieneltä näytöltä junassa tihrustaessa tulee missattua aina jotain. Viitsitkö mitata tarkemmin noita offsettejä. Olisi kiva tietää itsekin millaisia vanteita sitä lähtee metsästämään. Harmi kun HB:n vanne ei sovi, olisi ollut meinaan tosi halpa vanne + sitä saa samasta paikasta kun autoon muitakin osia.

 - Hount


Ei satu tönäriä oleen täällä kotosalla niin ei pysty mittaan, mutta ihan millistä parista on kiinni. Toinen vaihtoehto olis siirtää ne ohjauslinkit kääntöpäissä sinne sisempiin reikiin ja ottaa se ylimäräinen aine dremelillä pois. En tosin ole varma että mahtuisiko sittenkään. Tämä siis etupäässä. Takapää ei muistaakseni sopinut ollenkaan. Voin tarkistaa asian.

Mutta nuo Fastraxin vanteet sopii mainiosti ja on myös halpoja. Raideleveyttä nämä kasvattaa hieman, mutta ei ka sillä niin väliä ole jos ei tarvi mihinkään sääntöihin mahtua. Tuskin näillä "virallisiin" kisoihin kukaan osallistuu.
Itse tilasin täältä www.apexmodels.com koska heillä on myynnissä myös pelkkiä vanteita.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #385 : 08.09.10 - klo: 20.22 »
Raideleveyttä nämä kasvattaa hieman, mutta ei ka sillä niin väliä ole jos ei tarvi mihinkään sääntöihin mahtua. Tuskin näillä "virallisiin" kisoihin kukaan osallistuu.

?? Nyt en ymmärrä? Miksikäs ei? Jos tarkoitat painojakaumaa, niin Lipolla sen saa aika hyvin kohdilleen. Ja jos tarkoitat keppivetoisia autoja, niin Kyosho Lazer, Associated B44, Durango DEX410 jne. ovat kaikki keppivetoisia. Vai tarkoitatko kenties ratasdiffejä? Durango DEX410 on myös ratasdiffeillä ja ainakin tuloksiin jos on uskomista, niin itse rankkaisin ne kuuladiffien edelle.
Itse ainakin ajattelin ajella tällä autolla sisäkisoja. (sisäkisat on kivempia, kun auto ei likaannu *hoho*)

 - Hount

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #386 : 08.09.10 - klo: 20.45 »
Onko kokemuksia käykö tuohon buggyyn durangon vanteet ihan suoraan ilman että mistään tarvii dremelöidä? Ainakin academyn vanteille pitää hieman muokkauksia tehdä.
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #387 : 08.09.10 - klo: 21.02 »
Raideleveyttä nämä kasvattaa hieman, mutta ei ka sillä niin väliä ole jos ei tarvi mihinkään sääntöihin mahtua. Tuskin näillä "virallisiin" kisoihin kukaan osallistuu.

?? Nyt en ymmärrä? Miksikäs ei? Jos tarkoitat painojakaumaa, niin Lipolla sen saa aika hyvin kohdilleen. Ja jos tarkoitat keppivetoisia autoja, niin Kyosho Lazer, Associated B44, Durango DEX410 jne. ovat kaikki keppivetoisia. Vai tarkoitatko kenties ratasdiffejä? Durango DEX410 on myös ratasdiffeillä ja ainakin tuloksiin jos on uskomista, niin itse rankkaisin ne kuuladiffien edelle.
Itse ainakin ajattelin ajella tällä autolla sisäkisoja. (sisäkisat on kivempia, kun auto ei likaannu *hoho*)

 - Hount

Ei en tarkoita mitään noista.
Tarkoitan sillä sitä että tämän auton suorituskyky tuskin riittää esim. noiden edellämainituiden tasolle. Jossain se ero hinnoissa varmasti näkyy. Mutta eihän se tosiaan tarkoita sitä ettei näillä voisi osallistua. Harrastaa ja kilpailla voi monella tasolla ja tärkeintähän on se että harrastetaan. Hienoa on myös se että tällaisia budjettiluokan autoja on tarjolla.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #388 : 09.09.10 - klo: 08.19 »

Kyllä HB:n vanteet sopii. Pitää vaan jättää renkaiden mutterit kiristämättä ihan "pohjaan saakka" koska alkuperäinen hex pala on hieman liian matala noille vanteille.

Onko tuo nyt kovin toimiva neuvo? Onhan se tietysti kiva kun renkaat irtoaa kesken kisan...

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast tx 1/10 buggy / truggy
« Vastaus #389 : 09.09.10 - klo: 08.51 »

Kyllä HB:n vanteet sopii. Pitää vaan jättää renkaiden mutterit kiristämättä ihan "pohjaan saakka" koska alkuperäinen hex pala on hieman liian matala noille vanteille.

Onko tuo nyt kovin toimiva neuvo? Onhan se tietysti kiva kun renkaat irtoaa kesken kisan...

Voisi olla aika mielenkiintoinen ajettava.

Kyllä se niin on että ei niitä HB:n vanteita sinne saa sovitettua ainakaan ilman kunnon muokkausta.

edit.

Nyt on sovitettu uudelleen HB:n vanteita. Takapäässä vanteen sisällä olevat jäykkäri rivat ottaa kiinni tukivarren päähän (siihen lenkkiin) ja välys ylätukivarteen on minimaalinen tai sitä ei ole ollenkaan, eli ottaa kiinni. Edessä Näyttäis siltä että kun siirtää kääntöpäästä ohjauslinkin sinne sisempään reikään ja poistaa ylimääräisen aineen niin voisi sopia mutta välys jää tässä taas pieneksi. Muös etupäässä tukivarren pää otta kiinni vanteen ripoihin. Eli pienemmällä ofsetilla olevaa vannetta pitää laittaa.
« Viimeksi muokattu: 09.09.10 - klo: 09.18 kirjoittanut Ama »