Kirjoittaja Aihe: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu  (Luettu 724991 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Majuri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2400 : 15.01.15 - klo: 14.05 »
Jälkikäteen kustansit yhdet rattaat, sekä toiseen pohjan jonka myönnän rikkoneeni,
siinä kustantamasi osat,

Odotan edelleen maahantuojasi yht.tietoja (jolla kertomasi mukaan servot olivat useita kuukausia)

joita et ilmeisesti pysty/voi toimittaa kun niitä ei ole

Palaan asiaan .

Kanssasi kun ei voi keskustella järkevästi koska ainoa mielipiteesi on että sinä ainoastaan olet oikeassa

ja servoja on väärinkäytetty niin nostat kädet pystyyn ja sanot ettet korvaa mitään ,ei kuulu sinulle,

kuulemani mukaan joku käyttänyt , itsekin vuosia normiservoilla ajanut, kuten moni muukin.

Hienosti tuot tuon esille joka kerta että kuulemani mukaan !
« Viimeksi muokattu: 15.01.15 - klo: 14.14 kirjoittanut Majuri »
Toiset tekee mitä osaa , mie teen mitä haluan
Mahdoton vie hieman enemmän aikaa

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2401 : 15.01.15 - klo: 15.57 »
mees nyt muualle tätä asiaa jauhamaan, ei tää tänne kuulu
EXC125

Poissa Majuri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2402 : 15.01.15 - klo: 16.34 »
ehkä mulla on luki-häiriö enkä ymmärtänyt otsikkoa  :roll:
Toiset tekee mitä osaa , mie teen mitä haluan
Mahdoton vie hieman enemmän aikaa

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2403 : 15.01.15 - klo: 17.35 »
ehkä mulla on luki-häiriö enkä ymmärtänyt otsikkoa  :roll:

Niin no, toisaalta kuuluu mutta ehkä kannattais kuitenkin kahden kesken tällaista asiaa sopia :D
EXC125

Poissa Rally-VXL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2404 : 16.01.15 - klo: 00.02 »
Minun mielestä on hienoa että asia on saatu käsitelttyä, välillä lentää %&@£¤# mutta sitten huomaa että ei tässä ole mitän hätää  :azn:

Mutta otta ohomoon kun tilasin kyöshon filttereitä ebäystä 7kk sitten eikä vieläkään tullut eikä kukaan vasta viesteihin. ja tuskin koskaan tule :afro:
Laitonta on se mitä ei älytty hyväksyä. digitaalinen biolooginen älyn ohjelmointi.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2405 : 16.01.15 - klo: 01.09 »
Ööö..  Mikä asia on saatu käsiteltyä..?

..mutta kaikkea sitä saa täälläkin lukea..  :roll: 



...ja lähes kaikki jutut tässä topikissa on niin pieniä että jos murheet on siinä niin asiat on melko hyvin.  :wink:  ..harva niitä "oikeita ja isoja" v*tutuksen aiheita varmaan foorumilla jakaakaan, en minä ainakaan..
« Viimeksi muokattu: 16.01.15 - klo: 01.12 kirjoittanut TheArska »
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa polyyppi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2406 : 16.01.15 - klo: 20.03 »
Just kolme päivää kuumeessa ja jälkitautina nuha. Vihaan nuhaa yli kaiken.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2407 : 17.01.15 - klo: 18.25 »
Ööö..  Mikä asia on saatu käsiteltyä..?

Kiinnostaisi myös itseä...

Lainaus
..mutta kaikkea sitä saa täälläkin lukea..  :roll: 

Ikävää, mutta totta

Lainaus
...harva niitä "oikeita ja isoja" v*tutuksen aiheita varmaan foorumilla jakaakaan, en minä ainakaan..

Sama vika.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2408 : 17.01.15 - klo: 18.28 »
ja servoja on väärinkäytetty niin nostat kädet pystyyn ja sanot ettet korvaa mitään ,ei kuulu sinulle,

Kiinnostaisi nyt vaan tietää, että milloin ja minkä tuotteen takuuseen yleensäkin ne väärinkäytöstä johtuvat hajoamiset on kuuluneet?
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Majuri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2409 : 17.01.15 - klo: 18.56 »
 hyvin olet lauseen katkaissut niin eipä oikein asia selviä

-tuo nyt oli myyjän mielipide koska 1/5:n or-kisailijat pääsääntöisesti käyttävät ns normikokoisia servoja,
väännöltään jopa paljon pienempitehoisia
niin empä tiedä voiko väärinkäyttöä väittää
Toiset tekee mitä osaa , mie teen mitä haluan
Mahdoton vie hieman enemmän aikaa

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2410 : 17.01.15 - klo: 19.13 »
Hyvimpä olet itse asian esittänyt.

Eli

jätä

ne

rivi

välit

pistämättä

niin

helpompi

ymmärtää

mitä

meinaat.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Majuri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2411 : 17.01.15 - klo: 22.14 »
Jos on vaikeeta lukee yhden rivinvälin hypyllä niin otan osaa,
eikä se ole sama jos on rivit toisissaan kiinni tai hypätty yksi ylimääräinen,

p*skanko väliä lukutaitoisille  :wink:
Toiset tekee mitä osaa , mie teen mitä haluan
Mahdoton vie hieman enemmän aikaa

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2412 : 18.01.15 - klo: 02.11 »
Mikä saamarin tu#kamuna pitää  RCJKL:llää (teemu kujala)

kun ei voi useista pyynnöistä huolimatta laittaa minulle

orion-servojen maahantuojan yht.tietoja(siis sitä mitä itse käyttää)

Alkaa todellakin nostaa lämpöjä kun ei "mies" voi  pyytämiäni tietoja laittaa,

sen on turha kuvitella että luikkii asiasta noin


Hyvää Jatkoa muille 

    t: Antti Härmälä


 ps : Sitten se on vielä asiakaspalveluammatissa , palvelu ainakin on sieltä mihin aurinko ei paista

En ymmärrä tuhkamuna vertausta. Minulla on kaksi rakasta lasta kotona vaimon kanssa. Se, että menet asiassa melko henkilökohtaiselle tasolle ei mielestäni ole kovin aikuismaista käytöstä. Suosittelisin lopettamaan tämän leikin.

Tämä sinun valitus liittynee nyt siihen, että halusit ostaa testiin Orionin kisaservot (kun kuulemasi mukaan muutkin niitä käyttää). Sanoin sinulle ostohetkellä, että minulla ei ole kokemusta isoista bensa-autoista ja en tiedä miten 1/8 autoihin tarkoitetut servot siinä toimivat. Kuitenkin halusit ne ottaa käyttöön ja annoin sinulle servoista vielä 30% alennuksen, koska ei ollut varmuutta miten ne siinä toimii. Jos olisin tiennyt, että servot ei kestä sinun käytössä niin en olisi niitä myynyt. Jälkikäteen vielä kustansin sinulle varaosia servoihin ja asensin ilmaiseksi, vaikka olet nyt sitten täällä foorumillakin tunnustanut ne omaksi mokaksi. Ei oikein nyt herätä luottamusta.

Se, että asiasta valitat täällä foorumilla sen sijaan, että haluaisit järkevästi keskustella kasvotusten ei mene minulla jakeluun. Joku voi vielä ottaa tosissaan nämä sinun kertomukset täällä.

Terveisin,
Yrittäjä
RC Jyväskylä Oy
Teemu Kujala

Tuhkamuna on yöeisesti haukkuma nimi, kuten i*iootti tai ku**pää. En sitten tiedä mitä Majuri on oikeasti tarkoittanut.
Empulle tiedoksi niin tämä on ärsyttää topikki nniin ihan hyvin voi toomisia juuttuja tänne kirjoitella, eikä mua se ainakaan mitäään haitttaa :wink:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2413 : 18.01.15 - klo: 02.32 »
Mikä saamarin tu#kamuna pitää  RCJKL:llää (teemu kujala)

kun ei voi useista pyynnöistä huolimatta laittaa minulle

orion-servojen maahantuojan yht.tietoja(siis sitä mitä itse käyttää)

Alkaa todellakin nostaa lämpöjä kun ei "mies" voi  pyytämiäni tietoja laittaa,

sen on turha kuvitella että luikkii asiasta noin


Hyvää Jatkoa muille 

    t: Antti Härmälä


 ps : Sitten se on vielä asiakaspalveluammatissa , palvelu ainakin on sieltä mihin aurinko ei paista

En ymmärrä tuhkamuna vertausta. Minulla on kaksi rakasta lasta kotona vaimon kanssa. Se, että menet asiassa melko henkilökohtaiselle tasolle ei mielestäni ole kovin aikuismaista käytöstä. Suosittelisin lopettamaan tämän leikin.

Tämä sinun valitus liittynee nyt siihen, että halusit ostaa testiin Orionin kisaservot (kun kuulemasi mukaan muutkin niitä käyttää). Sanoin sinulle ostohetkellä, että minulla ei ole kokemusta isoista bensa-autoista ja en tiedä miten 1/8 autoihin tarkoitetut servot siinä toimivat. Kuitenkin halusit ne ottaa käyttöön ja annoin sinulle servoista vielä 30% alennuksen, koska ei ollut varmuutta miten ne siinä toimii. Jos olisin tiennyt, että servot ei kestä sinun käytössä niin en olisi niitä myynyt. Jälkikäteen vielä kustansin sinulle varaosia servoihin ja asensin ilmaiseksi, vaikka olet nyt sitten täällä foorumillakin tunnustanut ne omaksi mokaksi. Ei oikein nyt herätä luottamusta.

Se, että asiasta valitat täällä foorumilla sen sijaan, että haluaisit järkevästi keskustella kasvotusten ei mene minulla jakeluun. Joku voi vielä ottaa tosissaan nämä sinun kertomukset täällä.

Terveisin,
Yrittäjä
RC Jyväskylä Oy
Teemu Kujala

Tuhkamuna on yöeisesti haukkuma nimi, kuten i*iootti tai ku**pää. En sitten tiedä mitä Majuri on oikeasti tarkoittanut.
Empulle tiedoksi niin tämä on ärsyttää topikki nniin ihan hyvin voi toomisia juuttuja tänne kirjoitella, eikä mua se ainakaan mitäään haitttaa :wink:

Tuo rjkl.fi.n kommentti ettei hän ymmärrä tuhkamuna vertausta, ei varmaankaan tarkoittanut sitä ettei hän ymmärrä mitä kyseinen "sana" tarkoittaa(hänhän kommentissaan "todisti" ettei ole), vaan että miksi hän olisi semmoinen(alla linkki joka selventää kyseisen "sanan" merkitystä), tuo sana, tai varsinkin sen merkitys voi kyllä tietenkin olla joillekin vieras.
http://urbaanisanakirja.com/word/tuhkamuna/
..mutta ikä ja oppia....    ..vai miten se meni.  :wink:

Ihan noin tiedoksi  :wink:
« Viimeksi muokattu: 18.01.15 - klo: 02.35 kirjoittanut TheArska »
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2414 : 18.01.15 - klo: 02.59 »
Mikä saamarin tu#kamuna pitää  RCJKL:llää (teemu kujala)

kun ei voi useista pyynnöistä huolimatta laittaa minulle

orion-servojen maahantuojan yht.tietoja(siis sitä mitä itse käyttää)

Alkaa todellakin nostaa lämpöjä kun ei "mies" voi  pyytämiäni tietoja laittaa,

sen on turha kuvitella että luikkii asiasta noin


Hyvää Jatkoa muille 

    t: Antti Härmälä


 ps : Sitten se on vielä asiakaspalveluammatissa , palvelu ainakin on sieltä mihin aurinko ei paista

En ymmärrä tuhkamuna vertausta. Minulla on kaksi rakasta lasta kotona vaimon kanssa. Se, että menet asiassa melko henkilökohtaiselle tasolle ei mielestäni ole kovin aikuismaista käytöstä. Suosittelisin lopettamaan tämän leikin.

Tämä sinun valitus liittynee nyt siihen, että halusit ostaa testiin Orionin kisaservot (kun kuulemasi mukaan muutkin niitä käyttää). Sanoin sinulle ostohetkellä, että minulla ei ole kokemusta isoista bensa-autoista ja en tiedä miten 1/8 autoihin tarkoitetut servot siinä toimivat. Kuitenkin halusit ne ottaa käyttöön ja annoin sinulle servoista vielä 30% alennuksen, koska ei ollut varmuutta miten ne siinä toimii. Jos olisin tiennyt, että servot ei kestä sinun käytössä niin en olisi niitä myynyt. Jälkikäteen vielä kustansin sinulle varaosia servoihin ja asensin ilmaiseksi, vaikka olet nyt sitten täällä foorumillakin tunnustanut ne omaksi mokaksi. Ei oikein nyt herätä luottamusta.

Se, että asiasta valitat täällä foorumilla sen sijaan, että haluaisit järkevästi keskustella kasvotusten ei mene minulla jakeluun. Joku voi vielä ottaa tosissaan nämä sinun kertomukset täällä.

Terveisin,
Yrittäjä
RC Jyväskylä Oy
Teemu Kujala

Tuhkamuna on yöeisesti haukkuma nimi, kuten i*iootti tai ku**pää. En sitten tiedä mitä Majuri on oikeasti tarkoittanut.
Empulle tiedoksi niin tämä on ärsyttää topikki nniin ihan hyvin voi toomisia juuttuja tänne kirjoitella, eikä mua se ainakaan mitäään haitttaa :wink:

Tuo rjkl.fi.n kommentti ettei hän ymmärrä tuhkamuna vertausta, ei varmaankaan tarkoittanut sitä ettei hän ymmärrä mitä kyseinen "sana" tarkoittaa(hänhän kommentissaan "todisti" ettei ole), vaan että miksi hän olisi semmoinen(alla linkki joka selventää kyseisen "sanan" merkitystä), tuo sana, tai varsinkin sen merkitys voi kyllä tietenkin olla joillekin vieras.
http://urbaanisanakirja.com/word/tuhkamuna/
..mutta ikä ja oppia....    ..vai miten se meni.  :wink:

Ihan noin tiedoksi  :wink:

Majuri kun sanoi: Mikä saamarin tu#kamuna pitää  RCJKL:llää (teemu kujala)
omasta mielestä sanoo sen haukkuma nimenä eikö vertaukksena. Mekin frendi porukassa usein sanotaan ehee ehee saa**nan apina tai masa mitä homo ttuutko rillille istuu, vaikka ei oikeesti tarkoiteta sitä :grin: ihan hyvoitais siis käyttää tuhkamuna -nimitystä mutta homo tai apina on paljon nopeempi saanooo. mutta ihan sama tarkoitti kuka mitäkiin mutta minä tarkoitin sitä tolla tavalla.
« Viimeksi muokattu: 18.01.15 - klo: 03.53 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2415 : 18.01.15 - klo: 09.46 »
Just kolme päivää kuumeessa ja jälkitautina nuha. Vihaan nuhaa yli kaiken.

Tuliskin kuume & kunnon lentsu, pikku vemppa maistuisi....  :angry:
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2416 : 18.01.15 - klo: 11.48 »
Jos on vaikeeta lukee yhden rivinvälin hypyllä niin otan osaa,
eikä se ole sama jos on rivit toisissaan kiinni tai hypätty yksi ylimääräinen,

p*skanko väliä lukutaitoisille  :wink:

Kyllä minä lukea osaan, mutta

vaikeampaa se

on tälläistä

ymmärtää.

Varsinkin kun

ulosanti kirjoittajalla

vähän on

sekavaa.
Lainaus


Kanssasi kun ei voi keskustella järkevästi koska ainoa mielipiteesi on että sinä ainoastaan olet oikeassa

ja servoja on väärinkäytetty niin nostat kädet pystyyn ja sanot ettet korvaa mitään ,ei kuulu sinulle,

kuulemani mukaan joku käyttänyt , itsekin vuosia normiservoilla ajanut, kuten moni muukin.

Ja tuosta pitäisi ymmärtää myyjän olleen sitä mieltä, että servoja ois väärinkäytetty? pikemminkin niin, että sinä myönnät servoja väärinkäytetyn, koska muutkin käyttää normiservoja samoin ja sen takia myyjä nostaa kädet pystyyn.
« Viimeksi muokattu: 18.01.15 - klo: 11.53 kirjoittanut tomppa82 »
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2417 : 20.01.15 - klo: 20.28 »
Chromebookista löydetty yksi toooodella p*ska ominaisuus, nimittäin tulostaminen. Kohta kolme tuntia tapellut yhden sivun tulostamisen kanssa. Ois jo kirjottanu tässä ajassa käsin :grin: Mutta siis ei jumalauta voi tulostus olla noin vaikeeta?? Vanhalla läppärillä laitto USBn kii ja paino tulosta, thats it! Tässä jotuu avaa joku v*tun Google Cloud print ja sit "tee uusi tulostustyö" sit "tallenna" ja "lähetä tulostustyö" ja miljoonannen kerran kun painaa tulosta, taas tulee uusi tulostustyö mutta tulostimen päässä ei tapahdu yhtään mitään :angry: On uusi tekniikka kyllä aikamoista p****a..
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2418 : 21.01.15 - klo: 05.57 »
Chromebookista löydetty yksi toooodella p*ska ominaisuus, nimittäin tulostaminen. Kohta kolme tuntia tapellut yhden sivun tulostamisen kanssa. Ois jo kirjottanu tässä ajassa käsin :grin: Mutta siis ei jumalauta voi tulostus olla noin vaikeeta?? Vanhalla läppärillä laitto USBn kii ja paino tulosta, thats it! Tässä jotuu avaa joku v*tun Google Cloud print ja sit "tee uusi tulostustyö" sit "tallenna" ja "lähetä tulostustyö" ja miljoonannen kerran kun painaa tulosta, taas tulee uusi tulostustyö mutta tulostimen päässä ei tapahdu yhtään mitään :angry: On uusi tekniikka kyllä aikamoista p****a..

Eikö tuossa vaiheessa kannattaisi jo alkaa etsiin syytä sieltä tulostimen päästä?
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Zufee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2419 : 21.01.15 - klo: 06.48 »
Tai vaihtaa tuollaiset vaihtoehtoiskoneet oikeisiin laitteisiin.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2420 : 21.01.15 - klo: 14.21 »
Chromebookista löydetty yksi toooodella p*ska ominaisuus, nimittäin tulostaminen. Kohta kolme tuntia tapellut yhden sivun tulostamisen kanssa. Ois jo kirjottanu tässä ajassa käsin :grin: Mutta siis ei jumalauta voi tulostus olla noin vaikeeta?? Vanhalla läppärillä laitto USBn kii ja paino tulosta, thats it! Tässä jotuu avaa joku v*tun Google Cloud print ja sit "tee uusi tulostustyö" sit "tallenna" ja "lähetä tulostustyö" ja miljoonannen kerran kun painaa tulosta, taas tulee uusi tulostustyö mutta tulostimen päässä ei tapahdu yhtään mitään :angry: On uusi tekniikka kyllä aikamoista p****a..

Eikö tuossa vaiheessa kannattaisi jo alkaa etsiin syytä sieltä tulostimen päästä?

Joo todellakin, Chromebookin ohjeissa sanottiin että tulostinta ei kannat kytkeä USBhen koska se ei toimi vaan tulostin pitää liittää koneeseen wifin kautta. Ja tulostimen ohjeissa sanottiin että paina WPS painiketta muodostaaksesi langaton yhteys tietokoneeseen. Se on kyllä erittäin helppoa, varsinkin kun tulostimessa ei edes ole koko WPS nappia :sad:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa MitsuEvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2421 : 21.01.15 - klo: 17.49 »
On uusi tekniikka kyllä aikamoista p****a..

On se kyllä jonsei osaa käyttää  :grin:

Ihan näin asiasta sen enempää tietämättä, ettei vaan ois tarkotus painaa modeemin WPS nappia että se tulostin yhistyy siihen wifiin ja sitä kautta tietokoneeseen?

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2422 : 21.01.15 - klo: 19.19 »
On se kyllä jonsei osaa käyttää  :grin:

Jonsei?
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Zufee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2423 : 21.01.15 - klo: 19.24 »
Jos ei. Siis sanottuna jonsei.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2424 : 21.01.15 - klo: 19.32 »
Jonkinlainen murresana ilmeisesti, koskaan ainakaan täälläpäin muista moista kuulleeni... :police:
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2425 : 21.01.15 - klo: 23.06 »
On uusi tekniikka kyllä aikamoista p****a..

On se kyllä jonsei osaa käyttää  :grin:

Ihan näin asiasta sen enempää tietämättä, ettei vaan ois tarkotus painaa modeemin WPS nappia että se tulostin yhistyy siihen wifiin ja sitä kautta tietokoneeseen?

No sekin voi olla mutta eikö uuden tekniikan tae ole helppokäyttöisyys? Mitä vikaa on tekniikassa laittaa USB johto kiinni ja painaa tulosta? Minusta SE on hyvin simppeliä, toisin kuin se että yhdistetään tulostin ja tietokone WiFiin ja ne sitten vielä keskenään toisiinsa ja sitten ladataan vielä ohjelmistot sun muut liirun laarumit ja tallennetaan tulostettava tiedosta pdf muotoon sadannen kerran ja vielä pariin kertaan tehdään se uusi tulostustyö -homma. Mutta ennen tätä showta luetaan käyttö ohjeita tunti josta sitten selviää kuinka helppoa ja nopeaa se tulostaminen on. Mutta missään ei kerrota vaihe vaiheelta miten homma käytännössä toimii.
Tai löyty linkki jossa oli Samsung tulostimen yhdistäminen chromebookiin ja kun sitä painoi niin seuraava sivu olikin 404 Not Found. Viddu pitäkää tunkkinne.
Vanhaa tekniikkaa käyttäen tulostus tapahtui alle 5 minuutissa. Uudella tekniikalla onnistuttiin tulostamaan tyhjä paperi ja siihenkin meni noin 2,5 tuntia.

Lainaus Samsungin sivuilta kyseisestä tulostimesta:
"Suunniteltu helppokäyttöiseksi. C410W säästää kallista aikaasi, kun säästyt turhilta ongelmilta. Eco-painike Voit säästää aikaa, paperia, väriainetta ja energiaa ECO-painikkeen painalluksella – ja toimia ympäristöystävällisesti. Voit tulostaa useita sivuja samalle arkille, vaihtaa värit harmaasävyiseksi tai hypätä tyhjien sivujen yli. WPS-painike Yhdistä langattomaan verkkoon nopeasti ja turvallisesti WPS-painikkeen (WiFi-suojattu asetusten määritys) painalluksella."

En ymmärrä termiä "Suunniteltu helppokäyttöiseksi"
"säästää kallista aikaasi, kun säästyt turhilta ongelmilta." Juuri päinvastoin

Tai sitten iskä on säästänyt euron ja ostanut jonkuu neekeri mallin missä ei kuitenkaan mitään wifiä ole vaikka tuon sivun mukaa on.

Chromebookilta löytyy myös ohjeet perinteisen tulostimen lisäämiseen mutta siihen tarvii Windows/ Mac kone väliin. En kyllä ymmärrä mitä v*tun järkeä siinä sitten on?? Yhtä hyvin voin sitten tulostaa sillä Windows koneella. Josta tulikin mieleen että päivän ilahduttaa asia on että Windowsin pöytäkone käynnistyi tänään kymmenessä minuutissa. Se on hyvä saavutus kun parhaimmillaam menny 35 minuuttia että saa edes työpöydän näkyviin ja vielä 10min lisää että saa netin auki ja kaikki winzipit ja muut p*ska ohjelmat suljettua :evil:
« Viimeksi muokattu: 21.01.15 - klo: 23.12 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2426 : 21.01.15 - klo: 23.14 »
No siinä on ingennöörin mielestä täydellinen ja yksinkertainen laite käyttää..
Eikä kyseiselle elämänmuodolla ole ymmärrystä tavallisen tallaajan tarpeista. Omassa kuplassa on vaan niin kiva elää :laugh: :laugh:
Tietokoneet on kivoja kun ne toimii täydellisesti.. Eri asia on koska tällainen onnelinen hetki koittaa :wink:
« Viimeksi muokattu: 21.01.15 - klo: 23.25 kirjoittanut Andrimus »

Poissa Zufee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2427 : 21.01.15 - klo: 23.22 »
Kuinka vatussa saan tuon iskarin pallolinkin irti..? On ottanut niin lujaa kiinni ja pihdeillä en uskalla puristaa liikaa, ettei tule naarmuja akseliin.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2428 : 21.01.15 - klo: 23.41 »
No eikai tossa kauheesti ole vaihtoehtoja, vaikka joillain pihdeillä joissa on "pieni purupinta"(ettet ota kiinni siitä osasta joka liukuu iskarin sylinteriin) niin otat kiinni sieltä pallolinkin juuresta, siis iskarin varresta kiinni ja väännät sen minkä ranteista lähtee, luulis nyt tuommoisen irtoavan. Jossei muuta niin onhan vaihtoehto rikkoa/leikata linkki pois vaikka dremelillä.
Ei tuosta mun kommentista nyt hirveesti uutta tainnut tulla mutta kyllä ne vääntämällä pitäis irrota kun vaan saa tukevan otteen sopivilla pihdeillä ettei iskarin varsi/akseli pyöri pihdeissä.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Zufee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2429 : 22.01.15 - klo: 05.46 »
Ei lähtenyt puristamalla. Laitoin kaikkea mahdollista väliin, mutta ei. Edes nahkapalalla ei tullut sellaista pitoa. Pois sen sain lopulta rikkomalla.

Hitto, nyt kun uusi tulee, niin varmaan jotain rasvaa tuonne sisälle vois varmaan laittaa, että seuraavaksi ei tarvi näin rehkiä.?

On se hyvä kuitenkin että ei ole alumiinisia linkkejä näihin.. Rikkoisi koko iskarin, ellei olisi tällaisia "naps-poikki" sulakkeita jossain. Toisaalta, erittäin helpolla tuo menikin poikki.. Kai se osui sitten vain tarpeeksi hyvässä kulmassa siihen jääkalikkaan. Mutta toisaalta kyllähän ne aluversiot lähtisi vähän helpommalla irti...