Kirjoittaja Aihe: Vantaan Isomyyrin sisärata  (Luettu 303435 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #540 : 09.10.10 - klo: 02.25 »
Jeps, erittäin suuri kiitos Koheltajalle apureineen homman hoitamisesta!

Nyt näyttää vihdoin siltä että saadaan jotain järkeä tähän touhuun, kun huomas miten paljon lisää pitoa kaks pidotettua autoa toi yhden akullisen aikana.

Rata on tosiaan ajokunnossa, eli huomenna vaan mahdollisimman monta autoa radalle pidotetuilla renkailla, niin rupee ajaminen vähitellen olemaan hauskaa vajaavetosillakin  :p

Ja kuten Hoke sanoi, mikäli ajatte letkuun niin että se siirtyy, niin siirtäkää se heti takaisin! Tämä on erityisen tärkeää nyt kun yritetään saada pitoa rataan, niin että siitä tulee mahdollisimman tasainen. Voi tuntua vähän turhauttavalta olla jatkuvasti potkimassa letkuja, mutta onneksi päästään pian eroon ongelmasta.
 

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #541 : 09.10.10 - klo: 02.38 »
Mikä sielä on tilanne? Millä renkailla ajetaan, ja ilmeisesti pitoaine sallittu? Miten kisoissa?
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #542 : 09.10.10 - klo: 02.53 »
Millä vain ja pitoaine on sallittu.
Kisat varmaan katsotaan sit tilanteen mukaan... JOS sinne nyt pitoa saadaan niin reilusti että ilman pitoainetta voi ajaa kisat läpi.

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #543 : 09.10.10 - klo: 02.54 »
Mitkä renkaat toimii nyt?
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #544 : 09.10.10 - klo: 02.58 »
Tänään vasta saatu radan pinta uusittua ja vain muutama auto käväs radalla, joista kaksi pitoaineen kanssa.

Schumi pitää enemmän kuin holari.

Itse ajelin sliksillä holarilla pidotettuna.
Liustelee aika reippaasti vielä mutta se olikin tosiaan vasta pari akullista ajoa pidotetuilla renkaalla ylipäätään tuolla pinnalla.

Laita alle mitkä löytyy ja ota purnukka pitoainetta mukaan... Ei ku ajamaan.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #545 : 09.10.10 - klo: 07.40 »
Älkääs jätkät nyt viittikö, toi nyt oli sellainen läntti mikä just loppu ennen kun lihakset alko lämpeemään :wink:

Kyllä mulle apua tarjottiin useampaan kertaan mutta tei mielummin yksin/pojan kanssa, vahanpoistossa on riskinsä liukkauden takia ja siksi en halunut alkaa "kouluttamaan" kaveria muutamien tuntien homman takia.

Tuusperi tosiaan testaili siinä hyppyjä, oli kerran käynyt paikalla joten rataprofiili ei ollut iskostunut muistikortille joten todettiin että antaa "iltavuoron" painia profiilin kanssa niin saa sen kerralla kuntoon.

Hienoa että pesu auttoi, tänään sitten ajamaan oikein urakalla että saadaan mahdollisimman leveä ja tasainen pitolinja. Jos mahdollista niin käytettäisiin oikeaa pitoainetta mutta kai se WD40 on parempi kuin ei mitään :smiley:
« Viimeksi muokattu: 09.10.10 - klo: 07.45 kirjoittanut Koheltaja »
Kylätason RC-kuski.

Poissa Thusberg

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #546 : 09.10.10 - klo: 08.16 »
siis koheltaja ja hänen poikansa teki sitten rossiradalle aivan loistavaa työtä.
siellä oli paikalla kavereita jotka olis voinnut rakentaa rossiradan aikaisemmin mutta ajoivat noita hyppyreitä edestakas  :cool:
Huomenna me ajetaan pienimuotoisin VTR kisan spa radalla n klo 13 alkaen joten kaikki mukaan.
Olen viimeistään klo 12 paikalla  :wink:
Jerzi

PS Tänään paikalla 6 tuntia ja ei tuntunut missään joten RC-autoilu on vaan niin hauskaa  :tongue:



H.......TIN helppo tehdä rata valmiiksi, kun ei tiedä mihin mollat ja letkut tulee, joten kannattaa vähän miettiä mitä sieltä suusta laukoo...!!!
HOBBYWING, GM,NOVAROSSI,ASSO SC10,SANWA MX3FG X2,SAVOX,SPEED PASSION,XRAY 808,ASSO B4, TRAXXAS SLASH

Poissa Tomsantommy

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #547 : 09.10.10 - klo: 08.17 »
Tuo edellinen oli vain heitto,näytti vain hauskalta,ihan kuin kunnan hommissa,yksi tekee ja muut katsoo :mrgreen:
Kyllä kaikki ovat omanlaisensa panoksen radalle antaneet. Ja on hienoa jos pesu auttoi
-Tamiya mini m01,2*tamiya mini m03,tamiya trf415 mre,traxxas slash2wd,axial scx10,Kyosho ultima 2wd vintage-

Poissa Thusberg

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #548 : 09.10.10 - klo: 08.42 »
siis koheltaja ja hänen poikansa teki sitten rossiradalle aivan loistavaa työtä.
siellä oli paikalla kavereita jotka olis voinnut rakentaa rossiradan aikaisemmin mutta ajoivat noita hyppyreitä edestakas  :cool:
Huomenna me ajetaan pienimuotoisin VTR kisan spa radalla n klo 13 alkaen joten kaikki mukaan.
Olen viimeistään klo 12 paikalla  :wink:
Jerzi

PS Tänään paikalla 6 tuntia ja ei tuntunut missään joten RC-autoilu on vaan niin hauskaa  :tongue:

 



H.......TIN helppo tehdä rata valmiiksi, kun ei tiedä mihin mollat ja letkut tulee, joten kannattaa vähän miettiä mitä sieltä suusta laukoo...!!!


Kyselemällä selviää pitkälle tässä elämässä  :wink:
Jerzi



Reimanilta kysyin ja oli sitä mieltä, että jätetään Hokelle ja Nickelle, mutta onneksi tiesit senkin...

HOBBYWING, GM,NOVAROSSI,ASSO SC10,SANWA MX3FG X2,SAVOX,SPEED PASSION,XRAY 808,ASSO B4, TRAXXAS SLASH

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #549 : 09.10.10 - klo: 08.54 »
ihan kuin kunnan hommissa,yksi tekee ja muut katsoo :mrgreen:

Joskus pelkästään työn katsominen tuottaa suunnatonta nautintoa... :mrgreen:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #550 : 09.10.10 - klo: 10.30 »
Jerry avaa ovet noin 11.00

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #551 : 09.10.10 - klo: 18.29 »
Päivä ajettu krossia ja rata paranee ajon myötä eli eilinen urakka oli kannatti tehdä, paanalla oli autoja laidasta laitaan ja nyt ei ilmennyt mitään pidon heikkenemistä päivän aikana. Eli rata tuli taas askeleen paremmaksi kaikille autoille, kokoluokkaan katsomatta, joten uurastus pintakokeilujen kanssa on kannattanut.

Kumma juttu, kun pitoa saatiin niin neloset ja iso pöytäkään ei tunnu niin toivottomalta vaan onnistumisprosentti kasvoi selkeästi kun oli helpompi pitää ajorytmiä päällä pidon takia. Tuupin kanssa oli suorastaan hauska ajaa kun saatiin auton setupit alueelle, nelosetkin oli helpompi ajaa tuupilla mutta iso hyppy on vähän pitkä, ja tottakai, se pitää aina loikata vikaan alastuloon :wink:

Sitten selvennys erääseen asiaan. Tänään tuli ilmi että ainakin osa patterikasi kuskeista on mun kirjoituksista/sanomisista ollut siinä käsityksessä että olen kieltämässä patterikaseilla ajamisen Myyrin radalla. Tässä asiassa ei ole mitään perää, joten jatkossa ennen soitto/YV kierroksen/huhumyllyn aloittamista voisi asianomaiset ottaa ensin minuun yhteyden, jos saavat väärän käsityksen mun sanomisista/kirjoituksista. Väärinkäsityksiä tulee näppiksen välityksellä ja se, mitä on keskusteltu paikan päällä eri kuskien kanssa, niin ne ovat olleet lähinnä arvailuja ja jutusteluja siitä, jos rata ei ala toimia pidon kannalta.

Vaihtoehtoja pitää punnita ja pohtia mielummin ääneen koska joltain voi tulla se kuningas ajatus asian parantamiseksi. Mulla on tapana miettiä asioita pidemmälle kuin seuraavaan mutkaan asti, yleensä ääneen tai näppiksen välityksellä. Varsinkin silloin kun pitää miettiä kaikkien, ei omaa, etua kuten tässä rataprojektissa on tarkoitus.

Edelleenkään en ole millään tavalla päättävässä asemassa, radan kuin minkään muunkaan yhdistyksen asioista, päätökset suuntaviivoista tekee täysin eri henkilöt jotka ovat ratavastaavat sekä hallituksen jäsenet/hallitus/puheenjohtaja. Olen tuonut esille pelkästään omia näkemyksiä ja väliaika tietoa krossiradan pinnan käyttäytymisestä, jatkossa tiedän että keskeneräisistä asioista ei kannata puhua ääneen tai kirjoittaa netissä.

Jatkossa suora yhteys minuun, yhdistys, ratamestarit, hallituksen jäsenet tai puheenjohtaja ei vastaa mun sanomisista/kirjoituksista, vain ja ainoastaan minä itse. Väärinkäsityksiä tulee ja ne oikaistaan puhumalla mun kanssa.

Tämä asia on tässä mun osalta netin välityyksellä, siksi halusin tuoda asian esille täällä, koska käsitykseni mukaan väärinkäsitykset on lähtöisin mun kirjoituksista ja halusin tehdä korjauksen samaa reittiä pitkin. Jatkossa tämän asian tiimoilta YV, puhelin tai silmämunat vastakkain Myyrissä.

 

Kylätason RC-kuski.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #552 : 09.10.10 - klo: 20.01 »
Selvennetään vielä tuota patterikasi-asiaa, kun siitä on tänään ollut puhetta.

Myyrin ratojen on tarkoitus tarjota mahdollisimman monipuoliset puitteet harrastamiselle, joten myös patterikaseilla saa ajaa krossiradalla. Kun nuo kyseiset autot ovat kuitenkin selvästi painavampia ja tehokkaampia kuin muut radalla kulkevat autot, niillä ajavat muistavat pari tärkeää asiaa:

1) Autoon laitetaan sellaiset tehoasetukset, että turvallisuus ei vaarannu
2) Ajetaan aina omien taitojen puitteissa
3) Katsotaan sopiva tila ja tilanne milloin radalle mennään. Jos tuntuu, että on tarvetta, sopikaa ajovuoroista.

Eli toisin sanoen: järki ja suvaitsevaisuus käyttöön, niin pärjätään pitkälle. Päämärähän tässä kuitenkin on, että kaikilla on hauskaa ja turvallista harrastaa.

Sitten turistiasiaa. Matoista pyydettiin joskus aikoinaan kertomaan kokemuksia. No nyt niitä alkaa pikkuhiljaa olemaan. Alkuun mattojen karvan irtoaminen oli aika runsasta, nyt parin viikon ajon jälkeen tilanne alkaa jo rauhoittua, mutta vieläkin pitouran ulkopuolella karvaa irtoaa. Mattoon on jäänyt jo selvä ajoura, jossa pito on hyvä, ellei jopa erittäin hyvä. Aiankin minun autoon, piti laittaa jo hieman jäykempää setuppia parhaan tuloksen saavuttamiseksi.

Hieman referenssiä parhaista kierrosajoista:

- Stanu 0-ennakolla, noin 13,5 s
- Pro Stock (sekä 17,5T + Dyn.ennakko, että 10,5T + 0-säädin), noin 12,5 s
- Viri, noin 12,0, pari euroopanmestaria taisi ajella noin 11,8 kantturoihin.
- WGT 10,5T, 0-ennakko + 1S sekä 17,5T, 0-ennakko + 2S, noin 12,8 s
- VTR, noin 14,0 s

Laitoin mekkausalueen viereen, samoin turistikorokkeen kaiteeseen lapun ajovuorojärjestelyistä, pyritään noudattamaan niitä, niin kaikki saavat ajaa oman nopeuksistensa seurassa.

Sitten pari yleistä huomiota:

1) Siivotkaa jälkenne ja viekää roskat pois. Roskaa oikeasti tulee aika paljon, joten jokainen hoitakoon oman osuutensa
2) Älkää laittako tyhjiä pulloja roskasäkkeihin, kuten varmaan ymmärrätte, ne ovat rahanarvoista tavaraa
3) Laittakaa ulko-ovi perässänne kiinni, ovipumppu näyttää olevan rikki, joten itsestään se ei sulkeudu
4) Kahvia saa keitää ja jääkaapissa olevia antimia käyttää (ellei toisin ole ilmoitettu). Jokainen voi myös osaltaan täydentää varastoja tuomalla esim. kahvipaketin, keksejä tms. Erillistä kahvikassaa ei pidetä, koska rahan käsittely tuo aina omat haasteensa.

Tänääm paikalla oli parhaillaan samanaikaisesti noin 45-50 harrastajaa, tästä on hyvä jatkaa.
« Viimeksi muokattu: 09.10.10 - klo: 22.36 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #553 : 10.10.10 - klo: 01.29 »
Päivä ajettu krossia ja rata paranee ajon myötä eli eilinen urakka oli kannatti tehdä, paanalla oli autoja laidasta laitaan ja nyt ei ilmennyt mitään pidon heikkenemistä päivän aikana. Eli rata tuli taas askeleen paremmaksi kaikille autoille, kokoluokkaan katsomatta, joten uurastus pintakokeilujen kanssa on kannattanut.

Kumma juttu, kun pitoa saatiin niin neloset ja iso pöytäkään ei tunnu niin toivottomalta vaan onnistumisprosentti kasvoi selkeästi kun oli helpompi pitää ajorytmiä päällä pidon takia. Tuupin kanssa oli suorastaan hauska ajaa kun saatiin auton setupit alueelle, nelosetkin oli helpompi ajaa tuupilla mutta iso hyppy on vähän pitkä, ja tottakai, se pitää aina loikata vikaan alastuloon :wink:

Tämä on erittäin mukava kuulla, pitääkin tulla huomenna itse kokeilemaan. Huomaskohan kukaan että nelosia muutettiin, vai luuleekohan porukka että ne toimii paremmin pidon lisääntymisen takia  :p

Btw, ei kenelläkään olisi tamiya mini/tt-01 pinjonia? Tai muuta kyseisellä jaolla (0.6mod) varustettua, kaveri tarvis että pääsis kokeilemaan lrp blastia.
« Viimeksi muokattu: 10.10.10 - klo: 01.34 kirjoittanut Nicke »

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #554 : 10.10.10 - klo: 08.25 »
Tuli huomattua että iltavuoro on korjannut nelosien muotoja parempaan suuntaan, pito vielä helpottaa elämää :wink:

Mites tuo turistimatto, onko imuroitu kertaakaan? Voisi hieman auttaa karvan kerääntymiseen.

Ovipumppu ei välttämättä ole rikki, taitaa olla sellaista lukittavaa mallia. Pumppuun menevässä vääntövivussa saattaa olla toisella sivulla nasta, tämän nastan kun painaa sisään niin mekanismi ei enään lukitu auki asentoon. Voin vilkaista ovipumppua ensi kerralla, piti jo viimeksi kurkata mutta touhutessa asiat unohtuu :tongue:
Kylätason RC-kuski.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #555 : 10.10.10 - klo: 09.24 »
Mites tuo turistimatto, onko imuroitu kertaakaan? Voisi hieman auttaa karvan kerääntymiseen.

Ei ole imuroitu. Olen useana päivänä ajatustasolla jo imuria heiluttanut, mutta jotenkin ajatustyöstä konkretiaan siirtyminen aiheuttaa vilunväristyksiä. Sinne reua-alueille on kertynyt sellaisia villakoiria ja irtotuppoja, jotka ainakin olisi syytä saada pois.
Flying Calacucco

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #556 : 10.10.10 - klo: 10.04 »
 :lol: :lol:

Täytyy viimeistään viikolla tehdä imurointi, pistän imuriin uuden pölypussin ja lahjoitan karvatollot sulle niin saat vihdoin tehtyä sen RC-tyynyn :mrgreen:

Jos joku sattuisi menemään puolelta päivin avaamaan ovet niin voin napata toisen imurin duuniautosta mukaan, joku voisi tulla kaveriksi niin kimpassa siinä imuroinnissa ei kauaa kestä.

Kylätason RC-kuski.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #557 : 10.10.10 - klo: 11.47 »
Ovipumppu ei välttämättä ole rikki, taitaa olla sellaista lukittavaa mallia. Pumppuun menevässä vääntövivussa saattaa olla toisella sivulla nasta, tämän nastan kun painaa sisään niin mekanismi ei enään lukitu auki asentoon. Voin vilkaista ovipumppua ensi kerralla, piti jo viimeksi kurkata mutta touhutessa asiat unohtuu :tongue:

Ei se rikki ole vaan toimii niinkuin pitääkin.
Eli kun oven avaa siihen asti että pumpusta kuuluu naksahdus niin oven saa pysymään auki.
Menee kiinni kun vaan tönäsee.

Se on siis aivan kunnossa.

Eilen huomasin oven olevan ns. takalukossa.

Eli siis se alempi kieleke oli auki asennossa, eikä ovi mennyt ovipumpun voimasta kiinni... eikä käsivoiminkaan.
Eli siis joku oli painanut sitä pienempää kielekettä jolloin isompi kieleke napsahtaa hieman enemmän ulospäin... Junou... tyypillisiä kotiovissa.

Kummasti autto kun käänsin vivusta kielekkeen sisään ja päästin irti...
Toimi niinkuin pitää.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #558 : 10.10.10 - klo: 12.14 »
Ja taas muistutus
Nyt on PKSRCA:lle ja Myyrin ratapaikalle oma kalenteri meidän harrastajien käyttöön.

Kokeillaan nyt toistaiseksi kuinka tämä alkaisi toimia ja päätetään myöhemmin jatkosta.

Eli klikkaa alla olevaa linkkiä ja toimi  :wink:

http://pksrca-myyri.nimenhuuto.com/

Luo itsellesi käyttäjä, salasana on PKSRCA

Avaimenhaltijat: Tee itsestäsi "valvoja" jolloin erotut pelaajista punaisella taustalla. Kommenttiin voi laittaa esim. "paikalla 18-21" jolloin tiedetään mihin aikaan valvoja on paikalla ja paikka on auki. Tämä käytäntö nyt toistaiseksi käytössä ja todennäköisesti myös jatkossa poikkeavia ajankohtia varten, eli normaalien aukioloaikojen ulkopuolella.

Huomatkaa, että jos nimilapussa on sininen puhekupla tarkoittaa se, että siihen on jätetty myös kommentti.
Old fart

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #559 : 10.10.10 - klo: 12.19 »
Ei se rikki ole vaan toimii niinkuin pitääkin.
Eli kun oven avaa siihen asti että pumpusta kuuluu naksahdus niin oven saa pysymään auki.
Menee kiinni kun vaan tönäsee.

Jup, tätä tarkoitin. Sen lukituksen voisi poistaa ettei se jää auki, jos tuo tavaraa sisälle niin laittaa kapulan väliin tai naksauttaa lukituksen siksi aikaa päälle?

Ovi tuppaa aika usein olla auki ja tämä ei olisi käsitykseni mukaan suositeltavaa?
Kylätason RC-kuski.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #560 : 10.10.10 - klo: 14.12 »
Ja taas muistutus
Nyt on PKSRCA:lle ja Myyrin ratapaikalle oma kalenteri meidän harrastajien käyttöön.

Kokeillaan nyt toistaiseksi kuinka tämä alkaisi toimia ja päätetään myöhemmin jatkosta.

Eli klikkaa alla olevaa linkkiä ja toimi  :wink:

http://pksrca-myyri.nimenhuuto.com/

Luo itsellesi käyttäjä, salasana on PKSRCA

Avaimenhaltijat: Tee itsestäsi "valvoja" jolloin erotut pelaajista punaisella taustalla. Kommenttiin voi laittaa esim. "paikalla 18-21" jolloin tiedetään mihin aikaan valvoja on paikalla ja paikka on auki. Tämä käytäntö nyt toistaiseksi käytössä ja todennäköisesti myös jatkossa poikkeavia ajankohtia varten, eli normaalien aukioloaikojen ulkopuolella.

Huomatkaa, että jos nimilapussa on sininen puhekupla tarkoittaa se, että siihen on jätetty myös kommentti.


Tähän nyt vielä huomiona kaikille...

Huomatkaa linkin alapuolella oleva salasana.


Multa on kyselty sähköpostilla, yksityisviestillä, puhelimitse ja kasvotuste että miksi ei toimi jne.


Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #561 : 10.10.10 - klo: 17.57 »
Suunnaton laiskuus sekä ajamisen halu esti turistimaton imuroimisen, joku muu mattoradan käyttäjistä voisi tehdä imuroinnin, ennen kun laiskuus tarttuu...

Kyllä toi muuten on hienoa että samassa tilassa voi ajaa molemmilla paanoilla, tänään ei krossi maistunut joten WGT:llä opiskelemaan matolla ajamista.
Kylätason RC-kuski.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #562 : 10.10.10 - klo: 18.18 »
Hienosti onnistui kirjautuminen tuolla salasanalla!  :wink:

Onko tiistaille suunnitelmissa jotain talkoilua, nimenhuudon tiedoissa tiistaille talkoilua ja treeniä.

Onko etukäteen maksettu kertamaksu päiväkohtainen (maksupäivä), vai valvotaanko sitä jotenkin? Tai onnistuuko kertamaksu tätä nykyä paikan päällä?


Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #563 : 10.10.10 - klo: 18.49 »
Se talkoilua ja treeniä on vakio teksti, aina reenataan joku/jotkut talkoilee. Pieniä puhdetöitä tekee jokainen päivittäin ja isommista talkoista huudellaan etukäteen :wink:

Maksut etukäteen pankkitilille ja tulostat kuitin mukaan, rahaa tuolla ei käsitellä lainkaan.
Kylätason RC-kuski.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #564 : 10.10.10 - klo: 20.27 »
Se talkoilua ja treeniä on vakio teksti, aina reenataan joku/jotkut talkoilee. Pieniä puhdetöitä tekee jokainen päivittäin ja isommista talkoista huudellaan etukäteen :wink:

Maksut etukäteen pankkitilille ja tulostat kuitin mukaan, rahaa tuolla ei käsitellä lainkaan.

Näin juuri, ei jaksettu lähtee imuroimaan turisti baanaa mut rakennettii takasuoran jälkeiseen mutkan tolpalle suojus. Nyt siellä on pehmeetä muovia ja vähän foamia ottamassa auton vastaan ja ohjaa tolpan ohi. Pitäisi vähentää autojen rikkoutumista jos ajaa vähän mollaan.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #565 : 10.10.10 - klo: 21.25 »
Suunnaton laiskuus sekä ajamisen halu esti turistimaton imuroimisen, joku muu mattoradan käyttäjistä voisi tehdä imuroinnin, ennen kun laiskuus tarttuu...

Hehheh... tais laiskuus tarttua jo. Mulla oli kans vähän ajatus, että ottasin imurin kouraan, muuta ajohalut voittivat, ensi viikolla sitten. Voi olla, että saadaan reunaputkiasiakin järjestyksen tässä lähiaikoina, joten tuossahan olisi kaksi kärpäistä yhdellä iskulla.

Ratamaksut siis suoraan sinne pankkitilille. Kuitti tai muu todiste mukaan, jos on luotettava pärstä, niin sanakin riittää.. :p
Flying Calacucco

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #566 : 10.10.10 - klo: 22.35 »
Uskomattoman hieno paikka! Toivottavasti säilyy pitkään. Kiitoksia kaikille jotka järjestivät ja rakensivat RC Keskuksen. Saavat ulkomaalaisetkin olla kateellisia!
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #567 : 10.10.10 - klo: 23.22 »
Noista touring-radan ajovuoroista on tullut kysymyksiä. Hieman selvennystä asiaan.

- ajovuorot listan mukaisesti ovat käytössä aina
- jokainen päättää itse nopeusluokan jossa ajaa, sama kuski ei kuitenkaan voi ajaa kaikkia nopeusluokkia peräjälkeen.
- ajovuoron pituus on -tasan- 10 min. Tässä ajassa ennättää hyvin valmistautua, ajaa 5 min. ja lopettaa ja tehdä tilaa seuraaville.
- viitteellisiä aikarajoja eri nopeusluokille
   - Nopeusluokka 3, 5 minuutin keskikierrosaika alle 13s
   - Nopeusluokka 2, 5 minuutin keskikierrosaika alle 14s
   - Nopeusluokka 1, 5 minuutin keskikierrosaika yli 14s

Yllä mainitut eivät siis ole mitään ehdottomia rajoja. Ajatus edelleen on se, että kaikki saisivat ajaa omaa vauhtiaan mahdollisimman paljon.
« Viimeksi muokattu: 10.10.10 - klo: 23.30 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #568 : 10.10.10 - klo: 23.36 »
saadaanko sama krossipuolelle?
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Vantaan Isomyyriin uusi sisärata
« Vastaus #569 : 10.10.10 - klo: 23.41 »
saadaanko sama krossipuolelle?

No, se on ihan krossaajista itsestään kiinni. Minun mielestä ajovuorot pitää olla, koska radalla ajetaan kuitenkin hyvinkin erilaisilla autoilla ja siellä ajaa eri taitotason kavereita. Vaikka se vähän vaikeelta tuntuu, niin ajovuorot varmistaa sen, että kaikki saa ajaa omaa vauhtiaan, jolloin harjoittelu ja testaaminen on mielekkäämpää.
Flying Calacucco