Kirjoittaja Aihe: Alpha moottorit  (Luettu 111451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #150 : 03.08.13 - klo: 11.24 »
Varminta kai tehdä niin kuin maahantuoja neuvoo...
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #151 : 03.08.13 - klo: 23.55 »
P3 on paras.

Olkoot sitten OS, JQ tai Bullit

Ei kylmempiä

Poissa HePeTzU

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #152 : 23.08.13 - klo: 10.28 »
Jaksaako tuo alpahan .23 kone liikuttaa matrix tr arenaa? Ja onko isoa eroa siihen .28 rtr pataan. Puntaroin, että ostanko lrp z.28r spec 3 vaiko jonku noista alphoista.

Poissa HePeTzU

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #153 : 24.08.13 - klo: 00.03 »
Sanokaa nyt joku, että ostanko tuon alphan .23 vai .28 rtr, ja uskaltaako joku sanoa kestävemmäksi kuin lrp z.28r spec 3. Nyt on kiinni nosram monster evo.28rs, ja tuossa on kulkua ihan tarpeeksi. Mutta alkaa olla laakeri/sylinteri remonttia edessä.

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #154 : 28.08.13 - klo: 09.40 »
Sanokaa nyt joku, että ostanko tuon alphan .23 vai .28 rtr, ja uskaltaako joku sanoa kestävemmäksi kuin lrp z.28r spec 3. Nyt on kiinni nosram monster evo.28rs, ja tuossa on kulkua ihan tarpeeksi. Mutta alkaa olla laakeri/sylinteri remonttia edessä.

Kestävyys on pitkälti käyttäjästä kiinni. Toi .23 on kisakone ja RTR on edullinen vaihtoehto mutta kyseessä on kuitenkin erittäin hyvä pannu. Eroja tohon .23 koneeseen toki on, mutta laittamalla kiinteän takakannen ja vaihtamalla kiertokangen Pro-malliin on kyseesä aika lailla pommin varma vekotin. Se että ajatko noilla pidempään kuin muilla mainitsemillasi, riippuu tosiaan käytöstä. Jos vaihdat putsaria tarpeeksi useasti ja öljyät sen kunnollisella öljyllä ja käytät laadukasta polttainetta etkä aja säädöt persiillään, niin noilla Alphoilla menee sen 7-10 tonkkaa ennenkuin ne tarvii mitään isompaa. Jossain 4-5 pöntön kohdalla voi vaihtaa etulaakerin ja halutessaan myös veivin niin saa aika huolettomasti päästellä.   
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #155 : 30.08.13 - klo: 15.42 »
mienkä noitten lämpöjen kanssa kun korva ei ihan vielä oo harjaantunut koska kone on piikillä?

eli tänää ulkona +18 ja piukemalle en uskaltanu ylhäältä laittaa kun sit kuulosti jo kiekuvan liikaa
ja koneen lämmöt 110.  jossai oli että saa olla yli 130 astettakin....varmaan kelien mukaan?

edit: pannu s852 ja ajettu nelisen gllonaa jos sillä mitään merkitystä on
« Viimeksi muokattu: 30.08.13 - klo: 15.50 kirjoittanut risla78 »

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #156 : 31.08.13 - klo: 13.58 »
mienkä noitten lämpöjen kanssa kun korva ei ihan vielä oo harjaantunut koska kone on piikillä?

eli tänää ulkona +18 ja piukemalle en uskaltanu ylhäältä laittaa kun sit kuulosti jo kiekuvan liikaa
ja koneen lämmöt 110.  jossai oli että saa olla yli 130 astettakin....varmaan kelien mukaan?

edit: pannu s852 ja ajettu nelisen gllonaa jos sillä mitään merkitystä on

No jos tuntuu että kulkee hyvin, niin älä kiristä lisää. :)  Keleistä riippuen 110 on sopivasti tai vähän alakanttiin. Kesäkuumillä saa olla siellä 120-130 välissä. Paljon riippuu myös plttoaineesta. 
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa Jugga

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #157 : 21.09.13 - klo: 21.26 »
Mielenkiinnosta kyselen onko kellään jvd-rc 4pala kytkinsarjaa?
http://www.future-rc.fi/product_details.php?p=65699
Millain on pelannu ja mitä jousia olette käyttäny? Itselle tuollaisen testimielessä tilasin, kun tarvi kytkinremonttia tehdä.
Autona mulla mugen mbx6 A872 koneella ja kärsin vanhalla kytkimellä sutimisesta mutkasta lähtiessä..toivottavasti tää auttaa.
« Viimeksi muokattu: 21.09.13 - klo: 22.03 kirjoittanut Jugga »
Team NäätäRacing

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #158 : 21.09.13 - klo: 22.28 »
Mielenkiinnosta kyselen onko kellään jvd-rc 4pala kytkinsarjaa?
http://www.future-rc.fi/product_details.php?p=65699
Millain on pelannu ja mitä jousia olette käyttäny? Itselle tuollaisen testimielessä tilasin, kun tarvi kytkinremonttia tehdä.
Autona mulla mugen mbx6 A872 koneella ja kärsin vanhalla kytkimellä sutimisesta mutkasta lähtiessä..toivottavasti tää auttaa.
mahdollisimman löysät jouset niin ei pitäis sutia .... Meillä oli oli koko viime kesän composiitti palat ja 0,9mm jouset Ultimate kytkimessä ja sillä saatiin smooth lähtö mutkista.
-Henry Mort

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #159 : 22.09.13 - klo: 00.37 »
Itsellä ollut käytössä nyt kahtena kautena Thunder Innovationin samanlainen kytkin kuin JVD.
Ollut sekä alumiinista että teräksistä.
Teräksisellä kytkimellä saa auton lähtemään todella smootisti.
Vielä kun käyttää kahta softia ja kahta medium jousta niin liukkaillakin radoilla on auton saanut kiihtymään todella nätisti.

Olen myös käyttänyt hieman eri variaatioita noista alumiini ja teräskytkimistä.
Eli teräksisessä olen käyttänyt alumiinista keskiötä ja taas alumiinisessa teräskeskiötä.
Näillä on siis voinut pelata tuon kytkimen painon suhteen.
Eli jos on kaivannut teräksiseen hieman terävämmän lähdön mutta ei tahdo riuhtaisua eli jäykempiä kytkinjousia niin alumiinikeskiöllä kone kerää kierroksia nopeammin.

Ja taas hyvällä pidolla alumiininen vauhtipyörä teräksisellä keskiöllä pyöristää koneen alatehoa hivenen ja tehokäyrästä saa karvan smootimman kuin kokoalumiinisella.

Tosiaan... nelilapainen kytkin on erittäin laajasti hienosäädettävissä omien mieltymysten, käytettävän moottorin ja pidon mukaan.

Dragon moottorissa käyttäisin itse koko alumiinista kytkintä joko kaikki neljä jousta medium tai 2 softia ja 2 mediumia liukkaalla radalla.

Lutzin kanssa teräksistä medium jousilla... monesti alumiinisella keskiöllä.
Ainoastaan kovalla pidolla täys alumiininen medium jousilla.

Poissa Jugga

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #160 : 22.09.13 - klo: 01.01 »
Ohhoh!! Sieltähän tuli kunnon info pläjäys!  :cheesy:
Kiitoksia paljon! Täytyy nyt vaan toivoa kuivempia kelejä että pääsis vielä tänä syksynä kokeilemaan.
Team NäätäRacing

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #161 : 22.09.13 - klo: 02.10 »
Niinjoo jotenkin lipsahti ohi tuo että sinulla on A872 kone.
Sillä lähtisin liikkeelle tuolla JVD kytkimellä 2 softia ja 2 medium jousta.
Ja siitä sitten neljään mediumiin jos kova pito.

Erijäykkyisillä jousilla samanlaiset jouset vastakkaisille puolille jotta kytkin ei ole epätasapainossa.

Poissa Jugga

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #162 : 22.09.13 - klo: 17.17 »
Ok... voisinkin kokeilla 2softilla ja 2mediumilla.
Team NäätäRacing

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #163 : 23.09.13 - klo: 08.47 »
mites kolmilapasen komposiittipalojen jousten kanssa?

Poissa vilijo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #164 : 26.09.13 - klo: 10.48 »
Onkohan kukaan kokeillut ajaa alphan oranssi kantista .28 mottia hong nor x2 crt:n mukana tulleella pillillä? Jostain täältä foorumilta luin että moottori olisi erityisen tarkka pillistä mutta en nyt haulla löydä enää sitä topikkia kirveelläkään. Vai vaatiiko välttämättä alphan oman pillin toimiakseen...  Lisäksi löytyisi grp .21:sen putki. Sillä vain kyselen kun ei tähän aikaan vuodesta tee mieli heittää yhtään ajopäivää hukkaan käynti ongelmien vuoksi.
Kurkun meinasin laittaa pienimmän mitä mukana tuli kun 21 koneessakin tuntui olevan riittävästi vetoa radalle.

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #165 : 06.10.13 - klo: 19.16 »
Moron tietäjät.
Olinpa kyöstillä ajelemassa ja alpha ryan lutz muuttui kesken ajon vähän turhan äkäiseksi ajaa-etenkin keskialueella alkoi ottamaan kepeästi kiekkaa ja auto pököilee minne sattuu=vaikea hallita...
Kokeilin säätää seoksiakin rikkaammalle muttei ainakaan pienet säädöt vaikuttaneet että ois kone rauhottunu.
Mahtoikohan joku tiiviste tulla tiensä päähän ja laihenti seosta...?
Koneella ajettu kai noin 6 gallonaa...?
Vai tulikohan sääjöt kohilleen ja se on vaan liian tehokas mulle... :grin:
VD12

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #166 : 07.10.13 - klo: 09.50 »
Moron tietäjät.
Olinpa kyöstillä ajelemassa ja alpha ryan lutz muuttui kesken ajon vähän turhan äkäiseksi ajaa-etenkin keskialueella alkoi ottamaan kepeästi kiekkaa ja auto pököilee minne sattuu=vaikea hallita...
Kokeilin säätää seoksiakin rikkaammalle muttei ainakaan pienet säädöt vaikuttaneet että ois kone rauhottunu.
Mahtoikohan joku tiiviste tulla tiensä päähän ja laihenti seosta...?
Koneella ajettu kai noin 6 gallonaa...?
Vai tulikohan sääjöt kohilleen ja se on vaan liian tehokas mulle... :grin:

onko etulaakerin kohdilla märkää, voi vuotaa jo tolla ajomäärällä,
taikka sitten oot vaan ajellu liian rikkaalla :roll:
tai jos sulla on kytkin luistanut :grin:
tai tai... onhan noita vaihtoehtoja

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #167 : 07.10.13 - klo: 10.13 »
Joo varmaan vaihtoehtoja ongelmaan on useita.
Ei pitäis hirveen märkä olla koneen etulaakerin kohdalta-pitää vielä tarkistaa...
Sen huomioin että alaneulan säätö liikkui tosi herkästi ja mietin että jokohan ajaessakin itsestään mahtaisi pyöriä.
Olikohan siinä joku "jarruruuvi" sivussa jolla vois kiristää...?
Kuitenkin pienillä kierroksilla ja jouten pyöriessä tunnusti saavan tarpeeksi polttoainetta.
Millanen on muuten vaikutus motin toimintaan jos alaneulan o-rengas tai joku muu tiiviste vuotais?
VD12

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #168 : 07.10.13 - klo: 11.48 »
Noh, laitoin nyt kuitenkin tilaukseen etulaakerin ja kaasuttimen tiivistesarjan.
Onpahan ne nyt sitten ainaskin vaihdettu kunhan tuloovat.
VD12

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #169 : 07.10.13 - klo: 11.56 »
Joo varmaan vaihtoehtoja ongelmaan on useita.
Ei pitäis hirveen märkä olla koneen etulaakerin kohdalta-pitää vielä tarkistaa...
Sen huomioin että alaneulan säätö liikkui tosi herkästi ja mietin että jokohan ajaessakin itsestään mahtaisi pyöriä.
Olikohan siinä joku "jarruruuvi" sivussa jolla vois kiristää...?
Kuitenkin pienillä kierroksilla ja jouten pyöriessä tunnusti saavan tarpeeksi polttoainetta.
Millanen on muuten vaikutus motin toimintaan jos alaneulan o-rengas tai joku muu tiiviste vuotais?

ei siinä mitään jarruruuvia oo se ruuvi sivussa on sitä pallokuppia pitämässä paikallaan.
ja harvemmin noi ruuvit itsestään kiristyy että sen takia vetäis laihalle :wink:

ekaks kannattaa tää ketju sekä ea-importin osiosta lukee noi alphan säädöt kohdilleen,
sitten ihmettelemään onko imuvuoto vai mikä. tai ainakin niin minä tekisin.
viisaammat saavat neuvoa paremmin.

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #170 : 07.10.13 - klo: 21.09 »
Hups. Muisti teki kepposet.
Eli koneella onkin ajettu vasta 3,5 gallonaa...
Ajattelin kuitenki mottia nyt tutkailla ja kannattaskohan siihen vaihella tässä vaiheessa muuta kuin nuo tilaamani tiivisteet ja etulaakeri?
VD12

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #171 : 07.10.13 - klo: 22.37 »
Ei muuta.

Poissa MaCMopoboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #172 : 18.10.13 - klo: 13.20 »
Itsellä ollut käytössä nyt kahtena kautena Thunder Innovationin samanlainen kytkin kuin JVD.
Ollut sekä alumiinista että teräksistä.
Teräksisellä kytkimellä saa auton lähtemään todella smootisti.
Vielä kun käyttää kahta softia ja kahta medium jousta niin liukkaillakin radoilla on auton saanut kiihtymään todella nätisti.

Olen myös käyttänyt hieman eri variaatioita noista alumiini ja teräskytkimistä.
Eli teräksisessä olen käyttänyt alumiinista keskiötä ja taas alumiinisessa teräskeskiötä.
Näillä on siis voinut pelata tuon kytkimen painon suhteen.
Eli jos on kaivannut teräksiseen hieman terävämmän lähdön mutta ei tahdo riuhtaisua eli jäykempiä kytkinjousia niin alumiinikeskiöllä kone kerää kierroksia nopeammin.


Thunderi 4pala kytkin on yksi parhaista mitä olen  kokeillut. Pari vinkkiä jos osaisitte tarjota. Eli kytkimen periaate toimii niinkuin pitää. Sopivalla tyhjäkäynnillä ei pyri eteenpäin. Meinaan että kytkin on liian herkkä eli on instant kaasu response ja lähtee heti kun kosketkin kaasua. Pukilla fillarit pyörii hiukan liian kovaa ja ei meinaa kun yrittää pukilla säätää niin palata tyhjäkäynnille vaan pitää käyttää jarrulla että renkaat ja tyhjäkäynti rauhottuu. Eli kytkinjouset ovat varmaan tässätapauksessa liian jäykät? Siellä on tällä hetkellä

Ja taas hyvällä pidolla alumiininen vauhtipyörä teräksisellä keskiöllä pyöristää koneen alatehoa hivenen ja tehokäyrästä saa karvan smootimman kuin kokoalumiinisella.

Tosiaan... nelilapainen kytkin on erittäin laajasti hienosäädettävissä omien mieltymysten, käytettävän moottorin ja pidon mukaan.

Dragon moottorissa käyttäisin itse koko alumiinista kytkintä joko kaikki neljä jousta medium tai 2 softia ja 2 mediumia liukkaalla radalla.

Lutzin kanssa teräksistä medium jousilla... monesti alumiinisella keskiöllä.
Ainoastaan kovalla pidolla täys alumiininen medium jousilla.


Thunderi kytkin on omienkin kokemuksien mukaan erittäin laadukas. Tarvitsisin vielä pari vinkkiä. Eli kytkin toimii niin kuin pitääkin.Ei pyri maassa eteenpäi ja vastaa kaasuun välittömästi. Ongelmana o pukkisäädöt. On paha yrittää tyhjentää yläpäätäcja säätää esim alapäätä niin fillarit tuppaa pukille nostettaessa pyöriä liian kovaa. Auton ollessa maassa tyhjökäynti on ok ja kytkin toimii upeasti. Pukeilla haluaa pyöriä liian kovaa. Eli jos haluat esim säätää yläpäätä kaasuttelemalla niin renkaat jäävät pyörimään reilua tyhjäkäyntiä ja rauhottuvat vasta jarrulla. Eli ns. Kaasusäätö on hiukan hankalaa koska ei pysty erottamaan jääkö kierrokset päälle kytkimen takia vai laihan seoksen takia. Seoksisa ei ole nyt ongelmia. Onko viisaampien mielestä liian jäykistä jousista kyse, tällächetkellä käytössä 4 mediumia  :shocked: Pitäisikö kokeilla 4 softiavjos niillä saisi eroja? Vaikuttaako asiaan että vauhtipyörän kartio joka "kiristää" vauhtipyörän kampiakseliin on suht tiukka eli vauhtipyörän joutui naputtelemaan että meni pohjan asti. Orkkis kartio oli reilusti väliä kun yritti mallailla sillä kartiolla niin klotasi. Mutta olisi varmaan saanut kiristettyä kampiakseliin kytkimen mutterilla. Tietääkseni vauhtipyörän pitää olla "tiukka" kampiakseliin ja kytkimen tehtävä on luistaa, ei vauhtipyörän... Eli jousissakovika.
Toisena on että miten saa 28 kaasari irti rikkomatta mitään olennaista. Lukituksen kuusioruuvi on otettu auki muttei lähre vetämällävielä pois. Eli itse lukitusmekanismi jää vielä sisään että pitääkö sr ltödä tuurnalla pois vai jotenkin saada käännettyä?
Inferno Neo 7.5 T1 -28 Alpha

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #173 : 18.10.13 - klo: 20.09 »
Jos renkaat jää pyörimään pukilla kaasutuksen jälkeen niin että kytkin ottaa kiinni, seokset eivät ole kohdallaan. Tai kytkimessä muuta häikkää. Tuskin on kyse kytkinjousista. Ja löysemmät jouset ottaa kiinni alemmilla kierroksilla eli ne ei ainakaan auta.

Säädä kaasari niin, että kun kaasusta päästää, koneen kirrokset laskee heti tyhjäkäynnille.
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #174 : 19.10.13 - klo: 17.40 »
ota kunnon pihdeillä kaasarista kii ja pyöräytä sitä niin irtoo.

herkkä voimansiirto niin pyörii kepeästi :grin:

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #175 : 31.10.13 - klo: 09.59 »
Siihen että tällaisilla kylmemmillä keleillä hyvin sisäänajettu mylly lähtee kulkemaan, voi selityksenä olla pelkästään tuo happipitoisempi ilma ja matalapaine. ne vaikuttaa aika lailla säätöihin. jos haluaa tietää että minepäin siirtää kaasarin säätöjä, kannattaa hankkia tuollainen digitaalinen sääasema joka kertoo ilman lämpötilan, ilmanpaineen ja myös ennustaa minnepäin sää on muuttumassa. Matalapaine, enemmän neulaa auki ( vastaavasti muuttamatta säätöjä, menee moottori piikimmälle)
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #176 : 26.01.14 - klo: 14.25 »
Moikka

Sain käytetyn auton mukana Alpha 872 moottorin, joka osoittautui loppuunajetuksi.
Ajattelin rempata moottorin lähempi tarkastus osoitti, että kampiakseli näyttäisi vielä olevan kunnossa.

Mitkä kaikki alphan sylinteriputki veivisarjat käyvät koneeseen jos käytän 872 omaa kampiakselia.
« Viimeksi muokattu: 27.01.14 - klo: 10.59 kirjoittanut kesseli »
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #177 : 01.02.14 - klo: 12.09 »
Itseasiassa kaikki .21 kokoluokan Alpha koneiden sisäkalut käyvät suoraan.

Poissa Jugga

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #178 : 03.02.14 - klo: 00.48 »
Kokeilin ekaa kertaa Lähettää viestiä tapatalkilla ja en ymmärrä mihkä se viesti meni  :shocked: joten kirjoitellaas uusiks..
Pitäis hommata uus motti ensi kesäksi mugeniin a872 tilalle. Vaihtoehtoina olis a852, dragon a830 ja lutz edition.
Voisko joku tietävä kertoo mitä näissä moteissa on eroa toisiinsa ja mikä sopisi tällaiselle amatööri kuskille? Sellainen olisi mieluinen motti missä teho alkais jo alhaalta.
Team NäätäRacing

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Alpha moottorit
« Vastaus #179 : 10.02.14 - klo: 19.17 »
Kokeilin ekaa kertaa Lähettää viestiä tapatalkilla ja en ymmärrä mihkä se viesti meni  :shocked: joten kirjoitellaas uusiks..
Pitäis hommata uus motti ensi kesäksi mugeniin a872 tilalle. Vaihtoehtoina olis a852, dragon a830 ja lutz edition.
Voisko joku tietävä kertoo mitä näissä moteissa on eroa toisiinsa ja mikä sopisi tällaiselle amatööri kuskille? Sellainen olisi mieluinen motti missä teho alkais jo alhaalta.

Noista mainituista Dragon on helpoin ajaa sen lineaarisen tehokäyrän takia. A852 ja Lutz on sitten enemmän tehoa koko kierrosalueella kuin Dragonissa. 
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba