Kirjoittaja Aihe: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy  (Luettu 50592 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa racersrcshop

  • Veteraani
    • Profiili
    • RacersRCshop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #90 : 16.12.10 - klo: 17.39 »
ja on tämä ihan kestäväkin kapine. laitoin kaksi iskaritornia päällekkäin, sen jälkeen on hajonnut vain etutukivarsia.  eipä kuulemma muovinen mallikaan mikään heikko ole.  itse käytän orkkis renkaita. On tullut koitettua schumia ja lrp:tä ja hb:tä ja prolinea. Mutta casterit on ollut minun makuun sopivat. Monissa renkaissa on ärsyttävänä ominaisuutena alkuun järkyttävä pito. Sitten rengas on hyvä hetken ja sit se on jo loppu. Casterin rengas toimii alusta saakka niin ettei auto kokoajan kippaa. Hyvä treenikumi ainakin.   

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #91 : 16.12.10 - klo: 18.02 »
itse käytän orkkis renkaita. On tullut koitettua schumia ja lrp:tä ja hb:tä ja prolinea. Mutta casterit on ollut minun makuun sopivat. Monissa renkaissa on ärsyttävänä ominaisuutena alkuun järkyttävä pito. Sitten rengas on hyvä hetken ja sit se on jo loppu. Casterin rengas toimii alusta saakka niin ettei auto kokoajan kippaa. Hyvä treenikumi ainakin.   

Mitä hyötyä on treenistä, jos kilpailua varten treenataan kumeilla, jotka ei ole ominaisuuksiltaan samanlainen kuin kilpailuissa käytettävä yksityyppirengas?
Tietysti pihasuttaajalle aivan sama millä kumilla vetää.
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #92 : 16.12.10 - klo: 20.53 »
itse treenaan sen takia että oppisin ajamaan paremmin. En siksi että oppisin ajamaan jollain tietyllä renkaalla. En pahemmin kilpaile (vielä). Voi sitä mielestäni treenata muutenkin kuin kisoja varten. Kartuttaahan siinä taidot, oli rengas mikä tahansa. Mielelläni treenaan renkaalla joka on mukava ajaa. Eli taisit käsittää sanan treeni väärin.
Mielestäni minun harrastamistani ei voi kuitenkaan luokitella pihasuditteluksi. Enhän ole ajanut ratojen ulkopuolella kuin pari kertaa  :wink:
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa anzi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #93 : 16.12.10 - klo: 23.35 »
joo siinä on paljonkin järkeä treenata eri renkaalla mitä kisassa käytetään jos ja kun kyseisen renkaan ominaisuudet vastaa
paljon pidempään niitä ominaisuuksia mitä kyseisellä kisarenkaalla on silloin kun sillä kilpaillaan. meillä lrp-areenalla on
minipinnin kanssa aika tuskaa treenata kun ensin ne kaataa ihan sikana ja  kun ne on hyvät/sellaiset millä myös on kisoihin
lähdetty ni eipä ne enää kauaa kestä.
se on täällä melkeen renkaat/ilta tai max kaks kun on minipinnikierros ajettu.
jos näillä perusteilla ollaan pihasuttaajia  ni ok sittepä ollaan :tongue:

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #94 : 17.12.10 - klo: 08.25 »
itse käytän orkkis renkaita. On tullut koitettua schumia ja lrp:tä ja hb:tä ja prolinea. Mutta casterit on ollut minun makuun sopivat. Monissa renkaissa on ärsyttävänä ominaisuutena alkuun järkyttävä pito. Sitten rengas on hyvä hetken ja sit se on jo loppu. Casterin rengas toimii alusta saakka niin ettei auto kokoajan kippaa. Hyvä treenikumi ainakin.   

Mitä hyötyä on treenistä, jos kilpailua varten treenataan kumeilla, jotka ei ole ominaisuuksiltaan samanlainen kuin kilpailuissa käytettävä yksityyppirengas?
Tietysti pihasuttaajalle aivan sama millä kumilla vetää.


Osalle meistä talvella kisaaminen ja treenaaminen on vain valmistautumista kesäsarjaa varten. Itse ajan mielummin talven treenit renkaalla joka tarjoaa mahdollisimman paljon vivahteita kesällä ajamiseen,kiskopito ja haukkominen ei kuulu näihin vaan kaipaan kevyttä pidon irtoamista kuitenkin hallittavalla ajotuntumalla.

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #95 : 17.12.10 - klo: 10.19 »
itse käytän orkkis renkaita. On tullut koitettua schumia ja lrp:tä ja hb:tä ja prolinea. Mutta casterit on ollut minun makuun sopivat. Monissa renkaissa on ärsyttävänä ominaisuutena alkuun järkyttävä pito. Sitten rengas on hyvä hetken ja sit se on jo loppu. Casterin rengas toimii alusta saakka niin ettei auto kokoajan kippaa. Hyvä treenikumi ainakin.   

Mitä hyötyä on treenistä, jos kilpailua varten treenataan kumeilla, jotka ei ole ominaisuuksiltaan samanlainen kuin kilpailuissa käytettävä yksityyppirengas?
Tietysti pihasuttaajalle aivan sama millä kumilla vetää.


Osalle meistä talvella kisaaminen ja treenaaminen on vain valmistautumista kesäsarjaa varten. Itse ajan mielummin talven treenit renkaalla joka tarjoaa mahdollisimman paljon vivahteita kesällä ajamiseen,kiskopito ja haukkominen ei kuulu näihin vaan kaipaan kevyttä pidon irtoamista kuitenkin hallittavalla ajotuntumalla.

Taisin sohasta kepillä nukkuvaa ampiaispesää. =)

Väärä topikki vain jatkaa täällä autotopikissa noista renkaista.
Eli alunperinkin rengasmainos myyjän kohdalta olisi kuulunut jonnekkin muualle, kuin tähän topikkiin. You get a point?

Jos auto säädetään renkaan kanssa joka toimii kokoajan tasaisesti, niin se ei voi toimia todella hyvin renkaan kanssa joka alussa omaa kaatopidon, ja alkaa tämän jälkeen toimia parantuen kokoajan loppua kohti.

Eli toiset tykkää Äideistä, toiset tyttäristä, ja jotkut molemmista.

Mutta end offtopic, mun puolesta tähän.

« Viimeksi muokattu: 17.12.10 - klo: 12.28 kirjoittanut Hegetus »
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #96 : 18.12.10 - klo: 20.29 »
No niin, tänään taas 3 tuntia radalla ja mitään ei saanut autosta rikki, tai siis mitään mikä haittaisi menoa... :tongue:

"etupuskuri" meni palasiksi kun törmäsin katollaan kellottelevaan schumin cattiin... Mutta tällä kokemuksella voin todeta että on todella kestävä auto, ja nopeakin.

Ja palatakseni vähän tuohon rengaskeskusteluun, nuo casterin minipin renkaat ei häpeä yhtään schumin vastaaville pidossa, kestää vaan vähän kauemmin ajettavina kuin schumin renkaat, mutta se siitä, suosittelen kokeilemaan.

Itse olen erittäin tyytyväinen autoon, eikä se häpeä yhtään radalla vaikka seurana on durangoa ja schumia.
** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #97 : 18.12.10 - klo: 22.29 »
itse olin tänään kerhokisailemassa ja yhden tukivarren ja vantin sain poikki kun väistin pikkupoikaa joka tuli isänsä kanssa pääsuoran päässä vastaan. Sijoitus ei ole mitenkään ihmeellinen kun teen niin paljon tyhmiä virheitä. Huomaa ettei paljoa ole kisaillut kun hermo ei kestä. Erän/finaalin alku voi mennä ihan hyvin, mutta sitten kun tulee yksi virhe niin sitten niitä tulee monta putkeen :) Jokin nyt kyllä ahdistaa voimansiirrossa. Diffit on just fiksattu ja on herkät. Mutta kun esim takapyörästä kun pyörittää niin tuntuu tosi nihkeältä. Jokin tosiaan ahdistaa ja täytyy tutkailla asiaa kun taas kerkee.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #98 : 19.12.10 - klo: 11.15 »
eikä se häpeä yhtään radalla vaikka seurana on durangoa ja schumia.
Ja X-Factoryy...  :lol:  Ei, ihan hyvin se kulki, nopea ainakin jos ei muuta.  :cheesy:
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #99 : 19.12.10 - klo: 11.36 »
eikä se häpeä yhtään radalla vaikka seurana on durangoa ja schumia.
Ja X-Factoryy...  :lol:  Ei, ihan hyvin se kulki, nopea ainakin jos ei muuta.  :cheesy:

Harvalla kuitenkaan enää tänä päivänä on X-Factoryn nelkkua  :roll:

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #100 : 19.12.10 - klo: 11.50 »
Ei ny sentään. Ihan takavetosesta puhuin...
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #101 : 19.12.10 - klo: 12.56 »
täällä ainakin jätkät vetää niin kovia aikoja tuupilla, ettei paljon ole asiaa samoille sekunneille näillä ajotaidoilla...
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #102 : 19.12.10 - klo: 14.23 »
No niin ensimmäinen osa rikki (tuon etupuskurin lisäksi), ja toisaalta ei sekään casterin valmistetta, mutta kuitenkin,etu one-waysta pikku ratas sileäksi, ajot jäi kahden kierroksen mittaiseksi tänään, kun diffin vararatas oli jäänyt kotiin  :embarrassed:
** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #103 : 19.12.10 - klo: 18.54 »
itse ajattelin laittaa muoviset ylädekit seuraavaksi testiin. Ne varmaan flexaa hieman enemmän. Saas nähdä miten vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään :lol:
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #104 : 21.12.10 - klo: 12.51 »
Medasecillä on noita hiilikuituisia hotbodiesin iskaritorneja alennusmyynnissä jos jotakuta kiinnostaa, itse kävin eilen hakemassa sieltä myös hb:n etupuskurin joka sopi kuin nakutettu kun oli porannut kaksi lisäreikää siihen (paikat merkattu hyvin jo valmiiksi) Sieltä löytyi myös muita hb:n osia jos tarvii...

Itse olen kokenut vähän ikäväksi noiden alutornien vääntymisen, jotenka väsäsin "sukset" iskaritornien päähän -> http://rc10.fi/index.php?topic=41910.msg494287#msg494287

Toivottavasti ei enään vääntyile niin pahasti kun ei pääse tökkäämään mattoon...

** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #105 : 21.12.10 - klo: 16.31 »
itsellä huonoja kokemuksia hb: torneista kaksi niitäkin pitäisi olla päällekkäin. Niitä napsu ihan säännöllisesti poikki kun kyseisen auton omistin. Oli minulla casterissakin sellainen ja poikki meni samana päivänä kun ostin. 4mm torni jo kestää paremmin. Hb:n torneilla geometria muuttuu hieman ja kiinnitysreiät eivät ole ihan samassa kohdassa. Mutta sopii kuitenkin.




Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #106 : 21.12.10 - klo: 17.43 »
Juu, eipä noita tullut itsekään ostettua, pitäydyn noissa alutorneissa, tein tuollaiset "sukset" niiden päälle, ei varmaan tökkää enään niin pahasti mattoon...
** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #107 : 30.12.10 - klo: 07.36 »
Tänään saapuu tehdas päivityspaketti, pääsee illalla värkkäilemään autoa uuteen uskoon.
** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #108 : 01.01.11 - klo: 13.52 »
Noniin ensimmäinen diffi rakennettu päivitys paloilla, diffilevyt jotka tulivat ovat selkeästi paksummat, ja tasaisemmat. Painelaakeri setti tuntuu toimivan loistavasti ja diffistä sai aikas pienellä säädöllä herkän oloisen ja pehmeän.

Painelaakeri setti:


Diffilevyt:


** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa Bondi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #109 : 01.01.11 - klo: 15.55 »
Onkohan noi SK052 ja SK051 vanteet sopivia tähän / D-nelkkuun? HB ei ilmeisesti enää tee D4:n vanteita ja ei jaksais millään alkaa keittelemään.

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #110 : 01.01.11 - klo: 16.11 »
Eiköhän ne ole sopivia...
** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #111 : 01.01.11 - klo: 22.39 »
kyllä sopivat. Deenelkun takavanteita piti hieman modata että sopii casteriin. Ilmeisesti deeneljässä oli hieman paksumpi tuo takahexi kun takavanne ottaa casterissa hubiin kiinni. Joko pistit muuten jari ne iskarinmännätkin?   
« Viimeksi muokattu: 02.01.11 - klo: 11.40 kirjoittanut jannes28 »
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #112 : 02.01.11 - klo: 10.26 »
Takaiskareihin vaihdettu, tuli paremman tuntuset, etuiskarit pitää vielä laittaa
** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #113 : 02.01.11 - klo: 22.03 »
Nyt on kaikki iskarit laitettu 35 mömmöillä uusiksi ja päivitys männillä. Täytyy sanoa että perus tuntuma isareissa parani huomattavasti, se että kuinka paljon se vaikuttaa radalla selviää kunhan loput osat ovat saapuneet ja kerkee radalle menemään.

-.-Jari-.-
** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #114 : 07.01.11 - klo: 16.45 »
Nyt tarvittaisiin jonkun apuja, kun en millään saa rutinaa loppumaan diffeistä, eli hyviä ohjeita / vihjeitä kaivataan... :huh:

** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #115 : 08.01.11 - klo: 15.47 »
pieni vinkki. Vaihtaa muoviset ylädekit niin slipperin säätö tapahtuu huomattavasti nopeammin. Slipperin saa helposti pois neljä ruuvia irroittamalla.

Ja varmaan tuo raksutus johtuu siitä, että casterin oma diffin ratas(pieni) on niin kiero, tai sitten reikä on vinoon porattu. Mutta ei ainakaan pyöri suuoraan. En ollut itse huomannut aluksi moista, kun vaihdoin silloin heti D4 rattaat ihan testinä että sopiiko. Vähän aikaa sitten koitin valkoista itse ja huomasin että on tosi kiero... Eli palautteen paikka. 
« Viimeksi muokattu: 08.01.11 - klo: 15.59 kirjoittanut jannes28 »
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #116 : 11.01.11 - klo: 19.16 »
Metallirattaat tuli ja näyttää hyvältä :cool:
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #117 : 11.01.11 - klo: 19.17 »
-niitä odotellessa - toivottavasti kusti polkee huonossakin kelissä reippaasti  :p
** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #118 : 11.01.11 - klo: 19.26 »
Pikkuratas oli aivan suora ja rattaat istuivat tosi hyvin. Välys oli helppo säätää.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy
« Vastaus #119 : 15.01.11 - klo: 01.04 »
RCtechin S10B topicissakin alkaa pikkuhiljaa olla kaikennäköistä hyödyllistä tipsiä. ainakin suunnilleen sivulta 29 alkaen  :grin:

RCTECH
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com