Kirjoittaja Aihe: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?  (Luettu 16339 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« : 18.06.10 - klo: 18.46 »
Viime päivinä olen ihmetellyt mistä nämä epäviralliset foorumipoliisit saavat energiansa kun joka paikkaan on pakko kommentoida vaikka ei ole mitään asiaa?

Tässä on mm. hyvä esimerkki näistä: http://rc10.fi/index.php?topic=47849.msg447271#msg447271

Aloitusviestiäkään ei voi kehua, mutta vastaukset aiheeseen eivät vie keskustelua ollenkaan eteenpäin tai edes oikeille urilleen. Jos aiheesta on keskustelua muualla niin paras tapa on tarjota alottelijalle suora linkki keskusteluun eikä keskittyä foorumin täyttämiseen turhilla viesteillään.

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #1 : 18.06.10 - klo: 18.56 »
On aika hyvää sisäpiirin tietoa näistä lelupoliiseista ja mistä ammentavat kaiken energian, olen tässä vuorokauden aikana saannut paljolti informaatiota aiheesta  :wink:
Melkein voisi sanoa että olen tehnyt pioneerityötä poliisimafian esille tuomisesta ja päässyt hyviin väleihin erään keskeisessä asemassa olevaan henkilöön  :grin:

Mutta itse asiaan, tätä on ihmetellyt moni muukin palstalla ja privapostin välityksellä.
Ehkä saamme tähän topicciin vastauksen alan ihmisiltä ?

Tiger II

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #2 : 18.06.10 - klo: 20.14 »
Olen itse lähinnä yrittäny laittaa linkin Ehkä mahdolliseen keskustelu palstaan.

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #3 : 18.06.10 - klo: 20.59 »
Olen itse lähinnä yrittäny laittaa linkin Ehkä mahdolliseen keskustelu palstaan.

Niinkuin tuossa linkin topicissakin vai?

T:kyttä
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #4 : 18.06.10 - klo: 21.02 »
Viittasin tohon sitä edeltävään viestiin. Eikä mulla oo mitään uusia topicceja vastaan. toki poikkeuksiakin on.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #5 : 18.06.10 - klo: 21.03 »
No hohhoijaa, nyt kyllä Grandmaster Heulikin kalahti kiveen...

No, jos uudet topicit, jo moneen kertaan kalutuista aiheista ja vielä onnettomien kuvausten kera on toiveena niin eiköhän niitä löydy....

Mikä esti esittämästä esim tuota kuplakysymystä jossain aiemmassa korikeskustelussa, saatikka lukemasta niitä? Olen itsekin vastannut jo moneen otteeseesn kuplan koreja koskeviin kyselyihin....
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #6 : 18.06.10 - klo: 21.07 »
bluebeetle: Jos ei ole mitään annettavaa aiheeseen niin silloin ei varmaan ole pakko kirjoittaa? Vaikkakin ensimmäinen viesti on turha niin eikö mielestäsi vastaukset siihen ole vielä turhempia?

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #7 : 18.06.10 - klo: 21.10 »
Pitääpä kysyä, että eikai ole kiellettyä kertoa topicin alottajalle sopivampaa valmista topiccia jos sellainen on?

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #8 : 18.06.10 - klo: 21.16 »
Bonzer: Jep juuri näin kuten ensimmäisessä viestissä kirjoitin. Jätetään se lässyttäminen vähemmälle ja ohjataan keskustelu heti ensimmäisestä viestistä lähtien oikeaan paikkaan.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #9 : 18.06.10 - klo: 21.22 »
Ää, hoitakoon Grandmasterit ohjailun, ellei hakutoimitoa saada toimivammaks eikä käyttäjiä lukutaitoisemmiksi... Säännöissähän nuo on meleko selkeesti kerrottuna mitä saa tehdä ja mitä ei.

Ja näihin eräisiin viime päivinä esilletulleisiin (melkekolailla saman käyttäjän aloittamiin) tapauksiin ei voi muuta kommentoida kun eikö muka ole yritetty ensin nätisti?

Lienee jonkun ullapitajan sukulainen tai appiukko-kokelas...

Ja ei, viimeaikaisen perusteella ei ole väliä tuleeko 7 vai 14 päivää panaanisaarilla.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #10 : 18.06.10 - klo: 21.37 »
Ää, hoitakoon Grandmasterit ohjailun, ellei hakutoimitoa saada toimivammaks eikä käyttäjiä lukutaitoisemmiksi... Säännöissähän nuo on meleko selkeesti kerrottuna mitä saa tehdä ja mitä ei.

Ja näihin eräisiin viime päivinä esilletulleisiin (melkekolailla saman käyttäjän aloittamiin) tapauksiin ei voi muuta kommentoida kun eikö muka ole yritetty ensin nätisti?

Lienee jonkun ullapitajan sukulainen tai appiukko-kokelas...

Ja ei, viimeaikaisen perusteella ei ole väliä tuleeko 7 vai 14 päivää panaanisaarilla.

Tai jonkun siskon veljenpoika, voi toki olla että kyseinen henkilö on soluttautunut ylläpitäjä  :grin: aika jännittäviä teorioita pukkaa esiin kun vähän kaivelee  :shock:
Tiger II

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #11 : 18.06.10 - klo: 21.38 »
bluebeetle: Ainakin omalta osaltani voin sanoa ettei ole sukulainen tai kukaan muukaan tuttu miksi nostin tämän asian nyt esille. Lähti liikkeelle oikeastaan Hoken palautteesta ja tarkoitus selvittää että miten tähän ongelmaan kannattaisi puuttua.

Yksi vaihtoehto on pyyhkäistä aihe bittiavaruuteen heti kun tulee "turha" topic. Huono puoli tuossa tietysti se että aiheen luoja ei välttämättä silloin löydä oikeaa paikkaa vaan tekee jälleen uuden topikin. Nykyisessä tilanteessa on outoa että pitkään foorumilla olleet jäsenet täyttävät aiheen sitten vieläkin turhemmilla viesteillään vaikka tietävät tarkkaan missä sitä kannattaisi jatkaa. Toivonkin että jatkossa jätetään noi foorumipolisoinnit väliin (mielestäni lukeutuu tuohon turhien viestien kirjoittamiseen mistä on maininta foorumin säännöissä) eikä kirjoiteta aiheeseen mitään jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin "käytä hakua" tms.

Esim. tuossa on suoraan linkitetty oikea paikka niin keskustelu on päättynyt ja siirtynyt oikeaan paikkaan: http://rc10.fi/index.php?topic=47544.0

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #12 : 18.06.10 - klo: 21.44 »
Ok, mutta ymmärtänet omalta osaltasi myös varsinkin pidempään foorumilla olleiden "kettuilun"?

Vanhempien käyttäjien käyttäminen hakukoneena saattaa saada tämmöisiä hupaisiakin piirteitä..

Asiaa olisi myöskin poistaa nuo aiheettomat topicit samantien kun ohjaus oikealle alueelle on saatu.

Esim. foorumin haulla kun löytyy hakusanalla "kupla" melko paljon, rajatumpi tulos hakusanalla "kuplan" antaa sekin vaikka mitä tulokseksi...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #13 : 18.06.10 - klo: 21.50 »
olen kyllä myös sitä mieltä että paras keino olisi olla vastaamatta mitään jos aihe on aivan turha. Siinähän se topicci sitten kokee luonnollisen kuoleman. Ja jos on oikeasti sanottavaa aiheeseen niin sittenhän aihe ei ole turha. Itsellä ei ainakaan ole aina aikaa selailla jotain sadan sivun hakutuloksia löytääkseni juuri minua kiinnostavan asian. Sitten ne on vaan kysyttävä suoraan. Mutta koitan kysyä ne kyllä jossain olemassaolevassa topicissa. Silti joku aina kysyy että mikset käytä hakua ja blaa blaa. Miksei joku kirjoita sitten jotain über hyvää haun käyttöopasta jonka tyhmäkin ymmärtää. Omasta mielestäni tuo haku on ******. Kerran tein pahan virheen ja aloitin uuden aiheen... Se ei kyllä tule toistumaan....
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #14 : 18.06.10 - klo: 21.55 »
Ok, mutta ymmärtänet omalta osaltasi myös varsinkin pidempään foorumilla olleiden "kettuilun"?

Vanhempien käyttäjien käyttäminen hakukoneena saattaa saada tämmöisiä hupaisiakin piirteitä..

Asiaa olisi myöskin poistaa nuo aiheettomat topicit samantien kun ohjaus oikealle alueelle on saatu.

Esim. foorumin haulla kun löytyy hakusanalla "kupla" melko paljon, rajatumpi tulos hakusanalla "kuplan" antaa sekin vaikka mitä tulokseksi...

Jos foorumilla olo aika on jotenkin tärkeässä osassa niin onko postaus määrä vai rekisteröitymis päivä se mistä asia katsotaan, postauksissa jään pahsti jälkeen mutta vuosien mukaan minun pitäisi saada kettuilla täällä kaikille ?? aika hassu ajatus.

Hieman selkeytetään ohjeistusta noiden postauksien tekemisestä ja väärään paikkaan eksyneet ohjataan nopsaan oikeaan suuntaan. Pitää nyt vain päättää  mikä on turhempaa.. 30 haistatteluviestiä vai 1 kysymys väärässä paikassa.
Tiger II

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #15 : 18.06.10 - klo: 22.01 »
Nojoo, eihän nyt keneltäkään pitäisi viedä intoa kirjoittaa foorumille koska sitä vartenhan tämä on..

Mutta oikeasti, ei se hakutoimintokaan NIIN perperistä ole etteikö sillä löytäisi jos aiheesta on keskusteltu aiemmin..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #16 : 18.06.10 - klo: 22.07 »
Yksi vaihtoehto on pyyhkäistä aihe bittiavaruuteen heti kun tulee "turha" topic. Huono puoli tuossa tietysti se että aiheen luoja ei välttämättä silloin löydä oikeaa paikkaa vaan tekee jälleen uuden topikin.

Tässä tämän foorumin ongelma kulminoituu, foorumit ja softat kehittyy mutta RC10 ei.

Toisella foorumilla missä puuhastelen myös modena, on tämä asia opittu ja foorumia kehitetty. Riittävästi modeja, pari kaveria kehittää foorumia/softaa, modeilla oma osio linjavetoja varten, aihepiirejä selkeästi useampia, selkeämpi etsiä kun kaikki ei ole parin otsikon alla, oma roskalaari näille turhille aiheiden avauksille jne.

http://keskustelu.sammysatv.com/index.php

Niin kauan kun tällä foorumilla on muutama mode ja foorumi on suppeilla otsikoilla ja alueilla, tulee näitä kyseisiä ongelmia esille.

Tämä ei sitten ole vattuilua ylläpidon suuntaan vaan huomioituja tosiasioita.
 

Kylätason RC-kuski.

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #17 : 18.06.10 - klo: 22.07 »
Kerran tein pahan virheen ja aloitin uuden aiheen... Se ei kyllä tule toistumaan....

Onko noi sun 18 muuta uutta aihetta sitten joitain myynti-ilmoituksia vai?
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #18 : 18.06.10 - klo: 22.11 »
Juu ei tällä haku toiminnolla tee yhtään mitään.

Jollain selkeällä asia sanallakin tulee niin paljon turhaa, ettei ihmekään jos kukaaan ei jaksa tuota käyttää kun ei siitä mitään hyötyäkään ole.
Axial SCX 10 TR

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #19 : 18.06.10 - klo: 22.18 »
Lähti liikkeelle oikeastaan Hoken palautteesta ja tarkoitus selvittää että miten tähän ongelmaan kannattaisi puuttua.

Hetkinen...
Eli monta jamppaa käy ensin sanomassa että aihe on turha ja vain koska satuin komppaamaan asiaa niin syy on nyt minun.

Ensimmäisessä kommentissani mainitsin:

"Seuraavalla kerralla olis hyvä sanoa edes mistä autosta on kyse ja mitkä öljyt iskareissa sillä hetkellä on.

1/8 kokoisessa autossa tuo kymmenen senttiä on liian matala, mutta taas monelle 1/10 kokoiselle autolle ihan normaali.

Ps: ei ole turha kysellä.... kyllä vastauksen saa kun kysymys on edes hieman paremmin kuvaava, oikeassa paikassa jne."

Vihjaisin jo tuossa miten seuraavalla kerralla saa nopeammin ja paremmat vastaukset... jopa ilman palstapoliisien kommentteja.

Sen jälkeen huomasin että kysyjä oli joskus luonut topikin autosta.
Oli pari pykälää alempana foorumilla.
Ihmettelin että miksi ei kysynyt siellä... siellä olisin välittömästi vastannut kysymykseen koska olisin tiennyt edes minkä kokoluokan autosta on kyse.

Tuo viittaus sääntöihin johtui siitä mitä olen vuosien aikana foorumilla saanut nähdä.
Eli topikissa pitää olla asiaa kuvaava otsikko ja yleensä mielellään kyseistä asiaa jo käsittelevässä topikissa.

Kuten olen nimenomaan YV viesteissä yrittänyt jperalalle tuoda ilmi niin ei mua vois vähempääkään kiinnostaa uudet topikit tai niiden sääntöjenmukaisuus... Niitä nyt tulee pilvinpimein varsinkin näin koulujen loputtua.

On vaan paha että heti porukka saa sen käsityksen että jälleen on ville5v luonut uuden topikin "apua... rengas irtos mitä teen"

vaikuttaa porukan asenteeseen varmasti paljon.
Vaikutti minunkin asenteeseen ja kun kyseinen topikki ilmaantui niin en jaksanut edes vaivautua koska ei ollut mitään käsitystäkään mistä on kyse muuten kuin auto pohjaa 10 sentin korkeudelta...
Kyseisen auton topikissa jos olisi samalla tavalla muotoiltu kysymys löytynyt niin olisin siis vastannut välittömästi.

Olen myös yrittänyt nimenomaan antaa vinkin (yv:n kautta) millä tyylillä kannattaa nykyään tällä foorumilla toimia niin välttyy tuon  :police: toiminnan.
Pyrkii olla luomatta uutta topikkia ja kysyy asian mahdollisimman tyhjentävästi.

Kuten porukka näki niin kaks topikkia meni lukkoon... eikä syy kyllä todellakaan ollut minun.
Molempiin ilmestyi välittömästi porukkaa keulimaan turhasta topikista jne jne.
Noh... jälleen tuon välttää sillä että siirtyy sitten kyseiseen topikkiin (molemmilla kerroilla topikki kyllä mainittiin... tosin ei linkkiä, koska topikit oli lähes vierekkäin)

No mut eikö nimenomaan näitä asioita välttämällä kierrä kyseisen palstapoliisi ongelman???
Ei sillon ainakaan kukaan tule selittämään turhasta aiheesta jos keskustelee asiasta topikissa missä kyseistä asiaa jo käsitellään.
Ainakin kysyjälle helpompaa kun jää nää turhat vääntelyt sillon pois... eikö vain.

Totta on että ei voi olla heti vaan painamassa deleteä... kuten heuli perustelitkin.
Tosin eikö kannattais poistaa ne turhat avautumisviestit???
Väittäisin että kun sitä tekee pienen hetken niin se myös ennaltaehkäisee kyseisen asian, tai siihen on ainakin erittäin paljon helpompi puuttua kun niitä tulee sitten harvemmin.
Vai olenko väärässä???
Topikit täyttyy turhasta sonnasta ja ne menee sitten lukkoon...
No turhan sonnan poistaminen ja sen asian jättäminen ehkä pelastaa topikin.

Okei... sitten tulee tietenkin eteen tämä että foorumilla on miljardi käyttäjää ja viestiä tulee hirveellä tahdilla... töissäkin pitäis olla ja elämäkin saattaa olla...
Noh... mulla on siihenkin helpotus.
Ehkä kuulostaa äkkiseltään hullulta, mutta harkitse edes kokeilemista.
Anna mulle mahdollisuus poistaa, muokata yhdistää siirtää jne.
Eli toisinsanoen moden oikeudet.
Väitän että foorumi tulee selvästi paremmin pysymään siistinä koska:
A: olen foorumilla hyvin usein
B: minä lopetan hiekkalaatikolla leikkimisen koska on omaakin vastuuta pelissä.

Se ainakin helpottaisi taakkaa ja koska mun suorat töksäytykset niin usein (aina) otetaan niin henkilökohtaisena jne että siitähän se soppa sitten syntyy vaikka kuinka yritän asian paremmin selittää... ei auta koska homma pissi jo.
Se loppuu seinään ja tosiaan tuohon palstapoliisi toimintaan tulee todella suuri vähennys välittömästi, koska en siitä oikein itsekään pidä.

Ihan vilpittömästi siis lupaan että kannattaa edes kokeilla.
Kerrot mulle selvät pelisäännöt ja siistimisen linjauksen niin noudatan niitä.
Mikäli homma ei mielestäsi pelaa niin se on sitten helppo lopettaa.

Harkitse edes.

Ps: sorry pitkästä viestistä.
En viitsi pienempiinkään osiin pilkkoa etten ainakaan kalastele viestejä  :wink: :afro:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #20 : 18.06.10 - klo: 22.26 »
Hieman selkeytetään ohjeistusta noiden postauksien tekemisestä ja väärään paikkaan eksyneet ohjataan nopsaan oikeaan suuntaan. Pitää nyt vain päättää  mikä on turhempaa.. 30 haistatteluviestiä vai 1 kysymys väärässä paikassa.

Aivan...
Minä voin mielelläni hoitaa homman mahdollisuuksieni mukaan (eli lähes päivittäin ja monta kertaa).
Palstapoliisi viestit poistuu välittömästi kun niitä näen, pistän linkin jo olemassa olevaan topikkiin ja lyön uuden topikin lukkoon.
Pienenee radikaalisti touhu joka tähänkin soppaan johti.

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #21 : 18.06.10 - klo: 22.30 »
Hoke: Etsä oo mikään palstapoliisi, koskaan et oo tehty kellekkään uudelle jampalle esim. näin   :huh: mun mielestä toi on törkeetä.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #22 : 18.06.10 - klo: 22.42 »
Hoke: Etsä oo mikään palstapoliisi, koskaan et oo tehty kellekkään uudelle jampalle esim. näin   :huh: mun mielestä toi on törkeetä.

Nyt en ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit.

No en kyllä palstapoliisi yleensä ole... jos kerran vuodessa olen sanonut jonkun topikin olevan turha niin en kovinkaan pieleen veikkaa.

Töksäytellyt olen kyllä aina sillointällöin...

Siksi ehdotuksen heulille heitinkin...
Poistuis ja varsinkin vähenis monta asiaa jotka ainakin heulille on aiheuttanut tasaisin välein vatsanpuruja  :p

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #23 : 18.06.10 - klo: 22.59 »
Sorruin jossain vaiheessa liikaankin kommentointiin ja vääntelyyn ja kääntelyyn.
Tänään on ollut mielenkiintoista seurailla sivusta ja syödä niitä shipsejä, popcorneja, sekä juoda olutta
tässä sivussa ja ihmetellä että miksen jaksa etsiä tietoa viestiketjuista joissa on puolet P*SKAA!
Kuten sanoin, niin itsekin spämmännyt, joten en arvostele ketään...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #24 : 18.06.10 - klo: 23.00 »
Kuinka monta kyosho dbx/dst topikkia löytyy ekalla polttis sivulla :huh:
Vastaus on tällä hetkellä 4  :lol:
Voisi kuvitella että 2 riittäisi mutta ei  :undecided: ,4 mennään eteenpäin ja ylläpito sallii sen (eikä tarvitse käyttää HAKU, jos on silmät auki niin se riittänee koska ne ovat ekalla sivulla ne kaikki kyosho dst/dbx topikit).
Veikkaan että jokaisessa 4 topikissa puhutaan samasta aiheesta/asiasta ja samat sällit siellä kirjoittaa.
Ja mikäs huono homma siinä on että on palstapoliisit :huh: ,auttaa ylläpitämistä tätä hienoa forumia, vai eikö ole asia näin.
Se halpa radio topikki josta puhuttiin viimeksi niin aloitus viesti oli samanlainen kuin myynti ilmoitus, vain hinta puuttui :undecided:
Mitäs säännöt sanoo jos avaat uuden topikin, ainakin jotain säsältöä pitää olla, vai olenko väärässä :huh:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #25 : 18.06.10 - klo: 23.04 »
Kuinka monta kyosho dbx/dst topikkia löytyy ekalla polttis sivulla :huh:
Vastaus on tällä hetkellä 4  :lol:
Voisi kuvitella että 2 riittäisi mutta ei  :undecided: ,4 mennään eteenpäin ja ylläpito sallii sen (eikä tarvitse käyttää HAKU, jos on silmät auki niin se riittänee koska ne ovat ekalla sivulla ne kaikki kyosho dst/dbx topikit).
Veikkaan että jokaisessa 4 topikissa puhutaan samasta aiheesta/asiasta ja samat sällit siellä kirjoittaa.
Ja mikäs huono homma siinä on että on palstapoliisit :huh: ,auttaa ylläpitämistä tätä hienoa forumia, vai eikö ole asia näin.
Se halpa radio topikki josta puhuttiin viimeksi niin aloitus viesti oli samanlainen kuin myynti ilmoitus, vain hinta puuttui :undecided:
Mitäs säännöt sanoo jos avaat uuden topikin, ainakin jotain säsältöä pitää olla, vai olenko väärässä :huh:

Jerzi


Kuka määrittelee sen sisällön tärkeyden, topicin aloittaja vai ensimmäinen lukija ?? kuinka montaa henkilöä aiheen pitää kiinnostaa että se olisi hyväksyttävä ? se onkin kiva seurata kun 15 jannua väittelee onko sisältö tarpeeksi informatiivinen.
Tiger II

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #26 : 18.06.10 - klo: 23.13 »
Foorumin ylläpito.

Tällähetkellä isoin ongelma uskoakseni on moderaattoreiden vähyys ja nekin vähät ehtivät vahtimaan foorumia hyvin vähän.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #27 : 18.06.10 - klo: 23.27 »
No esim se sinun aloittama radio topikkissa oli aivan liian vähän sisältöä, no ei siinä ollut mitään sisältöä sen takia se näyttikin myynti ilmolta.
Kyllä nyt esim hinta ja kokemukset olisivat hyvä laittaa esille, niitä et jaksanut laittaa esille lainkaan.
Minkä hintainen se on muuten se, mikä se nyt olikaan se radio jonka sinne laitoit. Onko edes hyvä.
Tämän saman homman osaa nuo kyosho harrastajat jostain syystä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #28 : 18.06.10 - klo: 23.36 »
No esim se sinun aloittama radio topikkissa oli aivan liian vähän sisältöä, no ei siinä ollut mitään sisältöä sen takia se näyttikin myynti ilmolta.
Kyllä nyt esim hinta ja kokemukset olisivat hyvä laittaa esille, niitä et jaksanut laittaa esille lainkaan.
Minkä hintainen se on muuten se, mikä se nyt olikaan se radio jonka sinne laitoit. Onko edes hyvä.
Tämän saman homman osaa nuo kyosho harrastajat jostain syystä.
Jerzi

Aiheen linkin takana olisi ollut vastaus jokaiseen mieltäsi askarruttavaan kysymykseen, tärkeämpää oli kuitenkin pitää kovaa ääntä kun kiinnostua aiheesta.
Tiger II

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä näitä foorumipoliiseita tulee?
« Vastaus #29 : 18.06.10 - klo: 23.45 »
No esim se sinun aloittama radio topikkissa oli aivan liian vähän sisältöä, no ei siinä ollut mitään sisältöä sen takia se näyttikin myynti ilmolta.
Kyllä nyt esim hinta ja kokemukset olisivat hyvä laittaa esille, niitä et jaksanut laittaa esille lainkaan.
Minkä hintainen se on muuten se, mikä se nyt olikaan se radio jonka sinne laitoit. Onko edes hyvä.
Tämän saman homman osaa nuo kyosho harrastajat jostain syystä.
Jerzi

Aiheen linkin takana olisi ollut vastaus jokaiseen mieltäsi askarruttavaan kysymykseen, tärkeämpää oli kuitenkin pitää kovaa ääntä kun kiinnostua aiheesta.

Joo joo eli olis pitännyt katsoa se laatu esittely alusta loppuun--->kuka katsoi sen alusta loppuun, en minä :p
Se että olisit vaivautunut laittaa jotain infoa sinne se olis ollut paljon parempi idea koska nyt tuo oli ihan pohjanoteeraus sinulta.
Ja juuri tuon kaltaisten topikkien takia suosin että täällä olis noita poliiseja :wink: Auttaisi ylläpitoa todella paljon.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂