Kirjoittaja Aihe: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy ja RTR buggy  (Luettu 51672 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Tollanen auto tulossa. Näyttää ihan hyvältä kaikkine alumiiniosineen. Ulkomaalaisilta foorumilta lueskelin että tulee hiilikuituoptiota ja sellainen optio että voi käyttää pötkölipoja.

kuvia ja juttua autosta
« Viimeksi muokattu: 22.09.10 - klo: 20.37 kirjoittanut jannes28 »
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa ma-de

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #1 : 08.09.10 - klo: 11.43 »
Näyttää ihan älyttömän hyvälle. :shocked: Varmasti on nopea radalla.

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #2 : 08.09.10 - klo: 12.00 »
On kyllä selkeesti kymppikrossarit menossa oikeeseen suuntaan. Mutta miksi kuuladiffit?

Ratasdiffit ja optiona keskidiffi niin olisi oikeesti varteenotettava.

Vai onko siinä tosiaan jo tehtaalta ihan diffi eikä pelkästään slipperi keskellä?
5. Adjustable Slipper Clutch for Center Diff.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #3 : 08.09.10 - klo: 12.00 »
Näköjään lähtökohtana käytetty Hot Bodies D4:sta. Osa osista jäänyt suoriksi kopioiksi muotiltaan.  :wink:
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #4 : 08.09.10 - klo: 12.03 »
näyttää kyllä deenelkulta, mutta ainahan nämä autot tuntuvat olevan kopioita jostakin :wink:
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #5 : 08.09.10 - klo: 12.13 »
Siis miltä osin tuo alumiinihässäkkä näyttää jonkun mielestä D4:ltä?


Caster


HB D4

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #6 : 08.09.10 - klo: 12.20 »
On kyllä selkeesti kymppikrossarit menossa oikeeseen suuntaan. Mutta miksi kuuladiffit?

Ratasdiffit ja optiona keskidiffi niin olisi oikeesti varteenotettava.

Vai onko siinä tosiaan jo tehtaalta ihan diffi eikä pelkästään slipperi keskellä?
5. Adjustable Slipper Clutch for Center Diff.

Onko ratasdiffit olleet kisoissa jotenkin ylivoimaisia verrattuna kuuladiffeihin? Ei omasta mielestäni. Joten miksi sellaiset pitäisi jokaisessa autossa olla?

Ja onhan tuohon alumiinia saatu reilusti verrattuna siihen perusmalliin joka on muovinen, mutta eipä se alumiini takaa suorituskykyä myöskään, muovisilla ja hiilikuituisilla mennään edelleen myös kovaa, enkä usko että tuo Caster mitenkään erikoinen suorituskyvyltään on...

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #7 : 08.09.10 - klo: 12.41 »
Siis miltä osin tuo alumiinihässäkkä näyttää jonkun mielestä D4:ltä?

Sama ideahan noissa on ja monta samaa osaa tai pikkasen fiksattua. Materiaalit muuttunut hiilarista ja muovista alumiiniin monessa paikkaa. Ylärunko muotoiltu kokonaan erinlaiseksi, mikä saattaa hämätä silmää.

Samoja osia muotiltaan tai ihan pikkasen fiksattu:
Moottoripukki
Ohjaus
Casterpalat
c-palat
akun kiinnitys
etu bulkki
hinge pinnien kiinnitykset ja "kortsut" sisällä
slipperin kiinnityslevy
korin kiinnitys "tapit"
servon kiinnitykset
hexit
etulevy hinge piennien kiinnitykseen
pohjalevy

Sama idea, mutta fiksattu vähän enemmän:
boksin kuoret
iskarin tuet
sisäpuolen camber linkkien kiinnitys palat
siipi teline

No jäihin siellä vielä joku osa, joka ei olis samaa tai hyvin lähelle...   :wink:


Onko ratasdiffit olleet kisoissa jotenkin ylivoimaisia verrattuna kuuladiffeihin? Ei omasta mielestäni. Joten miksi sellaiset pitäisi jokaisessa autossa olla?

Kahdessa ekassa kisassa tällä kaudella on ollut.
EDIT: Jyväskylässä 1-7 sijat ja Salossa sijat 1-4 ratasdiffiautoille.  :mrgreen:
EDIT2 Ja jos puhutaan vielä erikseen rataskeskidiffi autoista, niin luvut on vielä tyrmäävämpiä: Jyväskylässä oli yksi sellainen auto ja se voitti sekä Salossa oli kaksi sellaista ja ne otti sijat 1-2... No homma kyllä tasottuu tän osalta kahdessa seuraavassa kisassa, kun radat on sähkökymppi ratoja...  :wink:


...enkä usko että tuo Caster mitenkään erikoinen suorituskyvyltään on...

Samaa mieltä...  :lol:
« Viimeksi muokattu: 08.09.10 - klo: 13.01 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #8 : 08.09.10 - klo: 12.45 »
Onko ratasdiffit olleet kisoissa jotenkin ylivoimaisia verrattuna kuuladiffeihin? Ei omasta mielestäni. Joten miksi sellaiset pitäisi jokaisessa autossa olla?

Ja onhan tuohon alumiinia saatu reilusti verrattuna siihen perusmalliin joka on muovinen, mutta eipä se alumiini takaa suorituskykyä myöskään, muovisilla ja hiilikuituisilla mennään edelleen myös kovaa, enkä usko että tuo Caster mitenkään erikoinen suorituskyvyltään on...

Huoltovapauden takia lähinnä, kun ne on kuitenkin todistettu vähintään yhtä nopeiksi. Säätökin onnistuu selkeesti öljyillä, eikä fiilispohjalta.

Kun nyt kisoista mainitsit, niin tän hetkinen sm top 5 taitaa kaikki olla autoja ratasdiffeillä.

En minäkään ton suorituskykyyn sinänsä usko, mutta suunta on oikea kun autojen kestävyys paranee. Teho tai paino kun ei kuitenkaan ole pitkään aikaan ollut ongelma tässä luokassa.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #9 : 08.09.10 - klo: 12.55 »
Asiallisen näköinen kiesi, vielä kun älyäisi tehdä ratasdiffeillä niin kylätason kuskitkin voisi kiinnostua. Löysittekö mistään hintaa?
Kylätason RC-kuski.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #10 : 08.09.10 - klo: 13.03 »
Kahdessa ekassa kisassa tällä kaudella on ollut.
EDIT: Jyväskylässä 1-7 sijat ratasdiffi autoille ja Salossa sijat 1-4 ratasdiffiautoille.  :mrgreen:
EDIT2 Ja jos puhutaan vielä erikseen rataskeskidiffi autoista, niin luvut on vielä tyrmäävämpiä: Jyväskylässä oli yksi sellainen auto ja se voitti sekä Salossa oli kaksi sellaista ja ne otti sijat 1-2... No homma kyllä tasottuu tän osalta kahdessa seuraavassa kisassa, kun radat sähkökymppi ratoja...  :wink:



Pitää ottaa huomioon, että nuo kisat ovat olleet sikäli poikkeukselliset, että niitä ei ole ajettu kymppikrossiradoilla vaan m8 (kuten mainitsitkin). Ja kuskitkin vaikuttaa, ja jos nyt voittajista puhutaan niin Jose nyt ei hitaimmasta päästä ole kuskina, vaikka olisi ajanut kuuladiffeillä ja ilman keskidiffiä... ;)

Oman käsitykseen mukaan missään muualla ei Durangoilla ole erityisesti dominoitu.

Esim EM-kisoissa ei Hupo kerinnyt ratasdiffeillä top3:een, vaan kärjessä oltiin kuuladiffeillä. Eli mitenkään ylivoimaisesti paremmat (mutta ei toki välttämättä huonommatkaan) ne ratasdiffit ole.

Samoin kuuladiffeillä ollaan oltu kärjessä myös useimmissa muissa isoissa kisoissa, kuten esim ROAR nationals tms.

Vastaavasti TRF502:een on myös tulossa ihan kuuladiffit, ei ratasdiffejä... mikäli se mihinkään liittyy.

Poissa racersrcshop

  • Veteraani
    • Profiili
    • RacersRCshop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #11 : 08.09.10 - klo: 13.05 »
briteissä 229 puntaa eli noin 280 €

Ketkäs noita sm:iä hallitsi ennen ratasdiffejä? Ei kai vaan olis ollu samat heput? Ettei vaan olis enempi ajotaidoista kiinni  :wink:

Itseä kiinnostaa juurikin se pointti että auto on ilmeisesti kestävä. mutta sen näkee sitten.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #13 : 08.09.10 - klo: 13.13 »
Samat kaverit siellä joka tapauksessa olisi, mutta onko se sitten sattumaa että niin moni parempi kuski on vaihtanut ratasdiffilliseen?

Kun ne nyt on kerran todistettu yhtä nopeiksi, mutta ovat huomattavasti huoltovapaampia, niin miksi ei?

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #14 : 08.09.10 - klo: 13.16 »
Ratasdiffin helppous/toimivuus/säädettävyys on se must juttu kuuladiffien rukkaamiseen kyllästyneillä, ei se millä jätkät vetää maailmalla kovaa. Mitä enemmän painoa/tehoa, sitä kovempaa kyytiä kuuladiffit saa ja sitä useammin niitä joutuu huoltamaan. Kuuladiffit krosseissa kuuluu siihen aikakauteen kun ajettiin peltikennoilla ja hiilivoimaloilla.

Kuvia kun katselin niin olisi voinut samalla tehdä tukivarsiin säädettävät ulosjoustot.

PS: Jos en väärin muista niin viime kevään Espoon vikassa sisäkisassa kolmidiffinen proto dominoi aika suuresti koko kilpailun ajan joten en yhtään aliarvioisi kolmidiffisten nopeutta pienemmillä/tasaisemmilla paanoilla.
Kylätason RC-kuski.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #15 : 08.09.10 - klo: 13.17 »
Samat kaverit siellä joka tapauksessa olisi, mutta onko se sitten sattumaa että niin moni parempi kuski on vaihtanut ratasdiffilliseen?

Kun ne nyt on kerran todistettu yhtä nopeiksi, mutta ovat huomattavasti huoltovapaampia, niin miksi ei?

Ei kai kukaan olekaan sanonut että ei voisi ratasdiffillinen olla, mutta ei se myöskään tee autosta sen huonompaa jos siinä ei ratasdiffejä ole.

Uskoisin, että on sattumaa. Tuskin kukaan pelkkien ratasdiffien takia on Durangoa ostanut.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #16 : 08.09.10 - klo: 13.21 »
Ratasdiffin helppous/toimivuus/säädettävyys on se must juttu kuuladiffien rukkaamiseen kyllästyneillä, ei se millä jätkät vetää maailmalla kovaa. Mitä enemmän painoa/tehoa, sitä kovempaa kyytiä kuuladiffit saa ja sitä useammin niitä joutuu huoltamaan. Kuuladiffit krosseissa kuuluu siihen aikakauteen kun ajettiin peltikennoilla ja hiilivoimaloilla.

Kuvia kun katselin niin olisi voinut samalla tehdä tukivarsiin säädettävät ulosjoustot.

PS: Jos en väärin muista niin viime kevään Espoon vikassa sisäkisassa kolmidiffinen proto dominoi aika suuresti koko kilpailun ajan joten en yhtään aliarvioisi kolmidiffisten nopeutta pienemmillä/tasaisemmilla paanoilla.

Olettaisin, että sama kuski ajaisi samalla radalla lujaa myös toisella autolla. Tuo protohan on melko painava, ja esim briteissä tuntuu painavat autot olevan suosiossa kun on suuri pito.

Ja toisaalta EM-kisoja dominoitiin hihnavedolla ja kuuladiffeillä... :)

Enkä ainakaan itse edelleenkään sano, että ratasdiffi olisi huonompi tai parempi, vaan että jos sitä ratasdiffiä ei ole, niin ei se välttämättä tee autosta huonompaa (vaikka sitten joku haluaisikin mieluummin ratasdiffit ja sen takia ei sitten kuuladiffillistä halua).

Ainakin ensi kesänä Vaasan MM-kisoissa nähtäneen, että millaisilla autoilla tänä päivänä ajetaan lujaa...

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #17 : 08.09.10 - klo: 13.23 »
briteissä 229 puntaa eli noin 280 €

Ketkäs noita sm:iä hallitsi ennen ratasdiffejä? Ei kai vaan olis ollu samat heput? Ettei vaan olis enempi ajotaidoista kiinni  :wink:

Itseä kiinnostaa juurikin se pointti että auto on ilmeisesti kestävä. mutta sen näkee sitten.

Onko linkkiä tms tuosta brittien hinnasta? On niin iso hintaero tuohon casterin hintaan (ja vieläpä siellä mainostettiin normihinnaksi 599), että melkein kuvittelisin tuon 229 puntaa olevan se muovinen rtr-paketti... tai sitten on vaan todella halpa hinta verrattuna tuohon casterin hintaan.

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #18 : 08.09.10 - klo: 13.24 »
http://casterracingusa.com/product.php?productid=723&cat=1&page=1

450 dollaria...

Ja casterin edustaja sanoo rc/techin sivuilla näin

Lainaus
Pro kit will have an introductory street price of $349.95

Ja briteissä näyttää olevan 229 puntaa. eli alle kolmesataa tulee varmaan olemaan euroissa.

siinäpä se hinta

« Viimeksi muokattu: 08.09.10 - klo: 13.29 kirjoittanut jannes28 »
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #19 : 08.09.10 - klo: 13.26 »
Ja kuskitkin vaikuttaa, ja jos nyt voittajista puhutaan niin Jose nyt ei hitaimmasta päästä ole kuskina, vaikka olisi ajanut kuuladiffeillä ja ilman keskidiffiä... ;)

Joo kyllä se Hosee ihan hyvin työntää millä vaan.  :wink: Jyväskylässä ei ollut suurta hyötyä tuosta keskidiffistä, ihan pieni (edellis vuodesta Hosee oli nostanu vauhtia suhteessa muutaman kympin, mikä riitti)... Salossa sen sijaan hyöty oli suuri ja se oli oikeasti aivan uskomatonta kuinka upeasti ne kaksi autoa siellä käyttäyty, ei tietoakaan siitä väännöstä, mikä on Hosen kanssa aina käyty.

Itse epäilen ja toivon, että keskidiffi kääntyy Vaasassa haitaksi ja Hyvinkäällä sen suhteen ei varmaan ole merkitystä.

Juu mailmalla ei hirveästi käytetä rattaita, koska siellä radat on ratoja eikä lentokenttä perunapeltoja  :wink:


Ketkäs noita sm:iä hallitsi ennen ratasdiffejä? Ei kai vaan olis ollu samat heput? Ettei vaan olis enempi ajotaidoista kiinni  :wink:

No joo, auto vaihtu ja sama sijoitus edelleen. Ainut ero, että eri kuski edellä  :lol:
« Viimeksi muokattu: 08.09.10 - klo: 13.32 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #20 : 08.09.10 - klo: 13.27 »
Uskoisin, että on sattumaa. Tuskin kukaan pelkkien ratasdiffien takia on Durangoa ostanut.

Kyllä täällä painaa vaakakupissa myös diffit, kuuladiffillistä nelkkua ei enään hankita edellä mainituista syistä. Tuuppikrossi ja tasamaan autot on asia erikseen.

Ja kyllä, kuuladiffi tekee autosta huonomman mun näkemyksen mukaan, se on monesti auton heikoin lenkki siitä syystä että se vaatii paljon huoltoa toimiakseen kunnolla.

Mutta, jos tykkää rukkailla nelkkujen kuuladiffejä niin se heille suotakoot :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #21 : 08.09.10 - klo: 13.36 »
Uskoisin, että on sattumaa. Tuskin kukaan pelkkien ratasdiffien takia on Durangoa ostanut.

Kyllä täällä painaa vaakakupissa myös diffit, kuuladiffillistä nelkkua ei enään hankita edellä mainituista syistä. Tuuppikrossi ja tasamaan autot on asia erikseen.

Ja kyllä, kuuladiffi tekee autosta huonomman mun näkemyksen mukaan, se on monesti auton heikoin lenkki siitä syystä että se vaatii paljon huoltoa toimiakseen kunnolla.

Mutta, jos tykkää rukkailla nelkkujen kuuladiffejä niin se heille suotakoot :wink:

Niin no sanoinkin että voihan se jollekulle olla kriteeri, mutta ei se ole sitä kaikille...

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #22 : 08.09.10 - klo: 13.41 »
jos ratasdiffeistä saa maksaa yli viisisataa euroa, niin saa mun puolesta jäädä kauppaan. Mut tarkoitus ei varmaan ole keskustella durangosta täällä? Ja siitä kuinka se dominoi.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #23 : 08.09.10 - klo: 13.45 »
Ei kai kukaan olekaan sanonut että ei voisi ratasdiffillinen olla, mutta ei se myöskään tee autosta sen huonompaa jos siinä ei ratasdiffejä ole.

Uskoisin, että on sattumaa. Tuskin kukaan pelkkien ratasdiffien takia on Durangoa ostanut.

Ei varmasti, mutta yhdistelmä hyvää suunnittelua, alumiinin runsaampaa käyttöä ja ratasdiffit taitaa olla se mikä durangossa vetoaa, ja mikä on tulevaisuuden juttu kymppikrossareissa. Jos ei MM kisoissa niin ainakin SM tasolla.

Voi hyvinkin olla että MM kisat voitetaan hiilikuituisella kuuladiffillisellä autolla. Mutta se ei kumoa sitä faktaa että tavallinen kuski pääsee aivan yhtä kovaa alumiinisella ratasdiffillisellä, ja kestävyys on aivan eri luokkaa. Jos vertaa diffien hyviä/huonoja puolia, niin en ymmärrä miksi tavallinen kuski haluaisi kuuladiffejä krossariin.

Kyllä se ratasdiffien puute vaan taitaa aika monen mielestä tehdä autosta huonomman, etenkin kun kyseisen auton kohderyhmä taitaa olla ne tavalliset kuskit eikä MM kärki.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #24 : 08.09.10 - klo: 13.56 »
Mut tarkoitus ei varmaan ole keskustella durangosta täällä? Ja siitä kuinka se dominoi.

Totta turiset, mutta ei kai se Durango ole ainoa ratasdiffillinen auto? Käsitykseni mukaan HN/Pumilio on viime aikoina ollut se dominoiva auto :wink:

Mutta, jos Caster hinnoitellaan järkevästi, sitä saa Suomesta, kuten varaosiakin, niin siinä on varteenotettava vaihtoehto. Kestävää osaa on paljon, ja jos peli muuten pysyy nipussa niin varmaan noitakin alkaa näkyä radoilla. Missään nimessä ei ole tarkoitus lytätä autoa sen takia että siinä on kuuladiffit, kyllä niilläkin ajaa kummasti.
Kylätason RC-kuski.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #25 : 08.09.10 - klo: 13.58 »
Varoituksen sana tai ainakin kannattaa ottaa huomioon niiden, jotka kyseisen auton ostoa suunnittelette: Tuon malliset vetari viritykset eivät ole yleensä olleet päteviä sekä ylädekki on silputtu niin rimpulaksi, että suomen radoilla ja eteenkin big jumps mentaliteetin takia koko runko suurella todennäköisyydellä menee kieroksi. Pohjalevy sinäänsä näyttää ihan ok, mutta se tarvitsisi kunnon ylädekin tuokseen, eikä tuollaista rimpulaa. Tietysti tohonhan voisi jopa käydä D4:n tukevat ylädekit.
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #26 : 08.09.10 - klo: 14.14 »
Toivottavasti mukana tuleva (olettaisin että tulee) kori ei ole yhtä ruma kuin tuossa RTR-mallissa, joka ei ainakaan omaa silmää miellytä lainkaan:


Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #27 : 08.09.10 - klo: 14.19 »
Mietin tuossa ett sopisiko deenelkun koppa suoraan? Ilmeisesti tuohon on tulossa optiona hiilikuitu ylädekit tai sitten voi käyttää niitä rtr:n muovisia. Mahtaneeko nuo nyt niin heikot olla. katsotaan.

Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #28 : 08.09.10 - klo: 14.29 »
Samoja osia muotiltaan tai ihan pikkasen fiksattu:
Moottoripukki
Ohjaus
Casterpalat
c-palat
akun kiinnitys
etu bulkki
hinge pinnien kiinnitykset ja "kortsut" sisällä
slipperin kiinnityslevy
korin kiinnitys "tapit"
servon kiinnitykset
hexit
etulevy hinge piennien kiinnitykseen
pohjalevy

Sama idea, mutta fiksattu vähän enemmän:
boksin kuoret
iskarin tuet
sisäpuolen camber linkkien kiinnitys palat
siipi teline

No jäihin siellä vielä joku osa, joka ei olis samaa tai hyvin lähelle...   :wink:

Lähinnä itse kiinnitin huomiota että:

- C-palat on erilaiset
- takahubit on erilaiset (casterissa ei säätömahdollisuutta ylälinkin kiinnitykselle)
- takaiskarit on takana, D4:ssä tukivarsien edessä
- tukivarret erilaiset

Toki jos pienet erot sallitaan, niin loppujen lopuksi aika monikin auto on samanlainen kuin joku toinen.

Autojen geometriaeroista en osaa kuvien perusteella sen tarkemmin sanoa...

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: caster racing sk10 pro 1/10 4wd buggy
« Vastaus #29 : 08.09.10 - klo: 15.31 »
Tarkoitaiskohan toi halpa alle hinta just tästä muoviversiosta, jossa ei ole cnc-osia :roll:
Pro malli joka on puskettu cnc-osia täyteen olisi sitten hieman kalliimpi. Asia selviää varmasti lähi viikkoina, kun uusi Suomalainen kauppias saa autoja myyntiin.



Kyosho Inferno  VE  Race Spec