Kirjoittaja Aihe: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser  (Luettu 120138 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #660 : 19.08.14 - klo: 15.54 »
Mutta tuohon mädiin kun ei boksia saa
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #661 : 19.08.14 - klo: 15.58 »
Joku versio tiger drive:stä varmaankin sopisi...
http://www.sullivanproducts.com/TigerDriveMainFrame.htm
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #662 : 19.08.14 - klo: 16.42 »
Tuosta kun tietäis mitä ostaa.. Olisko jollain linkkiä mikä tilata
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa RC Joacim

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #663 : 26.09.14 - klo: 22.06 »
Moi kaikille

onko tämä madforce kruiser gp kestävä auto?
 
on pitänyt hankkia auto jo viimevuonna mut en vielä hankkinut autoa niin kannataako ostaa hyvät-huonot puolet?

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #664 : 26.09.14 - klo: 22.11 »
Itellä kestänyt ihan tolkutonta pommitusta ja iskarin liukuputki on mennyt vaan poikki. Ja jos "oikeaa"monsteria haluaa niin ohan tää vähän niikun jo sinne päin..
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa RC Joacim

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #665 : 26.09.14 - klo: 22.21 »
eli siis on kestävä. Epäilin vaan ku näyttää vähän häkkyrä autolta

Poissa RC Joacim

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #666 : 26.09.14 - klo: 22.23 »
entäs tuo vetokäynnistin onko menny naru poikki monta kertaa?
ja muutenkin onko hyvin tehoa?

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #667 : 27.09.14 - klo: 09.31 »
Kyllähän toi vetokäynnistin kestää kun malttaa vaan nykiä oikein.  Itellä tosin menee hermo siihen nykimiseen niin hankin siihen rotostartto systeemit. Kannattaa lukasta tuota SOLID AXlL MONSTER TRUCK-ketjua. Siellä on juttua mad forcesta..
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Newbieboy

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #668 : 30.01.17 - klo: 13.48 »
Heips!

Osaako joku kertoa mikä lie ongelma on, kun välillä vetonaru jää jumiin (kiinni asentoon). Tekee monesti varsinkin silloin kun auto käy hetken ja simahtaa, vetelee muutaman kerran niin saattaa jumittaa. Kun vetonarun ottaa akselista pois ja akseli vapautuu, niin toimii taas normaalisti seuraavaan vast. tilanteeseen saakka.

Muutenkin tuntuu että käynnistysongelmia, kun saa käyntiin ja auto sammuu niin vaikeuksia saada uudelleen tulille!

Kiitos vastauksista!


Poissa Hemmo79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #669 : 15.02.17 - klo: 17.04 »
Heips!

Osaako joku kertoa mikä lie ongelma on, kun välillä vetonaru jää jumiin (kiinni asentoon). Tekee monesti varsinkin silloin kun auto käy hetken ja simahtaa, vetelee muutaman kerran niin saattaa jumittaa. Kun vetonarun ottaa akselista pois ja akseli vapautuu, niin toimii taas normaalisti seuraavaan vast. tilanteeseen saakka.

Muutenkin tuntuu että käynnistysongelmia, kun saa käyntiin ja auto sammuu niin vaikeuksia saada uudelleen tulille!

Kiitos vastauksista!

Täällä myös Mad force GP
Välillä tosiaan jää omassakin vaikka ihan uus tuo naru.
Liittyy siihen ettei malta vedellä lyhyitä vetoja, liian pitkälle jos vetää sen narun ulos niin on tehnyt tuota.
Auto käy nätisti ja pysyy säädöissään hyvin mutta käynnistys on välillä hankalaa.
Teen niin että putsari irti ja kurkusta lääkeruutalla hivenen fuilia ja sitten nykimään ni lähtee käyntiin.
Myös kone pitää saada käyntilämpöiseksi ennen ajoa eli tyhjäkäynnillä käyttöä ja kaasuttelua auton ollessa vielä pukilla, samalla voi tehdä vielä pinet hienosäädöt kaasariin jos tarvetta.
Mulla on tuoe KE25 kone ja kyllä siinä on voimaa aikalailla!
Sitte koppa paikalleen ja hanaa! litran verran sitä menee helposti kun lähtee ajelemaan:)