Kirjoittaja Aihe: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser  (Luettu 216718 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jokuajaja

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #600 : 29.10.11 - klo: 11.19 »
Itsekkään en verkkokaupasta löytänyt, jos ei kovin pitkä matka ole niin voithan lähteä hakemaankin, ainakin Jyväskylästä niitä löytyy. Niitä pitää todennäköisesti kysyä kassalta, ainakaan Jyväskylässä eivät ole osastolla.
Kyosho Inferno wannabe FOFF, 3PRKA

Poissa Neo RS

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #601 : 29.10.11 - klo: 18.05 »
Ok.

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #602 : 01.06.12 - klo: 21.01 »
Käykö 16%bigbang toho mädiin?

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #603 : 01.06.12 - klo: 21.03 »
Käy mutta 25% polttoaineella saa enemmän tehoa, ja säätäminen helpottuu.
pöö

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #604 : 01.06.12 - klo: 21.04 »
Käy mutta 25% polttoaineella saa enemmän tehoa, ja säätäminen helpottuu.
`
Okei kun sattuu olee vielä yli 3l tota 16% nitroo

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #605 : 01.06.12 - klo: 21.06 »
Kyllähän sitä voi käyttää, ei se siitä hajoa.
pöö

Poissa fiat850

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #606 : 19.06.12 - klo: 22.15 »
minkä kokoinen hex on mad forcessa

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #607 : 20.06.12 - klo: 09.18 »
14mm ja sitten siinä on 19mm muovihärpäke adapteri.
pöö

Poissa Vili

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #608 : 24.07.12 - klo: 17.54 »
Moi! Viikonpäästä näillä näkymin mada hakemaan kaupasta kotio. Diffiöljyt ja ruuvilukitetta piti vissiin ottaa messiin akkujen ja löpön lisäksi? Mikä olisi sopiva jäykkyys öljyille? Tarviiko ilmansuodatin öljyä vielä erikseen?

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #609 : 24.07.12 - klo: 20.19 »
Muista en tiedä, mutta ilmansuodatinöljyä tarvitset viimeistään siinä vaiheessa, kun vaihdat ilmansuodattimen. Osta myös suodattimia. Pölyisissä olosuhteissa suodatin vaihdettava malkein joka ajon jälkeen.
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa Vili

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #610 : 28.07.12 - klo: 12.17 »
Kertokaas nyt joku ne diffiöljy suositukset?

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #611 : 01.08.12 - klo: 15.04 »
jos meinaat diffit avata niin osta samalla ristitapit ja ratas sarja että saat diffit "täyteen" öljyiksi käy 10K-20K
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa RcTero

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #612 : 05.03.13 - klo: 20.28 »

Laitetaanpa tänne hieman tarinaa taas kun sain oman auton pitkästä aikaa ajoon. Nyt sain ratkastua että miten tuon hi-tek etukardaanin saa pysymään paikoillaan. Tuohon pinjonin akseliin mihin tuo kardaanin etupää tulee kiinni, porataan sopivaan kohtaa pieni syvennys(itse porasin 3,2 popniittiterällä). porasin sen vielä pikkasen eteenpäin että kun tuo kardaanin lukitusruuvi tiukataan niin se ottaa väljät pinjonilta pois. Viikonlopun aikana kävin muutaman tankillisen pommittamassa ja hyvin pysyi paikallaan. Ajo oli senverran rankkaa että sain tuon tekemäni kolmion mallisen ohjaukseen kuuluvan osan mutkalle. Poikki ei mennyt kuitenkaan kuten varmasti vastaava muovinen olisi napsahtanut varsinkin näillä pakkasilla. Tälläistä tällä kertaa.

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #613 : 05.03.13 - klo: 21.03 »
Minä tein vastaavan modin vanhanmallin madiin hiomalla dremel kopiolla pienen uran diffin pinjoniin siihen ruuvin kohtaan.
pöö

Poissa RcTero

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #614 : 05.03.13 - klo: 21.29 »
Toimiva ratkaisu. Kai sitä kohta saa alkaa luottaan että kardaani pysyy paikoillaan eikä kokoajan tarkistella sitä että onko paikoillaan :D Tästä on hyvä jatkaa muunlaista kehitystyötä. 28 konekkin ois tuolla oottelemassa että laittasko sen kiinni...moottoripukit pitää ostaa tai tehä sitten.

Poissa saunatonttu99

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #615 : 13.03.13 - klo: 21.15 »
Moikka!oon tässä uutta kössiä hankkimassa ja polttishan se täytyy varmaankin olla :cheesy: oon kahtonu tuota neo race specciä ja perus neoa.onko autoissa suurta teho eroa?olen aloittelija polttiksissa ja siksi kaipaisin helppohoitoista polttista:)

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #616 : 14.03.13 - klo: 10.58 »
olen aloittelija polttiksissa ja siksi kaipaisin helppohoitoista polttista:)

Osta sitten mielummin käytetty kisa-auto. Pääset paljon vähemmillä ongelmilla ja säästät puolet rahoistasi.
Flying Calacucco

Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #617 : 05.07.13 - klo: 15.19 »
Morjensta!
Olen uusi rc-autoilija ja tuossa edessä on Kössin inferno neo, ostin kun halvalla sain. Tässä ekaa tyhjäkäyntitankillista ajan sisäänajoksi. Pitäskö tulla sisäänajosaa savua ja tavaraa putkesta koska niin olen lukenut eikä tuosta näyttäs hirveenä tulevan, eli käy varmaan liian laihalla. Mitä ruuvia ja kuinka paljon pitäs mihinkin suuntaan liikuttaa että savua alkais tulemaan jos pitää tulla? Oon väännelly noita ruuveja ei tapahdu kuin kierrosten nousua (tyhjäkäyntiruuvista en nyt puhu), eli esim. pääneulaa kääntämällä kierrokset vaan muuttuu.

Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #618 : 05.07.13 - klo: 15.52 »
Nyt voi sanoa että problem solved! Ajattelin että voisko olla liian rikkaalla ja niinpä kallistin autoa ja putkesta tulee polttoainetta oikeen valumalla ja siksipä ei savuakaan tule kovin paljoo. Ammattilaiset voi korjata jos olin väärässä mutta nyt tulee savua ja tavaraa pikkasen niin näillä mennään :)

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #619 : 05.07.13 - klo: 17.41 »
sisäänajo 3 kierrosta pääneula auki
Alaneulaa voi kiristää et pysyy käynnissä
ja kone on kuuma kädelle. Sit ku rupeet ajaa
kunnolla niin alaneula on päädyn tasalla ja pääneula
joku 2-3 kierrosta auki. Luulen että omassa
on joku 2 16% nitrolla. Ajoin sisään 3 tankkia
vähän rauhallisemmkn pikku kaasulla ja siit
eteenpäin nostin kierroksia ja kiristin neuloja.
Tänään pelas radalla hyvin. Tankillisten välissä
jäähdytys mäntä alaluolossa.
Kiitos 20 vuodesta!

Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #620 : 05.07.13 - klo: 17.47 »
Kiitosksia nuista GT Warrior!
Voitko kattoa vielä ton kysymyksen minkä laitoin Alottelijan polttiskysymykset- palstalle ja vastata siihen jos suinkin mahdollista :)

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #621 : 05.07.13 - klo: 17.53 »
No joo, varmaan toi alakuolo juttu eli sammui, mäntä jäi yläasentoon
ja kun kone jäähtyi niin mäntä jäi jumiin sylinteriin. Syltty laajenee
lämmetessään, joten ota kuumailmapuhallin tai hiustenkuivaaja ja lämmitä
kantta ja lohkoa kuumaksi joku 30 sek, hiustenkuivaajalla voi viedä enemmän,
ja sit ku on "tosi kuuma" eli käyntilämpöinen about, niin pohjasta ruuvarilla
pyöräytät vauhtopyörästä männän alas.
Nestelukkoon en usko.
Kiitos 20 vuodesta!

Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #622 : 05.07.13 - klo: 18.37 »
Kiitoksia vielä, huomaa heti että asialla on kokenut ammattilainen kun osaa kertoo mistä kiikastaa suoralta kädeltä. Eli lähtihän se pyörimään! Nyt sitten oottelen paristoja tohon perfexin alkuperäseen radioon, on niin laaduton että ei ees akkua tossa oo.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #623 : 05.07.13 - klo: 18.45 »
+1

hieno homma  :cool:

ei nois rateis akkuja yleensä oo oikein missään mutta patterikotelon tilalle vastarin akku on ihan jees.
Menawhile teippaa patterit ympäri koteloon ettei ne liiku ajossa...
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #624 : 09.07.13 - klo: 11.21 »
Nyt venaillaa enää sitä OSsia tähänkin kärryyn. Sit vois vaikka lähtee PM:iin  :grin:

Jos viel sais ne CSI iskarit siihen mennes!  :police:

Tää on niin Rinne meininkiä LOL  :grin: :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #625 : 09.07.13 - klo: 17.50 »
Paljon on uutta osaa sulle tullu :)

Itellä n. 8 tankillista ajettu ja nyt kun vähän paremmin oon säätöihin saanu nii ongelmia tullu muutamia. Ensimmäisenä se että kun ajaa ja sit pysäyttää nii kierrokset pysyy korkeella sen 4 sekkaa ja sitte vasta laskee tyhjäkäyntikierroksille. Ei oo hyvä kun kytkin ottaa kiinni ja samalla jarruttaa.
  Sitten vetokäynnistin ruennu temppuilee, en kyllä yhtään ihmettele kun oon muiten juttuja lukenu. Yhensti ei kelannu sisään vasta kun otti tulpan pois ja sisään kelatessa kone pyöri väärään suuntaan, rupes kyllä toimimaan kun olin vähän aikaa sitä sitte siinä nykiny ja ihmetelly. Nyt tosin jättää välillä pyörittämättä joitani vetoja ja muutenkin tuon toimiminen vähän epävarmaa. Oon kyllä starttiboxin hankkimista harkinnu.
  Sitten vielä kolmantena että kaks tulppaa jo palanu, Firepowerin F6 ja F5, pitää uusia tilata. Kutosella kerkesin 6 takkia ajaa, vitosella 2 eli säädöt vähän pielessä kun tulppia polttaa. Siinä pari propleemaa näin alkuunsa.

Lisäys: Niin ja saahan nuihin ongelmiin vastauksiakin kehitellä ;)
« Viimeksi muokattu: 09.07.13 - klo: 20.11 kirjoittanut Asvalttisoturi »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #626 : 09.07.13 - klo: 20.34 »
Nopee kommentti: otin vetokäynnistimen pois ja pultti tilalle, boksia käytän. Yhdessä meni vetokäynnistin ruttuun  :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #627 : 09.07.13 - klo: 23.18 »
Puolet noist osist on hong kongista, kytkin ja moottoripukki Dragon Racing
ja iskarituet Asiatees/GPM. Halpaa metallia, katotaan miten kestää.
Vain diffirattaat kyoshon ja pari taka vakainta. Korvaan sinnkivalup*skat ja
muovi päärattaan oikeilla kisa teräsosilla. (Noita sinkkivalu diffirattaitahan
ei Neo race specissä ja gt infernossa ole vaan vinohampaiset paremmat.)

Noi Dragonin moottoripukit menis ihan täydestä kyoshon osina.
Tottumaton ei juuri huomaa muistakaan. Ihan oklta vaikuttavat.
Gpm iskarituet mainiot päällepäin, täytyy toivoo ettei alumiini whatever
murru ekasta mällistä. No ei ne ainakaan huonommat ole kuin stokki
"pellinpalat", nekään ei mitään 7075 kamaa vaan ihan taipumatta ovat
kestäneet toistaseks nekin. Hyvä puoli että osia saa edullisesti tähän autoon
joka kolkasta pikku alennuksella jne. jos ei tarvii olla viimestä hipo huutoa.
Samaa linjaa useimmat sieltäpäin tulevat ja siellä tehtävät merkit (=lähes
kaikki).

Säädöistä: kato että alaneula on päädyn tasalla ja laita luistin tyhjäkäynti
ruuvista ihan minimiin. Pääneula joku 2-3 kierrosta auki, toki riippuu ajatko
16% vai 25%. Mulla ei ongelmia vakiopannun .21 suhteen tuossa. Jarrulevyjä
piti vähän avata ettei laahannu/jarruttanu ku oli vähän ajanu, ehkä niihin tuli
tavaraa tms.
« Viimeksi muokattu: 10.07.13 - klo: 00.01 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #628 : 11.07.13 - klo: 23.30 »
Tänne mun piti laittaa..

Palattu Itä-Suomesta, tulipa sekin nähtyä.

Ehdin tässä iltasella kasaa auton uusilla osilla, moottorin pitäs tulla reilun viikon päästä maahan.

Muutama kuva rebuildista.







Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tonza81

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #629 : 11.07.13 - klo: 23.37 »
oota vaa ku saan sen uuden mosan...Avot..!

JQ Products-Alpha-Sanwa-Savöx                            Team Durango Dex410-Team Orion-Sanwa-Savöx                            Dex210-HW-Robitronics-Sanwa