Kirjoittaja Aihe: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC  (Luettu 285197 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KimmoHop

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #870 : 24.09.13 - klo: 22.18 »
Melkein kuuluisi mitä-tänään-hajosi -osastoon, mutta ehkä neuvo löytyy täältä.
Slipperiltä eteen menevä voima tyssäsi siihen, että pidätinruuvi hyppäsi ja karkasi. Näytti tosi "liukkaalta" meno ennenkuin hoksattiin että takavedolla mennään - että sekin on nyt kokeiltu. Ei etene heinikossa sitten yhtään  :shocked:

No kotona ei tietenkään ole lyhempää M4-ruuvia kuin joku 10mm mikä ottaisi jo moottoriin pahasti kiinni. No samalla tuli tutkittua sekin, että uusi servo hankasi eteen menevää vetoakselia. Olisi varmaan mennyt poikki asti... Sivarilla nipsu pois kannakkeesta ja ongelma ratkaistu.

Mutta se mihin voisi joku kokenut ja tietävä ihan näkemättä sanoa, on se että takapää (siis auton) tuntuu jäykältä kun pyörittää renkaista. Spurri/pinioni se ei ole, neljä tai viisi kertaa avasin ylädekin ja pölysuojan ja sääsin ja laitoin takaisin kiinni, ja vaikka longottaa perää niin että välystä on, niin silti junnaa. Mitään epämääräistä ääntä ei kuulu. Jotenka diffin seutuville kohdistuu epäilys ja huomenna aukeaa salat. Mutta tosiaan jos joku on samalla tavalla rääkännyt blastia ja jokin on mennyt vinksalleen niin vinkkiä.

Vähän onkin sitten että tilatakko M4x4 asetinruuveja vai kävisikö pulttikaupasta - luulen että pulttikaupasta. Luulisi niillä niin pieniäkin olevan.

Leopardissa oli johtopäässä kumitiiviste laakeria vasten, tukena ehkä. Oli levinnyt  :tongue: Pitääkö etsiä uusi tilalle vai saako olla paljon päittäisvälystä?

t. Kimmo:)

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #871 : 25.09.13 - klo: 08.08 »
Mulle kävi eilen sama juttu, eli kesken ajon muuttui takavedoksi! :) Oli vaan etupäästä sama pidätinruuvi lähtenyt lentoon. Samalla tuli huomattua, että etupään uudesta lautaspyörästä kaksi hammasta poikki. Yhden ajon jälkeen..

Mulla oli slipperi täysin kiinni, voiko rikkoutuneet rattaat aiheutua ihan vaan siitä, yhdellä testiajolla?
« Viimeksi muokattu: 25.09.13 - klo: 08.58 kirjoittanut A.Loiske »

Poissa Dirt Devil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #872 : 25.09.13 - klo: 10.07 »

Mutta se mihin voisi joku kokenut ja tietävä ihan näkemättä sanoa, on se että takapää (siis auton) tuntuu jäykältä kun pyörittää renkaista. Spurri/pinioni se ei ole, neljä tai viisi kertaa avasin ylädekin ja pölysuojan ja sääsin ja laitoin takaisin kiinni, ja vaikka longottaa perää niin että välystä on, niin silti junnaa. Mitään epämääräistä ääntä ei kuulu. Jotenka diffin seutuville kohdistuu epäilys ja huomenna aukeaa salat. Mutta tosiaan jos joku on samalla tavalla rääkännyt blastia ja jokin on mennyt vinksalleen niin vinkkiä.

Toi spurri/pinjoni väli kannattaa säätää ylädekin ollessa kiinni, vittumainen homma ottaa ensin dekki ja pölysuoja pois ja sit uudestaan ylädekki kiinni. Mutta kannattaa tehä niin koska jos säätää ilman ylädekkiä nii asento muuttuu kun laittaa dekin kiinni, on se pohjalevy sen verran löysä.
Ei riemulla rajaa

Poissa Dirt Devil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #873 : 25.09.13 - klo: 10.13 »
Mulle kävi eilen sama juttu, eli kesken ajon muuttui takavedoksi! :) Oli vaan etupäästä sama pidätinruuvi lähtenyt lentoon. Samalla tuli huomattua, että etupään uudesta lautaspyörästä kaksi hammasta poikki. Yhden ajon jälkeen..

Mulla oli slipperi täysin kiinni, voiko rikkoutuneet rattaat aiheutua ihan vaan siitä, yhdellä testiajolla?

Mulla on sliperi ihan kiinni ja diffit todella tiukalla, ei lukossa. Mut ei kyl ikinä oo noita hampaita menny, taitaa renkaista antaa sen verran periks ettei hajota muita osia. Sulla on ainaki kuvissa ollu karkeet renkaat nii voisko siin olla syy jos sliperiki on tiukalla.
Kuinka tiukka diffi sulla on?
Ei riemulla rajaa

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #874 : 25.09.13 - klo: 10.22 »
Ei oo diffit mitkää supertiukat, 10K öljyllä. Just purattu, laitettu ja huollettu molemmat murikat, herkästi mun mielestä pyörivät. Noissa renkaissa tosiaan kyllä on hillitön pito verrattuna orkkiksiin..

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #875 : 02.10.13 - klo: 14.22 »
Kävin ajamassa testiajon Sand Paw- lapakumeilla hiekkarannalla. Hillitön pito, keulii herkästi. Mutta vakioväleillä kuumenee aivan liikaa, nopari katkasee menon jo muutaman minuutin ajon jälkeen.

Poissa KimmoHop

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #876 : 06.10.13 - klo: 20.35 »
Pitää vaihtaa takadiffistä toisen puolen tiivisteet uudelleen kun vuotaa. Taakse panin ilmapallojen tilalle Durangon kumit vetoakseleille, näyttävät toimivan eivätkä pudonneet hiekkakuopalla pois  :wink:

Samalla huomasin, että diffin ulostulot olivat sevverta koiranluista hakkautuneet että piti viilata ennenkuin diffin laakerit tulivat pois. No, kaupastahan niitä saa ja voi vaihtaa puolelta toiselle ja edestä taakse ennenkuin ovat kokonaan loppu. Slipperiä auki niin tasoittuu, vaikka on melko löysällä niin ei juurikaan luista, tai sitten noparista punchia pois.

Isompia ongelmia 0 - hyvä auto. On hauska vetää hiekkarinnettä ylös silleen sivulta toiselle S:n malliin :grin:  Vettäkin löysin kauhakoneen pyörän jäljestä (humpsautin vielä toisenkin kerran) mutta nopari on onneksi vesirajan yläpuolella ylädekin päällä.

t. Kimmo:)

Poissa KimmoHop

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #877 : 13.10.13 - klo: 13.11 »
Meinasin että nyt loppuu hiekan harjaaminen sisätiloista. BX:n kori aluskoriksi  :azn:


Se on mokoma vaan niin matala, ettei oikein mitään ylimääräistä (lue: harjallista vakiota korkeampaa) mahdu alle. Tiedä sitten onko se normaalistikaan millä tasalla... No muovista siprut rungon reunoille. Raidetangotkin on ummetettu. Ehkä pitää pieni reikä tehdä kytkimen kohdalle, jotta saa vaikka avaimen kärjellä päälle ja pois sisäkoria avaamatta.

Nopeussäädin oli vähän aikaa ylädekin päällä hiekalta ja vedeltä suojassa. Nyt se piti alentaa "omalle" paikalleen. No, lintu suojaa pohjaa pitkin lilluvalta kosteudelta ja itikkaverkko isommilta kiviltä. Aikaisemman "suojauksen" (ShoeGoo, hankala levittää kattavasti kun se ei ole kovin juoksevaa) käärin pihtien kanssa pois.


Vielä on kokeilematta (aurinko paistaa -> ei pitkään) miten pelittää, mutta toivotaan. Lätäköt kyllä kierretään edelleenkin, mutta ehkä se lumen kestää - tai sitten vetää pallon kokonaan säätimen päälle, nipparilla umpeen ja ajelee mieli tyynnä  :azn:

Jossain välissä on edestä tukivarsien pitkät pultit taipuneet molemmista päistä, en kyllä ymmärrä kuka on silleen ajellut  :tongue:

Päivitys: Aika hyvin pitää  :grin: Etu- ja takapäät eivät tietenkään ole täysin kiinni joten sieltä tulee pölyä ja pikkukiveä vähän. Lisäksi sisäkorin reunat leviävät sen verran että huopatiivisteet eivät ota kunnolla kiinni. Mutta huomattava parannus - ja voihan tuota ajaa pelkällä buggy-korillakin. Puskuri pois ja eteen pitemmät iskarit (tosin sitten raidetangon ulommasta pallosta loppuu liikerata) sekä sensorillinen moottori pienellä KV:llä niin johan sillä pienessä kivikossa ryömii  :wink:

t. Kimmo:)
« Viimeksi muokattu: 13.10.13 - klo: 16.14 kirjoittanut KimmoHop »

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #878 : 16.10.13 - klo: 07.01 »
Kimmo jaksaa rakentaa, se on oikein! Näitä on kiva lukea.

Omasta meni tosiaan moottorin akseli poikki, pinjonin juuresta. Syystä ei tietoa. Todennäköisesti LRP hoitaa asian kuntoon takuun puitteissa, näin ainakin Hobbylinna epäili. Saas vaan nähdä kauanko kestää, vasta tosin viikon ollu moottori reissussa..

Poissa miorgog

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #879 : 19.10.13 - klo: 18.37 »
Tietääkö kukaan sopiiko tuollaiseen http://www.hobbylinna.fi/tuote/s10-twister-buggy-kit--1-10-electric--2wd-buggy-kit-version-/120411/ niin traxxaksen rally 1/16 vxl sähköt? Eli pystyykö rallysta siirtämään tohon moottorin, noparin ym.

Poissa Dirt Devil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #880 : 20.10.13 - klo: 11.53 »
Tietääkö kukaan sopiiko tuollaiseen http://www.hobbylinna.fi/tuote/s10-twister-buggy-kit--1-10-electric--2wd-buggy-kit-version-/120411/ niin traxxaksen rally 1/16 vxl sähköt? Eli pystyykö rallysta siirtämään tohon moottorin, noparin ym.

liian pienet on 1/16 sähköt tohon, luulisin et lämpiää liikaa eikä se meno niillä kovin hauskaa ole kun ei tehoja oo tarpeeks noin painavan vekottimen viemiseen.

Ari
Ei riemulla rajaa

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #881 : 30.10.13 - klo: 06.38 »
Nyt on Blastissa kiinni uusi LRP VECTOR X20 MODIFIED 8.5- moottori. Tänään illalla koeajon aika.

Poissa barkki

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #882 : 31.10.13 - klo: 20.47 »
Moi. Kysyisin vähän neuvoa jos joku ajelee driftingia s10 tc.llä niin kumpi diffi parempi laittaa täysin lukkoon etu vai taka? Ennekun puran auton osiks. Mitenkäa tc.seen omat iskarit ja jouset onko driftingiin hyvät? Aika jäykkä toi alusta muutenkin ni pitäskös laittaa iskarit lyösemmät? Vaiko onko tost tc.seestä ylipäätänsä järkeä tehä drifteriä? Oli enne drifterinä yokomon mr4tc ni siin oli spooli ees ni oli ihan mukava luisutel mut myin veljelle sen kun  aloitin mineilyn ni tuli tos sit halval hankittuu toi blasti ni ajattelin joa siint tekis pihasuttailu drifterin:) kaikki vinkit blastista drifteriks otetaan vastaan:) jos jollakin vaik säätöjä lapul ylhääl alustan säädöistä niin saa laitel yv.llä jos haluaa jakaa jq auttaa säädöissä :) tietyst jokainen ajaa niil säädöil mitkä tuntuu hyväl mut jotain suuntaa antavaa olisi
▶ Sähköl mennään
☆ Tamiya M05 ☆Tamiya trf416we ☆ Asso Bm5 ☆ Xray drifteri ☆

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #883 : 02.11.13 - klo: 17.34 »
Loistava ajopäivä. Tsekatkaa Mitä tänään hajosi- topic. Mut uus mosa toimi loistavasti! :D

Poissa KimmoHop

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #884 : 02.11.13 - klo: 22.59 »
Loistava ajopäivä. Tsekatkaa Mitä tänään hajosi- topic. Mut uus mosa toimi loistavasti! :D

Vauhtia siis riitti ;)

Meille tuli toiseksi autoksi 2-veto Slash, jonka kylläkin pienempi kuski omi itselleen ja kielsi tekemästä yhtään mitään tuunausta. No, että ei jalkoihin jäisi, niin väänsin Blastissa vähän turboruuvia (välitystä vakiompaan ja säätimen ennakko normaaliksi) isommalle. Lisäsin samalla ulosjoustoa molemmissa päissä. Takana homma on helppoa, iskarin yläpää sisimpään reikään ja alas uusi reikä valmiitten sisäpuolelle.
Edessä rosessi on muuten sama, mutta raidetankojen ulompien pallonjen alle piti laittaa korotusta (pitempi ruuvi + mutteri väliin) jotta ne eivät ottaisi kiinni. Ehkä parempi vaihtoehto olisi vaihtaa raidetangot toisin päin, kun sisäpäässä ei ole juuri muuta liikettä kuin kiertoa ja sinne ovat panneet sen korotetun/laipallisen pallon. Onko muilla muuten oikea ja vasen etutukivarsi samasta muotista? Minun piti vasemmasta veistää ja viilata yläpuolelta ainetta pois että hubin kannake ei ottaisi heti tukivarteen kiinni - kun se tarvittava viiste oli siis alapuolella. Joku muu paikka alkaa ahdistaa näiden jälkeen, en saanut paikannettua olisiko jopa vetoakseli?

Lopputuloksen tuntee konsa pääsee ulkosalle, mutta nyt joustoa on yhdestä pyörästä nostettuna suunnilleen renkaan verran. Jos jouset olisivat vähän kovemmat niin ei tarvitsisi esijännitystä ja jousto alkaisi "nollasta". Pitää myös koluta varasto jos siellä olisi vanhoja polkupyörän talvikumeja. Jos niistä saisi pinnat talviajoa varten  :wink:

t. Kimmo:)

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #885 : 03.11.13 - klo: 09.46 »
En äkkiseltään löydä mistään tuota steering slideria+niitä siihen kuuluvia messinkiholkkeja. Kuuluvat tuohon servo saver- settiin kyllä, mutta löytyisikö erikseen? Alumiinisena kyllä löytyisi ja voisin ostaakin, mutta onkohan siinä niitä holkkeja? Tai oisko blast- miehillä näitä osia ylimääräsenä hyllyssä?

Poissa Dirt Devil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #886 : 03.11.13 - klo: 13.06 »
En oo minäkään missään nähnyt erikseen slideria myynnissä. Koko paketti on ostettava.

Mulla on messinkiholkit ylimääräsenä jos siin alumiinises ei oo.

Ari.
Ei riemulla rajaa

Poissa Alakerta

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #887 : 05.11.13 - klo: 16.11 »
Aika monessa autossa on saman kokoiset holkit. Ite laitoin Durangon vastaavat, kun LRPltä noita ei saa erikseen.

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #888 : 05.11.13 - klo: 21.01 »
Kiitokset teille kahdelle siihen yläpuolelle. Katotaan tilannetta tarkemmin jahka nyt saan nuo muut osat.

 Mutta tosiaan, ei paljon nappaa ostaa kokonaista settiä servo-savereineen kaikkineen, kun rikki ei ole kuin slideri ja yksi tuollainen setti jo slideriä vaille hyllyssäkin. Taidan tosiaan sen alumiinisen tilata, josko siinä vaikka olisi tiukempi sovite noille holkeillekin. Suurin välys Blastin ohjauksessa, siis jo uutenaan, tuntuu olevan juuri tuossa sliderissa/sen holkituksessa. Ehkäpä tiedostavat asian LRP:llä itsekin, vai miksi muuten tarjoaisivat juuri pelkästään slideria optio- osana?

Poissa Zeipii

  • KUArc
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #889 : 06.11.13 - klo: 19.35 »
Jos talvella meinaat kurvailla niin muovinen slideri ei kestä. ei ainakaan itsellä kestänyt muutaman paketin niitä ostin ja sitten ostin alumiinisen niin johan alkoi kestää ottaa vähän damagee.

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #890 : 07.11.13 - klo: 06.58 »
Okei. Mites noi muoviset muut palat, lähinnä C-palat, onko pakkasta kestäneet? Ajattelin kyllä kaikki pikkuhiljaa päivitellä alumiinisiin.. Nyt myisi jo Hobbylinnakin hiilikuitusia iskaritorneja, liekö mitään järkeä niissä? Hintaa niillä kyllä on aivan riittävästi..

Poissa Zeipii

  • KUArc
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #891 : 07.11.13 - klo: 07.47 »
Itsellä ei ole koko blastista hajonnu kertaakaan mitään muovi osia muutakun omasta ajovirheestä tai noparin seotessa. Mutta toi slideri ei kestäny kovin kummoista osumaa lumi penkkaan ja napsahti poikki.

Poissa Dirt Devil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #892 : 07.11.13 - klo: 15.56 »
Talvella ei oo muistaakseni hajonnu ku muutama nopari, ja parhaimmillaan pakkasta on ollu 25astetta.
Ei riemulla rajaa

Poissa RC-mafia

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #893 : 13.11.13 - klo: 19.57 »
Ei oo vähään aikaan koko rc touhua harrastanut, mutta nyt taas innostais. Meinasin myydä oman TC:n, mutta laittaessani sitä "myyntikuntoon" tulikin palo päästä ajamaan. Nyt pitäis vaan hommata nopari, laturi ja akku. Koneena taitaa olla 13-lankanen, joten sille hommaan ebaysta jonkun 60A halppis noparin. Akkuina ennen ollut ni-mh kapuloita, ja rupes tympimään kulkupuoli. Joten nyt sitten lipoa kehiin. Mutta mikä olis hyvä? driftiä pitäis päästä taas harjottelemaan. Ja sit joku perus laturi, ei tarvita mitään hienouksia. Latausajalla ei niin suurta merkitystä, aikaa on.
LRP S10 blast tc drifteri

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #894 : 13.11.13 - klo: 20.02 »
Jos talvella meinaat kurvailla niin muovinen slideri ei kestä. ei ainakaan itsellä kestänyt muutaman paketin niitä ostin ja sitten ostin alumiinisen niin johan alkoi kestää ottaa vähän damagee.

Ootko jostain löytänyt varaosana tuota pelkkää slideria? Kun mä olin uskossa että kuuluisi vain tuohon servo saver- settiin.

Niin, ja tuleeko ton alumiinisen sliderin mukana siihen kuuluvat holkit ja ruuvit?

Poissa Zeipii

  • KUArc
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #895 : 14.11.13 - klo: 10.27 »
Jos talvella meinaat kurvailla niin muovinen slideri ei kestä. ei ainakaan itsellä kestänyt muutaman paketin niitä ostin ja sitten ostin alumiinisen niin johan alkoi kestää ottaa vähän damagee.

Ootko jostain löytänyt varaosana tuota pelkkää slideria? Kun mä olin uskossa että kuuluisi vain tuohon servo saver- settiin.

Niin, ja tuleeko ton alumiinisen sliderin mukana siihen kuuluvat holkit ja ruuvit?

muovisen kanssa joutuu ostaan saverin samalla. tilasin saksasta tuon alumiinisen ja ei muistaakseni tullut mitään mukana. en kyllä muista tarvitseeko se niitä holkkeja edes.

Poissa miorgog

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #896 : 25.11.13 - klo: 16.16 »
Onko jollain kokemusta tuollaisesta autosta? http://www.hobbylinna.fi/tuote/lrp-s10-blast-bx-24ghz-rtr--1-10--electric-buggy-24ghz-rtr-/120301/
Kuinka kovaa kulkee? Kestääkö tuo? Saako varaosia suomesta helposti?

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #897 : 26.11.13 - klo: 13.20 »
Onko jollain kokemusta tuollaisesta autosta? http://www.hobbylinna.fi/tuote/lrp-s10-blast-bx-24ghz-rtr--1-10--electric-buggy-24ghz-rtr-/120301/
Kuinka kovaa kulkee? Kestääkö tuo? Saako varaosia suomesta helposti?
Taitaa olla harjallinen versio joten tuskin ihan mitää miljoonaa lentää Nimh akuilla ja tuskin lipollakaan. Varaosia taitaa näihinkin aika hyvin tuolta HL:stä saada  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa A.Loiske

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Antin Elämää
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #898 : 28.11.13 - klo: 14.43 »
Itellä on tuo truggy- malli, ja kakkosversio, eli harjaton. Kulkee kyllä, ja läjässä pysyny, rikki saanut palikoita vain törmäyksissä. Hobbylinnasta aina löytyny tarvittavat varaosat. kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen laitteeseen.

Poissa villetauriainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring / SC
« Vastaus #899 : 29.12.13 - klo: 23.33 »
Moro!
Kestääkö tuo nelkku sc malli jos sen tekee offi autoksi ja ajaa 2-3s lipolla? Laparenkailla ja montulla?
Traxxas e-revo