Kirjoittaja Aihe: JQ Products - THE Car  (Luettu 254560 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #150 : 24.01.11 - klo: 09.02 »
Mun kommentti ei ollut vattuilua vaan toteamus. Jos laitteessa on viallisia osia ja suuria toleranssiheittoja niin eiköhän oikea instanssi asioiden hoitamiseksi ole ensisijaisesti jälleenmyyjä ja sieltä sitten valmistajalle. Jälleenmyyjä on se joka on yhteydessä valmistajaan/maahantuojaan ja toimii tiedon välittäjänä molempiin suuntiin.

Tuskin nämä asiat keskustelufoorumilla vääntämällä korjaantuu, vaikka miten mittaillaan ja ollaan tekemisissä 1:1 autojen kanssa. 
Kylätason RC-kuski.

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #151 : 24.01.11 - klo: 09.26 »
Itsekin tuli kyseinen auto hankittua ja 4 päivän kasailun jälkeen auto alkaa jo olla mekaanisesti kasassa. Auton välykset vaikuttivat varsin passeleilta ja ihmeen vähän autoa joutui "rakentelemaan" verrattuna monen isomman valmistajan autoon. Diffeille tuli tehtyä pientä alkuherkistelyä ja toiseen etuohjauspalaan tuli laitettua 1kpl 0,1mm shimmejä enemmän kuin toiseen, auto vaikuttaa todella hyvältä. Ja varsinkin auton laatua tarvii kehua kun kyseessä on ensimmäinen versio The autosta osa valmistajista kun on tehnyt autoja kymmeniä vuosia ja silti rakentaessa mikään osa ei mene paikalleen ilman rakentelua.
Niin ja ne tankin pidikkeet tuli keiteltyä n.45min ja muovi muuttui todella joustavaksi verrattuna mitä ne paketista otettuna oli.
Tästä on hyvä ruveta speksaamaan mitä kisa pataa autoon hankkii/servoja, tässä kesää odotellessa... :)
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #152 : 24.01.11 - klo: 10.26 »
Lainaus


Todella "asiallista" vinoilua monelta pitkään foorumilla vaikuttaneelta uusien harrastajien kysymyksiä kohtaan.
Hoke oli ainut joka tuossa on kertonut syyn miksi autoissa on ja pitää olla välystä, siinä on vastaamis hyvä vastaamis ohje muillekkin jotka neuvovat (ei tippaakaan v'ttuilua vaan selkeää faktaa miksi asiat ovat niinkuin ovat.

Ja muutamalle jotka eivät näköjään ole lukeneet tekstiä kunnolla: "kappi" on noista kahdesta ainut joka on ostanut The Car auton, "perr" ei ole sellaista ostanut, vaan on nähkyt kyseisen auton nimimerkillä "kappi" ja he eivät ole yksi ja sama henkilö.

Minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa, että ostaa tällaisen suomalaisen kisakuskin suunnitteleman auton, jotta pääsee näkemään miten kunnon auto on tehty. Sitten vaan siinä on tullut ihmettelyä että miksi siellä on välyksiä sen verran kuin on. Sekin tuli jo selväksi miksi niitä välyksiä on.

Minä haluaisin vielä tietää, että miksi vasemman takahubin akseli tappi on 4,93mm paksu ja oikea 4,98mm eli 0,05mm paksuuseroa?
Se tekee vasemman puoleisesta takahubista silminnähden enempi heiluvan.
Tämäkin voi olla suunniteltu juttu, esim pakokaasujen roiskeöljy tulee juurikin vasemmalle puolelle joten sille puolelle tarttuu enempi savipölyä kuin oikealle puolelle ja menee herkemmin jumiin joten asia on kompensoitu tällä akselitapin paksuuserolla?

Näinhän se ei tietenkään ole, kun ohjeissa ei ole määritelty eripaksuisia tappeja eripuolille, vaan ne menee sille puolelle mihin sattuu osumaan.
Miksei tähän ole voitu vastata että syy on valmistustoleransseissa tms, vaan on lytätty uudet foorumilaiset kun "haukkuvat lyttyyn" uutta autoa, jota eivät kyllä ole haukkuneet.

Herneitä saa ja pitää ottaa nenään jos se helpottaa oloa. Mutten suosittele usean herneen yhtäaikaista nenään laittoa :angel:


Yleensä silloin kun foorumille tulee tietämään kaiken uutena jäsenenä, eikä edes kelpuuta saamiaan vastauksia oikeiksi. Saa väkisinkin osakseen vattuilua.

Koitin eiliseen vastaukseeni etsiä erästä filmiä jossa auto lähtee varttimaililta ja sitä on kuvattu suurnopeuskameralla.
Siinä tälläinen ihan ihka aito auto, oikeen rakennettu hyvin ja kaikkea..heiluttaa iloisesti etupyöriään n. 10cm eteen ja taaksepäin kun pito on katkolla.

Varmasti on mekaanikon vikaa itse kullakin, mut vaikka saan polttiksen kasaan ilman ylimääräisiä välyksiä..en varmaan ihan ekalla osais vaihtaa kytkintä kuplavolkkariin.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa perr

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #153 : 24.01.11 - klo: 10.43 »
Eli onko asia nyt todellakin näin että auton ajettavuus on suorastaan mahtava, mikäli etu/takapään aurauskulmat heittelee(esim. takapäässä tukivarressa poikittaisvälystä, ja etupäässä isotoleranssiset pallonivelet)???
Anteeksi että välys keskustelu käydään täällä JQ osiossa.
Ja pahoittelut myös siitä, että olen "aloittelija".

"pieni lisäys": Mites GT-luokkien autot onko niissäkin suotavaa olla lonksuvia niveliä ja tukivarsia??
« Viimeksi muokattu: 24.01.11 - klo: 10.48 kirjoittanut perr »
ST-RRe / OFNA GTP/ HN DM-one

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #154 : 24.01.11 - klo: 10.51 »
Eli onko asia nyt todellakin näin että auton ajettavuus on suorastaan mahtava, mikäli etu/takapään aurauskulmat heittelee(esim. takapäässä tukivarressa poikittaisvälystä, ja etupäässä isotoleranssiset pallonivelet)???
Anteeksi että välys keskustelu käydään täällä JQ osiossa.
Ja pahoittelut myös siitä, että olen "aloittelija".

"pieni lisäys": Mites GT-luokkien autot onko niissäkin suotavaa olla lonksuvia niveliä ja tukivarsia??
http://rc10.fi/index.php?topic=49082.msg502764#msg502764
Lueppa tuo Hoken vastaus nyt ajatuksella läpi ja kysele sitten lisää.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #155 : 24.01.11 - klo: 10.59 »
"pieni lisäys": Mites GT-luokkien autot onko niissäkin suotavaa olla lonksuvia niveliä ja tukivarsia??

Ei oo havaittavaa välystä tossa italianihmeessä, vaan eipä sillä ole pajoa ajettukaan. Eipä ole kyllä mitään havaittaa välystä tuossa Monsterissakaan (Mad Force kruiser) kun kokeilin renkaista heilutella. Eli mikään ei lonksu kummassakaan  :huh:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #156 : 24.01.11 - klo: 11.01 »
Kyllä tätäkin autoa saa asiallisesti kritisoida, mutta teidän Kappi ja Perr ensi lähestyminen ei ole kovin rakentavaa. Perr kysyy onko autosta 80 pinnaa yli Losia ja Kappi ei hyväksy selitystä ylimääräisistä rei'stä, jotkut on AASEja, 13 v tyttöjä, piiritaso ei riitä, jne... Itse sen sijaan korostetaan "joka alan" asiantuntevuutta. Nämä ajatusvalinnat peittoavat helposti ne asialliset kysymykset ja huomiot.

Toivottavasti osallistutte ensi kesän kisoihin, niin uskoisin teidän viimeistään oppivan joko kokeneemmilta tai itse kantapään kautta opittuna mikä tässä luokassa on oleellista ja mikä ei. (RC) Autojen oleelliset ominaisuudet eroavat aika radikaalisti ajetaanko matolla vai sannalla, tasaista vai möykyissä. Esimerkiksi mainitsemanne välysasiat on täysin relevantteja jopa rc autoille ajopinnan ja renkaiden ollessa tasainen, mutta ei pyöreärenkaiselle santahyppijälle.

Ei JQ:n auto ole täydellinen. Sen hän myös itse on sanonut paketin kyljessä, jossa kannustaa kaikkia parantamaan siitä täydellisen. Itse kirjoitin ja puhuin kaikki löytämäni epäkohdat hänelle, jotta voi parantaa tuotettaan sekä ennen kaikkea alihankkijaa, joka on monen ongelman juurisyy - ei designi. Toki JQ kantaa kokonaisvastuun, mutta meidän ankkalammikossa soisi sen rakentavan lähestymisen.

Ja se kilpailuun osallistuminen oli ihan aito tervetulotoivotus. Tää on kivaa puuhaa ennen kaikkea yhdessä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #157 : 24.01.11 - klo: 11.12 »
"pieni lisäys": Mites GT-luokkien autot onko niissäkin suotavaa olla lonksuvia niveliä ja tukivarsia??

Ei oo havaittavaa välystä tossa italianihmeessä, vaan eipä sillä ole pajoa ajettukaan. Eipä ole kyllä mitään havaittaa välystä tuossa Monsterissakaan (Mad Force kruiser) kun kokeilin renkaista heilutella. Eli mikään ei lonksu kummassakaan  :huh:

Kyllä mä luulin että sä Mika tiedät nämä välys asiat jo... Sentään niin kauan kaikenlaisilla ajellut.

Niillä millä mennään pölyssä ja sannassa, täytyy olla hieman väljää jotta osat liikkuu herkästi kun niihin sitä pölyä tulee.

Se on jo vuosia tiedetty ainakin meidän piirissä että uusi auto ei koskaan ole kisoissa se nopein, koska mikään ei ole sisäänajautunut ja jousitus alkaa hiertämään vastaan jo parin minuutin ajon jälkeen.

Tämän huomaa monesti jo käytetystäkin osasta.
Esim tukivarsi.
Vaikka tukivarren reikä on jo hieman väljistynyt niin huomaa tapin olevan välillä jopa jumissa... Revit tapin ulos... putsaat tapin ja reiän... Laitat tapin paikoilleen ja huomaat siinä olevan kohtalaisen selkeä välys...
Ajat 45 minuutin finaalin ja jälleen samat paikat kiehnää vastaan.

Ja tuo ettei monsterissa ole mitään havaittavaa klappia missään...
Älä nyt viitsi.
Tottakai on.
Kaikissa on aina välystä.
Jopa touring autoissa.
Ratapeleissä välykset toki pienemmät ja monesti pitääkin olla minimissään... Mutta nehän eivät kerääkään itseensä sitä hienonhienoa savipölyä joka tunkeutuu pahimmillaan jopa iskarin sisään.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #158 : 24.01.11 - klo: 11.14 »
Jatketaan tässä ketjussa The Car juttua ja jos väljyyksistä yms yleisestä tukivarsi keskustelusta on asiaa, niin ne jatkossa tuonne niin pysyy tämä ketju siistimpänä jookosta :wink:

http://rc10.fi/index.php?topic=36963.msg502825#msg502825
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #159 : 24.01.11 - klo: 11.21 »
Luulin että kyse oli uudesta autosta? Ulkomuistista en viitsi sanoa mitään (Inferno MP9 vaikkapa kun ei ole sellasta tossa pöydällä enää), katsoin vain nopeasti mitä kaveri kysyi.
Monsterin osalta voi kyllä todeta että akselit heiluvat sivusuunnassa runkoon nähden paljonkin, klappi ei sinänsä akselistossa mutta heiluvat runkoon nähden kyllä useita millejä, jopa sentin  :laugh:
rata-autoa vielä pyörittelin niin vanteen sovituksesta hexiin ja esim. riippuen siitä kuinka tiukaksi pivotit vääntää tulee renkaaseen loppupeleissä "klappia" 0,5 - 1 mm.. ei se nyt sillä tavalla helposti havaittavaa ole - auto tuntuu jämäkältä mutta jos sitä rupee oikein katsomaan niin kyllähän sieltä liikettä löytyy. mikä tässä nyt sitten on se tarkastelukulma asiaan.. riippuu siitä
« Viimeksi muokattu: 24.01.11 - klo: 11.51 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #160 : 24.01.11 - klo: 11.51 »
Jep, peesaisin Tuukkaa. Polttiskrossissa en ole edes aloittelija, mutta sähköturisteja, sähkökrosseja, sähkötruggy  sekä pari polttis mosteria löytyy. Itselläkin ollut muutaman kerran ongelmana liian tiukka shimmaminen.
En ole kyseistä autoa nähnyt kun netissä.
Kuten edellä oli juttua siitä että osista iso osa olisi Losin. Tätä voi verrata JConseptsin BJ4:seen, jossa osia oli Losilta ja Assolta, omaa tuotantoa ehkä 20%. Tämähän aiheuttaa sen että esim. Losin osien mittatarkuus aiheutta väljyyksiä. Kyllä on selvää ettei Josen yksinkertaisesti kannata tehdä tai teettää jokaista osaa itse.
Toinen seikka yleisesti toleranseista: Se on fakta että tiukat valmistus toleranssit nostavat hintaa, sen voi vaikka katsoa laakerista. Saman kokoinen bulkkilaakeri biltemasta ja siten huippu laakeri SKF:ltä hinta voi olla 10 kertainen. Joten tuotteen hintakin nouse. Kyllä itse antaisin armoa vielä ensimmäsessä valmistussarjassa. Ja jos välykset on Kyoshon kanssa samaa tasoa, niin minusta kelpo suoritus ensikertalaiselle.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #161 : 24.01.11 - klo: 12.44 »
Sikäli kuin olen ymmärtänyt oikein, ei JQ The Carissa ole yhtään osaa Losista, niinkuin edellisestä kirjoituksesta voisi ymmärtää.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #162 : 24.01.11 - klo: 12.48 »
Tässä autossa ei ole yhtään osaa losista eikä muistakaan autoista.
Jokainen osa on erikseen suunniteltu ja tehty.

Jos tälle linjalle aina lähdetään kunuudessa autossa on osia jotka edes hivenen muistuttaa ratkaisuiltaan toista niin olen kohta jokapaikassa marisemassa että siinä ja tässä käytetään 95% K-raudan ruuveja kun sieltäkin saa samanlaisia.

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #163 : 24.01.11 - klo: 13.41 »
Juuri näin mitä Hoke sanoi.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa kappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #164 : 24.01.11 - klo: 15.29 »
Kyllä tätäkin autoa saa asiallisesti kritisoida, mutta teidän Kappi ja Perr ensi lähestyminen ei ole kovin rakentavaa. Perr kysyy onko autosta 80 pinnaa yli Losia ja Kappi ei hyväksy selitystä ylimääräisistä rei'stä, jotkut on AASEja, 13 v tyttöjä, piiritaso ei riitä, jne... Itse sen sijaan korostetaan "joka alan" asiantuntevuutta. Nämä ajatusvalinnat peittoavat helposti ne asialliset kysymykset ja huomiot.

Toivottavasti osallistutte ensi kesän kisoihin, niin uskoisin teidän viimeistään oppivan joko kokeneemmilta tai itse kantapään kautta opittuna mikä tässä luokassa on oleellista ja mikä ei. (RC) Autojen oleelliset ominaisuudet eroavat aika radikaalisti ajetaanko matolla vai sannalla, tasaista vai möykyissä. Esimerkiksi mainitsemanne välysasiat on täysin relevantteja jopa rc autoille ajopinnan ja renkaiden ollessa tasainen, mutta ei pyöreärenkaiselle santahyppijälle.



Ei JQ:n auto ole täydellinen. Sen hän myös itse on sanonut paketin kyljessä, jossa kannustaa kaikkia parantamaan siitä täydellisen. Itse kirjoitin ja puhuin kaikki löytämäni epäkohdat hänelle, jotta voi parantaa tuotettaan sekä ennen kaikkea alihankkijaa, joka on monen ongelman juurisyy - ei designi. Toki JQ kantaa kokonaisvastuun, mutta meidän ankkalammikossa soisi sen rakentavan lähestymisen.

Ja se kilpailuun osallistuminen oli ihan aito tervetulotoivotus. Tää on kivaa puuhaa ennen kaikkea yhdessä.

Kiitos kutsusta.

Korjataan vielä pikkasen asioita.

Aasi/pikkutyttö vertauksella tarkoitin kylläkin jotain ihan muuta kun mitä tuossa annat ymmärtää. Eli ohjeet ovat niin hyvät että nämä mainitutkin saavat kyllä nippuun.

Kirjoitin että siihen ei riitä ihan piiritason sudittelija, joka sanoo että autot saavat olla epäsäännöllisen väljiä, seison tuon takana vieläkin.

Lisäpainoreijät, reikien merkitys selvennettiin tuolla, minä olin siinä uskossa että ne on jäänyt työstökoneen ohjelmaan jostain muusta syystä.

Ja lopuksi en ole haukkunut The Caria, sen tarvi olla maailman paras ,vaikka sen olen ostanutkin (ei tunnu missään).

Minä olen tyytyväinen kun saa tuohon sen kunnolla tehdyn päärattaan suden tilalle.




Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #165 : 24.01.11 - klo: 16.26 »
No riittääkö nyt kun sen on sanoneet jo muutkin kuin piirisarjan mestarit.
Entäs kun auton on suunnitellut moninkertainen PM voittaja, EM finalisti yms yms.

Kaikissa näissä autoissa on jotain mitä rakentaessa pitää ottaa huomioon.
Nämä oppii kokemuksesta. Yksi on juuri tuo tukivarsi juttu.

Poissa AkiM

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #166 : 24.01.11 - klo: 17.39 »

Minä haluaisin vielä tietää, että miksi vasemman takahubin akseli tappi on 4,93mm paksu ja oikea 4,98mm eli 0,05mm paksuuseroa?


Ruuvit (=hubin akselin tapit) ovat todennäköisesti valmistavaraa eli ei ole erikseen tähän tarkoitukseen valmistettu / koneistettu. Optimaali tilannehan olisi että nämäkin olisi sorvattu mittoihin mutta valmistuskustannukset tulee jossain vaiheessa vastaan. Autossahan on aika paljon muuta spesiaali osaa, jotka vaativat koneistusta tai erillisen muotin tuotantoon. Ruuvit on kohteessa jossa ei satkujen tarkkuuksia kuitenkaan tarvita, kunhan ei ole liian tiukka.

Jollei saa yöitään nukuttua kun tietää että siellä on se viiden satkun "heitto", ja tämä tulee vaikuttamaan suoritukseen, niin sopivaa "aftermarket" osaa varmasti löytyy. Ehkä optiona joskus JQ:ltakin  :wink:

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #167 : 24.01.11 - klo: 21.41 »
Minä haluaisin vielä tietää, että miksi vasemman takahubin akseli tappi on 4,93mm paksu ja oikea 4,98mm eli 0,05mm paksuuseroa?
Se tekee vasemman puoleisesta takahubista silminnähden enempi heiluvan.
Tämäkin voi olla suunniteltu juttu, esim pakokaasujen roiskeöljy tulee juurikin vasemmalle puolelle joten sille puolelle tarttuu enempi savipölyä kuin oikealle puolelle ja menee herkemmin jumiin joten asia on kompensoitu tällä akselitapin paksuuserolla?

No määpä kerron, -On tietty akselitoleranssi esim. H10. Reijille on myös samanmoiset toleranssit. Tietynlaisia välyksiä käytetään tietyssä paikassa. ja tietyt toleranssit on hyväksyttäviä tietyissä paikoissa.

esim.H11 (ei kovin tarkka mutta toimii näissä olosuhteissa.)

tapit, lukot, saranat, PÖLY, SAVI, KURA. On myös kustannus tekijä minkälaisia toleransseja valitaan. ei tohon yksinkertaisesti kannata laittaa tarkempaa kun et sitä kuitenkaan ajossa huomaa. Ihan normaalia on ottaa tukivarsi käteen ja pyörittää se 4mm reikä puhtaaksi 4.1-4.2 poralla (käsin) se ei tee siitä reijästä tasan 4.1 tai 4.2   


Nyt on sitten saatu kärkipuolen kuskiltakin kommenttia, kiitokset siitä.
Voihan tässä olla ehkä pikkasen sellaistakin että "välykset" jotka ovat mun mielestä rajuja ovat sitten RC piireissä ihan normaaleita tai jopa pieniä. Ja vielä selvitys asiasta ettei turhaan kinata, otetaan kuvitteellinen tilanne:
1. 30mm pitkä holkki jossa reikä 5mm, sopiva akseli 4,98mm = hyvä
2. ---------------------------------,---------------4,95mm = väljä
3. ---------------------------------,---------------4,93mm = susi

No tässähän se tulikin se ongelma. Et vaan tiedä minkälaisia välyksiä tollasessa pölylle, savelle ja muulle pask**** alttiissa paikassa käytetään. Ihan sama mitkä piirit. Tukivarsista esim. voit heti unohtaa satkut. Ajat pari tuntii ni sataset häipyy aika äkkiä sieltä, eli just sillon kun se uus auto alkaa toimimaan radalla ja aletaan puhumaan kympeistä  :smiley:

« Viimeksi muokattu: 24.01.11 - klo: 22.03 kirjoittanut -PM- »
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #168 : 25.01.11 - klo: 22.19 »


[/quote]

Menee vähäsen aiheen ohi mutta...
Mikäli ymmärrän oikein, niin noilla pyörien heilumisella ei sitten ole mitäään väliä?? Turha siinä on pyöränkulmia säädellä, kun saavat kerran heilua miten sattuu... Erikoinen homma, että pitää "pyörittää auto hiekkalaatikossa" ennen kuin välykset poistuu. Täytyy ilmeisesti poistaa noista omista autoista tukivarsista puslat, jotta auto on varmasti herkkä ja hyvä.
[/quote]


Lainaus
Niin, ja ymmärrän kyllä tavallaa nämä väljät systeemit, kyse on kuitenkin niin halvoista vehkeistä ettei kunnolla pysty osia tekemään. Jääpähän näperreltävää azn Tämmöinen auto kunnolla tehtynä voisi maksaa vaikka 5000€ (arvio), jäis ostamatta jopa multa wink


Voi tsiisus. Ensimmäisen asenne on sellainen, että kannattaa varmaan unohtaa koko Polttis touhu, ettei tule  mielipahaa.

Toiselle voisi sanoa, että ei paljon jokkis pokaalit paina tässä touhussa. Että kuuntele vaan kun "ammattilaiset" neuvoo. Halvat vehkeet... Ei näissä ole kyllä mitään halpaa. jos ajattelee minkä kokoisia nämä on. Moottoreineen sähköineen päivineen...samaan hintaan saisi jo 1:1 auton
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa jucca

  • KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #169 : 25.01.11 - klo: 23.21 »
Ja kun tällä linjalla jotkut kokeneemmatkin jaksaavat jatkaa ja "pauhata" niin ei ole ihme jos kohta jotkut aloittelijat tai vähemmän tietävät eivät kysy / uskalla kysyä kohta mistään mitään. 

En ole puolustamassa, vastustamassa tai syyttämässä ketään mutta kommentit joita esim. tässä topikissa on parina päivänä ollut eivät ainakaan paranna kuvaa foorumista ...

Poissa redman

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #170 : 27.01.11 - klo: 13.51 »
Eilen kotiutui theAuto, numero taisi olla jotain 360 paikkeilla, eli ei tarvitse varoa kauniiden LE painatusten kanssa :wink:

Ohjeet luin läpi ja kasasin iskarit. Ohjekirja saa plussaa huumorista, mutta muutoin siinä ei ollut paljoa ylimääräistä infoa esim. kasaamista helpottavia niksejä. Netistähän noita löytyy, mutta ne olisi ohjekirjassa plussaa.
Ea-import - Team Durango, ALPHA Plus, TeamSaxo & Tresrey

Poissa tomije

  • Fullspeed RC
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 27.01.11 - klo: 20.23 kirjoittanut tomije »
JQ products, Hobbyfactory, EA-import

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #172 : 01.02.11 - klo: 10.08 »
JQ pisti paremmaksi kuin kilpaileva merkki ja solmi 12.5 Vuoden sopimuksen....

http://jq-products.com/the-home/35-news/175-herzig-to-jqproducts



THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #173 : 01.02.11 - klo: 21.05 »
Jokos tälläsen sais joltain kyllästyneeltä käytettynä? :grin:
Voi kun olis edes hiukan ylimääräsiä euroja :sad:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #174 : 01.02.11 - klo: 23.09 »
Onko Jose menossa esittelemään The Caria ja muita tulevia The Laitteita Nurnbergin messuille?

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #175 : 02.02.11 - klo: 12.42 »
The Car löytyy ainakin messuilta... The Suunnittelijasta ei tiedä.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa *Artsi*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #176 : 02.02.11 - klo: 20.35 »
Suunnittelia löytyy ainakin lauantaina messuilta.
-HobbyFactory- -JQ Products- -EA-Import- -Orca- -Ultimate Racing-
-TeamDurango DEX410V4- -Serpent 411 Eryx 2.0- -Alpha Engines- -Bittydesign-

Poissa heneli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #177 : 14.02.11 - klo: 16.09 »
no jopas täällä on hiljaista...ei ole mitään vääntöäkään käynnissä  :tongue:
no joo olihan mulla oikein asiaakin.
eli mistä saa kyseiseen autoon osia suomesta?
oon koittanut etsiskellä mutta ei oikein löydy.
tuli hankittua kyseinen vehje ja vaikuttaa oikein hyvältä peliltä vaikka en ole vielä ajanut metriäkään,mutta kevättä odotellessa.
-------the car-------

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #178 : 14.02.11 - klo: 16.48 »
HobbyFactorysta saa osia THE Cariin.
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: JQ Products - THE Car
« Vastaus #179 : 14.02.11 - klo: 21.44 »
Meillekin tulee luonnollisesti auton lisäksi myös osat myyntiin. Viimesin arvio käsittääkseni oli, että ne tulee maaliskuun aikana. Tosin eihän täällä pääse ajamaankaan, joten ei tartte niitä osiakaan kun ei saa vekotinta rikottua  :grin:
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba