Kirjoittaja Aihe: Maastopyörä keskustelua.  (Luettu 289795 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 2 fast 4 u

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://khendricksson.1g.fi/kuvat/
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #660 : 10.06.06 - klo: 17.32 »
Siisti kuva pekalla.. Tässä oma ajokuva tältä päivältä:

>>Death Race Pilots<>WSA Freeriders<<

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #661 : 10.06.06 - klo: 17.59 »
eipä ole valittamista.
Pitäisi ostaa digikamera että saisi omia kuvia
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa _Aki_

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/akihytinkoski/psp.htm
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #662 : 20.06.06 - klo: 00.04 »
Tossa nyt sitten lupaamani kuva big oakista:

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #663 : 20.06.06 - klo: 00.19 »
Sanotaanko että viimesen päälle omituinen eturapakaari :|

Poissa _Aki_

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/akihytinkoski/psp.htm
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #664 : 20.06.06 - klo: 02.02 »
Nuin kaikki on sanonu.  :D  Oli ihan valmiiksi tommonen että en oo itse taivuttanu. Onhan se kyllä vähän oudohko...

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #665 : 20.06.06 - klo: 08.34 »
--------------------------------
« Viimeksi muokattu: 03.12.15 - klo: 14.44 kirjoittanut hellgren »
Lahti Rock City

Poissa _Aki_

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/akihytinkoski/psp.htm
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #666 : 20.06.06 - klo: 12.33 »
Takuu on keksitty. Ja kaikilla ei ole tuollaiseen varaa. Kyllähän tietoinen olen että tuollainen pyörä olisi kestävämpi mutta en ole kyllä keneltäkään kuullut että bilteman pyörän kanssa olisi ongelmia ollut! Kaiken lisäksi varaosat ei ole kovin kalliita... Ja samoja osiahan näissä on kuin muissakin pyörissä. Käsittääkseni vain tuo runko on bilteman ja aika urpo saa olla että sen saa repeämään. Nuista muista ''halpis täysjoustoista'' en sitten tiedä...

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #667 : 20.06.06 - klo: 12.44 »
Lainaus käyttäjältä: "_Aki_"
Takuu on keksitty. Ja kaikilla ei ole tuollaiseen varaa. Kyllähän tietoinen olen että tuollainen pyörä olisi kestävämpi mutta en ole kyllä keneltäkään kuullut että bilteman pyörän kanssa olisi ongelmia ollut! Kaiken lisäksi varaosat ei ole kovin kalliita... Ja samoja osiahan näissä on kuin muissakin pyörissä. Käsittääkseni vain tuo runko on bilteman ja aika urpo saa olla että sen saa repeämään. Nuista muista ''halpis täysjoustoista'' en sitten tiedä...
No jaa, en yhtään ihmettele vaikka tommonen runko pettäis vaikka ihan normi maastoajossa..

Poissa _Aki_

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/akihytinkoski/psp.htm
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #668 : 20.06.06 - klo: 13.05 »
Joo en jaksa enään väitellä.  :D  Jos repee niin vien koko romun takasi.

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #669 : 20.06.06 - klo: 13.07 »
Olisit ottanut vaikka Insera Rockfordin, hintaa 299e eli 50e kalliimpi kuin toi Oakki, mutta varmasti paaljon laadukkaampi..
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #670 : 20.06.06 - klo: 16.02 »

Joo o. Tuossa omani. kyrvähti koko voiman-siirto 10 000km. (siis kaikki muu paitsi omat jalat. Keula kyrvähti ihan ekoina viikkoina. Meni toisen puolen jousi kolmeen osaan, lensi kaikki muutkin sieltä sisältä. Ja muuta pienempää. Satulatolppakin meni tossa kuukausi sitten kun hyppäsin, ni tämähtikii terve runkoon
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #671 : 08.07.06 - klo: 14.45 »
Uutta pyörää tekisi mieli, täysijousto sellaista, harmi vain kun laadukkaiden pyörien hinnat pyörivät sielä +1000€ , mihin ei rahaa välttämättä ole.  :roll:
Bilteman kallein täysjousto on tämän näköinen, hieman epäilyttävä kylläkin.

Kaverikin katseli jotain vanhaa trekin täysijousto pyörää.

Poissa _Aki_

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/akihytinkoski/psp.htm
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #672 : 08.07.06 - klo: 19.14 »
Jossain vaiheessa kyllä sanoin lopettavani asiasta väittelemisen... Kuitenkin. Tuli mieleen että en ole yhtään negatiivista kommenntia kuullut Bilteman pyörän omistajalta. Ja kaikila kavereilla ovat kestäneet. Omassakaan ei ole mitään vikaa vielä ollut vaikka onkin kilometrejä ja järjettömiä hyppyjä ja temppuja tullut. Muista merkeistä en sitten edelleenkään tiedä...

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #673 : 08.07.06 - klo: 20.16 »
Onhan ne hyvii yleiskäytössä, muttei tollasessa raskaassa maastossa jatkuvassa rasituksessa.
- Tapsa

Poissa _Aki_

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/akihytinkoski/psp.htm
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #674 : 22.07.06 - klo: 18.37 »
Pakko myöntää... Voititte tämän erän... Maanantaina vähän asiaa biltemaan!  :evil:

PoisonHeart

  • Vieras
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #675 : 22.07.06 - klo: 19.37 »
Minä taas loisdan 500€:n Marvililla! Täys jousto. On kestäny kaikki muut paitsi vanteet jotka ovat soikeat.


Sama pyörä mutta etuhaarukka on kakskertaa paksumpi ja välitanko puuttuu rungosta, ja mulla on sininen, ja edessä on rumpujarru (jossa on levyjarru :lol: ) Niin en ainakaan minä saa runkoa poikki vaikka ajelen kallioilla ja hyppelen sillä aikalailla. Ainut osa mikä meni takuu vaihtoon oli etuhaarukka joka oli (sillon kun ostin sen) vanhaa mallia musta väriltään ja siinä oli kiinnitys virhe tullut ja se oli "revennyt" liitoksestaan. Nyt se on saman värinen kuin runkokin. Ihan hyvä pyörä. Mutta tekisi mieli ostaa sellanen kun toi Bilteman punanen täys jousto on... :roll:

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #676 : 22.07.06 - klo: 19.44 »
Mulla Marvil K2... Jousittamaton ihan perus maasturi. Muuten ihan hyvin kestäny meikäläistä ja mun ajoa mutta vanteet ne tahtoo olla vähäsen kierot :lol:  Vois käydä ottamassa kuvan...

PoisonHeart

  • Vieras
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #677 : 22.07.06 - klo: 22.42 »
Ne vanteet ei kestä ees asfaltilla ajoo. Ne vääntyy niin äkkiä kun ne on ohutta alumiinia. Ja tulee kivat korjaus kulut aina kun joutuu viemään korjaamoon. (ite ei jaksa, eikä oo tarvikkeita)

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #678 : 22.07.06 - klo: 22.58 »
Mitään korjaamoja... :roll:  Kyllä vielä ajaa voi. Mikset osta parempia vanteita vaan viet korjaamoon ja laitatat uudet samanlaiset p*skat?

PoisonHeart

  • Vieras
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #679 : 22.07.06 - klo: 23.09 »
Ei vaan jaksa :P  Nokun en minä, muttakun ne toiset. No ensinnäkin ei ole rahaa, kun kaikki menny Infernoon ja muihin. Ja toiseksi ne menee kuitenkin soikeeks :roll: . (minun käytössä :mrgreen: )

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #680 : 23.07.06 - klo: 01.56 »
Haluaisin esittää eriävän mielipiteen hellgrenin vuodatuksesta.

Kun sanoit että älkää langetko Crescentteihin niin tarkoititko vain Crescentin täysjoustoja vai koko mallistoa?

Jos tarkoitit koko mallistoa niin minusta olet kyllä väärässä. Minulla on ollut noin vuoden Crescent Edge ETC700 ja olen ollut hyvin tyytyväinen, pyörä on toiminut moitteettomasti, lukuunottamatta kaikkea sellaista mikä johtuisi käyttäjästä, esim. voimansiirron nopea kuluminen, mutta sekin johtui vain ja ainoastaan siitä kun en pitänyt pyörästä huolta.

Älkääkä nyt vain vetäkööt mitään vihanneksia, hedelmiä tai juureksia sinne hengityselimiin, se saattaa aiheuttaa yllättävää hengenahdistusta.  :wink:

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #681 : 23.07.06 - klo: 11.10 »
Mulla on cressun  eldir täysjouto ollut 4,5 vuotta. Muuten ihan ok, mutta etuiskarit on kaikkea muuta kuin toimivat ja takaiskarista valui öljyt pihalle jo melko uutena. On hypittykkin n. 1m korkuisia hyppyjä  :D  Nyt on n. 10tkm ajettu ja sinäaikana on vaihtunut rattaat, ketjut, renkaat, satula, vaijerit jne. nopeus-ennätys on 60km/h alamäkeen, loppui vaihteet kesken; jalat polkee täysillä ylikierroksilla  :wink:  :D

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #682 : 01.08.06 - klo: 09.47 »
Jep jep, mun innostus rc autoihin on päättyny. Pyöräily vie kaiken ajan ja muut harrastukset.  :)
Uus pyörä alla ja kaikkee kivaa..

Poissa kristian

  • Jäsen
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #683 : 03.08.06 - klo: 14.35 »
Sain just kesän alussa Tunturi f22. Ihan loistava dirt-tyylinen pyörä, jossa ajoasentokaan ei ole niin etukenoinen. Sain hajotettua siitä parin viikon käytön jälkeen seisontajalan, mut se nyt olikin joku halpis, jonka se pyöräkauppias siihen asensi.
Ennen tota Tunturia mulla oli Gitane täysjousitettu sittarin halpis. Siitä hajos takavaihtaja, ja epäonnistuneen korjauksen jälkeen suurin vaihde joka toimi, oli joku 14.
jep jep

Poissa Hengga

  • Jäsen
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #684 : 03.08.06 - klo: 15.07 »
Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"
Minä taas loisdan 500€:n Marvililla! Täys jousto. On kestäny kaikki muut paitsi vanteet jotka ovat soikeat.


Sama pyörä mutta etuhaarukka on kakskertaa paksumpi ja välitanko puuttuu rungosta, ja mulla on sininen, ja edessä on rumpujarru (jossa on levyjarru :lol: ) Niin en ainakaan minä saa runkoa poikki vaikka ajelen kallioilla ja hyppelen sillä aikalailla. Ainut osa mikä meni takuu vaihtoon oli etuhaarukka joka oli (sillon kun ostin sen) vanhaa mallia musta väriltään ja siinä oli kiinnitys virhe tullut ja se oli "revennyt" liitoksestaan. Nyt se on saman värinen kuin runkokin. Ihan hyvä pyörä. Mutta tekisi mieli ostaa sellanen kun toi Bilteman punanen täys jousto on... :roll:


Itselläni on tuommoinen punainen spyro, muuten on pysynyt kunnossa mutta etuhaarukan jousien toisen puolen putki jumitti ja se meni takuuseen. Toinen pyöra on sitten shannon joka on pysynyt jo ~3 vuotta kunnossa ja on toiminut crossi ajossa. Tuossa meidän vieressä on aika iso puuton mäki johon on rata kyhätty, talvella siinä on sitte hyppyreitä.

PS. shannonista laitan kuvaa kun kerkeän ja myös marvilista

Poissa Jazza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #685 : 12.08.06 - klo: 00.03 »

Tänään (oikeastaan eilen) ostettiin tollanen Nishiki Rule. Hyvin on toiminu ainakin ekan päivä kovat käytöt. Tuntuu kyllä laatuvehkeeltä.
Traxxas Revo | RB TM323 | Futaba | Pro-Line

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #686 : 12.08.06 - klo: 08.57 »
Tänään, tai siis viidentoista minuutin päästä lähtö calpikseen.

Poissa quavadis

  • Tulokas
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #687 : 13.08.06 - klo: 02.10 »
Siis mitä hittoa...?

Jätkät käyttää rahaa monta sataa/jopa tonnia radio-ohjattavaan mutta pihistellään sitte fillarin kans?

Sehän on jo turvallisuus kysymyskin?

Jos tekee mieli pomppia pyörällä/ kaahailla maastossa niin silloin lisää massia pyörään kiinni...

Ei ne halppis "pyörät" kestä mitään.
Saatte vain kaikki raajat nopeampaa poikki...

No mutta sekin on tietenki että jos tykkää pätkiä niitä  :mrgreen:  :mrgreen:

Muistakaa ens kerralla ku ootte ostamassa pyörää, että satsaatte ees hiukan enemmän ja ostatte sen oikeestä fillariputiikista eikä mistään fakin marketista :evil:

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #688 : 14.08.06 - klo: 19.04 »
-----------------
« Viimeksi muokattu: 03.12.15 - klo: 14.43 kirjoittanut hellgren »
Lahti Rock City

Poissa kristian

  • Jäsen
    • Profiili
Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #689 : 14.08.06 - klo: 19.58 »
Hehee. Kyllä ymmärrän tuolla "vuodatuksessasi" Hellgren kaikki muut merkit/kaupat, mutta mitä ihmettä tuo Tunturi nyt tuolla meinaa??
Itse lankesin aikasemmin tohon Sittarin halpis-täysjoustoon ja nyt kun sain hankittuu sen Tunturin, niin joku riivattu menee sen täällä netin perukoilla haukkumaan   :cry:  .. No hehhee  8)  :lol:  enhän nyt oikeasti vetänyt herneitä nenään.

Tarkoitatko siis tuossa tilanteessa jotain Tunturin edullisimpia malleja?
jep jep