Kirjoittaja Aihe: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC  (Luettu 285187 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa -rcmv-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Savagen renkaat
« Vastaus #690 : 08.12.11 - klo: 19.26 »
Mahtuuko tuohon buggyyn  36mm levee ja 75mm pitkä motti?
Hpi baja 5b ss

Poissa sakke76

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring
« Vastaus #691 : 09.12.11 - klo: 07.04 »
ostin just LRP s10 Blast BX auton ja tahtosin siihen hexi kiinnitteiset renkaat, olis hyvät talvi nakit toisesssa autossa mutta lrp:Ssä toi oma kiinnitys. Hobbylinnassa on kumminkin tälläainen:
http://www.hobbylinna.com/varaosat-blast-viritysosat-c-831_916.html

Tarvitsenko mitään muuta että saan hexi renkaat kiinni?

Siis tähän kysymykseen jos sulla ei niitä hexejä kerran ole niin noi riittää noilla saat renkaat paikalleen.. olettaen että sulla on ne pienet metalli tapit tallessa mitkä tulee vetariin pitään hexsejä paikallaan!!??!!??

Tuossa pussillinen niitä hexin tappeja, joita tarvitaan hexin paikalleen pitämiseen: http://www.hobbylinna.com/wheel-adapter-pins-10pcs-p-23267.html
Noita kyseisiä tappeja piti muistaakseni noin millin verran lyhentää jotta saa sopimaan noihin HPI:n alumiinihexeihin.
Voit tietenkin käyttää myös originaali muovihexejä, joihin em. tapit käy suoraan ilman lyhentämistä.

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Savagen renkaat
« Vastaus #692 : 09.12.11 - klo: 19.21 »
Mahtuuko tuohon buggyyn  36mm levee ja 75mm pitkä motti?
Saattaa syödä aika reilusti tilaa ja pohjalevyä koutuu muokkaamaan.
Ja sen lisäksi motti painaa melkein saman verran kuin auto, eikös kyseessä ole KD36 XL?
Passiivista harrastelua

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #693 : 18.12.11 - klo: 23.23 »
Näyttäis olevan LRP:llä takatuuppikin. Onko kellään tietoa kestävyydestä yms. yms. Kiinnostais ostaa joku halpis auto ihan piha ralliin kavereiden kans.

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #694 : 13.01.12 - klo: 08.59 »
Blast TC mallille pojat teki eilen kestotestiä Tikkurilan RC kekuksessa.
Auto sai niin paljon väärinkäyttö että oikein sattui sydämmestä.
Hyppyreistä kovalle lattialle niin kovaa kuin pelillä pääsee. Täysillä seinään. Mitä nyt voi keksiä jotta se menis rikki.
Ainoa vamma....katkennut koritolppa.
Koneena oli kuitenkin 10,5 jota oli 'säädelty'.
En ole ennen tavannu autoa joka kestää noin paljon sikaa.
Normi turistista olis ollu tukivarret, iskaritornit yms. rikki aikoja sitten.
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #695 : 19.01.12 - klo: 11.22 »
Joo tulipahan eilen sitten lörpin SC ja Twister. Tossa kun noita katselin niin kyllä selväksi kävi, että jos nyt ensimmäisiin kisoihin lähtisin niin eiköhän ne voittopokaalit kannattaisi suosiolla jakaa jo ennen kisaa  :grin:

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #696 : 19.01.12 - klo: 21.12 »
Toiset yrittää tahallaan särkeä vehkeitä,eikä hajoa millään.
Meikä yritti ajella nätisti,ja aina oli auto palasina :grin:  onko tuo turisti sitten parannettu jotenkin :roll:
Buggy mallin blasti oli kyllä paskin auto ikinä jossei nikkoja lasketa...
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #697 : 22.01.12 - klo: 17.26 »
Noniin. Eilen saapui lörppitiimiin lisäyksenä 4wd buggy. Pääsempähän itsekkin näkemään, että meneekö heti ekalla testillä jo rikki vai ei. Motiksi tullee laitettua varmaankin 5,5t.

Poissa |juhkii|

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #698 : 02.02.12 - klo: 20.56 »
Terve!  koskee LRP S10 BX autoa.

nyt olis tarkotus jyrsiä ylärungon osat alumiinista, täysin alkuperäisten mittojen mukaan.

Osat:
-Etu-ja takaiskaritorni ( paksuimmillaan 10mm kuten alkuperäinenkin.)
-Etu- ja takaylärunko ja  (ne mitkä on kiinni alumiinitolppien varassa )
 ja Keski ylärunko, se pitkä lätkä.  (nämä 3mm paksuja paksuimmillaan.)

alumiini ei ole ihan mössöä mutta ei parastakaan laatua. elaksointikin saattaa olla mahollinen pyynnöstä

Eli yhteensä 5 osaa. onko kiinnostuneita?

 jos oon niin kertokaa vaikka YV:llä että paljonko olisitte valmiita maksamaan osista.  Ite ajattelisin että onko 3* muovisen hinta liikaa? vuoteen maksaavat takasi ihtesä ainaki minun ajossa.


Kotona teen piirustukset ja ohjelmat ensi viikon aikana ja luultavasti viikonpäästä alkaa ajot.
Pieniä muutoksia mitoissa on kevennyksissä, yksinkertaistan hieman niin helpompi tehdä.
strategiset mitat ovat samat kuin alkuperäisissä.
en ohenna niitä paksuudeltaan alkuperäisiin verrattuna, vaikka luultavasti kestäisikin ohuempana.  Painoa kertyy siis hieman lisää. cnc-työstökeskuksella teen.  Kokeilen itellä osien toimivuuden ja palautusoikeus rahat takasi jos ei kelpaa.
« Viimeksi muokattu: 09.02.12 - klo: 20.41 kirjoittanut |juhkii| »
Ite tekemällä saa semmosen ku tulee.
Kyosho inferno TR15 ST. LRP s10 Blast BX.

Poissa |juhkii|

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #699 : 07.02.12 - klo: 21.23 »
ajattelin tuossa että mitäpä sitä tekemää vaikeasti samannäköstä ku alkuperänen kun voi tehdä helpolla paremman.
Teenkin kaikki osat 3mm paksuina.  etuiskari tornien ohjelma on jo valmis ja muutama osa jo tehty. Muihin osiin tulee kevennys reikiäkin tietysti.

Hintana voisin pitää vaikka 8€. takatorni 10€. etu- ja takaylärunko 8€ ja keskiylärunko 10€.
Kaikki osat kerralla 40€ +postit. 

Huomenna voisin rykiä näitä lätkiä jonkun 20sarjan ja yrittää jos saisin vaikka ensiviikolla jo loputkiin osat tehtyä. 

En kiillota osia itse vaan samannäkönen hiottu pinta ku kuvassa, ilman naarmuja ja monttuja tietenkin.
Käsin joudun purseet poistamaan ja se vie aikaa, nostaa hintaa hieman, mutta ite oisin heti ostanu jos oisin jostain löytäny. uskon, että säästää pitkällä tähtäimellä.
Ite tekemällä saa semmosen ku tulee.
Kyosho inferno TR15 ST. LRP s10 Blast BX.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #700 : 07.02.12 - klo: 21.38 »
oikein asetettu sädekompensaatio + 45 asteinen viisteterä + originaali työstörata = purseeton kappale 10 sekunnissa ilman viilaa :) you can do it! (joudut toki kääntää toisinpäi mut kait sul keskestä jigi on?)
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #701 : 08.02.12 - klo: 13.34 »
Luulenpa että kun lörppi on aika heikko muoveiltaan ja ennen hajos iskaritorni niin nyt luulatavasti menee kalliimpiakin osia.

Poissa |juhkii|

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #702 : 08.02.12 - klo: 17.25 »
kyllähän se viisteterällä tulis aika äkkiä toisaalta. Vielä nätimmän sais vielä R3 profiili jyrsintapilla. pyöristykset tekis :D   

Jigi on ja kappale on kiinni neljällä M3 ruuvilla keskirei'istä.    Sinne tuli joku virhe mitä en saanu pois, yritän nyt tehä erilaisen ohjelman.
tuli sarja vähä huonoja jota en kehtaa myydä. laittelen niitä mukaan jos joskus joku tilaa jotain. hyvin pieni kosmeettinen häiriö. ei oo toisen puolen reiät ihan keskellä.

Suunnittelen uudestaan osat hieman siistimmiks ja yksinkertasemmiks ja uuden työstötavan niin saa täysin heitottomaksi kappaleet ja todennäkösesti siistimmätkin :D  Päivittelen kuvat tonne ylemmäks nii ei tarvii uusia postata...
 
Nestori. itekki pelkään että alkaa se diffikotelot paukkumaan, hölmösti rakennettu niitten varaan. kerran on iteltä halennu sekin jo edestä.   

TEKSTIÄ MUOKATTU
« Viimeksi muokattu: 08.02.12 - klo: 20.17 kirjoittanut |juhkii| »
Ite tekemällä saa semmosen ku tulee.
Kyosho inferno TR15 ST. LRP s10 Blast BX.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #703 : 09.02.12 - klo: 21.04 »
Löytyyhän näihin hiilikuituisenakin nuo osat jos haluaa painoa säästää.
http://stores.ebay.co.uk/MaxSpeedParts/LRP-/_i.html?_nkw=lrp+s10&submit=Search&_fsub=1306039015&_sid=75592985&clk_rvr_id=314478743971

Piti tuohon touring versioon löytää oneway, HPI:n Nitro 3 polttiksen oneway on täysin samoilla mitoilla kun alkuperänen diffi, ainut juttu on että se pyörii väärinpäin eli oneway laakerit joutuu kääntämään, mitkä lähtee suht helposti pois vasaralla ja tuurnalla. Maveric Stradassa on myös samoilla mitoilla diffit ja ilmeisesti myös Tamiya TT-01:ssä (ei täysin varma mikä Tamiya).
Eli jos haluaa diffit mitkä saa toimimaan niin löytyy vaihtoehtoja.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa |juhkii|

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #704 : 12.02.12 - klo: 19.46 »
Mitenkä sinä luo löysit! ite yritin ehti muttaku en löytäny piti ruveta tekemään...
Ite tekemällä saa semmosen ku tulee.
Kyosho inferno TR15 ST. LRP s10 Blast BX.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #705 : 13.02.12 - klo: 16.14 »
Ihan tuolta alun postien kautta sain vihjeen että ebaysta löytyy. Eihän se helppoa se osien metsästäminen tähän ole.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa |juhkii|

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #706 : 13.02.12 - klo: 19.06 »
Nii itekki tiesin että niitä kuulemma löytyy sieltä ja yritin etsiäkkin ebaysta mutta siihen loppu taidot.

No joo :D ostakee sieltä parempia mulla menee aika niin tiukille koulussa etten ehi tehä kovin montaa ja eihä tuota oo halukkaita ostajiakaan.
Ite tekemällä saa semmosen ku tulee.
Kyosho inferno TR15 ST. LRP s10 Blast BX.

Poissa |juhkii|

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #707 : 15.02.12 - klo: 18.53 »
Ei sopinu luonnelle jättää alotettua työtä kesken.  eli kaikki ne osat mitä sanoinkin tulevan nii on tulossa. teen 5 sarjaa myyntiin ja myön pelkästään täysiä sarjoja kuhan valmiita.  Hinta katsotaan joskus.

viistettetty jyrsimellä ja uuden mallisia, parempia.   Ei ole mitää heittoja muodossa tai reikien sijainnissa parannetun kiinnityksen ansiosta. 

Etuiskaritorneja on jo täys sarja, huomenna alkanee takaiskaritornien ajo ja ensviikolla valmistuu loput. 


Ps. saattaa tulevaisuudessa olla myös alumiinia pohjalevyjä mitä pyörittelen manuaali koneella :D kokeilen viikonloppuna itelle tehä ja jos nyt ei päivää mene yhteen niin voin tehä niitä tilauksesta.
Ite tekemällä saa semmosen ku tulee.
Kyosho inferno TR15 ST. LRP s10 Blast BX.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #708 : 15.02.12 - klo: 18.56 »
Hommaa kunnon levyä ja sano Veikolle että käydään tutustumassa J-metallikalusteelle missä on teidän koulun omistama laserleikkuri. Otat tikulle cadin mukaan missä ulkomuoto ja reiät niin saat kunnollisia pohjalevyjä ;)
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #709 : 16.02.12 - klo: 20.28 »
Onko jollain tietoa että minkä auton etuvetarit tähän turisti versioon sopii?
Vaikuttaa aikas pehmeältä nuo LRP:n omat, nyt jo vaihtokunnossa.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa |juhkii|

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #710 : 16.02.12 - klo: 20.30 »
Ootko jukis amiskalla? :D minä istun fadalin eessä koko viikon nii käyhä kahtomassa :D

Ei se laser leikattu oo hienoo, minä oon koneistaja niin sittenhä myös koneistetaan.

Ite tekemällä saa semmosen ku tulee.
Kyosho inferno TR15 ST. LRP s10 Blast BX.

Poissa Sähkömies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #711 : 05.03.12 - klo: 11.26 »
Topikkia ylös! Mitä kuuluu Blast-miehien elämään? Itse harkinnut tuota SC-mallia puhtaasti hinnan takia..Kaipalen mielipiteitä autosta,nihkeesti tuntuu olevan juttua kärrystä :shocked:Liekö viisaammat jättäneet ostamatta?? Jossain spekuloitiin, että Lrp:n valmistaja olisi sama, kuin jenkeissä myytävän Duratraxin jollainen 1/18 kokoinen Vendetta ollut pojalla n.5vuotta ja kestänyt ja kestänyt...

Poissa foxi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #712 : 05.03.12 - klo: 12.14 »
Topikkia ylös! Mitä kuuluu Blast-miehien elämään? Itse harkinnut tuota SC-mallia puhtaasti hinnan takia..Kaipalen mielipiteitä autosta,nihkeesti tuntuu olevan juttua kärrystä :shocked:Liekö viisaammat jättäneet ostamatta?? Jossain spekuloitiin, että Lrp:n valmistaja olisi sama, kuin jenkeissä myytävän Duratraxin jollainen 1/18 kokoinen Vendetta ollut pojalla n.5vuotta ja kestänyt ja kestänyt...

18.3. 16.00 olen valmis vastaamaan tähän, paremmalla kompetenssilla.

http://rc10.fi/index.php?topic=64140.0

mut sen verta on autoon luottoa, että kaksi teamia lähtee blastilla linjalle.

Poissa Sähkömies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #713 : 05.03.12 - klo: 14.04 »
Loistavaa! Taidankin odottaa kiesin hankinnassa kisojen yli..Mielenkiintoinen skaba, jos vaikka vääntäytyisi paikalle.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #714 : 05.03.12 - klo: 16.11 »
Tuli tuossa omasta tc-mallista poisteltua noita välyksiä. Kingpin ruuvin saa "välyksettömäksi" kun poraa c-palaan reijät isommiksi ja asentaa 5mm messinki putken pätkät holkeiksi, niin ei kuluta kingpin ruuvi reikää niin helpolla väljäksi.

Ja ohjaukseen kun vaihtaa ne messinki "laakerit" kuulalaakereihin niin saa ohjausta paremmaksi. tämmöiset laipalliset kuulalaakerit, joutuu poraamaan millin isommiksi ne reijät muovissa, mutta ei kulu enää niin nopeasti väljäksi.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Sähkömies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #715 : 07.03.12 - klo: 17.25 »
No niin!Tulipa Sc sitten tilattua,ilman tekniikka siis..Katsotaan mitä kiesi kestää :wink:Tarkoitus on läpikäydä ennen käyttöä ja tehdä kevyttä tuunausta.Tekniikaksi tulossa käyttöä vaille jäänyt Hobby Kingin 100A esc ja koneeksi 10,5-13T mylly.Mistähän noita 06-mod pinioneja saisi suomesta?Tamiyaltahan noita löytyisi mutta ainakaan tietonikkari oli huulipyöreänä, kun kysyin..

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #716 : 07.03.12 - klo: 17.44 »
joo mullakin on sc. diffit kannattaa shimmata, siis lautas pyörän välys aika pieneksi. moottorin pinjonit saat power racingiltä.. siis lrp.n omat. laita joku n. 15 hampainen ehkä. semmoisen jutun oon huomannut että etu camber kulmat ei voi olla kovin suuret (negatiiviset). koska etu vetarit "pohjaavat" sisä puolen kupeissa ja voivat pahimmillaan vääntyä maximi sisään joustossa.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa Sähkömies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #717 : 07.03.12 - klo: 19.59 »
Miten nuo alkup.pinionit on sulla kestäneet? Ovatko mezzinkiä?Tamiyalta löytyy köykämiinisiä,pinnoitettuja versioita,niitä ajattelin vaan eipä taida suomenmaasta löytyä..menee Ebay hommiksi.

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #718 : 09.03.12 - klo: 19.42 »
Mitä meinaat pinjonin kestämisellä? Hampaiden kulumista kenties.. No muovista spurria pidempään on kestänyt vaikkakin eka spurri vielä kiini. siinä pientä kulumista havaaittavissa, pinjonissa ei. tässä autossahan ne eivät joudu alttiiksi lialle, kiville yms.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa foxi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #719 : 18.03.12 - klo: 19.58 »
Topikkia ylös! Mitä kuuluu Blast-miehien elämään? Itse harkinnut tuota SC-mallia puhtaasti hinnan takia..Kaipalen mielipiteitä autosta,nihkeesti tuntuu olevan juttua kärrystä :shocked:Liekö viisaammat jättäneet ostamatta?? Jossain spekuloitiin, että Lrp:n valmistaja olisi sama, kuin jenkeissä myytävän Duratraxin jollainen 1/18 kokoinen Vendetta ollut pojalla n.5vuotta ja kestänyt ja kestänyt...

18.3. 16.00 olen valmis vastaamaan tähän, paremmalla kompetenssilla.

http://rc10.fi/index.php?topic=64140.0

mut sen verta on autoon luottoa, että kaksi teamia lähtee blastilla linjalle.

Noniin, nyt on kompetenssia:

Kahella autolla ajettiin ja viimeseksi tultiin, ja tämähän johtuu sitten pelkästään, ja ainoastaan tiimin tasosta, kuskeina. "Tehdas teami, herkillä käsillä, kerkesi jonkun sata kierrosta kauemmaksi."

Koko kuudesta tunnista n. 40 minuttia oli kummatkin autot meillä yhtä aikaa varikolla, ja saatoin nähdä myös kerran pari vastaavan tilanteen olevan päällä "Deep pocket" teamilläkin. Nyt Kiinnostais kovasti tietysti myös heidän osien käyttö...

Tuossa ynnäsin Power racingin sivuilta:

Että semmonen 90 euroa meni osiin...paikan päällä...ja tod näk. yksi kolme-neljä kymppiä löytyy vaihdettavaa, kun rupee tarkastelemaan...siittä kerääntyy sopivasti summa, millä saisi hakea yhden non.rtr. sc blastin Itähelsingistä...

Valtaosan voi tietysti ottaa tiimin kuskien kontolle kulutuksesta, mutta kolme kertaa etuvetarin katkeeminen samasta kohtaa herätti ansaittua sadattelua pilttuulla.

Mutta enmä tästä vielä luovu, kun itse katkaisin vain yhden vetarin, niin ei se nyt niin pahalta kuulosta, että lähtisi lapsi pesuveden mukana, ja on mulla nyt sitäpaitsi elämäni ensimmäinen sininen T-paita, ja siinnä lukee, että Blue is Better.

Loppulauselma:

"Mitä luulit saavasi 120 €urolla?" (Lainattu nimettömäksi jääneeltä moottoriturvalta)