Kirjoittaja Aihe: Mikä olet koulutukseltasi?  (Luettu 27574 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa moggi-samuli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #60 : 09.10.10 - klo: 23.19 »
Laboratorio lasinpuhaltaja.

yhdyssanapoliisi jakeli sinulle juuri mojovan sakon.

Onneksi en ole äidinkielen opettaja.
HPI Baja 5b Flux

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #61 : 10.10.10 - klo: 10.17 »
Tietotekniikan perustutkinto ois käytynä, päivääkään en niitä hommia ole tehnyt :D
Kaikkea muuta kyllä on tullu tehtyä :) Kuljetusalalla nykyään ajojärjestelijänä :)
Capricorn Reedy Futaba

Poissa peccis

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #62 : 19.10.10 - klo: 09.40 »
En käsitä tuota vanhojen partojen amk dissausta, mun mielestä insinööri ansaitsee arvostuksen työn kautta, jos olet pätevä työssäsi, ei kukaan välitä oletko amk, di tai joku muu.

Itse olen tietotekniikan insinööri (amk) ja neljän vuoden aikana alan hommissa olen oppinut miten hommat käytännössä hoidetaan ja mun mielestä amk:ssa sai ihan hyvän pohjan it-alalle. Tärkeintä on kuitenkin koulutuksen jälkeen jatkaa alalla, muuten opiskelut on ollut turhia.
2 x Hobao hyper10sc & 3 x AssoRC18

Poissa saku123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #63 : 22.03.11 - klo: 20.45 »
Olen ajatellut lähteä peruskoulun jälkeen ammattikouluun ja sähköasentajalinjalle. Kysynkin kaikilta sähköasentajilta, joita täällä on, että mikä oli keskiarvonne 9lk:n päättötodistuksessa ja onko sähköasentajan töitä riittänyt?
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #64 : 22.03.11 - klo: 22.18 »
rasva-apina :grin:
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa vlle

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #65 : 22.03.11 - klo: 23.50 »
FM, pääaineena estetiikka ts. taidekriitikko...

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #66 : 27.03.11 - klo: 20.18 »
Painotuotantoassistentti - graafinen suunnittelija, mutta eipä ollut omalla seudulla sitä työtä,
vaikka niin amiksessa kehuivat, "suuret ikäryhmät jäävät eläkkeelle". Ei tullut painohommia,
mutta nyt 7kk painettu metallihommia ja liikennemerkkejä teen, kansan hyväksi  :grin:

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #67 : 27.03.11 - klo: 20.45 »
Olen ajatellut lähteä peruskoulun jälkeen ammattikouluun ja sähköasentajalinjalle. Kysynkin kaikilta sähköasentajilta, joita täällä on, että mikä oli keskiarvonne 9lk:n päättötodistuksessa ja onko sähköasentajan töitä riittänyt?

Mulla on sähkö- ja automaatiotekniikan tutkinto menossa ja kovasti on opettajat vääittäny, et töitä riittää.  Ja 9lk. KA. oli muistaakseni 6½-7 välillä.

Poissa ATR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #68 : 27.03.11 - klo: 22.05 »
LVI-teknikko. Työkseni tehnyt kylläkin lähinnä ravintola-alan töitä: poke, kokki, baarimestari, yrittäjä...

Poissa Fla2h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #69 : 31.03.11 - klo: 22.17 »
ylä-aste poika. ja syksyllä toivottavasti jatkuu autoasentaja kouluun..
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

Poissa saku123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #70 : 08.04.11 - klo: 22.56 »
Olen ajatellut lähteä peruskoulun jälkeen ammattikouluun ja sähköasentajalinjalle. Kysynkin kaikilta sähköasentajilta, joita täällä on, että mikä oli keskiarvonne 9lk:n päättötodistuksessa ja onko sähköasentajan töitä riittänyt?

Mulla on sähkö- ja automaatiotekniikan tutkinto menossa ja kovasti on opettajat vääittäny, et töitä riittää.  Ja 9lk. KA. oli muistaakseni 6½-7 välillä.
Nyt alkaakin olemaan jo selvillä, että mihin peruskoulun jälkeen jatkan.
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5

Poissa Paaasia

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #71 : 11.04.11 - klo: 08.41 »
Ajoneuvoasentaja, niitä hommia tehnyt pari vuotta.
Välillä kokeilin poliisikouluun mikä jäi pisteestä kiinni ja nyt sitten autoinsinööriksi lukemassa.
Caster EX-1 ja ZX-1

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #72 : 11.02.12 - klo: 20.17 »
Vuoden päästä valmistun ajoneuvoasentajaksi ja joskus sitten luen insinööriksi.  :azn:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #73 : 11.02.12 - klo: 23.57 »
Mulla on lukio takana ja hotellivirkailijan AT plus muita sekalaisia opintoja metallialalta.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa Sotaloordi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #74 : 12.02.12 - klo: 00.36 »
No ylioppilas tietenkin!

Myöskin veneenrakentajan ammatti löytyy. Tosin kymmenisen vuotta kanoottien veistelyä yhdistettynä jaskaan selkään on tehnyt tehtävänsä. Uudelleenkoulutus ja kuntoutus on tosiasia tällä hetkellä, tietäisi vaan mitäköhän sitä isona haluaisi tehdä. Eläkkeelle en kuulemma pääse ja kuninkaaksi olisi kova hinku.
Team Losi JRX2, Caster Racing SK10B, Big Bear.

Poissa samimake

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #75 : 12.02.12 - klo: 01.37 »
Ammattikoulusta koneasentajaksi vuonna 2001, nyt olen kiillotellut alumiini tuotteita robotilla kohta 10 vuotta...
Video yhdestä työ kalusta: abb robot polishing
.......

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #76 : 12.02.12 - klo: 22.20 »
Ammattikoulusta koneasentajaksi vuonna 2001, nyt olen kiillotellut alumiini tuotteita robotilla kohta 10 vuotta...
Video yhdestä työ kalusta: abb robot polishing

Nätisti se kiillottelee, oliko konttorituolin jalkoja?
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa samimake

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #77 : 12.02.12 - klo: 22.36 »
Ammattikoulusta koneasentajaksi vuonna 2001, nyt olen kiillotellut alumiini tuotteita robotilla kohta 10 vuotta...
Video yhdestä työ kalusta: abb robot polishing

Nätisti se kiillottelee, oliko konttorituolin jalkoja?

Kyllä on konttorituolin jalka. Myös pyöreitä alumiinisa pöydän jalan laippoja tulee kiilloteltua. Katoavaa kansan perinnettä nämä hommathan on, kiitos halpatuonti maat.
.......

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #78 : 25.04.12 - klo: 10.19 »
Kone + automaatio + sähkötekniikan ingenjööri. AMK ja ei AMK tutkintoja.

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #79 : 25.04.12 - klo: 12.55 »
Autonasentaja/LVI-asentaja/levyseppähitsaaja.  :tongue:
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

meritane

  • Vieras
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #80 : 03.05.12 - klo: 21.40 »
Sähköasentaja, elektroniikka-asentaja, ylioppilas ja ympäristönhoitaja. Lisäksi ympäristötieteen opintoja avoimessa yliopistossa.
Nyt hain kevään yhteishaussa ympäristötekniikan koulutusohjelmaan Savonia AMK:hon. Jos kesän pääsykokeet menee hyvin aloitan syksyllä ympäristötekniikan opinnot.

Poissa hapsu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #81 : 03.05.12 - klo: 22.29 »
LVI-asentaja

Poissa Oi!RC

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #82 : 04.05.12 - klo: 08.41 »
mielenterveyspuolen lähihoitajana tullut leipä hankittua viimeset 8 vuotta.
Traxxas Slash Anza Evo STRC Integy, Slash LCG BAJR Integy, Slash, Stampede, Rustler 4wd twin motor

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #83 : 04.05.12 - klo: 09.32 »
Auto- ja työkonetekniikan dippainssiksi tässä ois jossain vaiheessa tarkotus valmistua, 4v nyt takana ja jokunen eessä.
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #84 : 04.05.12 - klo: 17.14 »
LVI-asentaja
- Tapsa

Poissa lättyäijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #85 : 04.05.12 - klo: 23.50 »
Konepuuseppä.
3 vuotta oli verstaskin, mut konkkahan siitä tuli :grin:
Mut noina aikoina tehtiin Turun hovioikeuden 2 istunto salia, lähes kaikkiin anttiloihin ja kodin1:iin Myynti tiskejä yms.sälää, kirkkoja, kouluja, list goes on...

Enää en aio yrittää :cool:

Kouluttaudun uudelleen, lähihoitaja--->ensihoito.
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Poissa RC500

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #86 : 05.05.12 - klo: 15.05 »
Ajoneuvoasentajana amiksesta mutta päivääkään en ole työksi tehnyt koska nelipyöräisiä on ihan tarpeeksi ollut itselläkin ruuvattavaksi, hitsaus- ja metallitöitä sen sijaan ja kohta pitäs saada levyseppähitsaajan paperit. Sitten pitää vielä hankkia koneistajan koulutus niin on valmiudet valmistaa itelle kaikkea kivaa :grin:

Poissa R3VO

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #87 : 14.05.12 - klo: 15.48 »
peruskoululainen? ens vuonna lukioon, pikkasen nyt alkanut vaa mietityttää mitä turhia kuluttaa vielä kolme vuotta nippelitiedon oppimiseen ku samassa ajassa pääsis amiksessa ties minkä linjan läpi :huh: kaipa tuo lukio enemmän ovia avaa sitten loppujen lopuks...
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'

Poissa Sotaloordi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #88 : 14.05.12 - klo: 16.10 »
peruskoululainen? ens vuonna lukioon, pikkasen nyt alkanut vaa mietityttää mitä turhia kuluttaa vielä kolme vuotta nippelitiedon oppimiseen ku samassa ajassa pääsis amiksessa ties minkä linjan läpi :huh: kaipa tuo lukio enemmän ovia avaa sitten loppujen lopuks...

Riippuu siitä mihin olet hakemassa. Sekä lukio että amis-papereilla pystyy hakemaan esim. ammattikorkeaan.
Ja eikös amiksissa voi suorittaa yo-linjankin?

Näin jälkikäteen jos saisi itse päättää omia opiskeluvalintojaan, jäisi lukio ehdottomasti pois. Käytynä siis lukio ja sen jälkeen ammattikoulu. Töitä tehty välissä reilut kymmenen vuotta ja nyt haku päällä amk:hon amiksen papereilla koska niillä sain paremmat alkupisteet.

Mut loppujen lopuksi pallo on sulla nyt.
Team Losi JRX2, Caster Racing SK10B, Big Bear.

Poissa Janne79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olet koulutukseltasi?
« Vastaus #89 : 14.05.12 - klo: 18.10 »
Lähihoitaja ensihoidon koulutusohjelmasta. AMK:ta tuli kokeiltua pari kertaa, mutta tuskin tulen itseäni sillä enää kiusaamaan, olisi pitänyt hakea heti valmistuttuaan 10v sitten, olisi ehkä viitsinyt opiskellakin.