Kirjoittaja Aihe: Futaban R604FS ja R603FS vastareiden jännitteiden kestävyydet  (Luettu 2827 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa T.S.A.

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kertokaapas paljonka ko. vastaanottimet kestävät jännitettä? Mistään en löytänyt suoraa vastausta.

Monethan käyttävät LIPOja regujen kanssa. Vastarille tuleva jännite tällöin n.6,5v.

Kestääkö nämä ns. vanhemmat vastarit suoraan LIFE-akkuja? LIFE nimellisjännite kahdella kennollahan on jo 6,6v. Akku täynnä lienee jo yli 7v???

Nythän Futabaltakin on tullut uusi R614FF-vastari, joka toimii 3,5v=>8,4v. 

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Eiköhän tuo kestä lifen.
Onhan 5kennoinen nimhikin ladattuna 6,8v.
son loppu ny.

Poissa TAlho

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Olen ajanut molemmilla vastareilla life ja lipo akuilla ilman mitään regulaattoreita. Hyvin toimii.

Poissa tomik78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
No itellä on sellainen kokemus, että erillinen beg piiri hajos ja lykkäs 10,5v ulos niin vastari kyllä kesti noin 10min ajon ja servokin kyllä kesti mut ihmettelin että ompas nopea reagointi ohjaukseen, laitteena oli rc vene niin servo ei siinä kovin kovilla ole, autossa olisi todennäköisesti kärähtänyt.
Rc-veneitä ei voi olla koskaan liikaa!!!

Poissa Penkku-99

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • iGoogle
Eiköhän tuo kestä lifen.
Onhan 5kennoinen nimhikin ladattuna 6,8v.



Oon samaa mieltä
Se o myähäst sit valittaa ku p*skat on jo housus!

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Kyllä nuo vastarit lifet kestää hyvin. Mä oon ajellu lifen kans pois tiehensä. Keväällä ajoin myös yhden tankillisen 2s lipolla. Ajon jälkeen kun laitoin vastarin akkua laturiin huomasin, että olin unohtanut "regun" pois välistä ja ei R604FS vastari ollut siitä moksiskaan.
Tosin en kyllä ole tarkoituksella koskaan antanu 2s jännitettä vastarille.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec