Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1096683 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4290 : 17.08.14 - klo: 22.08 »
 :grin:

Jätkä tekee halutessaan ison tilin tuon kanssa mutta musta kyllä kandee tehdä niin kuin olit ajatellutkin. Eli rakennat tuolle pohjalle ne muutamat muutokset omaa ajotottumusta silmällä pitäen.

Tuota Himiskin on meinaa hakenut jo piiiiiiiiitkään. Eli että väljää ei sitten ole missään mutta kaikki liikkuu smoothisti.. varsinkin ohjaus. Se ei ole ihan iisi homma tässä autossa jos siis haluaa sitä sulavaa liikettä  :azn:

Mutta hyvä että ostaja on tyytyväinen.. se on pääasia  :wink:
« Viimeksi muokattu: 18.08.14 - klo: 07.42 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jpmp

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4291 : 18.08.14 - klo: 09.12 »
Minkäs teet kun auto keulii muuten ympäri? :shocked:
Tyytyväinen... En tietenkään, maskoi ihan liikaa :grin: :grin: sitten kun saan osan osista myytyä pois niin sitten olen tyyväinen mutta mitä ajoon tulee siihen olen paljon tyytyväinen. Vielä kun madallan sen niin katotaan paraneeko ajo ominaisuudet niinkuin vanhan kanssa kävi :wink: Niin ja takaalta puuttuu keulinta tuen liskäsi toinen erittäin tärkeä osa jota ei tosin saa kiinni FLM:n kanssa... ..Spooli eli lukko :cool:

Mitäs osia sulle tulee myyntiin?

J-P

Poissa jpmp

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4292 : 18.08.14 - klo: 09.16 »
Mites porukka on laittanut nuo Traxxasen omat teräskardaanit kiinni FLM:n bulkkeihin.
Itsellä irtoilee ihan kokoajan vaikka kuinka kiristää ja säätää :cry:

Kävi mielessä, että auttaisiko jos tekisi tuohon bulkin lähtöön alumiiniholkin läpi poralla pienen upotuksen jolloin lukitus tappi ottaisi paremmin kiinni.

J-P

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4293 : 18.08.14 - klo: 09.29 »
Minkäs teet kun auto keulii muuten ympäri? :shocked:
Tyytyväinen... En tietenkään, maskoi ihan liikaa :grin: :grin: sitten kun saan osan osista myytyä pois niin sitten olen tyyväinen mutta mitä ajoon tulee siihen olen paljon tyytyväinen. Vielä kun madallan sen niin katotaan paraneeko ajo ominaisuudet niinkuin vanhan kanssa kävi :wink: Niin ja takaalta puuttuu keulinta tuen liskäsi toinen erittäin tärkeä osa jota ei tosin saa kiinni FLM:n kanssa... ..Spooli eli lukko :cool:

Mitäs osia sulle tulee myyntiin?

J-P

Ainakin RPM True track, RPM etu tukivarret, 2kpl Traxxas vetareita, RPM iskari tornit, vaihteisto Traxxasin alumiini slipperillä ja ehkä big boret.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4294 : 20.08.14 - klo: 09.50 »
Kohta rupee mclynkin maxxiin tulemaan väriä  :grin: Mulla olis ehkä tarvetta rpm iskaritornille ja koritolpille eli pistä yv kun oot myymässä niin saatetaan päästä kauppoihin  :wink:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4295 : 20.08.14 - klo: 10.00 »
Kohta rupee mclynkin maxxiin tulemaan väriä  :grin: Mulla olis ehkä tarvetta rpm iskaritornille ja koritolpille eli pistä yv kun oot myymässä niin saatetaan päästä kauppoihin  :wink:
Joo.. tätä mä vähän pelkäänkin vaikka enhän mä sen rakentelusta enää päätä  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4296 : 20.08.14 - klo: 13.04 »
Te kans just tommosia että elätte vielä musta-valkoisessa maailmassa  :grin:
RPM True track muuttuu ainakin siniseksi ja RPM pohjapanssarit muuttuu liloiksi :wink: Ja sitten aika paljon noita paskoja mustia ruuveja muuttuu kirkkaiksi :wink:
« Viimeksi muokattu: 23.08.14 - klo: 01.38 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4297 : 02.09.14 - klo: 20.12 »
Mites porukka on niin hiljaa tällä alueella ? RCn ymmärrän kun velvollisuudet kutsui.. mutta mites muut ?  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa nbm

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4298 : 02.09.14 - klo: 20.31 »
Mulla Maxxista alko osat sanomaan itteään irti niin nyt on oottelua että saa uutta :roll:
Team Losi Mini Baja, Revo 1/16, hong nor crt x2 pro konversio, xray xt8e, raivo apina, E-Maxx, ATX

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4299 : 02.09.14 - klo: 21.53 »
Ei ole ollut mitään sanottavaa :shocked: Ja uusi Maxxi kestänytkin hyvin yhtä korkannutta linkkiä lukuun ottamatta niin ei ole tarvinnut täällä huudella että taas se on ihan p*ska kun ei kestä jne... Nyt kestää (ainkakin pitäis) ja on myös hyvä ja vakaa ajaa :grin:

Niin ja jos jollain on tarvetta RPM True Trackille ja/tai RPM iskaritorneille niin multa löytyy ylimääräisenä. Ja samoin orkkis muovi runko, traxxas alumiini slipperi, traxxas kardaanit ja pari vetaria (terästä) lähtee kiertoon :wink:
« Viimeksi muokattu: 02.09.14 - klo: 22.32 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4300 : 02.09.14 - klo: 22.43 »
Mites porukka on niin hiljaa tällä alueella ? RCn ymmärrän kun velvollisuudet kutsui.. mutta mites muut ?  :wink:

On hiljasta juu... Vain viikonloput autoja ehtinyt laittaa, varsinkin kun suurin osa niistä yhä mökillä^^

Tässä listaa teen mitä pitää tilata ja alan tilaimenaan mm projekti rungon josta tulee, no sanotaan että antiharmaa tai musta... Jokin kirkas väri varmaan. Oranssi, keltainen, punainen, vihreä tms.

Pitäisi ensi viikonloppuna vaihtaa iskareihin ölpät ja hankkia tiukemmat jouset kun on niin lussu... Tosin aika menee C-Maxxin tekemiseen ja miettimiseen....Eiköhän siitäkin hyvää tulosta tule kun saan tilailtua parit savöxit sinne ja muuta kallista roinaa.

Onko maxxin servo saveriin muuta vaihtoehtoa kuin orkkis tai hpin jousi? hpin jousi mennyt ihan löysäksi kun siitä piti vähän hioa, nyt menettänyt tehonsa :|
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4301 : 03.09.14 - klo: 00.31 »
Alumiini bell crank. Tai sit osta uus HPI jousi. en kyllä tajua miten sulla on voinut löystyä kun mulla ollut jo 2 vuotta puristuksissa ja edelleen kireämpi kuin kaksi vakiota. Hitsaat 2 HPI jousta peräkkäin ni eipähän anna periks :evil:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4302 : 03.09.14 - klo: 08.35 »
Omassa setissä oli se alu bellcrankki ja vakiojousista se musta. Toimi kyllä hyvin montullakin ja maton päällä. En tosin tiedä mihin kokoonpanoon sitä haet, että tarviitko millaista vääntöä siinä..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4303 : 04.09.14 - klo: 21.26 »
Tai hitsaat koko p*skan kii ja laitat hydrauli ohjauksen ni johan kääntyy :evil:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4304 : 08.09.14 - klo: 18.45 »
Omassa setissä oli se alu bellcrankki ja vakiojousista se musta. Toimi kyllä hyvin montullakin ja maton päällä. En tosin tiedä mihin kokoonpanoon sitä haet, että tarviitko millaista vääntöä siinä..

Juu tuli siis tuohon c-maxxiin, päädyin siihen että nyt on 2kpl jousia per saveri. Nyt on sopiva tuohon autoon. Yhtä jousta vähän lyhensin että oli sopivan kokoinen. Jouset siis mitä käytin, orkkis, t maxx orkkis, gpm, hpi.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4305 : 19.09.14 - klo: 18.48 »
Nyt löytyy big boret, RPM true tarck, teräs kardaanit ja muuta purkuosaa halvalla: http://rc10.fi/index.php?topic=86957.0

Myös ylimääräisenä on 17mm hexit joita en ole vielä ehtinyt laittaa myyntiin..
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Mikavski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4306 : 01.10.14 - klo: 21.49 »
Sopiiko t maxx korit e maxiin? Mistä kaukaa jengi noita hankkinut?

Tässä pähköilenn pitäisikö sittenkin itse tuon vehkeen..
Mies tuli baariin..Eikun se olikin hevonen.
Mies tuli hevoseen.

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4307 : 01.10.14 - klo: 22.18 »
Sopiiko t maxx korit e maxiin? Mistä kaukaa jengi noita hankkinut?

Tässä pähköilenn pitäisikö sittenkin itse tuon vehkeen..

Jos vain runko samanpituinen.. Toki lyhyen tmaxxin kori sopii emaxxiin ihan jees kun pistää uudet reiät.

Amainhobbies ollut itsellä eniten käytössä..Suosittelen, mutta itsellä viimiset 4 pakettia jäänyt tulliin, liekö huonoa tuuria vai tulli tiukentanut toimintaansa.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4308 : 01.10.14 - klo: 22.54 »
Amainhobbies on nostanut postien hintaa, itse suosin nykyään Tower Hobbiesta. Toki sitten jos tilaa neljä koria niin amain kyllä vetää ohi.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4309 : 02.10.14 - klo: 23.13 »
Amainhobbies on nostanut postien hintaa, itse suosin nykyään Tower Hobbiesta. Toki sitten jos tilaa neljä koria niin amain kyllä vetää ohi.

Itse en kyllä huomannut hinnoissa kummempaa nousua?

Kamat tuli yhteensä neljässä paketissa osittain unohduksen takia ja backorderin takia. Postit olivat noin 3x3-5dollaria ja suurimmalla paketille tais tulla joku 30 dollaria posteiksi.

Enemmän harmittaa tuo Euron kurssin lasku suhteessa dollareihin = Ulkomailta tilaaminen kallistuu kurssien takia + jämähti tulliin ja alveja kertyi melkein toistasataa..
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4310 : 03.10.14 - klo: 00.29 »
No osat mitä itse tarvin/ kaveri tarvitsi niin amainissa itse tuotteet kalliimpia ja postit 25-30$ ja Towerissa postit 10$ pintaa ja osat halvempia.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4311 : 12.10.14 - klo: 22.11 »
kerpele, ei nuo FLM diffit mitkään hyvät ole, eka ei pysy etukardaanin kuppi kiinni pinjoni akselissa kun jotkuu valopäät ei oo osannut porata siihen läpi reikää että saisi kunnon pinnin siihen, vaan on jyrsitty vain semmonen onneton taso johon tarkoitus laittaa pidätin ruuvi. Mutta sitten kun tuon pidätin ruuvin ammun tykillä kiinni niin ei enään luista mutta rutisee. Tiiä sitten koska tuo rutina on oikeesti tullu, mutta kun diffin avasin niin ring gear ja pinjoni olivat kuin uudet mutta enpä kuitenkaan katsonut ihan diffin sydämeen onko ne pikku tai mitkä lie spider rattaat ehjiä...
Mutta sitä kans ihmettelen että minkä helvetin takia se pinjoni akseli on sorvattu 5 milliseksi? Kun laakereiden koko on kuitenkin 8x16. Eli miksei sitä akselia ole voitu jättää 8mm ja tehdä siihen sopivat diffi kupit? Näin siihen olisi voinut jyrsiä tasot molemmin puolin johon saa pidätin ruuvit TAI olisivat voineet porata reiän että saa läpi pinnin joka ei luista.
Yksi kaveri tässä sanoi että tuo hajoaminen johtuu mun setupista, tullut kuulemma liikaa painoa. Itse pidän sitä teoriaa mahdottomana kun ei oikeesti 100-200g lisäsys voi vaikuttaa 1/8 autoon. Ja ei ne Hostile renkaatkaan mitkään kevyet ole ja niillä on kuulemma kestänyt. Ja autolla ajettu suht normaalisti (en ole vetänyt itseäni pulkassa).
Tai sitten voi olla ettei FLM diffit kestä asfalttia ja 6s lipoa.. Mutta että edestä??

Rehellisesti sanottuna vituttaa kun näin kalliista autosta jotain menee p*skaks. Vanhalla maxxilla ei ollut niin valiä jos diffi laukes kun koko p*skan saa 13€. Joten sillä uskalsi laskea menemään ilman sääliä :roll:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa jpmp

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4312 : 12.10.14 - klo: 22.26 »
Itsellä sama ongelma kun ei pysy kardaanit kiinni. Sama ongelma molemmissa päissä.
Ja itse ajelen kuitenkin ihan harjallisilla, vieläkin...
Kun saat jonkun hyvän idean tuon parantamiseen niin kerro ihmeessä :afro:

J-P

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4313 : 13.10.14 - klo: 00.44 »
Joo, en tiiä onko siihen olemassa mitään hyvää kiinnitys ratkaisua. Se läpi pinni ja 8mm akseli olis se ratkaisu mutta ei ne insinöörit kaikkeen pysty :roll:

Traxxasin diffi kestää aika helvetin hyvin vääntöä, kun summitilla möyrin telojen kanssa mettässä ja kun jäi jumiin niin kaasua vaan lisää niin hetken päästä NAPS!! Ei hajonnut diffistä mitään vaan veto akselin teräs nivel meni ihan muruiksi ja Summitin nivelet on vielä järeemmät kuin MIPin, mutta onko materiialissa sitten jotain eroja, sitä ei moni tiedä.
Ja ei tää nyt oo mitään Traxxas diffien palvontaa, paskoja nekin on mutta pointtina nyt ehkä se että kumpi tulee oikeesti halvemmaksi, FLM vai Traxxas.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4314 : 14.10.14 - klo: 15.06 »
Joo, en tiiä onko siihen olemassa mitään hyvää kiinnitys ratkaisua. Se läpi pinni ja 8mm akseli olis se ratkaisu mutta ei ne insinöörit kaikkeen pysty :roll:

Traxxasin diffi kestää aika helvetin hyvin vääntöä, kun summitilla möyrin telojen kanssa mettässä ja kun jäi jumiin niin kaasua vaan lisää niin hetken päästä NAPS!! Ei hajonnut diffistä mitään vaan veto akselin teräs nivel meni ihan muruiksi ja Summitin nivelet on vielä järeemmät kuin MIPin, mutta onko materiialissa sitten jotain eroja, sitä ei moni tiedä.
Ja ei tää nyt oo mitään Traxxas diffien palvontaa, paskoja nekin on mutta pointtina nyt ehkä se että kumpi tulee oikeesti halvemmaksi, FLM vai Traxxas.

Hankit kardaanit/kardaanien kupit joihin tulee molemmilta puolilta stop-ruuvvit. Katsot että stop ruuvi osuu suoraan tasaiselle pinnaille, muista ruuvilukite. Laita toiselta puolelta toinen ruuvvi pyöreää pintaa vasten, jossei pysy, hio pieni tasainen pinta toisellekin puolelle ja voila! Problem solved  :cool:

Jos ei ole kierteitä siinä toisella puolella kuppia, voit koittaa tehdä itse, luulis että onnistuu pienellä vaivalla :azn:

Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4315 : 14.10.14 - klo: 16.34 »
Juuri näin.. itku pois ja MIPn kuppia mukaillen teet tuonkin ja ajot jatkuu.. :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4316 : 14.10.14 - klo: 17.53 »
Tämäkin kävi mielessä mutta jos veistän siihen toisen millin syvän tason niin kestääkö pinjonin akseli enään? Ehkä, ehkä ei, sen näkee sit. milli molemmin puolin tekee 2mm. 2-5 = 3mm.

Juuri näin.. itku pois ja MIPn kuppia mukaillen teet tuonkin ja ajot jatkuu.. :wink:

Kukahan tässä on itkenyt viimeisen viikon aikana? :grin: ""No kun nyt se on niin raiskattu ja kestämätön p*ska. Miksi laitoit ne omat hilut siihen, ennen se oli paljon parempi ja kesti vaikka pommin ja lässyn lässyn"" :grin: :roll:
« Viimeksi muokattu: 14.10.14 - klo: 17.57 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4317 : 14.10.14 - klo: 18.28 »
No sanoppa muuta  :grin: kannattiko  :wink:

Ja mitä todellisuuteen tulee, niin ei toi edes ole vika. Kunnon lukkoliimallakin pysyy yhdeltä puolelta kiinni ja jos haluaa varmistella niin ostaa vaan kupin mikä on juuri tuota MIP tyyliä molemmilta puolilta  :smiley: Ehkä se ei tarkoita että FLMn diffit olis huonot ja pitäs siirtyä kuuluisiin TRXiin  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 14.10.14 - klo: 18.37 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #4318 : 14.10.14 - klo: 23.28 »
No sanoppa muuta  :grin: kannattiko  :wink:

Ei todellakaan kannattanu sun myydä sitä mulle  :wink:

Noista pinneistä on vähän jokaisella vissiin ollut harmia ja tulee varmaan olemaankin. Monessa ketjussa puhutaan "ejector pinneistä"(en tiiä suomennosta) mitkä on halvat ja todella kestävät. Kun tulee tarpeeksi kova paukku niin ne napsahtaa nätisti poikki ja ei riko sitten bulkkia tai tukaria. Luulen että  tilailen sitten kevväämmällä tuolta materiaalia ni ei tarttee enää miettiä.
 http://plastixs.com/ep03.html You want the 1/8 dia pins = 3.175 close enough to the stock 3mm traxxas use. You'll have to cut them down and either cut a groove in them for e-clips or drill and tap your bulks for a set screw if they don't have one already though. Onko FLM:n bulkeissa tuota?...set screw paikkaa?.

Mcly yks päivä kyseli näistä kun taas hakuin Traxxas stailess pinnejä, kerpele kun tuurnakin meni p*skaks kun hakkasin niitä ulos ja en saanut niin suoriksi että olisivat menneet takaisin ilman väkivaltaa. Ejector pinnejä siis, niitä täytyy tuolta tilata >>> https://www.buyatpcs.com/e2wItemMain.aspx?parentID=IT00003433
Maksaa 2.30$/kpl mutta vähän on pitkä, 6" :grin: eli "vähän" täytyy sahata pois..
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4319 : 03.11.14 - klo: 00.46 »
Vittu että vihaan noita Traxxas e clip pinnejä. Ylä tukarin pinni lähti hyvin knipexeillä mutta ala varsi ei, sitten yritin ruuvi penkissä näin:

lähti sentin ulospäin ja sitten NAPS!! katkes ja suurin osa jäi tietenkin sinne sisään like this:


Ja ennenkuin mcly sanoo että ne on niiiiiin hyviä ja kestäviä ja niitä ei ikinä tarvinnu vaihtaa, joooo ei tarvi vaihtaa kun ei niitä saa irti. Mutta jos bulkit haluaa purkaa niin tuo tarvii saada irti.
RPM bulkit olis hyvät kun jos tulee tommonen tilanne niin ne voi pistää p*skaks ja ostaa uudet mutta noi FLM bulkit on vähän turhan kalliita kertakäyttö bulkeiksi. Harmi kun RPM bulkkeihin ei saa noita "järeitä" diffejä kiinni :sad:

Mutta, mcly on nyt hyvä ja kertoo kuinka sen saa ulos sieltä ilman väkivaltaa?

Viimeeks hajotin tuurnan, pöydän ja itseni, toki sain sen pois sieltä :evil:
Tai sitten vien tuon duuniin ja pistän hydrauli prässillä 50 tonnia painoa päälle, luulis lähtevän :evil:


Ja älkää ny táas käsittäkö väärin, en haúku autoa p*skaksi vaan noita Traxxas pinnejä, rosteri on huonoimpia materiaaleja jos kestävyyttä haetaan... Toki on niitä hyviäkin rosterin tapaisia aineita, just oli meillä koneistettavana semmosta ihan v*tun lujaa ja kovaa ruostumatonta terästä ja jos siitä noi pinnit tekis niin pelkkä materiaali maksais noin 70-100€, puhutaan siis jonkin sortin super seoksista. Eli ostanko 4 uutta diffiä ja ejector pinnejä vai teenkö yhet 4mm pinnit.. hmm.. pitääpä miettiä :roll:
« Viimeksi muokattu: 03.11.14 - klo: 01.18 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage