Kirjoittaja Aihe: 1/12 mattorata-autot - Tech talk  (Luettu 53683 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #60 : 10.12.10 - klo: 22.31 »
Juu, pitää kokeilla toi moottorijarru siellä oulun radalla, kön on se kellokin käytössä :)
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa Niittari

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #61 : 11.12.10 - klo: 00.02 »
Ei suoranaisesti liity tuohon, mut hölmöä noissa latureissa on, että niissä ei voi kalibroida muutakuin "kokonaisjännite":een, mutta ei balansointi jännitteitä. Peruslatureiden jännitemittauksiin ei ole muutenkaan hirveästi luottamista ja saattavat olla uudesta jo vähän sinnepäin + kenno kohtaisissa mittauksissakin on tullu havaihttua eriäväisyyksiä. Eli kun halpis laturin ostaa, niin kannattaa ensiksi tarkistaa yleismittarilla, että sen kertomat jännitteet on edes hehtaarilla.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #62 : 11.12.10 - klo: 08.24 »
Mutta jos ostaa kaksi laturia, ensin sen halvan ja sitten hyvän, kuten Graupner, niin voi hyvillä mielin latailla akkuja :wink:

Tuo moottorijarru pitää kokeilla vaikka olen hieman skeptinen sen vaikutuksesta kierrosaikojen paranemiseen, kokeilemalla se selviää.
Kylätason RC-kuski.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #63 : 11.12.10 - klo: 10.46 »
Mutta jos ostaa kaksi laturia, ensin sen halvan ja sitten hyvän, kuten Graupner, niin voi hyvillä mielin latailla akkuja :wink:

Ei se graupnerikaan noita 1s käsittele kauhean hyvin, riippuen mallista toki. Mun GM16 toimii ihan hyvin mutta tiedän että monella muulla on ollut ongelmia. Lähinä loppupuolella se hinkkailee sitä akkua looputtomiin eikä saa oikeen ikinä täyteen.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #64 : 11.12.10 - klo: 11.26 »
Lähinä loppupuolella se hinkkailee sitä akkua looputtomiin eikä saa oikeen ikinä täyteen.

Sama huomattu mutta vain tietyillä akuilla, ei kaikilla joten myös akut vaikuttaa tuohon hinkkaamiseen.
Kylätason RC-kuski.

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #65 : 16.01.11 - klo: 23.24 »
Heps ! Nyt ois nopariksi tullu SP 2.1EX ja stockkia pitäs veivata. Tuli taas välitys asiat mieleen... minkäslaista etenemää sais tuupata. Kone CS 10.5t ja akut on tuoreita IP 6000 60C

Onko 70-80 edelleen se haarukka mistä löytyy ? Kun noparikin siihen kuulostaa vaikuttavan niin pitihän sitä nyt alkaa selvittämään  :roll:
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #66 : 18.01.11 - klo: 10.25 »
Kannattaa käyttää mahdollisimman lyhyitä ja paksuja latausjohtoja(Graupnerin manuaalissa on näistä maininta). Mulla hävis Graupnerista toi loppulatauksen hitaus kun tein kunnon latausjohdot(12AWG pituus 25cm).

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #67 : 27.01.11 - klo: 12.30 »
Heps ! Nyt ois nopariksi tullu SP 2.1EX ja stockkia pitäs veivata. Tuli taas välitys asiat mieleen... minkäslaista etenemää sais tuupata. Kone CS 10.5t ja akut on tuoreita IP 6000 60C

Onko 70-80 edelleen se haarukka mistä löytyy ? Kun noparikin siihen kuulostaa vaikuttavan niin pitihän sitä nyt alkaa selvittämään  :roll:

Joko porukalla ois heittää tähän kommenttia ?
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #68 : 27.01.11 - klo: 12.39 »
Heps ! Nyt ois nopariksi tullu SP 2.1EX ja stockkia pitäs veivata. Tuli taas välitys asiat mieleen... minkäslaista etenemää sais tuupata. Kone CS 10.5t ja akut on tuoreita IP 6000 60C

Onko 70-80 edelleen se haarukka mistä löytyy ? Kun noparikin siihen kuulostaa vaikuttavan niin pitihän sitä nyt alkaa selvittämään  :roll:

Joko porukalla ois heittää tähän kommenttia ?
Itse ajoin kuusalla n. 72mm rolloutilla se tuntui parhaalta, ripa ajoi hiukan lyhyemmällä taisi olla 70,x

Tässä varmasti vaikuttaa renkaan koko, käytetty moottori, nopari, yksilöerot ja kuskin ajolinjat.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa jval

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #69 : 27.01.11 - klo: 13.05 »
Juu, pitää kokeilla toi moottorijarru siellä oulun radalla, kön on se kellokin käytössä :)

Seuraava kertsikisa on reilun viikon päästä eli 5.2.

Tervetuloa testaamaan välityksiä sekä moottorijarrun vaikutusta ja siinä ohessa myöskin hieman kisaamaan.

http://rc10.fi/index.php?topic=51541.msg500420#msg500420
Janne Valtanen OSPA Ry
|  Roche P12V GT-12  |  Associated B6.2DC & B6DC |  Tamiya M05 Ver.II Pro & M03  | Hobbyfactory

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #70 : 27.01.11 - klo: 13.40 »
Joo, kiitti kutsusta. Pitäs nyt ensin saaha vermeet pelaamaan. Tässä ilmeni eilen eka testeillä tolla uudella sp säätimellä pieniä ongelmia.

Tiiä voiko johtua softasta, liian pitkistä välityksistä vai konkan puutteesta... muuta ?

Ongelmana siis seuraavaa.

Täyskaasulla pääsuora loppuun, pieni löysäys että pysyy sisälinjalla, sitten kokonaan kaasu pois tiukkaan mutkaan. Mutkan jälkeen pitäs olla taas antamassa kaasua muttei oikeen tunnu mitään tapahtuvan ? Miten sen nyt parhaiten kuvais, hyytyy, ei lähe silleen kön pitäs.
Eli voiko ongelma olla mikään noista mitä kirjotin ? vai kaikki  :p

Muuten on samat muuttujat, paitsi nopari(aikasempi lrp spx) ja akut on uudet.

SP lämpes kyllä enempi kuin lrp
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa jval

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #71 : 27.01.11 - klo: 13.47 »
Mutkan jälkeen pitäs olla taas antamassa kaasua muttei oikeen tunnu mitään tapahtuvan?

SP lämpes kyllä enempi kuin lrp

Mikäli kyseessä on 10.5 kone 0-ennakolla niin tuo on ihan normaali ilmiö.  :afro:

Itselläni säädin (nosram V2)tai moottori ei lämpene juuri lainkaan
Janne Valtanen OSPA Ry
|  Roche P12V GT-12  |  Associated B6.2DC & B6DC |  Tamiya M05 Ver.II Pro & M03  | Hobbyfactory

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #72 : 27.01.11 - klo: 14.10 »
Juu, 10,5 + 0-ennakko onpi. No voi veljet, taas pitää opetella ajamaan. Tuli turhia mollakosketuksia, kun aatteli auton menevän silleen niin kuin ennenkin.

Eikä tuntunu kyllä hauskalta ootella koska vermes lähtee taas menemään, sellanen 1s viiveitä ilmeni...kaiken lisäksi ei edes säännöllisesti. En ihan usko olevan normi homma... eihän se toki uskon asia olekkaan  :lol:
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa jval

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #73 : 27.01.11 - klo: 14.17 »
Jos sellaisia oikeita viiveitä ja pätkimisiä esiintyy niin tarkastapa johtoliitokset ja lataa säätimeeen softa uudestaan sisään sekä tarkasta asetukset.
Janne Valtanen OSPA Ry
|  Roche P12V GT-12  |  Associated B6.2DC & B6DC |  Tamiya M05 Ver.II Pro & M03  | Hobbyfactory

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #74 : 27.01.11 - klo: 14.49 »
Muut hommat olen jo tehny, mutta softaa en saa laitettua, kun ei ole tuota usb palikkaa.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #75 : 27.01.11 - klo: 14.53 »
Eikä tuntunu kyllä hauskalta ootella koska vermes lähtee taas menemään, sellanen 1s viiveitä ilmeni...kaiken lisäksi ei edes säännöllisesti. En ihan usko olevan normi homma... eihän se toki uskon asia olekkaan  :lol:

Meillä virimattiksessa sama säädin ja SP:n tuore 1-cell 3.5T moottori. Akut uudet SMC 5600 60C. Sama autokin.

Ensimmäisellä ajokerralla säätimen jäähdytyselementti kuumeni sen verran että laitettiin lämpökatkaisu päälle noparista ja 4-5 minuutin kohdilla auto pysähtyi kokonaan, ohjaus vain toimi. Pieni puhaltelutauko ja säätimen buuttaus niin taas kulki.

Pääsyy tuohon noparin kuumenemiseen lienee ollut turhan pitkä välitys, joka näkyi muihin verrattuna tolkuttomana suoravauhtina.

Välitystä lyhyemmäksi ja lämpökatkaisuasetus pois päältä niin oli OK koko 8 minuuttia ja ylikin.

Mutta sulla kaasu kuitenkin toimi jonkin verran. Liitosten läpikäynti kannataa tehdä ja sen jälkeen ehdottaisin tekemään uudestaan radio setupin, katsomaan noparin asetukset ja firmwaren asennus uusiksi, jos olet sen vaihtanut. Joskus se uuden version asennus pitää tehdä 2 kertaa.

Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #76 : 27.01.11 - klo: 15.06 »
Jaha, kiitti. Tämä ongelmahan alkaa ratkeamaan. Jäähyelementti oli itelläkin kuumana n.5min ajon jälkeen, lämpökatkasu oli päällä, mutta ei kerenny niin kuumaksi näköjään mennä ja käsitin ite alkaa ihmettelemään asiaa. Ja tietysti jokunen ärräpää tuli päästeltyä niinku varmistukseksi.
Softaa tosiaan en saa laitettua uusiksi, kun täällä hevonkuusessa noita kanssa eläjiä ei oo, tai on mutta eri vermekset käytössä.
Myyjä sen softan sinne laittoi, kun kerkesin ja älysin sitä pyytää ennen kuin pisti tulemaan.

Tarttee käyä viikonlppuna kokeilemassa taas. Johot kävinkin jo läpi, ration ja noparin paritin kans. Tarttee viikonloppuna käyä vielä koittamassa mitä sanoo nyt.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa jval

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #77 : 27.01.11 - klo: 15.09 »
Onko 70-80 edelleen se haarukka mistä löytyy ? Kun noparikin siihen kuulostaa vaikuttavan niin pitihän sitä nyt alkaa selvittämään  :roll:

Jos Kuusankosken "lentokenttä"baanalla ajettiin 70-75 välityksillä niin Kemin radalle välitystä voi lyhentää vaikkapa jonnekkin 65 tietämille.
Janne Valtanen OSPA Ry
|  Roche P12V GT-12  |  Associated B6.2DC & B6DC |  Tamiya M05 Ver.II Pro & M03  | Hobbyfactory

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #78 : 27.01.11 - klo: 16.39 »
Jaha, kiitti. Tämä ongelmahan alkaa ratkeamaan. Jäähyelementti oli itelläkin kuumana n.5min ajon jälkeen, lämpökatkasu oli päällä, mutta ei kerenny niin kuumaksi näköjään mennä ja käsitin ite alkaa ihmettelemään asiaa. Ja tietysti jokunen ärräpää tuli päästeltyä niinku varmistukseksi.
Softaa tosiaan en saa laitettua uusiksi, kun täällä hevonkuusessa noita kanssa eläjiä ei oo, tai on mutta eri vermekset käytössä.
Myyjä sen softan sinne laittoi, kun kerkesin ja älysin sitä pyytää ennen kuin pisti tulemaan.

Tarttee käyä viikonlppuna kokeilemassa taas. Johot kävinkin jo läpi, ration ja noparin paritin kans. Tarttee viikonloppuna käyä vielä koittamassa mitä sanoo nyt.


Sensorista sen verran, että kun muutkin SP:n GT-noparit, niin eiköhän EX toimi ilman sensoriakin eli auto liikkuu vaikka sensorijohto tai itse sensori moottorin sisällä olisi rikki. Tällöin ainakin GT2.0 nopari vilkuttaa ajon jälkeen vihreää valoa merkkinä sensoriongelmasta. Jos sensorijohdon vaihto ei auta, niin sitten vika on moottorin puolella sensorissa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #79 : 27.01.11 - klo: 17.09 »
Jeps, kokeilin ilman sensori johtoa. Auto kyllä liikkuu, muttei läheskään täydellä teholla. Elikkäs voi olettaa seillä puolella olevan kaikki kunnossa.

Ja eilen kun olin ajamassa, ainoa ihmettelyn aihe oli tuo hiljasesta vauhista, täyteen vauhtiin lähtö. Muuten oli kulkupuoli kohillaan.

Manuska suosittelee varauksetta tuon konkan käyttöä, kolvailin sen nyt samalla kyytiin. Ole siitä kiinni taas seuraavalla ajokerralla.
« Viimeksi muokattu: 27.01.11 - klo: 17.16 kirjoittanut Habaku »
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #80 : 28.01.11 - klo: 18.00 »
Kyllä se konkka kuuluu siellä olla.
Se toimii nimenomaan kiihdytyksiä varten energiavarastona, ja noparin lämpötilaan on myös vaikutusta....
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #81 : 28.01.11 - klo: 20.01 »
Joo, näin olen käsittäny ja muissa nopareissa se on ollu valmiina... ei osannu heti tarpeellisuutta tajuta.
Huomenna mennään taas koittamaan, josko nyt ois kaikki jees  :wink:
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #82 : 29.01.11 - klo: 13.54 »
Kyllä se konkka kuuluu siellä olla.
Se toimii nimenomaan kiihdytyksiä varten energiavarastona, ja noparin lämpötilaan on myös vaikutusta....
Tärkein tehtävä on se että se tasoittaa ns "ripple currenti" pois noparista. Tämä pidentää noparin elinikää sekä alentaa lämpöjä.

Nopari toimii siten että akusta tulee kaikki virta tai sitten ei mitään, FET:t "aukeavat" ja "sulkeutuvat" nopeasti kokoajan ja näin vauhtia säädetään, mutta tästä syntyy tietty piikkejä jotka ovat ripple currentia.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #83 : 29.01.11 - klo: 16.57 »
No niin, ajamassa käyty. Kaikki hommat tein, mitä täällä kehotettiin ja ekaakulla homma ei toiminut.
Säätöpalikka kiinni ja ihmettelemään... muutin ainoastaan DRRS modesta smootin, normaaliin level 3:lle ja tällä hommalla laitteet alkoi toimimaan. Eli kaasuun vastaavuus oli sitä mihin totunutkin, ilman mitään viiveitä. Ja kivaa oli  :p

Mutta, mitään hajua ei oo, pelaako vermeet kuitenkaan niin kuin pitäs. Oikeen saanu selville mikä tämä DRRS homma on ede ?

Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #84 : 30.01.11 - klo: 20.05 »
DRRS on kaasuvaste eli punch eli se määrittelee kuinka agressiivisesti moottoria ohjataan kaasua painettaessa. Mitä suurempi lukema, sitä agressiivisemmalla otteella nopari yrittää ohjata moottoria.

Kun muistelen, että ongelma oli laiska kaasutuntuma ja parannusta kulkuun alkoi tulla vähentämällä noparista punchia, niin herää kysymys onko systeemissä jokin kohta joka estää noparia syöttämästä kunnolla virtaa moottorille.

Omista kokeiluista tähän kommentti. Otettiin SP 2.0 EX säätimestä lämpökatkaisu pois ja kulki hyvin yli 8 minuuttia 3,5T moottorilla ja uudella SMC 60C 5600 akulla. Noparin siili oli ajon jälkeen 96 astetta eli muutaman asteen yli katkaisurajan, muttei suinkaan lähelläkään vaarallista aluetta.
Punch/DRRS asetus 7 ja automatic brake tiputettiin asetukseen 2. Ennakot noparista maksimissa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #85 : 30.01.11 - klo: 20.36 »
Niin, muutin smootista normaaliin, eli lisäsin punchia  :wink:

Eilen illalla vielä itteksi ihmettelin tuota punchi hommaa ja aattelin, onko noparin tarkotus edes toimia 0-ennakkosoftalla smootilla, kun aikas smoottihan toi 0-ennakko on muutenkin. Että oisko se viri hommissa käytettävämpi.
Mene ja tiedä, normaalille kun laitto niin hävis viiveet/ pätkimiset.
« Viimeksi muokattu: 30.01.11 - klo: 20.44 kirjoittanut Habaku »
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #86 : 30.01.11 - klo: 20.40 »
Noparin siili oli ajon jälkeen 96 astetta eli muutaman asteen yli katkaisurajan, muttei suinkaan lähelläkään vaarallista aluetta.

Onko tuo lämpötila väärin kirjotettu vai käykö laitteet oikeesti noin kuumana? EFRA Specin eli EFRA stanun kamoilla säädin nousee n 50-55 asteeseen, koneet on n 50-95astetta merkistä riippuen. Virissä koneet yleensä 50-60 astetta ja säätimet about saman.

Kuulostaa aika vaarallisen kuumalta mielestäni jos ollaan säätimen ulkopinnalla lähes sadassa asteessa.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #87 : 30.01.11 - klo: 20.50 »
Aika erikoiselta kuulostaa. Itsellä 4.0 pannu ja ennakot minimissä, toistaiseksi ei oo kukaan suoralla mennyt ohi vaikken osaakaan ajaa. Lämmöt siinä 50-60c pannussa ja säätimessä vajaa 6000mAh läpijuoksun jälkeen.
---

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #88 : 30.01.11 - klo: 21.25 »
Omista kokeiluista tähän kommentti. Otettiin SP 2.1 EX säätimestä lämpökatkaisu pois ja kulki hyvin yli 8 minuuttia 3,5T moottorilla ja uudella SMC 60C 5600 akulla. Noparin siili oli ajon jälkeen 96 astetta eli muutaman asteen yli katkaisurajan, muttei suinkaan lähelläkään vaarallista aluetta.
Punch/DRRS asetus 7 ja automatic brake tiputettiin asetukseen 2. Ennakot noparista maksimissa.

Lisäystä vielä SP 1-cell 3,5T moottorin osalta, että se ei ollut erän jälkeen kuin 50 astetta.

Mikä noparin säätö aiheuttaa noparissa eniten lämmön nousua
-punch
-ennakko
-automaattijarru

Onko moottorin omasta ennakkosäädöstä lisätyllä ennakolla noparin lämpöjä nostava vaikutus?

Vakiokonkka on käytössä ja piuhat ovat noparista moottorille TQ:n 13 gauge ja akulle SP:n 12 gauge johtoa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Tapsa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« Vastaus #89 : 04.03.12 - klo: 21.13 »
Nostetaas vanha aihe esiin, kun Asso 12R5.1 tuli hommattua ja ollaan uusien haasteiden edessä.

Onko tehtaan setuppi ok lähteä aloittelemaan mattiksen ajoa vai tarviiko jotain olennaista muutosta?
Ensitestit ajettu LRP-areenalla ja peli on sairaan hauska! Kaasua mutkassa niin aliohjaa aika reippaasti, jarrulla haukkaa reilusti sisään. Millainen sen pitäisi olla?
Renkaat takana pink, edessä mag. Pidotus n 20 min speedtech takana/10 min edessä. Moottori LRP X12 10.5 Stock spec, säädin LRP SXX TC spec version 2, tehtaalta tullu softa sisällä ja asetukset 1-7-4-2

http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3445038.jpg
Hpi Savage 25, Nitro RS4 evo3, E-Savage,  Switch