VIHTI miniland

Kirjoittaja Aihe: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA  (Luettu 75916 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa sprawl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #61 : 29.08.11 - klo: 10.01 »
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/3RACING-OPTIO-OSAT-Tamiya-M03M04M05/M03M-04-64-Titanium-Turnbuckle-Set-For-M03M-102006


Aa ne oliki tuolla, en hoksannukkaan noita 3RACING valikon osia olleskaa.

Onko muuten kuinka paljon ideaa ostaa M05 M03:n tilalle? Onko siinä niin maata mullistavia ominaisuuksia tuohon verrattuna?
Omassa M03:Ssa on kuiteski tällä hetkellä muuten vakio osat mutta muutamia aluosia edessä ja käsittääkseni trf:n iskarit jotka on kyllä oman lyhyen mini taipaleen perusteella todella hyvät ajaa verratuna vakio m03:seen joka on kaverilla.

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #62 : 18.04.12 - klo: 12.02 »
Saako M-03:seen mitään halpoja kiinankumeja mistään? Parkkipaikka-ajeluissa ei tarvitse olle mitään hyviä renkaita kun tulee kuitenkin suditeltua enemmän kuin ajettua "hienosti". Vai pitääkö yrittää vain kysellä miniharrastajilta vanhoja kisakumeja joita voi sitten ajella loppuun?
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa rb

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #63 : 18.04.12 - klo: 21.19 »
3 racing myi joskus halpoja

Poissa Tonitop

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #64 : 18.04.12 - klo: 21.30 »
Saako M-03:seen mitään halpoja kiinankumeja mistään? Parkkipaikka-ajeluissa ei tarvitse olle mitään hyviä renkaita kun tulee kuitenkin suditeltua enemmän kuin ajettua "hienosti". Vai pitääkö yrittää vain kysellä miniharrastajilta vanhoja kisakumeja joita voi sitten ajella loppuun?


Ne halvat kumit vaan ei tuu kovin halvoiks kun ne on tunnissa ajettu totaalisen loppuun. Sijota kerralla tamiyan slickseihin,tuntuvat kestävän asfaltilla kaiken pisimpään ja pitokin on ihan eri luokkaa
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/TAMIYA-Tamiya-M03M04M05M06/54216-60D-Reinforced-Tires-Type-B-1Pair-108807
Hongnor SCRT - Axial Wraith - Tamiya M03

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #65 : 13.06.12 - klo: 21.07 »
Sliksit ostettu ja asennettu. Tuli vastaan yksi ongelma. Auton perä alkaa pomppimaan kaarteessa kovemmassa vauhdissa. Onko kyseessä ominaisuus vai korjattavissa oleva vika? Autossa on säädettävät iskunvaimentimet joihin on kokeiltu erilaisia litkuja ja jousia. Pehmeimmällä yhdistelmällä ajaminen rauhoittui vähän. Rata oli tasaista ja hyväkuntoista asfalttia.
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #66 : 14.06.12 - klo: 14.00 »
Johtunee hyvästä pidosta, iskarien säätöjä vaan kokeilemaan edelleen;jousii ja litkui vaan eri versioita...
Koita viel pehmentää; 25 litkut eteen/3 reikäset männät ja 20 taakse/2 tai 3 reikäset männät ja sopivan pehmeää jousta....
Muuta en nyt äkkiä keksi....mutta samoja "ongelmii" on esiintynyt täälkin.

-DamnBarbie-
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #67 : 14.06.12 - klo: 15.43 »
Kiitokset vinkistä. Täytyy jatkaa kokeiluja.  :smiley:
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa pt.

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #68 : 14.06.12 - klo: 22.26 »
Hieman heikolle jäänyt Mineilyt tälle kaudelle, mutta pari kertaa kävin kokeilemassa muutaman kierroksen (ensinmäisellä kerralla meni iskarin alapää poikki ja toisella koetuksella servosaveri..) mutta tuntuma oli se, että perä karkaa alta AIVAN samantien, kun päästää kaasun.

Tänään kävin ranteita herkistelemässä viikonlopun kisaan ja ensinmäistä kertaa oli kesäpäiväksi luokiteltava päivä, joten asfaltti oli varmasti lämmintä ja auto toimi kuin "unelma" (näitä nyt on aina erilaisia..) Peräpitoa voisi jopa heikentää (nyt 2 takapalat, joten voisi lie laittaa 0-palat taakse, niin suora vauhditkin nousisi..)

Ensinmäisen ja toisen ajokerran välillä vaihdoin takajouset löysemmiksi (Sakuran 5.75, eli ei nyt ihan löysät vielä?) ja iskunvaimentimet tein uusiksi, mutta eroa ei tuolloin päässyt syntymään.

Mutta hieman laitoin toimimattomuutta sen piikkiin, että renkaita ei kerenny ajaa kunnolla lämpöiseksi kummallakaan edellisellä kerralla.

Joten, kuis kelit olleet kokeillessa  :cool:

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #69 : 30.10.12 - klo: 02.08 »
Aihetta hieman ylöspäin. Kuinka hyvin M03 ja M05 osat käyvät keskenään ? Saako esimerkiksi M03 miniin kaikkia osia vielä ostettua , vai onko M03 hommaamisessa enään järkeä ?
Losi | Tamiya MO5 | Futaba | Savöx | Reedy

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #70 : 30.10.12 - klo: 08.06 »
Toistaiseksi on löytynyt hyvin M03 osia,periaatteessa auton osat samoja,ylätukivarret erilaiset,vetorattaisto sama....käytännössä ei ole eroa kuin rungossa.
Jonkinasteisen kokemuksen mukaan M03 on helpompi saada toimimaan kuin M05,ja vetopito on M03:ssa parempi....... ja esim. ohjauslinkistö huomattavasti yksinkertaisempi(vähemmän välyksiä) kuin M05:ssa.
Jos haluaa helpommalla päästä on valinta ehdottomasti M03(vaatimaton mielipiteeni).

 :kiss: BarbieTheBeast   :kiss:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #71 : 01.11.12 - klo: 04.25 »
Toistaiseksi on löytynyt hyvin M03 osia,periaatteessa auton osat samoja,ylätukivarret erilaiset,vetorattaisto sama....käytännössä ei ole eroa kuin rungossa.
Jonkinasteisen kokemuksen mukaan M03 on helpompi saada toimimaan kuin M05,ja vetopito on M03:ssa parempi....... ja esim. ohjauslinkistö huomattavasti yksinkertaisempi(vähemmän välyksiä) kuin M05:ssa.
Jos haluaa helpommalla päästä on valinta ehdottomasti M03(vaatimaton mielipiteeni).

 :kiss: BarbieTheBeast   :kiss:
Kiitoksia tiedoista. Näin siinä kävi että varteenotettava M03 löytyi ja kaupat tuli =) . Näin aluksi ajattelin päivittää auton 3racingin alumiiniohjauspaloilla sekä alumiinisilla servonpidikkeillä. Muistelen myös että vanhan Minini renkaat täristivät todella voimakkaasti vedon ollessa päällä ja renkaiden ollessa käännettyinä. Uskon että CVD-vetarit vähentävät tätä, täytyy tilailla kyseiset vetarit kun niitä RF saapuu. Autossa on myös kuuladiffi, mutta taisipa olla niin että kisoissa kyseistä kapistusta ei saa käyttää joten orkkisdiffi paikalleen. Isoin työ luultavasti on saada diffi nimenomaan "smootiksi" ei "rapeaksi" . Öljyiskarit tuleekin mukavasti auton mukana, joten niitäkään ei tarvitse hommata.
Losi | Tamiya MO5 | Futaba | Savöx | Reedy

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #72 : 04.11.12 - klo: 10.46 »
Älä osta sitten 3R M03 tarkoitettuja ohjauspaloja,vaan 3R:n M05 ohjauspalat ,jolloin joudut vaihtamaan C-palat myös matalampiin eli M05:n paloihin.3R:n M03 tarkoitetut palat ei kestä!!!! M05:n on jo hyvät,ja Tamiyan vastaavat ovat sitten jo ikuisia(maksavat 2 kertaa enemmän...)
Diffin kiristys-settejä on viel muutama minulla jäljellä,jos tarvitset....Alu servopukit on Bueno,ja laita kunnon servoseiveri esim. GM Large.....
Vetarit ovat myös must ja mielellään pitäis bleidit niihin virittää....
Lisätietoa annetaan mielellään....
  :cool: BarbieMaailmanWastaisku  :cool:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #73 : 04.11.12 - klo: 22.19 »
Älä osta sitten 3R M03 tarkoitettuja ohjauspaloja,vaan 3R:n M05 ohjauspalat ,jolloin joudut vaihtamaan C-palat myös matalampiin eli M05:n paloihin.3R:n M03 tarkoitetut palat ei kestä!!!! M05:n on jo hyvät,ja Tamiyan vastaavat ovat sitten jo ikuisia(maksavat 2 kertaa enemmän...)
Diffin kiristys-settejä on viel muutama minulla jäljellä,jos tarvitset....Alu servopukit on Bueno,ja laita kunnon servoseiveri esim. GM Large.....
Vetarit ovat myös must ja mielellään pitäis bleidit niihin virittää....
Lisätietoa annetaan mielellään....
  :cool: BarbieMaailmanWastaisku  :cool:
Ai ai ai, kerkesivät tulla jo ja juurikin nuo m03 palat :D noh ajetaan niillä niin kauan kuin kestävät ja sitten voisi harkita jo Tamiyan omia alupaloja vaikka hintavat ovatkin. Setin voisin vaikka sinulta ostaakkin, laita vaikka yv:tä . Bleidit kävivät myös mielessä kunhan vetarit löytyy. Onko jotain bleidisarjaa joka käy suoraan miniin
« Viimeksi muokattu: 05.11.12 - klo: 02.50 kirjoittanut snakepoison »
Losi | Tamiya MO5 | Futaba | Savöx | Reedy

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #74 : 05.11.12 - klo: 08.48 »
No,kun ei mälläile pahemmin niin kestävät kyllä.....
Jos tarviit diffin kiristyssettiä pistä yv:llä osoite yms. tiedot.
Bleidit oon itse virittänyt,kun M03:seen ei oo valmiita ulostuloja bleideille,paitsi jos vaihtaa M05:sen tyyppiset ulostulot,joita on minulla(pitää vaihtaa diffin lautasrattaat hahlollisiin(M03:ssa on poorituksella olevat),sitten pitää katsoa josko vetarit ei ole liian pitkiä,ettei bleidi pohjaa.....siihenkin löytyy lääke,mutta taas vaatii ohuemman (3mm) laakerin,ja niitä on vain 10mm:senä eli ohjauspala oltava sitten 10mm laakerilla,joka taas tarkoittaa tiettyä Tamiyan aluohjauspalaa.... eikös ollut sopivan epäselvää....??? :angel:
No konsultoin,jos tarvetta.
 :kiss: BarbieTheBeast   :kiss:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #75 : 06.11.12 - klo: 13.36 »
Tuossa kun oli aiemmin puhetta renkaista ja niiden kestävyydestä kysyisinkin. Onko kenelläkään kokemusta siitä millainen ero on nuilla radialin slickseillä ja reinforced slickseillä? Hinnassa on ainakin hieno ero, tuntuuko tämä ero myös ajossa ?
Losi | Tamiya MO5 | Futaba | Savöx | Reedy

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #76 : 19.11.12 - klo: 22.28 »
Oudot ongelmat minin Servossa jatkuvat. Ongelma oli siis perus futabaservon kanssa. Servo piti ihmeellistä ääntä , niin kuin ottaisi häiriötä. Servo ei myöskään palauttanut renkaita suoraan käännöksen jälkeen. Ostin savöxin lowprofile servon joka vääntää 9kg. Hieman saman tyylistä ongelmaa edelleen, eli servo ei palauta suoraan ja servo ikään kuin jää "päälle". Kun auton renkaat nostaa ilmaan ja renkaita kääntelee, ohjaus toimii normaalisti. Missähän vika on
Losi | Tamiya MO5 | Futaba | Savöx | Reedy

Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #77 : 19.11.12 - klo: 23.28 »
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #78 : 20.11.12 - klo: 03.29 »
servo saver on menny entiseksi... http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servovarret-ja-Varaosat/90558-GM-Servosaver-medium-101081 tommonen mulla on itellä käytössä

Eikös tuo ohjauslinkistö muutu aivan erilaiseksi tuolla saverilla ? Siis käykö tuo saveri suoraan minin ohjauslinkistön kanssa ?
« Viimeksi muokattu: 20.11.12 - klo: 03.35 kirjoittanut snakepoison »
Losi | Tamiya MO5 | Futaba | Savöx | Reedy

Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #79 : 20.11.12 - klo: 08.30 »
toi medium käy m05 autolle ja se large m03
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa MiksuKinGi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #80 : 10.02.13 - klo: 19.42 »
Oma M03R...







Lisäksi on yksi kasaamaton M05 joka on myynnissä.

Poissa Tapsa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #81 : 12.02.13 - klo: 20.44 »
Blingblingiä niin että häikäisee..
Jenkkiautoharrastajilla on sanonta, että "jos ei se kulje, kromaa se.."  :wink:
Hpi Savage 25, Nitro RS4 evo3, E-Savage,  Switch

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #82 : 14.02.13 - klo: 13.45 »
Joo , ei muuta kun kerhokisoihin vaan ajamaan... siit se lähtee,jos haluaa Ministeriksi(ja ilman puoluekirjaa!)
Kai sää ny tuut, kun autokin on noin bling-bling.....
-DamnBarbie-
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa thomsva

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #83 : 09.04.13 - klo: 11.44 »
Lisäänpä tänne yhden niksin M03 ohjauksen kestävyyden parantamiseksi:

Meillä on jonkun aikaa ollut käytössä tällainen viritelmä:


Vakio-ohjauksen ongemana on ollut että korotettu pallonivel (#9805825) ei pysy riittävän hyvin kiinni ohjauspalassa. Tässä versiossa on tehty läpiruuvilla kiinnittyvä versio. Osina on tavallinen Tamiyan pallo (#50592), piirilevylle tarkoitettu 10mm korotuspala ja alhaalta päin ohjauspalan läpi m3 ruuvi sekä muutama prikka. Korotuspalan sisällä on m3 kierre, joten koko paketin saa tosi tiukaksi. Väleissä on prikkoja ja kierteissä ruuvilukitetta kiinnityksen varmistamiseksi.

Plussat ja miinukset:
+Kestävä
+Jousitus vaikuttaa vähemmän ohjaukseen ja aurauskulmaan kun pallonivel on alkuperäistä hieman korkeampi
-Muoviselle ohjauspalalle kohdistuu enemmän vääntöä
-Jousittamatonta painoa tulee lisää
Talvi: GT12 / M-Chassis, F1  Kesä: FG Mini 1:5

Poissa espoolainen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #84 : 09.04.13 - klo: 12.50 »
Mitä pinjonia suosittelette m05 vakio koneeseen? luin läpi koko ketjun enkä löytänyt vastausta! Olen ostamassa uuden ja tilaisin mielellään samalla oikean pinjoni

Poissa unkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 09.04.13 - klo: 13.09 kirjoittanut unkka »

Poissa macman

  • KerhoCup-ratasarja
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #86 : 29.07.13 - klo: 17.03 »
Kyselläänpä hiukan täällä kun tuo talvikausi lähenee uhkaavasti.
Onkos mineihin tulossa sääntömuutoksia?
Lähinnä ajattelin että joko olisi aika vaihtaa konetta sellaiseen
jonka saa kaupan hyllyltä eikä vain jonkun harrastajan piirongin laatikosta.
Omasta mielestäni tälläinen koneiden "panttaus" saa hienon tasaväkisen luokan vain
näivettymään pikku hiljaa. Ei tunnu kovin mielekkäältä ostaa konetta joita on muutamia
alanharrastajilla jos lähinnä kisaa omalla kerholla ja saattaa käydä ehkä yksissä tai kaksissa kisoissa.
Joku innokkaampi saattaisi oikeasti tarvita sitä konetta.

Täältäkin suunnalta saattaisi olla tulossa muutamakin kuski jopa kisoihin asti ja kerhon sisälläkin olisi mukava kisata tasaväkisellä kalustolla onhan tuo hiilikone kuitenkin jo aika historiaa paitsi ehkä crawlereissa.

En tiedä oliko oikea paikka kysellä mutta kiitos nyt jo etukäteen.

-MA-   -classic #41-

Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #87 : 30.07.13 - klo: 07.30 »
kyllä moottori asiaan on tulossa muutosta, juurikin tuosta syystä että moottoreita ei saa enään. nyt pitäisi vaan keritä testailemaan vähän kaikkia vaihtoehtoja. Omia ehdotuksiakin saa asian tiimoilta laittaa
kerhokisat@hotmail.com

T:Kaitsu
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #88 : 30.07.13 - klo: 08.08 »
Kyselläänpä hiukan täällä kun tuo talvikausi lähenee uhkaavasti.
Onkos mineihin tulossa sääntömuutoksia?
Lähinnä ajattelin että joko olisi aika vaihtaa konetta sellaiseen
jonka saa kaupan hyllyltä eikä vain jonkun harrastajan piirongin laatikosta.
Omasta mielestäni tälläinen koneiden "panttaus" saa hienon tasaväkisen luokan vain
näivettymään pikku hiljaa. Ei tunnu kovin mielekkäältä ostaa konetta joita on muutamia
alanharrastajilla jos lähinnä kisaa omalla kerholla ja saattaa käydä ehkä yksissä tai kaksissa kisoissa.
Joku innokkaampi saattaisi oikeasti tarvita sitä konetta.

Täältäkin suunnalta saattaisi olla tulossa muutamakin kuski jopa kisoihin asti ja kerhon sisälläkin olisi mukava kisata tasaväkisellä kalustolla onhan tuo hiilikone kuitenkin jo aika historiaa paitsi ehkä crawlereissa.

En tiedä oliko oikea paikka kysellä mutta kiitos nyt jo etukäteen.

-MA-   -classic #41-

No hyvä, hyvä , että kiinnostusta on ko.luokkaa kohtaan.
Kyllä työtä tehdään moottoriasian selvittämiseksi,mutta ongelma on ,ettei voi "päätä pahkaan" tehdä päätöstä,ettei mene ns.munille koko homma.
Väliaika tietona: esillä on ollut hyväksyä kaikki 17,5T tai jotkut niistä koneista,testii tehdään kuitenkin ensin.Ko. koneet vaativat sitten sensorillisen säätimen,mikä tietää lisäkustannuksia joillekin joltain osin....
Se ,että niitä nykykoneita on "harrastajien laatikoista" saatavilla,on vain hätäratkaisu ollut tässä tilanteessa.... eli lähinnä minä olen niitä kerännyt tarvitsijoille.... Eikä se ole varmaankaan pysyvä ratkaisu.
-BarbieThePink-
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa macman

  • KerhoCup-ratasarja
    • Profiili
Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« Vastaus #89 : 30.07.13 - klo: 16.57 »
Mukava kuulla että asia on etenemäänpäin.
17.5T lankainen kuullostaa ihan hyvältä.
Kv:ssa ja tehoissa taitaa olla aika paljon vaihtelua jos kaikki sallitaan.
Tosin nopeat valitsevat varmaan sen tehokkaimman. Sitä sopii ehkä hieman kokeilla.
Eikös sensorillinen moottori toimi myös sensorittomassa noparissa vai olenko ymmärtänyt väärin?

Onko ollut ajatuksia Minien yhdistämisestä yhteen luokkaan vai säilytetäänkö classic?