Kirjoittaja Aihe: Fly-Sky FS-GT2 RC  (Luettu 16693 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #30 : 18.06.10 - klo: 12.59 »
Enpä tiedä, jos se on katkeruutta kun itse on kysytty "oikeissa" topikeissa?
Tässäkään ei mitään vikaa ole, vaan olisi vähän hankalempi homma sitten kun tästä radiosta on jo kymmenkunta sivua juttua olemassa, hiukan hämäävällä otsikolla.
Ei pahalla, tuo iskari kysymyksesi olisi sopinut sinne aloittamaasi topikkiin autosta, ymmärän että kaikkia ei välttämättä nuo "halpis" kärryt kiinnosta, mutta ei tämä maailma (foorumi) vain toimisi jos kaikki tekisivät samoin. Eikä jos kaikki tekisivät joka viikko samoin kuin se salkkari tähti, viitaten HOKEEn ynm. sellaisen porukkaan. ts. näihin kotikyttiin.
Jos tämä on yllä pidon mielestä ok niin ei siinä mitään, mutta tästä tosiaan on jutta tuolla markan gigaradiot topikissa joten useimmat vastukset täällä tulisivat olemaan luokkaa: katos sielt, siällä on puitu sitä moneen kertaan tms.
Minuahan nämä ei hetkauta, voidaan puhua täällä ko. radiosta, mutta vastuakset tod.näk tulisivat olemaan yllämainittuja.
Ei, mut hauskaa luettavaa.  :lol:
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #31 : 18.06.10 - klo: 13.07 »
Enpä tiedä, jos se on katkeruutta kun itse on kysytty "oikeissa" topikeissa?
Tässäkään ei mitään vikaa ole, vaan olisi vähän hankalempi homma sitten kun tästä radiosta on jo kymmenkunta sivua juttua olemassa, hiukan hämäävällä otsikolla.
Ei pahalla, tuo iskari kysymyksesi olisi sopinut sinne aloittamaasi topikkiin autosta, ymmärän että kaikkia ei välttämättä nuo "halpis" kärryt kiinnosta, mutta ei tämä maailma (foorumi) vain toimisi jos kaikki tekisivät samoin. Eikä jos kaikki tekisivät joka viikko samoin kuin se salkkari tähti, viitaten HOKEEn ynm. sellaisen porukkaan. ts. näihin kotikyttiin.
Jos tämä on yllä pidon mielestä ok niin ei siinä mitään, mutta tästä tosiaan on jutta tuolla markan gigaradiot topikissa joten useimmat vastukset täällä tulisivat olemaan luokkaa: katos sielt, siällä on puitu sitä moneen kertaan tms.
Minuahan nämä ei hetkauta, voidaan puhua täällä ko. radiosta, mutta vastuakset tod.näk tulisivat olemaan yllämainittuja.
Ei, mut hauskaa luettavaa.  :lol:

Sitten laitetaan linkkiä olemassa olevaan aiheeseen, outoa että asiasta joutuu taistelemaan muiden käyttäjien kanssa, yleensä nämä väännöt käydään käyttäjä/ylläpito välillä.
Ei häiritse yhtään jos joku tarkempi palstalainen laittaa linkkiä aiheeseen. Mutta kun aletaan "kouluttamaan" ja pilaamaan kaikki topicit niin ei välttämättä anna kuvaa toimivasta systeemistä.
Tiger II

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #32 : 18.06.10 - klo: 13.14 »
Niin,niin. Kyllähän tää mulle passaa, niinkun sanoin.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #33 : 18.06.10 - klo: 13.24 »
Niin,niin. Kyllähän tää mulle passaa, niinkun sanoin.

Sen ymmärsin kyllä, että et ole pahoittanut mieltäsi tästä aiheesta  :wink:
Tiger II

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #34 : 18.06.10 - klo: 13.40 »
Kaksi topiccia on nyt ammuttu alas samalla käytännöllä, molemma tehty ohjeiden mukaan. Valitettavasti tämä ei vielään riitä, koska nyt on vielä asenteessa korjaamista kuulemma ja sitä asennetta on nyt korjattu kohta vuorokauden verran priva viesteillä ja topiceissa huudeltu.


Ei ei... jatka vaan ihan samalla tyylillä.
Hyvinhän se on tähänkin asti mennyt.

Tuosta ylläpidon linjasta...
Mielenkiintoista että tämäkin topikki oli sitten ihan ok kun porukka on saanut vuosien saatossa nähdä kuinka topikkia ei saa aloittaa jos ei ole joko kysymystä itse aiheesta tai sitten asiasisältöä esim omia käyttökokemuksia jne.
Taas on siis linjaus muuttunut.

No mut hyvältä näyttää kaikinpuolin... Sipsit vaan tuppaa lihottamaan   :mrgreen:

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #35 : 18.06.10 - klo: 13.45 »
Kaksi topiccia on nyt ammuttu alas samalla käytännöllä, molemma tehty ohjeiden mukaan. Valitettavasti tämä ei vielään riitä, koska nyt on vielä asenteessa korjaamista kuulemma ja sitä asennetta on nyt korjattu kohta vuorokauden verran priva viesteillä ja topiceissa huudeltu.


Ei ei... jatka vaan ihan samalla tyylillä.
Hyvinhän se on tähänkin asti mennyt.

Tuosta ylläpidon linjasta...
Mielenkiintoista että tämäkin topikki oli sitten ihan ok kun porukka on saanut vuosien saatossa nähdä kuinka topikkia ei saa aloittaa jos ei ole joko kysymystä itse aiheesta tai sitten asiasisältöä esim omia käyttökokemuksia jne.
Taas on siis linjaus muuttunut.

No mut hyvältä näyttää kaikinpuolin... Sipsit vaan tuppaa lihottamaan   :mrgreen:

Se ei sitten riitä että privana olet kouluttanut minua jo usean viesti verran vaan asia pitää vielä kerran repiä auki ja jatkaa, missä on se kertomasi avulias ja auttavainen rc-autolija ??
Tiger II

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #36 : 18.06.10 - klo: 13.56 »
Se ei riitä että olet huomannut parin topikin tyrehtyvän aivan samalla tavalla.
Enkä ole kouluttanut.

Tiivistettynä olen vain sanonut että kannattaa vaihtaa taktiikkaa jos haluaa tällä foorumilla jotain asiallista keskustelua.
Täällä on niin paljon palstapoliiseja jne muuta sekavaa että näinhän näissä jatkuvasti käy.

Välttelemällä palstapoliiseja näitä ei tule  :wink:

Mut voinhan olla väärässäkin... ehkä nämä pari topikkia on vain minun päässäni... ehkä söin liikaa sipsejä. :afro:

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #37 : 18.06.10 - klo: 14.01 »
Se ei riitä että olet huomannut parin topikin tyrehtyvän aivan samalla tavalla.
Enkä ole kouluttanut.

Tiivistettynä olen vain sanonut että kannattaa vaihtaa taktiikkaa jos haluaa tällä foorumilla jotain asiallista keskustelua.
Täällä on niin paljon palstapoliiseja jne muuta sekavaa että näinhän näissä jatkuvasti käy.

Välttelemällä palstapoliiseja näitä ei tule  :wink:

Mut voinhan olla väärässäkin... ehkä nämä pari topikkia on vain minun päässäni... ehkä söin liikaa sipsejä. :afro:

Nyt varmaan unohdit että olen säilyttänyt kaikki viestit jotka olet lähettänyt, niissä ei ole mitään tiivistettyä, lähinnä puhetta siitä miten väärä asenne minulla on. Viimeisin oli viesti numero 10 vaikka olin jo pyytänyt pariin kertaan että mitä jos jatketaan elämää.
En edelleenkään kaipaa isähahmoa, kiitos.
Tiger II

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #38 : 18.06.10 - klo: 14.05 »
En unohtanut.

Kyllä niissä on ollut tiivistettynä sekä ei tiivistettynä ihan sama mitä juuri äsken yllä sanoin.

Enpä laskenut viestien määrää.
En yleensä muutenkaan laske montako sanaa tai lausetta sanon jos jonkun ihmisen kanssa keskustelen kirjoittaen tai kasvotuste.

Kukaan tässä ei ole isähahmoa leikkinytkään...

Tiivistys numero...(enpä olekaan laskenut... kerro ihmeessä)
Jatka samaan malliin... hyvältä näyttää.

Tiivistettynä olen vain sanonut että kannattaa vaihtaa taktiikkaa jos haluaa tällä foorumilla jotain asiallista keskustelua.
Täällä on niin paljon palstapoliiseja jne muuta sekavaa että näinhän näissä jatkuvasti käy.

En muuten tuossa väittänytkään että olen lähettänyt vain tiivistettyjä viestejä...
Tuossa nimenomaan tiivistin taas sen mitä olen sanonut.

Väärä lähestymistapa tai ihan mikä tahansa sanamuoto...
Ei kenties väärä millään tavoin sääntöjen mukaan, mutta siihen nähden miten palstapoliisit asiaan reagoivat.
Ja karusti sanottuna...
Jos ei tuota tapaa missään nimessä halua muuttaa jo parin esimerkkitopikinkaan jälkeen niin asenne on väärä... koska se ei toimi.
« Viimeksi muokattu: 18.06.10 - klo: 14.15 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #39 : 18.06.10 - klo: 14.08 »
Enpä tiedä, jos se on katkeruutta kun itse on kysytty "oikeissa" topikeissa?
Tässäkään ei mitään vikaa ole, vaan olisi vähän hankalempi homma sitten kun tästä radiosta on jo kymmenkunta sivua juttua olemassa, hiukan hämäävällä otsikolla.
Ei pahalla, tuo iskari kysymyksesi olisi sopinut sinne aloittamaasi topikkiin autosta, ymmärän että kaikkia ei välttämättä nuo "halpis" kärryt kiinnosta, mutta ei tämä maailma (foorumi) vain toimisi jos kaikki tekisivät samoin. Eikä jos kaikki tekisivät joka viikko samoin kuin se salkkari tähti, viitaten HOKEEn ynm. sellaisen porukkaan. ts. näihin kotikyttiin.
Jos tämä on yllä pidon mielestä ok niin ei siinä mitään, mutta tästä tosiaan on jutta tuolla markan gigaradiot topikissa joten useimmat vastukset täällä tulisivat olemaan luokkaa: katos sielt, siällä on puitu sitä moneen kertaan tms.
Minuahan nämä ei hetkauta, voidaan puhua täällä ko. radiosta, mutta vastuakset tod.näk tulisivat olemaan yllämainittuja.
Ei, mut hauskaa luettavaa.  :lol:

Sama asia vähän erilailla muotoiltuna.

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #40 : 18.06.10 - klo: 14.16 »
En unohtanut.

Kyllä niissä on ollut tiivistettynä sekä ei tiivistettynä ihan sama mitä juuri äsken yllä sanoin.

Enpä laskenut viestien määrää.
En yleensä muutenkaan laske montako sanaa tai lausetta sanon jos jonkun ihmisen kanssa keskustelen kirjoittaen tai kasvotuste.

Kukaan tässä ei ole isähahmoa leikkinytkään...

Tiivistys numero...(enpä olekaan laskenut... kerro ihmeessä)
Jatka samaan malliin... hyvältä näyttää.

Tiivistettynä olen vain sanonut että kannattaa vaihtaa taktiikkaa jos haluaa tällä foorumilla jotain asiallista keskustelua.
Täällä on niin paljon palstapoliiseja jne muuta sekavaa että näinhän näissä jatkuvasti käy.

En muuten tuossa väittänytkään että olen lähettänyt vain tiivistettyjä viestejä...
Tuossa nimenomaan tiivistin taas sen mitä olen sanonut.

Väärä lähestymistapa tai ihan mikä tahansa sanamuoto...
Ei kenties väärä millään tavoin sääntöjen mukaan, mutta siihen nähden miten palstapoliisit asiaan reagoivat.
Ja karusti sanottuna...
Jos ei tuota tapaa missään nimessä halua muuttaa jo parin esimerkkitopikinkaan jälkeen niin asenne on väärä... koska se ei toimi.

Kyllä isi.
Tiger II

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #41 : 18.06.10 - klo: 14.17 »
Enpä tiedä, jos se on katkeruutta kun itse on kysytty "oikeissa" topikeissa?
Tässäkään ei mitään vikaa ole, vaan olisi vähän hankalempi homma sitten kun tästä radiosta on jo kymmenkunta sivua juttua olemassa, hiukan hämäävällä otsikolla.
Ei pahalla, tuo iskari kysymyksesi olisi sopinut sinne aloittamaasi topikkiin autosta, ymmärän että kaikkia ei välttämättä nuo "halpis" kärryt kiinnosta, mutta ei tämä maailma (foorumi) vain toimisi jos kaikki tekisivät samoin. Eikä jos kaikki tekisivät joka viikko samoin kuin se salkkari tähti, viitaten HOKEEn ynm. sellaisen porukkaan. ts. näihin kotikyttiin.
Jos tämä on yllä pidon mielestä ok niin ei siinä mitään, mutta tästä tosiaan on jutta tuolla markan gigaradiot topikissa joten useimmat vastukset täällä tulisivat olemaan luokkaa: katos sielt, siällä on puitu sitä moneen kertaan tms.
Minuahan nämä ei hetkauta, voidaan puhua täällä ko. radiosta, mutta vastuakset tod.näk tulisivat olemaan yllämainittuja.
Ei, mut hauskaa luettavaa.  :lol:

Sama asia vähän erilailla muotoiltuna.
Niin kenen asia?
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #42 : 18.06.10 - klo: 14.19 »
No sama asia minkä olen erilailla ilmi tuonut.

Mut ota -HL- varovasti.
Säkin leikit isähahmoa   :cheesy:

Ja olet väärässä.
Uusien topikkien aloitus on täysin toimiva tapa...
Mä en vaan oo vielä huomannu sitä vaikka näitä paria topikkia oon pariin kertaan läpi selannut.


Ps: niinjoo ja tää on kuulema määräilyä vaikka toteekin että ihan samahan se mulle on, mutta jos oikeesti haluaa asiakeskustelua aikasiks niin tällä foorumilla käy tällä tyylillä aina näin.
« Viimeksi muokattu: 18.06.10 - klo: 14.27 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #43 : 18.06.10 - klo: 14.20 »
Viimeisin oli viesti numero 10 vaikka olin jo pyytänyt pariin kertaan että mitä jos jatketaan elämää.

En edelleenkään kaipaa isähahmoa, kiitos.

Eikös nyt olis hyvä aika aloittaa se "elämä".

T: Äiti
Flying Calacucco

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #44 : 18.06.10 - klo: 14.26 »
Kyllä äiti.
Tiger II

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #45 : 18.06.10 - klo: 14.28 »
Sori OT: Tuo on hyvä radio, tykkään helkutisti,halpa ja hyvä käteen. Kantamaa löytyy tarpeeksi. Suosittelen tavalliselle pihasuttaajalle.

Yes, jatkakaa...
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #46 : 18.06.10 - klo: 14.30 »
Sori OT: Tuo on hyvä radio, tykkään helkutisti,halpa ja hyvä käteen. Kantamaa löytyy tarpeeksi. Suosittelen tavalliselle pihasuttaajalle.

Yes, jatkakaa...

Tämä oli oikeasti hyvä, vaati varmaan rohkeutta vastata topicin aiheeseen.. tämä kaveri sai arvostukseni tästä päivästä eteenpäin  :grin:

Siviilirohkeutta parhaimmillaan !
Tiger II

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #47 : 18.06.10 - klo: 14.33 »
Sori OT: Tuo on hyvä radio, tykkään helkutisti,halpa ja hyvä käteen. Kantamaa löytyy tarpeeksi. Suosittelen tavalliselle pihasuttaajalle.

Mikä on tarpeeksi?
Urheilukentän päästä päähän vai minkälaisesta kantamasta puhutaan?

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #48 : 18.06.10 - klo: 14.37 »
Sen verran kestää kantamaa tuo että saa teipata kiikarit päähän jos haluaa kaukana ajella.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #49 : 18.06.10 - klo: 14.42 »
Riippuu toki ihmisen näöstäkin  :laugh:

Kokeiles huvikses kantamaa huonoilla pattereilla.
varsinkin sellaisilla että radio alkaa juuri huutamaan virran vähyydestä.
Ihan mielenkiinnosta että putooko kantama minkälaiseksi.

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #50 : 18.06.10 - klo: 14.49 »

"Kokeiles huvikses kantamaa huonoilla pattereilla.
varsinkin sellaisilla että radio alkaa juuri huutamaan virran vähyydestä.
Ihan mielenkiinnosta että putooko kantama minkälaiseksi"

Kestääkö "euron" radioissa yleisesti kantama hyvänä heikoilla virroilla?

Tuoko mm. erottaa halvan ja merkkiradion? Uskoisin että eron pitää kyllä jossain näkyä, eihän siinä ole muuten mitään järkeä.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #51 : 18.06.10 - klo: 15.17 »
On kantamassa toki eroja.
Mutta suurimmat erot kyllä tulee sitten ihan muusta.
Lähetyssignaalin nopeudesta ja kaikenlaisesta muusta mitä harva edes tarvitsee.

Halpisradioissa on enemmän hajontaa kantamassa ja jotku saattaa olla niin että pattereiden ollessa lopuillaan, kantama on enää parinkymmenen metrin luokkaa.
Kalliilla radioilla voi jatkaa kisaa vaikka esim näyttö ei enää reagoisi ja piipitys on käynyt jo kymmenen minuuttia.

Mutta siis kuka nyt vanhoilla pattereilla muutenkaan ajelee.

Tuli vaan ihan mielenkiinnosta mieleen että kokeilepas tuon radion kantama kun patterit loppuu.
Ihan vaan siks että olis mielenkiintosta tietää onko tuohon tullut parannusta.. ja muutenkin vaan ettei tule ylläriä kun kantama loppuukin yhtäkkiä kesken.

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #52 : 18.06.10 - klo: 15.24 »
Tuossa toisessa ketjussa kirjottelin kun tuli kokeiltua tätä ruoria (tai siis HobbyKingin merkeillä varustettua) 2S lipolla, jossa jännite oli 8.2 volttia (alijännitevilkku siis alkaa väpättämään 9 voltin hujakoilla).
Häiriötöntä kantamaa epätieteellisen mittauksen perusteella jotain 700 metriä.
Tietty jos 8xAA paristoissa jännite on yhteensä tuon 8.2V, niin eipä tainne enää bootata koko värkki.

Eiköhän tuo näissä (ainakin nykyaikaisemmissa rateissa) yleensä mene niin, että kaikki jänö mikä on päälle 5V, on turhaa kun se kuitenkin joudutaan regulla pudottamaan siihen viiteen volttiin.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #53 : 18.06.10 - klo: 15.39 »
Hyvä että on kehitys näissä halvoissakin radioissa pompsahtanut tuon kantaman suhteen.
Ja nimenomaan vielä tuossa asiassa että hyvin alhaisillakin jännitteillä toimii edelleen, vaikka radio onkin tehty 8x AA paristoille, eli 12v hujakoille.

Ei ole montaa vuotta kun kalliitkaan radiot eivät meinanneet kantaa pitkälle jännitteen ollessa alhaalla.
Nyttemmin on ohjainten paristomäärää laskettu alaspäin kun pienemmällä jännitteellä saadaan jo samat tehot aikasiks.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #54 : 18.06.10 - klo: 15.41 »
Se vilkkuminen häiristee kohtalaisesti kun käyttää 2s:ää. Oletko ite poistanut ledin tai tehnyt sille jotain juhannustaikoja (teippi päälle). Muutenkin ne ledit on häiritsevän kirkkaita.

Sulla mun mielstä vilahti jossian kuvassa hk:n keppiradio niin ootko nää siihen 2s:ää pistellyt.


Tämäkin on kyllä niin perus radio kun olla vaan voi niin miksiköhän keskustelu tästä ei voi pysyä tuolla vanhassa triidissä. Ennemmin eurgelille pyhitetty triidi kun siinä voi saada jonkun säädönkin poikittain. Rehellisesti sanottuna ei mulla ainakaan tule mieleen mitä ihmeellistä tästä voisi edes keskustella mikä ei ole tullut tuolla toisessa triidissä ilmi. Tai mitä ihmeellistä voisi keskustella niin paljon, että se vaatisi oman triidinsä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #55 : 18.06.10 - klo: 15.42 »
Isi  :azn:

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #56 : 18.06.10 - klo: 15.49 »
Kyllä, miksi yleensä pitää eri aihealueita, kun voisi olla pelkästään 1 topicci koko foorumilla, alan kääntyä uskossa isin ja äidin puheisiin, helpottaisi hakua kun olisi vain yksi aihe, se että se voisi olla 300 sivuinen ei varmasti ole merkityksellistä.

Nytkin kun lueskelen foorumia, eri alueille on availtu uusia topicceja, täysin turhaa kun ne voisi siirtää samaan paikkaan kaikki. Kyllä tässä jankutuksessa sipsit maistuu jo yhdelle jos toiselle, perjantai vielä niin voisi korkata vaikka kylmän oluen.

Mutta jatkakaa, topicci elää ja voi hyvin kunnes lukkomestari iskee, sitähän tässä haetaan  :tongue:
Tiger II

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #57 : 18.06.10 - klo: 15.52 »
Tuoko mm. erottaa halvan ja merkkiradion? Uskoisin että eron pitää kyllä jossain näkyä, eihän siinä ole muuten mitään järkeä.
Veikkaan että huomaat radion erot varsin helposti kun otat radion kisoihin ja ajat kisan halppis radiolla ja sitten seuraavassa kisassa ajat esim. Sanwan m11x radiolla.  :azn:
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa kimantero

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #58 : 18.06.10 - klo: 15.53 »
Hyvä että on kehitys näissä halvoissakin radioissa pompsahtanut tuon kantaman suhteen.
Ja nimenomaan vielä tuossa asiassa että hyvin alhaisillakin jännitteillä toimii edelleen, vaikka radio onkin tehty 8x AA paristoille, eli 12v hujakoille.

Ei ole montaa vuotta kun kalliitkaan radiot eivät meinanneet kantaa pitkälle jännitteen ollessa alhaalla.
Nyttemmin on ohjainten paristomäärää laskettu alaspäin kun pienemmällä jännitteellä saadaan jo samat tehot aikasiks.

jee asia keskustelua.  :laugh:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Fly-Sky FS-GT2 RC
« Vastaus #59 : 18.06.10 - klo: 15.57 »
Mutta jatkakaa, topicci elää ja voi hyvin kunnes lukkomestari iskee, sitähän tässä haetaan  :tongue:

Mitä... eikö sun selain päivity.

Tässä on nyt muutaman viestin verran keskusteltu aiheesta kunnes...


Ps: isi ja äiti ei ole sulle neuvonu että saako uusia topikkeja tehdä... isi ja äiti on vaan vihjannu että jos haluat helpottaa elämääs ja välttää tämän kaltaiset torsteilut niin kannattaa toimia toisin.
Jos haluat vaikeen kautta niin ihan vapaasti vaan... onhan se täysin sallittua... palstapoliisit vaan käy napisemaan ja topikki tulvii täyteen kyseistä tuubaa...
Älä missään nimessä suostu ymmärtämään, vaan kiukuttele ihan vapaasti kuinka minä yritän määräillä sua (vaikka en sitä todellakaan tee)